ایجاد چال گونه با نخ

ایجاد چال گونه با نخ و بخیه بهتر است یا جراحی؟!

ایجاد چال گونه با نخ

ایجاد چال گونه با نخ

از قدیم آن قدر شعر و داستان درباره ی چال گونه گفته اند که در حال حاضر بدون شک یکی از اصلی ترین فاکتورهای زیبایی شناخته می شود. مثلاً نگاهی به چهره ی زیباترین سلبریتی های هالیوودی بیندازید. شاید معروف ترین آن ها که چال گونه دارد، ریچل مک آدامز باشد. نمی توان انکار کرد که بعد از دیدن لبخند زیبای او در فیلم The Notebook ، همه عاشقش نشدیم!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ایجاد چال گونه با نخ
ایجاد چال گونه با نخ

از سلبریتی های هالیوودی که بگذریم، در کشور خودمان هم این نقص جذاب و دوست داشتنی، طرفداران زیادی دارد. در سال 1395 بود که عمل جراحی چال گونه یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی سال شناخته شد. اما با تمام این ها، جراحی چال گونه راحت و ساده نبود. به همین خاطر خیلی ها از خیر آن می گذشتند و ترجیح می دادند که با آرایش و میکاپ، به صورت مصنوعی این چال را روی گونه های خود ایجاد کنند.

اما از آن جایی که در علم پزشکی زیبایی، هیچ کاری غیر ممکن نیست، روش بسیار ایمن و بی خطری مانند ایجاد چال گونه با نخ پدید آمد. حتما برایتان جذاب است که اطلاعات بیشتری درباره این مسئله به دست آورید. خب توصیه می کنیم ادامه ی این مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید. قبل از هر چیزی می خواهیم چال گونه و چگونگی شکل گرفتن آن را بیشتر توضیح دهیم.

 چال گونه چیست ؟

شاید شما هم شنیده باشید که چال گونه اساساً نقص یکی از عضلات صورت است اما اگر بخواهیم به صورت علمی تر بگوییم، چال گونه در اثر باز شدن یکی از عضلات گونه به نام buccinators است. گرچه این عارضه ارثی است اما می توان با انجام جراحی یا تکنیک های غیر جراحی به راحتی این ویژگی را برای صورت ایجاد کرد. جالب است بدانید که گرچه این مشکل از لحاظ علمی، نوعی فلج عضلات صورت است اما در خیلی از فرهنگ ها به عنوان جذابیت شناخته می شود.

ایجاد چال گونه با نخ
ایجاد چال گونه با نخ

چال گونه نشانه ی جوانی و زیبایی است و باعث می شود لبخند فرد بسیار جذاب تر شود. حتما شما هم آن جوک معروف را شنیده اید که اگر روی یک لپ خود چال گونه داشته باشید، معمولاً به هنگام عکس گرفتن، آن طرف چال دار صورت خود را به سمت دوربین می گیرید.

البته باید بگوییم افرادی که با این ویژگی منحصر به فرد، متولد می شوند ممکن است با افزایش سن و تغییر در پوست، عضلات یا وزن متوجه شوند که سایز و عمق چاله گونه شان هم تغییر پیدا کرده است.

ایجاد چال گونه با بخیه جذبی

و اما می رسیم به بحث جذاب ایجاد چال گونه با نخ یا همان بخیه ی جذبی!

قبل از هر چیزی باید بگوییم که این تکنیک به هیچ وجه جراحی نخواهد بود و به سادگی و در مطب قابل انجام است. در طول این پروسیجر، پزشک ابتدا محل دقیق ایجاد چال گونه را مشخص می کند. سپس از داخل دهان، بخیه هایی روی مکان مورد نظر می زند و سپس آن ها را محکم می کند. در نهایت می توانید نتیجه ی این روش فوق العاده را بلافاصله روی صورت خود ببینید.

نکته ی خیلی جذابی که در مورد این تکنیک ایجاد چال گونه وجود دارد این است که بر خلاف جراحی، هیچ گونه عوارض جانبی وخیمی ندارد. بلافاصله می توان نتیجه را دید و البته که نیازی به دوره ی نقاهت و استراحت هم ندارد.

این بخیه ها بعد از مدتی توسط بدن جذب می شوند و در نتیجه فرم گونه به حالت اول برمی گردد.

ایجاد چال گونه با بخیه جذبی
ایجاد چال گونه با بخیه جذبی

ماندگاری چال گونه با بخیه

همان طور که در بالا هم گفتیم، این بخیه ها توسط بدن جذب می شوند پس مهم ترین نکته ای که باید بدانید این است که اصولاً این تکنیک ماندگار و دائمی نیست و نتیجه اش تا زمان جذب نخ ها ادامه دارد. بیشتر مواقع ماندگاری چال گونه با بخیه تقریباً از 6 ماه الی 1 سال خواهد بود اما جنس نخ و شرایط فردی بیمار هم در تداوم و ماندگاری آن اثر گذار است.

متاسفانه در حال حاضر، نخ های نامرغوب و بی کیفیتی در بازار وجود دارند که استفاده از آن ها می تواند منجر به بروز عوارض جانبی مانند عفونت و التهاب شود. علاوه بر این، ماندگاری آن ها هم چندان بالا نیست و شخص بعد از 3 ماه متوجه می شود که هیچ اثری از آثار چال گونه باقی نمانده و فرم گونه هایش هم نامتقارن شده اند.

به همین خاطر است که توصیه می کنیم حتما به مرکزی مراجعه کنید که بهترین خدمات ایجاد چال گونه با نخ را ارائه می کند و از بابت کیفیت کارشان اطمینان دارید.

در صورتی که به دنبال چنین مرکزی هستید، ما برایتان پیشنهاد ویژه ای داریم:

ایجاد چال گونه با نخ ، تکنیک جدیدی در کشورمان محسوب می شود و به همین خاطر پزشکان و مراکز زیادی آن را انجام نمی دهند و هنوز از روش های جراحی چال گونه استفاده می کنند. اما مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، یکی از معدود مراکز با کیفیت و خوب تهران است که پروسیجر ایجاد چانه گونه با نخ و بخیه را ارائه می کند. شما عزیزان می توانید از تخفیف های بی نظیری که در این مرکز ارائه می شود نیز بهره مند شوید. کافیست سری به صفحه ی تماس با ما زده و در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید. همکاران ما با کمال میل آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

چال گونه با بخیه یا جراحی؟

اما حالا که با روش ایجاد چال گونه با نخ آشنا شدیم، سوال بسیار مهمی مطرح می شود: در نهایت بهتر است جراحی چال گونه داشته باشیم یا چال گونه با بخیه و نخ؟ خب در پاسخ به این سوال باید بگوییم همه چیز به نظر شما بستگی دارد.

به طور خلاصه اگر بخواهیم مطالب این مقاله را دسته بندی کنیم، باید نتایج زیر را بگیریم:

جراحی چال گونه: عوارض جانبی دارد – نیاز به استراحت و دوره نقاهت دارد – دائمی و ماندگار است

ایجاد چال گونه با نخ و بخیه: عوارض جانبی ندارد – بلافاصله می توانید به منزل برگردید و نیازی به استراحت ندارد – موقتی است و بعد از 1 سال نخ ها جذب می شوند.

حالا با توجه به این مطالب، توصیه می کنیم تصمیم خود را بگیرید. متخصصین و پزشکان ما در مرکز نیز همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما در این زمینه هستند.

موفق و پیروز باشید

مترجم و محقق: ناصری

لینک منبع مقاله

2.7 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments