اگر ام اس دارید می توانید لیزر موهای زائد انجام دهید | مرکز لیزر شریعتی

اگر ام اس دارید می توانید لیزر موهای زائد انجام دهید | مرکز لیزر شریعتی

اگر ام اس دارید می توانید لیزر موهای زائد انجام دهید | مرکز لیزر شریعتی

اگر ام اس دارید می توانید لیزر موهای زائد انجام دهید | مرکز لیزر شریعتی

من کمی در مورد بیماری ام اس تحقیق کردم.  ابتدا می خواستم بدانم که چرا بیماری ام اس باعث می شود که شما از لیزر موهای زائد بترسید.   من متوجه شدم که رنگدانه پوست در ابتلا به بیماری  MS  تأثیر دارد.

کسانی که پوست روشن تر دارند بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری  MS قرار دارند.  بیماری ام اس در اطراف خط استوا کمتر رایج است.  این نشان می دهد که ویتامین D و نور خورشید باعث جلوگیری از MS می شوند.  بنابراین ویتامین D و نور خورشید برای افراد مبتلا به این بیماری خوب است  و اشعه ماوراء بنفش نباید برای شما بد باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پس از انجام تخقیقات به این نتیجه رسیدم که متأسفانه گرما تأثیر منفی بر بیماری MS دارد. به همین دلیل است که برنزه کردن برای بیماران مبتلا به MS  یک نه بزرگ است.  آنها نباید پوست خود را در معرض برنزه شدن قرار دهند.  زیرا این کار نیاز به گرما دارد.  به طور کلی همه فعالیت های مرتبط با گرما برای این بیماری ضرر دارد.  این اشعه ماوراء بنفش نیست که برای MS مضر است ، بلکه آنچه برای بیماری ام اس بد است گرما است.

اما با پیشرفت تکنولوژی در زمینه لیزر ، در حال حاضر شما می توانید لیزر موهای زائد را بدون ایجاد حرارت زیاد انجام بدهید.  بسیاری از لیزرها در گذشته حرارت زیادی ایجاد می کردند و باعث تاول زدن پوست در منطقه تحت درمان و یا آسیب دیدگی پوست به علت گرمای لیزر می شدند و برای بیماری ام اس نیز مناسب نبودند.

بهتر است قبل از لیزر موهای زائد با دکتر مشورت و صحبت کنید و مطمئن شوید که از یک لیزر با دستگاه خنک کننده استفاده می شود. من شک دارم که لیزر آنقدر حرارت ایجاد کند که باعث تشدید بیماری شما بشود و برای سلامتی شما ضرر داشته باشد.  استفاده از سیستم کولینگ نه تنها باعث خنك كردن پوست و کاهش گرما می شود ، بلكه باعث كاهش درد ناشی از لیزر درمانی برای موهای زائد می شود.

من این تحقیقات را انجام دادم و نتیجه آن را به شما منتقل کردم اما قبل از انجام لیزر موهای زائد شما باید با یک دکتر مشورت کنید. من فکر می کنم اگر شما اقدامات احتیاطی لازم را در نظر بگیرید ، احتمال اینکه لیزر موهای زائد برای افراد مبتلا به بیماری MS به غلاف میلین آسیب برساند ، بسیار كم است.

پیشنهاد من به شما این است که اگر می خواهید  لیزر موهای زائد انجام دهید  ،  ابتدا مطمئن شوید که وقت کافی برای تحقیق در این مورد و برای کشف نتیجه درمان اختصاص داده اید.

 

فناوری لیزر

اگر ام اس دارید می توانید لیزر موهای زائد انجام دهید | مرکز لیزر شریعتی

پیشرفت های جدید در زمینه فناوری لیزر باعث شده که دستگاه های جدید لیزر بسیار پیشرفته و کارآمد باشند.  دستگاه  لیزر الکساندرایت اسکلپیون 2018 برای لیزر موهای زائد به خوبی بر روی پوست و موی روشن جواب می دهد.  هندپیس این دستگاه دارای سیستم خنک کننده است و در حین انجام کار سیستم کولینگ آن فعال است.

دستگاه های لیزر با تکنولوژی بالا مشکل درد و ناراحتی بیماران را از بین برده است.  دستگاه لیزر الکساندرایت مدیو استار 2018 دارای سیستم خنک کننده است و پوست بیمار در هنگام لیزر موهای زائد گرم نمی شود.  در نتیجه بیمار دردی را احساس نخواهد کرد.  به علاوه این روش کاملاً استریل انجام می شود.  زیرا هند پیس این دستگاه برای هر بیمار جدید با سلفون یکبار مصرف پوشانده می شود.

این مزیت دستگاه لیزر اسکلپیون تجربه مناسب و احساس رضایت را برای مراجعه کنندگان ما به همراه می آورد.

دستگاه لیزر الکساندرایت اسکلپیون با تکنولوژی منحصر به فرد ، قادر به تولید اشعه با دو طول موج مختلف می باشد.  به همین دلیل به طور هم زمان تأثیر تخریبی بر روی فولیکول مو و انسداد عروق تغذیه کننده فولیکول ها را انجام می دهد. که نتایج فوق العاده ای را در درمان و از بین بردن موهای زائد در بر می گیرد.

ترکیب دو طول موج این دستگاه امکان از بین بردن موهای زائد را برای انواع مختلف پوست از جمله پوست های تیره برای پزشک فراهم می کند. سرعت بالای دستگاه باعث می شود که لیزر درمانی در مدت کمتری انجام شود.  در نتیجه فرد مبتلا به بیماری ام اس کمتر در معرض لیزر قرار خواهد داشت.

پاسخ به پرسش های شما  

 اگر ام اس دارید می توانید لیزر موهای زائد انجام دهید | مرکز لیزر شریعتی

سؤال من این است :

اگر من MS داشته باشم ، با توجه به اینکه لیزرها از تکنولوژی گرمایی استفاده می کنند ، آیا می توانم از لیزر موهای زائد استفاده کنم؟  آیا ممکن است لیزر موهای زائد باعث عود بیماری شود یا با داروهای MS  تداخل پیدا کند؟

پاسخ دکتر اسکات نیلسن متخصص مغز و اعصاب :

گرما باعث عود بیماری نمی شود. اما می تواند علائم قبلی از عارضه مولتیپل اسکلروز قدیمی را نشان دهد. من بیماران را تحت درمان با لیزر قرار داده ام و هیچ اتفاق خاصی پیش نیامده است. هیچ مانع پزشکی برای لیزر موهای زائد  در بیماران مبتلا به  MS وجود ندارد.

 

نظر چند تا از کاربران

اگر ام اس دارید می توانید لیزر موهای زائد انجام دهید | مرکز لیزر شریعتی

  • سلام ، من فکر می کنم لیزر موهای زائد در حین درمان برای بیماری ام اس نباید ایمن باشد. ابتدا باید به درمان برسید ، و پس از درمان برای لیزر بروید.  برای این کار باید با دکتر خود مشورت کنید. زیرا درمان های مختلفی برای رفع موهای زائد وجود دارد که شامل درمان با لیزر دایود و درمان حذف موهای زائد با لیزر الکساندرایت می باشد. درمان موهای زائد با لیزر بهترین راه  برای حذف موها از هر بخشی از بدن است و از لحاظ پزشکی اثبات شده است که این روش نتایج طولانی مدت دارد.  لیزر موهای زائد به شما نتایج طولانی مدت می دهد و در مقایسه با سایر روش های حذف مو نیاز به حداقل نگهداری دارد.

 

  • سلام ، من به بیماری ام اس مبتلا هستم. من به تازگی از لیزر موهای زائد در مناطق مختلف بدنم استفاده کرده ام.  لیزر موهای زائد یک روش عالی است و نتایج ان هم عالی است!  هر چند که لیزر درمانی یک روند طولانی است و می تواند مدتی طول بکشد. در ابتدا هر 8 هفته یکبار به کلینیک لیزر درمانی می رفتم.  اما پس از اینکه درمان  به طور کامل کار می کرد ، من هر 10 یا  12 هفته می رفتم تا اینکه یک دوره درمان من به پایان رسید. شما باید یک بار یا دو بار در سال نیز درمان تکمیلی انجام دهید.  حدس می زنم شما هم علاقمند باشید موهای زائد خود را برای همیشه با لیزر از بین ببرید.  بنابراین با دکتر معالج ام اس خود مشورت کنید.  به هر حال امیدوارم لیزر موهای زائد  برای شما کار می کند و مشکلی برای تان پیش نیاید.  خیلی جالب است که دیگر لازم نیست موهای زائد را شیو و یا اپیلاسیون کنید.  موفق باشید!

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments