چین و چروک های پوستمان را چطوری از بین ببریم؟ تزریق فیلر در مرکز لیزر و زیبایی برکه

اگر دوست دارید گونه ها و چانه ی برجسته داشته باشید این کار ها را انجام ندهید

اگر دوست دارید گونه ها و چانه ی برجسته داشته باشید این کار ها را انجام ندهید

روش های غیر جراحی برای برجسته سازی گونه ها و چانه

روش های غیر جراحی برای برجسته سازی گونه ها و چانه

  • افزایش حجم گونه ها ،
  • اصلاح چانه ،
  • بازگرداندن جوانی به صورت ،
  • بهبود فرم صورت ،

… همه بدون جراحی ، درد و یا عوارض جانبی!

افزایش حجم چانه و گونه به روش غیر جراحی یک انتخاب مناسب برای کسانی است که :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • گونه های صاف و غیر برجسته دارند ،
  • از دست دادن حجم گونه ناشی از کاهش وزن و یا پیری ،
  • صاف بودن استخوان گونه ،
  • تمایل به افزایش حجم گونه و چانه به دلیل زیبایی بیشتر.

همچنان که ما هر ساله بزرگ تر می شویم ،  پوست صورت ما خاصیت کششی خود را از دست می دهد و شروع به افتادن می کند . اما بافت های نرم تر و استخوان ها به تدریج تحلیل می روند و به علائم پیری کمک می کند.   به دلیل از بین رفتن چربی در صورت ، گونه ها برجستگی خود را از دست می دهند و صورت صاف و خسته به نظر می رسد.

با اضافه کردن حجم به گونه ها به وسیله یک پرکننده مطمئن با اثر ماندگار و طولانی مدت ، صورت پر می شود و گونه ها برجسته می شود و چهره شما جوان تر به نظر می رسد.

در اینجا ، در کلینیک زیبایی برکه ، ما این اصلاح فرم گونه را با روش بسیار هنری انجام می دهیم.  صورت شما آنقدر طبیعی به نظر می رسد که هیچکس چه دوستان و چه فامیل متوجه نمی شوند که شما با تزریق فیلر گونه های تان را برجسته کرده اید.

علاوه بر این ، ما فقط از مطمئن ترین فیلرهای پوستی در کلینیک استفاده می کنیم.  که در واقع حاوی موادی است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد.  به همین علت خطر واکنش های آلرژیک بسیار ناچیز است و قبل از درمان هیچ تستی برای آلرژی مورد نیاز نمی باشد.

ماندگاری فیلرها به طور متوسط ​​2 تا 3 سال است. اما برای برخی از بیماران ما ماندگاری آن تا 4 سال یا بیشتر طول می کشد.

 

تزریق فیلر به گونه چگونه انجام می شود؟

روش های غیر جراحی برای برجسته سازی گونه ها و چانه

تزریق فیلر فقط 20 تا 30 دقیقه طول می کشد و از طریق یک نقطه ورود کوچک به پوست که با مقدار کمی بی حس کننده موضعی پوشیده شده است ، به سادگی و بدون دردسر انجام می شود.

از طریق این نقطه ورود کوچک ، یک کانول نازک به منظور تزریق  پرکننده به پوست وارد می شود. لطفاً توجه داشته باشید که برای گرفتن بهترین نتیجه ، تزریق پوست را با یک سوزن تیز انجام نمی دهیم.  سوزن های تیز نیاز به نقاط تزریق چند گانه دارند و اغلب باعث کبودی و ناهمواری می شوند. تکنیک کانول مخصوص برای گونه ها سال ها پیش توسط دکتر میسون طراحی شده است.  با استفاده از  این تکنیک پوستی زیبا و صاف و بدون کبودی به دست می آید.

لطفا توجه داشته باشید که تمام تزریق های  پرکننده در کلینیک ما توسط جراحان زیبایی با تجربه  انجام می شود.

 

مراقبت های پس از تزریق     

تغییر فرم صورت بلافاصله آشکار می شود و شما می توانید بلافاصله به کار و فعالیت های اجتماعی خود بازگردید.

پس از درمان ، ممکن است به طور موقت تورم اندکی در ناحیه تحت درمان داشته باشید.  با این حال ، این تورم هرگز به درجه ای نیست که به نظر عجیب و غریب برسد.  و در هر صورت معمولاً در عرض 72 ساعت از بین می رود.

 

هزینه تزریق فیلر به گونه ها چقدر است؟

تعیین هزینه فیلر بستگی به برند فیلری  که شما انتخاب می کنید و تعداد شات های تزریق مورد نیاز دارد. دکتر شما هزینه های دقیق خود را در مشاوره و قبل از هر گونه درمان به شما خواهد داد.

 

حجم دهی به چانه

افزایش حجم چانه بدون جراحی

افزایش حجم چانه بدون جراحی می تواند به طور چشمگیری قیافه افرادی را که دارای چانه کوچکی هستند ، بهبود ببخشد.

ما در کلینیک برکه فقط از مطمئن ترین فیلرهای مورد تأیید  TGA   استفاده می کنیم. که در واقع حاوی موادی است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد.  به همین علت خطر واکنش های آلرژیک بسیار اندک است و نیازی به انجام تست آلرژِی قبل از درمان نمی باشد.

ماندگاری فیلرها به طور متوسط ​​2 تا 3 سال است. اما برای  برخی از بیماران ما ماندگاری آن تا 4 سال یا بیشتر طول می کشد.

ما دارای برند های متنوعی  از پرکننده های پوستی مناسب برای حجم دهی به چانه می باشیم. هر یک از این فیلرها از لحاظ هزینه و طول مدت ماندگاری (از 9 ماه تا 3 سال یا بیشتر) با توجه به روش تزریق ، متفاوت است.

در اینجا در کلینیک زیبایی برکه ، اصلاح فرم چانه به روشی ماهرانه انجام می شود.  پس از تزریق فیلر صورت شما آنقدر طبیعی به نظر می رسد که هیچکس چه دوستان و چه فامیل متوجه نمی شوند که شما با تزریق فیلر چانه خود را بازسازی  کرده اید.

 

تزریق فیلر به چانه چگونه انجام می شود؟

این روش فقط 20 تا 30 دقیقه طول می کشد و از طریق یک یا دو نقطه ورود کوچک به پوست که با مقدار کمی بی حس کننده موضعی بی حس شده است ، به سادگی و بدون دردسر انجام می شود.

از طریق نقطه ورود کوچک ، از یک کانولای باریک برای انتقال پرکننده استفاده می شود.  لطفاً توجه داشته باشید که برای بهترین نتایج ، تزریق پوست را با یک سوزن تیز انجام نمی دهیم.  سوزن های تیز نیاز به نقاط تزریق چندگانه دارند و اغلب باعث کبودی و برجستگی پوست می شوند.

لطفا توجه داشته باشید که تمام تزریق های پرکننده ها در کلینیک ما توسط جراحان زیبایی با تجربه ما انجام می شود.

 

مراقبت های پس از تزریق     

تغییر فرم صورت پس از تزریق فوراً آشکار می شود و شما می توانید بلافاصله به کار و فعالیت های اجتماعی خود بازگردید.

بلافاصله پس از درمان ، ممکن است به طور موقت عوارض ناخوشایندی مانند تورم اندکی در ناحیه تحت درمان داشته باشید.  با این حال ، این تورم هرگز به درجه ای نیست که قیافه شما به نظر عجیب و غریب برسد.  این عوارض معمولاً در عرض 72 ساعت از بین می رود.

با تکنیک تزریق فیلر توسط کانولا ، هیچ کبودی یا ناراحتی نباید وجود داشته باشد.

 

هزینه تزریق فیلر چقدر است؟

هزینه تزریق توسط پزشک تعیین می شود. و اساساً بستگی به این دارد که شما چه برندی را انتخاب می کنید و چند سرنگ مورد نیاز است. دکتر شما هزینه های دقیق خود را در مشاوره و قبل از هر گونه درمان به شما اعلام می کند.

 

راهنمای اطلاع رسانی مصرف کننده

افزایش حجم چانه بدون جراحی

قبل از خواندن موارد زیر حجم دهی به گونه و چانه را انجام ندهید    

صنعت حجم دهی به صورت به وسیله پرکننده ها یک صنعت بزرگ و رو به رشد است. به همین ترتیب روز به روز پزشکان بیشتر و بیشتری وارد این حوزه می شوند. بنابراین ، قبل از اینکه تصمیم بگیرید که چه کسی تزریق فیلر را برای شما انجام می دهد ، هر یک از موارد زیر را در نظر بگیرید :

 

تجربه فرد تزریق کننده مهم است

هر کس می تواند یک پرکننده را زیر پوست تزریق کند. اما این دانش و تجربه است که به پزشک اجازه می دهد تا بداند پرکننده را دقیقاً  در کجا و چقدر و در چه عمقی تزریق کند.   بدون هیچ رودربایستی  از پزشک  بپرسید که چند وقت است این کار را انجام می دهد.

 

تزریق فیلر بدون درد

قبل از تزریق فیلر پزشک باید منطقه تحت درمان را به صورت موضعی بی حسی کند.  در غیر این صورت درمان شما می تواند کاملاً دردناک باشد. استفاده از کرم های بی حسی به عنوان جایگزینی برای داروهای بی حسی تزریقی در کاهش درد چندان مؤثر نیست.

 

فیلرهای ارزان را انتخاب نکنید

پزشکان با تجربه به علت مهارت و تجربه زیاد و استفاده از فیلرهای بهتر هزینه بیشتری نیز از بیماران دریافت می کنند.

پرکننده پوستی که قرار است تزریق شود باید مورد تأیید TGA باشد. گزارشات و هشدارهای بسیاری درمورد عوارض ناشی از داروها و فیلرهای تقلبی که به طور غیرقانونی از خارج وارد کشور شده اند ، وجود دارد.  پرکننده های تقلبی می تواند حاوی ناخالصی هایی باشد که باعث ایجاد عوارض جدی می شود. بهترین روشی انتخاب یک کلینیک معتبر و انجام تزریق در این کلینیک می باشد.

به یاد داشته باشید که شما پول هایی را خرج می کنید که آنها را به سختی به دست آورده اید.  به همین جهت هر چیزی را به راحتی قبول نکنید. یک ضرب المثل معروف می گوید هنوز آنقدر پولدار نشده ام که چیز ارزان بخرم!

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments