افزایش وزن بی دلیل و اقدامات لازم

چاقی
افزایش وزن

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که با وجود رعایت تمام موارد ممکن و همچنین حفظ روال عادی زندگی خود ،به افزایش وزن دچار شوید ؟

این حالت ممکن است بنا بر مصرف تعدادی از داروها مانند داروهای ضد افسردگی و پیشگیری از بارداری و سایر موارد و یا حتی تعدادی از بیماری‌ها بوجود اید ولی در صورت بروز این حالت باید چه اقداماتی انجام دهیم ؟ در این پست با این قوانین آشنا می‌شوید :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قانون 1 :پیش از مشورت با پزشکتان مصرف هیچ دارویی را قطع نکنید . و به داروهای

مصرفی خود اهمیت دهید واین مورد برای سلامتی شما هم مفید است .در صورتی که مورد دیگری عامل افزایش وزن شما باشد ،پزشکتان میتواند آن را تشخیص دهد

قانون 2 :خودتان را با سایر افرادی که از همان دارو مصرف میکنند ،مقایسه نکنید .همه افراد واکنش یکسانی به یک دارو نشان نمیدهند و عوارض جانبی موجود برای هر فرد با دیگری متفاوت است .ممکن است حتی یک دارو باعث کاهش وزن یک فرد شود ولی در دیگری چنین تأثیری نداشته باشد .

قانون 3:اگر افزایش وزن شما به دلیل ذخیره مایعات است ،بهتر است به یاد داشته باشید که این حالتی موقتی است و به معنای افزایش وزن دائمی و یا تجمع چربی نیست .زمانی که بیماری شما تحت کنترل باشد و یا مصرف دارو را قطع کنید ،پف ناشی از تجمع مایعات از بین خواهد رفت .بهتر است در این موارد یک رژیم غذایی کم سدیم را انتخاب کنید .

قانون 4 :در خصوص داروهای مصرفی تان با پزشکتان مشورت کنید .پزشکتان در بیشتر موارد میتواند نوع داروی مصرفی شما را عوض کند تا عوارض مرتبط از بین بروند .

قانون 5: ممکن است افزایش وزن شما به خاطر کاهش سوخت وساز بدنتان باشد که ناشی از مصرف دارو و یا بیماری‌های میباشد .بهتر است در این موارد کمی ورزش کنید و به بدن خود حرکت دهید تا سوخت و ساز شما بیشتر شود

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments