لیزر موهای زائد و امادگی برای ان (1)

 

فن آوری های جدید لیزر
لیزر موهای زائد

 

شیو و اپیلاسیون  و برداشتن موها با موچین روش های زمان بری برای رفع موهای زائد هستند ولی برای افرادی که میخواهند با صرف هزینه ای کم و به صورت موقتی از شر موهای خود راحت شوند،گزینه ی خوبی هستند . اگر میخواهید زمان کمتری برای رفع موهای زائد صرف کنید و نتیجه دائمی بگیرید ،میتوانید از لیزر موهای زائد استفاده کنید  .این فناوری پیشرفته از پرتوهای لیزر به منظور نابودی فولیکولها استفاده میکند  و پوست شما را زیبا و لطیف میکند .

ولی قبل از مراجعه برای لیزر موهای زائد  باید حتما با مواردی اشنا شوید و اطلاعات خود در این زمینه را افزایش دهید .در این پست به این موارد می پردازیم :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1.لیزر موهای زائد چگونه عمل میکند ؟

شاید واژه لیزر به نظر ترسناک بیاید ولی خیلی ساده است .پرتوهای لیزر توسط رنگدانه های موجود در فولیکول مو جذب میشوند و ریشه را از بین میبرند .زمانی که ریشه مو از بین برود،امکان رشد موها از بین میرود .

2.چه لیزری برای شما مناسب است ؟

سه نوع لیزری که بیشترین کاربرد را دارند عبارتند از الکساندریت و دایود و ان دی یاگ  که به ویژگی های انها اشاره میکنیم :

-لیزر دایود :این لیزر بیشترین کاربرد را برای افرادی با موهای تیره و پوست روشن دارد .

-الکساندرایت :این لیزر بیشترین سرعت را دارد و به منظور درمان بخش های بزرگی از بدن به کار میرود .بیشتر مراجعینی که از این لیزر برای رفع موهای خود استفاده میکنند ،پوست روشن تا زیتونی رنگ دارند

-ان دی یاگ :این لیزر پالس های بلندی داشته و میتوان از ان برای انواع پوست ها استفاده نمود حتی پوست های برنزه .اثر بخشی این لیزر برای موهای روشن و نازک کمتر از بقیه لیزر هاست .

3.لیزر موهای زائد برای کدام نواحی بدن استفاده میشود ؟

میتوان از لیزر برای رفع موهای تمام نواحی بدن اسفاده نمود ولی بیشترین اثر بخشی را برای نواحی بیکینی ،پشت لب  و چانه و زیر بغل دارد .

4.بهترین کاندیدای لیزر  موهای زائد چه کسانی هستند ؟

اگر شما موهای تیره و ضخیمی دارید و رفع انها برایتان بسیار دشوار است ،ما به شما لیزر را پیشنهاد میکنیم زیرا این روش بیشترین اثر بخشی را بروی موهای تیره و ضخیم دارد زیرا پرتوهای لیزر توسط رنگدانه های مو جذب میشوند .

البته این امکان نیز وجود دارد که رفع این موها با دشواری بیشتری همراه باشد .تعدادی از موها پس از مدتی به دلیل تغییرات هورمونی  و یا سایر محرک ها رشد میکنند .

5.مصرف کدام داروها پیش از لیزر موهای زائد باید قطع شود ؟

لیزر هم همانند ایپلاسیون نباید با مصرف تعدادی از داروها همراه باشد .فرد باید مصرف تمام داروهای حساس به نور را حداقل یک هفته پیش از درمان قطع نماید .در صورتی که شما به عفونت دچار شده اید و در حال مصرف انتی بیوتیک هستید،بهتر است بدانید که این داروها حساس به نور هستند و بهتر است جلسات لیزر را چندین هفته عقب بیندازید .

همچنین فرد نباید از کرمهای پوستی قوی مانند رتینوئید ها و الفا هیدروکسی اسید ها استفاده نماید  زیرا این مواد میزان حساسیت پوست به نور خورشید  و سایر محرک ها را در طی درمان افزایش میدهند .میتوانید در خصوص داروهای مصرفی تان و امکان مصرف انها پیش از لیزر با پزشکتان مشورت نمایید.

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments