اندازه مو برای لیزر

اندازه مو برای لیزر باید چقدر باشد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران (پونک)

اندازه مو برای لیزر 

 

اندازه مو برای لیزر همواره سوالی است که ذهن بیماران را به خود درگیر می کند. آنها به خاطر بی اطلاعی اغلب نمی دانند آیا مجازند بین دو جلسه ی لیزر موهای دوباره رشد کرده را شیو کنند یا خیر. برخی از ترس این کار را نمی کند و طبعا دچار مشکل می شوند و برخی دیگر به خاطر عدم اطلاع موهایشان را اپیلاسیون می کنند و روند درمانی لیزر را مختل می کنند.

اندازه مو برای لیزر
اندازه مو برای لیزر

تکنولوژی لیزر از طریق هدف گیری رنگدانه های ریشه موی موجود در پوست، عمل می کند. پس باید ریشه ای وجود داشته باشد که لیزر بتواند آن را بسوزاند. بنابراین هرگز بین جلسات لیزر موهای زائد بدن خود یا حداقل نواحی تحت لیزر را اپیلاسیون نکنید. چرا که اپیلاسیون مو ها را از ریشه بیرون می کند، و تا مدتی اجازه نمی دهد ریشه دوباره جوانه بزنند. به همین خاطر اگر قبل از جلسه یا در بین جلسات اپیلاسیون کرده باشید لیزر بی نتیجه می ماند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از طرف دیگر اگر رنگدانه های مویی موجود در سطح پوست زیاد باشند لیزر نمی تواند ریشه را از مو تشخیص دهد. بنابراین ممکن است سطح پوست را بسوزاند. پس بهتر است پیش از جلسه درمان درمان با لیزر برای رفع موهای زائد حتما ناحیه ی مورد درمان را حتما شیو کنید. شیو کنید تا هم مویی روی سطح پوست نماند و هم ریشه های مو باقی بمانند تا لیزر بتواند آنها را هدف گیری کرده و بسوزاند.

مرکز لیزر پونک مجهز به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر بوده و با در اختیار داشتن کادری مجرب متشکل از پزشکان متخصص اماده ی ارائهی خدمات لیزر موهای زائد به متقاضیان عزیز می باشد. شما می توانید هم اکنون برای تماس با ما و تعیین نوبت درمان و مشاوره اینجا را کلیک کنید.

اما حال که قصد دارید با لیزر موهای زائد بیشتر آشنا شوید، بهتر است در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات جامع تری از درمانی که احتمالا قصد انجام آن را دارید به دست آورید.

درمان لیزر موهای زائد چیست؟

رفع موهایی زائد با لیزر یک روش درمانی مناسب و غیرمخرب است که برای همیشه رشد موهای ناخواسته ی صورت یا بدن را کاهش می دهد یا متوقف می کند. این درمان باعث می شود پوستی نرمتر و شفاف تر نسبت به روش های اصلاح کردن، اپیلاسیون، الکترولیز یا تیغ زدن داشته باشید و همچنین یک تکنیک درمانی ملایم به حساب می آید که می تواند به طوری موثر با حداقل ناراحتی و بدون خرابی عمل کند. امروزه، رفع موهای زائد با استفاده از لیزر یکی از رایج ترین روش های درمان زیبایی در جهان است.

چه موقع باید لیزر موهای زائد را مد نظر قرار داد؟

  • اگر موی صورت یا بدن ناخواسته دارید که باعث می شود اعتماد به نفستان پایین بیاید یا امکان پوشیدن برخی لباس های خاص را از شما می گیرد
  • اگر موهای زائد تیره رنگ و پوست روشن دارید
  • اگر به دنبال جایگزینی برای اصلاح کردن، الکترولیز، شیو کردن و اپیلاسیون هستید

نکات قابل توجه

مزایای لیزر

  • هر دو نواحی بزرگ و کوچک بدن به طور موثر درمان می شوند
  • یکنواخت شدن رنگ پوست و صورت می شود
  • اکثر بیمارانی پس از 3 تا 8 جلسه تمامی موهای زائد خود تقریبا به شکل دائمی از دست می دهند

معایب لیزر

  • برای حصول نتایج رضایت بخش، معمولا جلسات درمانی متعدد مورد نیاز است
  • بیمارانی که پوست تیره تری دارند ممکن است به دلیل اختلاف ناکافی بین رنگ پوست و موهای زائد شاید نتوانند نتایج چندان مطلوبی بگیرند (البته دستگاه های جدید امروزه این مشکل را رفع کرده اند و دیگر لیزر پوست های تیره با پوست های روشن تفاوتی ندارد)
  • لیزر موهای بلوند یا خاکستری / سفید به دلیل عدم وجود رنگدانه غلیظ در ریشه مو کمتر نتیجه بخش خواهد بود

هر کدام از موارد بالا، سه مزایا و معایب اصلی، در مورد لیزر موهای زائد است که به شما برای سنجش این درمان کمک می کند. اگر می خواهید بر روی مزایا و معایب منحصر به شخص شما تمرکز کنید، لطفا با پزشک درمانگر خود تماس بگیرید.

اندازه مو برای لیزر
اندازه مو برای لیزر

آیا شما فرد مناسبی برای لیزر موهای زائد هستید؟

بعضی از موارد زیر دلایلی هستند که افراد اغلب ممکن است به خاطر انها دست به لیزر موهای زائد بدن خود بزنند:

  • چنانچه موهای ناخواسته بر رویصورت یا بدن دارید که باعث کاهش اعتماد به نفس شما می شود
  • چنانچه به دنبال جایگزینی برای تیغ زدن، الکترولیز، اصلاح و سفید کردن هستید
  • موی تیره و پوست روشن دارید

موهای تیره تر بیشتر نور لیزر را به خود جذب می کنند و پوست های روشن تر بیشار  اجازه می دهند تا اشعه ی لیزر به فولیکول های مو انتقال یابد. سن، نژاد، وضعیت سلامت، سطح هورمون و اندازه و ناحیه تحت درمان و رنگ موی بدن  در روند درمان لیزر موهای زائد تاثیر گذار بوده و در نتیجه ی نهایی درمان تعیین کننده است.

نکات:

  1. رفع موهای زائد با استفاده از لیزر برای تمام قسمت های بدن، از جمله صورت ایمن است، اما معمولا در حین درمان از پوشش محافظ چشم استفاده می شود.
  2. رفع یا کاهش دادن رشد موهای زائد پاها می تواند در زمان، پول برای شما صرفه جویی کند، همچنین شما را از فرآیند مخرب تیغ زدن و اصلاح کردن خلاص می کند .

هزینه ی لیزر موهای زائد صورت

هزینه ی لیزر موهای زائد صورت به عوامل گوناگون منحصر به فرد بیمار بستگی دارد. شرایط شخصی فرد در تعیین تعداد جلسات مورد نیاز وی تاثیر می گذارد و هرچه تعداد بیشتر باشد، هزینه نیز طبعا بالاتر می رود. برای مثال لیزر موهای صورت آقایان، به دلیل آنکه ریش ههای قوی تری نسبت به موی صورت خانم ها دارد، وقت گیر تر بوده و احتمالا هزینهی بیشتری خواهد داشت. برای تعیین دقیق هزینه ی لیزر وهای زائد صورت با پزشک خود مشورت کنید.

اندازه مو برای لیزر
اندازه مو برای لیزر

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

فاصله جلسات درمانی لیزر موهای زائد بسته ب شرایط فرد معمولا بین هر 6 تا 8 هفته است. روند کامل درمانی معمولا بین 5 تا 8 جلسه به طول می انجامد.

لیزر موهای زائد بیکینی

ناحیه ی بیکینی معمولا یکی محبوب ترین نواحی برای لیزر موهای زائد است. لیزر این ناحیه توفاوت چندانی با سایر نواحی بدن ندارد.

لیزر موهای زائد مردان

از آنجاییکه موهای زائد مردان ضخیم ترند و ریشه های محکمتری دارند، لیزر آنها معمولا دشوار تر است و وقت بیشتری می گیرد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی پونک

4.3 7 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments