اهمیت کسب و کار اینترنتی

اهمیت کسب و کار اینترنتی برای پزشکان

80 درصد موفقیت، حضور داشتن است و این یعنی یکی از شروط اصلی پیشرفت در کسب و کار.
برای افزایش شانس موفقیت کسب و کار خود، سعی کنید در جاهای بیشتری حضور داشته باشید مخصوصا در اینترنت و فضایی مانند یک وب سایت قوی.

دنیای امروز دنیای سرعت است، کسب و کاری در دنیای امروز موفق است که سریع تر باشد. اما با وجود این، هنوز هم بسیاری از کسب و کارهای ما سنتی مانده اند و در برابر مدرن و اینترنتی شدن مقاومت می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دیجیتال مارکتینگ راهکاری برای تبلیغات خدمات و محصولات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی
دیجیتال مارکتینگ

به نظر شما دلیل اصلی این مقاومت چیست؟

_ عدم آگاهی
_ عدم احساس نیاز
_ ترس از تجربه ی چیزهای بد
_ ترس از هدر رفتن سرمایه و…

بیل گیتس: اگر کسب و کارتان بر روی اینترنت نباشد به زودی در بازار هم نخواهد بود.

همیشه خود را در معرض آدم ها و تیم های قدرتمند قرار دهید، کارهایی را که در آن تخصص ندارید را به تیم های متخصص بسپارید. برای موفقیت قرار نیست در همه ی امور متخصص باشید و خودتان همه ی کارها را انجام دهید.
رمز موفقیت بیزینس های امروزی، شناخت صحیح تخصص خود و برون سپاری صحیح کارهای دیگر به تیم های متخصص است.

چرا برون سپاری دیجیتال مارکتینگ؟

قطعا اگر این کار توسط تیمی کارآمد و قوی انجام شود دیگر شما به عنوان سرپرست و مدیر یک مجموعه، نگران
_ جذب و استخدام نیروها
_ سرپرستی گروه
_ هزینه های موقت یا همیشگی گروه IT و… نخواهید بود.

همین طور مشکلاتی مانند اختصاص تایم زیاد برای فراگیری و آموزش بازاریابی، عدم درک و یادگیری درست تیم، عدم تداخل فعالیت غیر مرتبط با نیاز و خواست شما، نداشتن دید تخصصی در حیطه بازاریابی و مشتری مداری و… برای شما به عنوان سرپرست و اعضای گروه ایجاد نمی شود.

طراحی سایت

در نظر داشته باشید که بازاریابی دیجیتال همیشه در حال تغییر و تکامل یافتن است. بنابراین شرکت های متخصص دیجیتال مارکتینگ همیشه تنها و اولین کسانی هستند که می دانند بهترین روش های پیشرو، فعلی و موثر برای تبلیغات آنلاین برای شما چیست. “گروه طراحی وب سایت ایرودان” با سابقه طراحی دهها سایت پزشکی برای کلینیک ها و پزشکان، به صفر تا صد این موارد را می داند و دائما در جهت ایجاد و ارتقا رسانه های دیجیتال می باشد.

چرا دیجیتال مارکتینگ؟

اگر طی این سال ها به روند تبلیغات توجه کرده باشید متوجه می شوید که این چند سال هیچ بستر تبلیغاتی جز وب سایت ها پایدار و مورد اعتماد نبوده است. برنامه ها و اپلیکیشن های بسیاری طی این مدت در حوزه تبلیغاتی راه اندازی شدند که پس از مدتی به علت عدم به روز رسانی و یا فیلترینگ از دسترس خارج و غیر فعال گشته اند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ به مجموعه کارهایی که در جهت اطلاع رسانی و برند سازی خدمات و یا محصولی خاص با به کارگیری بسترهای دیجیتالی انجام می شود گفته می شود. این یک تعریف بسیار ساده از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی می باشد. در حالیکه دیجیتال مارکتینگ نسبت به مابقی راهکارهای بازاریابی سنتی خیلی وسیع تر و گسترده تر می باشد.

دیجیتال مارکتینگ مسیری برای تبلیغات خدمات و محصولات با استفاده از ابزارهای دیجیتال
دیجیتال مارکتینگ

شاید جالب باشد که بدانید در استفاده از گوگل، ربته ی پنجم متعلق به ایران می باشد. همین آمار خود به تنهایی میتواند اثبات کننده ی اهمیت تبلیغات در بستر وب سایت باشد. درست است که ایران پایین ترین سرعت اینترنت را در بین کشورهای همسایه دارد اما این عامل هیچ وقت محدودیتی برای حضور کاربران در این بخش نبوده است. پس نهایت تلاشتان را بکنید تا از این فضا بیشترین استفاده را بکنید.
همان طور که دیجیتال مارکتینگ با گذر زمان به روزتر و جدید تر می شود، مردم نیز همراه با آن در استفاده از ابزارهای جست و جو برای سهولت در فعالیت های روزانه خود و یا اخذ خدمات یا آشنایی با محصولات جدید، این بخش را مورد توجه قرار می دهند. بنابراین پزشکان و صاحبان مشاغل نیز ناگزیرند همگام با این تغییرات، وارد این فضا شوند در غیر این صورت بخش وسیعی از این مخاطبان را از دست می دهند.

 

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments