بهترین روش برای بزرگ کردن سینه چیست؟ بهترین دکتر پروتز سینه

انواع عمل های زیبایی سینه | بزرگ کردن ، کوچک کردن ، لیفت ، بازسازی سینه

انواع عمل های زیبایی سینه | بزرگ کردن ، کوچک کردن ، لیفت ، بازسازی سینه

عمل جراحی پستان معمولا می تواند به سه دسته کلی تقسیم شود: بزرگ کردن ، کوچک کردن و بازسازی. انواع این عمل های زیبایی در این مقاله توضیح داده شده است.

 

بزرگ کردن سینه

انواع عمل های زیبایی سینه | بزرگ کردن ، کوچک کردن ، لیفت ، بازسازی سینه

بزرگ کردن پستان برای زیبایی ظاهر، اندازه و فرم سینه  انجام می شود. زنان دارای سینه های کوچک به دلائل مختلف مایل هستند که سایز سینه خود را بزرگ تر کنند.  برخی از زنان احساس می کنند که سینه های شان نسبت به بدن شان کوچک است.  سینه بعضی از زنان پس از زایمان با بارداری و شیردهی ، بزرگ می شود.  برخی نیز تمایل به اصلاح نامتقارن بودن  سینه های خود دارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بزرگ کردن پستان با ایمپلنت هایی انجام می شود که رو و یا زیر عضله پکتوریال سینه قرار گیرند.    برش های مربوطه را می توان در زیر بغل  ، آرئولا و یا زیر پستان ایجاد کرد.  تقویت پستان می تواند با کمک آندوسکوپ انجام بشود.

هنگامی که ایمپلنت در زیر عضله  سینه قرار می گیرد ، تداخل کمتری با غربالگری ماموگرافی وجود دارد. زنان باید بدانند که ایمپلنت های پستان ممکن است با تشخیص سرطان تداخل پیدا کنند.  و فشردگی سینه در طی ماموگرافی ممکن است باعث پارگی ایمپلنت شود.

ایمپلنت پستان یک پوسته سیلیکونی است که با محلول آب نمک یا ژل سیلیکون پر شده است.  زنان با مشورت پزشک جراح اندازه ایمپلنت مورد نظر خود را تعیین می کنند.  در حال حاضر، ایمپلنت های پر از آب نمک به طور نامحدود و ژل سیلیکون در دسترس است.

تقویت پستان یک روش نسبتاً ساده است.  همانند هر عمل جراحی دیگر ، این عمل هم ممکن است با ریسک ها و عوارض جانبی و خطراتی همراه باشد.  نگرانی ها و انتظارات خود را بشناسید. مزایا ، خطرات و گزینه ها را مرور کنید.  و پس از مشاوره با جراح تصمیم خود را بگیرید.

بزرگ کردن پستان یکی از انواع روش های جراحی زیبایی سینه است که برای افزایش سایز پستان و بهبود شکل سینه انجام می شود.  این روش با قرار دادن ایمپلنت های سیلیکون یا سدیم در سینه انجام می شود.  از دیدگاه جراح زیبایی ، هدف نهایی از بزرگ کردن پستان این است که به افزایش نسبت طبیعی بدن و ایجاد تقارن در سینه و زیبایی پستان کمک شود.  روش دقیق جراحی به منظور رفع نیازهای فردی برای هر بیمار به صورت جداگانه طراحی می شود.

انواع عمل زیبایی پستان یکی از روش های مؤثر برای اصلاح عدم تقارن قابل توجه پستان ها می باشد و ایمپلنت های پستان می تواند برای کمک به اصلاح ناهنجاری های پستان استفاده شود

متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

جراحی کوچک کردن سینه

 انواع عمل های زیبایی سینه | بزرگ کردن ، کوچک کردن ، لیفت ، بازسازی سینه

سینه های بزرگ ، سنگین  و آویزان می تواند ناراحت کننده باشد.  وزن بیش از حد سینه ها می تواند درد گردن ، درد پشت ، سوزش پوستی ، بی حسی یا ضعف ایجاد کند.  کوچک کردن پستان به نام ماموپلاستی کاهنده mammoplasty شناخته شده است.  این روش شامل حذف پوست بیش از حد ، بافت چربی و غدد لنفاوی می باشد.

برش هایی که برای انواع جراحی سینه ایجاد می شود ، بزرگ است.  احساسات طبیعی ، احساس سوزش نوک پستان و تولید شیر معمولاً حفظ می شود.  عوارض جانبی احتمالی شامل درد و احساس سنگینی در بافت اسکار و عدم توانایی در شیردهی است.  روش کاهش سایز سینه باعث کوچک شدن ظاهری ، حجم و فرم سینه می شود. در حالی که حس سینه کاهش می یابد. پس از عمل جراحی کاهش پستان زنان خیلی زود علائم بهبودی را در خود احساس می کنند.

اگر تصمیم دارید عمل جراحی کوچک کردن سینه را انجام دهید ، با یک متخصص جراحی  معتبر و با تجربه مشورت کنید.  متخصصان جراحی ما آماده مشاوره و ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان می باشند.  برای گرفتن وقت از مرکز زیبایی و لیزر برکه اینجا کلیک کنید.

برای همه بیماران مهم است که بدانند کوچک کردن سینه علاوه بر مزایای آن ، خطرات و عوارض جانبی احتمالی دارد و بیمار باید انتظارات واقعی از عمل خود داشته باشد.

جراحی کوچک کردن سینه برای خانم هایی که دارای سینه های بزرگ هستند و می خواهند مشکلاتی مانند موارد زیر را برطرف کنند ، انجام می شود :

  • درد مزمن کمر ، گردن و شانه در شرایطی که نیاز به مصرف داروهای ضد درد داشته باشید ؛
  • بثورات پوستی یا سوزش پوست در زیر سینه ؛
  • درد های عصبی ،
  • محدود شدن فعالیت های عادی و روزمره ؛
  • کاهش اعتماد به نفس به دلیل ظاهر و فرم نامناسب بدن ؛
  • قرار نگرفتن سینه در سینه بند و لباس.

 

بازسازی پستان

انواع عمل های زیبایی سینه | بزرگ کردن ، کوچک کردن ، لیفت ، بازسازی سینه

جراحی بازسازی پستان اغلب در زنانی انجام می شود که به علت ابتلا به سرطان پستان ماستکتومی شده اند.

بازسازی پستان در واقع به وجود آوردن یک پستان با ظاهر مورد نظر، فرم و حجم مورد نظر می باشد.  در این عمل حتی نوک پستان و آرئولا نیز بازسازی می شود. اگر اعصاب حسی یا غدد شیری و مجاری برداشته شده باشند و یا به طور قابل توجهی آسیب دیده باشند ، احساس طبیعی سینه و توانایی تغذیه با شیر مادر از بین می رود.

ظاهر، فرم و حجم پستان جدید با استفاده از ایمپلنت یا بافت بدن خود بیمار بازسازی می شود.  اگر ایمپلنت مورد استفاده قرار گیرد ، اندازه ایمپلنت مورد استفاده باید با اندازه سینه دیگر مطابقت داشته باشد. همچنین پستان می تواند با استفاده از بافت بدن خود بیمار بازسازی شود.

در برخی موارد یک قسمت از دیواره پایین شکم برای این عمل مورد استفاده قرار می گیرد. سایر گزینه های بافت برای اتولوگ (با استفاده از بافت خود بیمار) بازسازی سینه  شامل عضله و پوست پشت و یا یک قسمت از  باسن می باشد.

بازسازی پستان در هر زمانی پس از ماستکتومی می تواند انجام شود.  این روش هیچ تأثیری بر بازگشت و عود سرطان ندارد و به نظر می رسد که بر بازگشت سرطان اثر نمی گذارد.  با این حال ، به بیماران آموزش هایی در ارتباط با خود آزمایی داده خواهد شد.  و برنامه ریزی های لازم برای مراجعه منظم به پزشک صورت خواهد گرفت.

 

جراحی لیفت پستان  

در بعضی از زنان پوست به اندازه کافی قوی و به اندازه کافی مقاوم نیست که بتوانند سنگینی وزن پستان ها را تحمل کند.  و سبب افتاده شدن سینه ها می شود که پتوز نامیده می شود.  در این عارضه پوست اضافی پستان خیلی بیشتر از بافت پستان است.  برای لیفت سینه یا آنچه که به عنوان ماستوپکسی شناخته می شود ، پوست اضافی باید برداشته شود.

لیفت سینه و جراحی بزرگ کردن پستان یکی از جراحی های زیبایی است که در سراسر جهان مورد استقبال زیادی واقع شده است.  جراحی لیفت سینه نه تنها ظاهر سینه را بهبود می بخشد ،  بلکه سینه های جذاب می تواند اعتماد به نفس زنان را بهبود بخشد.

جراحان متخصص ما انواع کاملی از جراحی های افزایش حجم سینه و لیفت سینه را انجام می دهند و شما را به  نتایج مطلوب و دلخواه خود می رسانند. 

لیفت سینه به منظور بهبود ظاهر و فرم سینه های افتاده و آویزان زنانی انجام می شود که به علت کاهش وزن ، شیر دادن به فرزند و حاملگی حجم پستان های خود را از دست داده اند.  ماستوپکسی فرم سینه را تقریباً به موقعیت قبلی برمی گرداند و سینه بالاتر ، جوان تر و طبیعی تر به نظر می رسد.  در بسیاری از موارد لیفت سینه هم زمان با ایمپلنت انجام می شود تا بیمار ظاهر بهتر و جذاب تری داشته باشد.

 

انتخاب یک جراح زیبایی

انواع عمل زیبایی پستان یکی از روش های مؤثر برای اصلاح عدم تقارن قابل توجه پستان ها می باشد و ایمپلنت های پستان می تواند برای کمک به اصلاح ناهنجاری های پستان استفاده شوداگر می خواهید از انواع روش های عمل زیبایی سینه استفاده کنید ، مهم ترین تصمیم گیری شما این است که کدام روش را انجام دهید. هنگامی که نزد متخصص جراحی می روید ابتدا مطمئن شوید که او بارها این روش جراحی را انجام داده و مهارت لازم را در این زمینه دارد.  عکس های قبل و بعد از عمل بیماران را به دقت نگاه کنید.  این کار به شما کمک می کند که روش عمل خود را با آگاهی انتخاب کنید.  البته نظر پزشک در انتخاب روش جراحی اهمیت بسیار دارد و باید با او در این زمینه مشورت کنید.

مطمئن شوید که جراح شما تجربه کافی در جراحی های زیبایی را دارد و عمل را در یک مرکز معتبر انجام می دهد.  در نهایت هرگز یک جراح  پستان را بر اساس قیمت انتخاب نکنید.  شما نمی توانید قیمت را معیاری برای ایمنی و نتایج مورد نظر خود قرار دهید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی سینه و لیپوماتیک و سایر درمان های زیبایی و همچنین لیزر موهای زائد با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments