افزایش اندازه باسن با روش های لیفت برزیلی و قرار دادن ایمپلنت | عمل باسن

افزایش اندازه باسن با روش های لیفت برزیلی و قرار دادن ایمپلنت | تصاویر عمل باسن

افزایش اندازه باسن با روش های لیفت برزیلی و قرار دادن ایمپلنت | تصاویر عمل باسن

افزایش اندازه باسن با روش های لیفت برزیلی و قرار دادن ایمپلنت | عمل باسن

بسیاری از افراد اغلب به علت ژنتیک ، کاهش وزن و یا خیلی ساده به دلیل روند طبیعی پیری ، احساس می کنند که باسن آنها نسبتاً لاغر شده و برجستگی خود را از دست داده است. و تناسب اندام این افراد با باسن از دست می رود.

افزایش اندازه و تقویت بافت باسن یک روش زیبایی است که برای حل این نگرانی طراحی شده است و حجم کلی و فرم باسن را بهبود می بخشد. و باسن را برجسته تر و زیبا می کند.  جراحی افزایش سایز باسن یا باسن برزیلی  با افزایش چربی یا قرار دادن ایمپلنت های گلوتئال انجام می شود.  هر دو این روش ها می توانند به افراد واجد شرایط کمک کنند تا زیبایی بدن خود را با نتایج طبیعی به دست بیاورند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای داشتن اندامی متناسب و زیبا به مرکز زیبایی و لیزر برکه مراجعه  کنید.  برای تماس و مشاوره در مرکز برکه اینجا کلیک کنید.  

 

مشاوره با جراح معتبر و با تجربه  

افزایش اندازه باسن با روش های لیفت برزیلی و قرار دادن ایمپلنت | عمل باسن پزشکان متخصص در مرکز زیبایی و لیزر برکه تجربه قابل توجهی در تقویت و افزایش بافت باسن دارند. هنگامی که شما برای مشاوره به مرکز برکه مراجعه می کنید ، جراح  به دقت به نگرانی ها و اهداف زیبا شناختی شما توجه می کند تا اطمینان حاصل کند که درک درستی از نتایجی که شما می خواهید ، دریافت کرده است.

پس از معاینات فیزیکی و بررسی های لازم ، جراح روش های مختلف درمان را با جزئیات کامل برای بیمار توضیح می دهد و توصیه های خود را برای اینکه چه روشی  برای او مناسب تر است ، ارائه می دهد. هنگامی که روش جراحی شما مشخص شد ، تاریخ عمل تعیین خواهد شد و شما دستورالعمل های پیشگیرانه شخصی را برای مراقبت های قبل از عمل دریافت خواهید کرد.

 

مراقبت های قبل از عمل افزایش باسن

 افزایش اندازه باسن با روش های لیفت برزیلی و قرار دادن ایمپلنت | عمل باسن

جراح توصیه های قبل از عمل را به شما ارائه می دهد.  قبل از عمل لازم است که سابقه پزشکی شما به طور دقیق بررسی شود و یک معاینه فیزیکی برای تعیین آمادگی جسمانی شما انجام شود.

قبل از عمل شما جراح از شما می خواهد که موارد زیر را رعایت کنید :

  • از دو هفته قبل از عمل جراحی سیگار نکشید تا بعد از عمل سریع تر بهبود بیابید.
  • از مصرف آسپیرین ، داروهای ضد التهابی خاص و بعضی از مکمل های گیاهی که می تواند خونریزی را افزایش دهد ، اجتناب کنید.
  • نوشیدن آب کافی قبل و بعد از عمل جراحی برای بهبودی بسیار مهم است.

 

برای دانستن  اینکه آیا شما یک کاندید مناسب برای لیفت و حجم دهی به باسن هستید ، جهت مشاوره به متخصصین جراحی ما در کلینیک برکه مراجعه کنید و در مورد مزایا و معایب این روش با پزشک مشورت کنید.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

نحوه عمل افزایش اندازه باسن  

افزایش اندازه باسن با روش های لیفت برزیلی و قرار دادن ایمپلنت | عمل باسن

لیفت باسن برزیلی

لیفت باسن برزیلی با حذف چربی اضافی با لیپوساکشن از یک ناحیه بدن و انتقال آن به باسن از طریق  تزریق انجام می شود.  این روش با دقت بسیار انجام می شود تا زمانی که اندازه و شکل مطلوب به دست آید.

چربی اضافی از شکم ، باسن ، ران و یا سایر مناطق بدن که حاوی مقدار زیادی از بافت چربی اضافی است ، برداشت می شود.  نتیجه این عمل علاوه بر افزایش اندازه باسن ، بهبود بخشیدن به فرم قسمت های دیگر بدن نیز می باشد.

اگر می خواهید عمل لیفت برزیلی باسن را انجام دهید ، از لیپوساکشن برای حذف چربی از مناطق دیگر بدن مانند شکم ، باسن و ران استفاده می شود. سپس سلول های چربی تصفیه می شوند و با استفاده از تکنیک انتقال چربی به داخل باسن بیمار تزریق می شوند.

این نوع جراحی عموماً ایمن تر از ایمپلنت باسن است.  زیرا از بافت چربی بدن خود بیمار استفاده می شود و می تواند نتایج طولانی مدت داشته باشد.

 

ایمپلنت باسن

قرار دادن ایمپلنت های سیلیکونی در باسن یک روش تهاجمی تر است که شامل برش های طولانی به منظور قرار دادن ایمپلنت های سیلیکونی می شود. هنگامی که برش ها ایجاد می شوند ، جراح یک فضای خالی مانند جیب برای قرار دادن ایمپلنت ایجاد می کند.  هنگامی که جراح پلاستیک از اندازه ، شکل و موقعیت مناسب ایمپلنت ها مطمئن شود ، برش ها را بسته و بخیه می زند.

 

افزایش اندازه باسن  با ایمپلنت های گلوتئال

افزایش اندازه باسن با ایمپلنت می تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که مقدار کافی چربی اضافی را برای انجام لیفت برزیلی ندارند.  این رویکرد قدیمی تر در جهت تقویت بافت ، شامل قرار دادن دقیق ایمپلنت های گلوتئال یا عضلات سرینی به جهت افزایش حجم و بهبود انحنای باسن می باشد.

اندازه و شکل ایمپلنت ها و همچنین محل قرار گیری آنها به نیازهای بیمار و اهداف منحصر به فرد هر بیمار بستگی دارد.  هنگامی که ایمپلنت ها در محل مشخص شده قرار می گیرد ، نتیجه ای طبیعی و طولانی مدت به وجود می آورد.

هر دو تکنیک تقویت بافت باسن معمولاً به عنوان روش سرپایی و با بیهوشی عمومی انجام می شود. این عمل توسط جراح متخصص و در نهایت ایمنی و کارایی انجام می پذیرد.

 

بهبودی پس از عمل افزایش اندازه باسن

 افزایش اندازه باسن با روش های لیفت برزیلی و قرار دادن ایمپلنت | عمل باسن

به طور کلی با توجه به عمل منحصر به فرد هر بیمار توسط جراح متخصص انتظار می رود که بهبودی بیمار پس از عمل نسبتاً سریع باشد.  جزئیات دقیق بهبودی بر اساس  روش عمل متفاوت است.  اما ممکن است بعد از عمل عوارضی از قبیل خونمردگی و کبودی های خفیف تا متوسط ، تورم و حساس شدن بافت باسن و یا همچنین در بافت هایی که در روش لیفت برزیلی چربی از آنها برداشته شده وجود داشته باشد.     این علائم موقت هستند و باید با گذشت زمان از بین بروند.

یکی دیگر از خطرات جراحی باسن ، عدم تقارن در هر دو نیمه باسن است. ایمپلنت باسن بعضی وقت ها ممکن است حرکت کند و باسن شما را نامتقارن نشان دهد.  مهارت و تجربه جراحی که انتخاب می کنید خطر ابتلا به این عارضه را کاهش می دهد.

اما در بعضی موارد ممکن است نیاز به جراحی مجدد برای حل این مشکل داشته باشید. همچنین در مورد انتقال چربی نیز ممکن است همین مشکل پیش بیاید.  که در این صورت نیاز به جراحی اصلاحی خواهید داشت.  برای جلوگیری از خطرات و عوارض احتمالی اطمینان حاصل کنید که  دستورالعمل های پزشک معالج خود را پس از عمل جراحی  به دقت رعایت می کنید.

افراد شاغل در صورتی که نیاز به فعالیت شدید نداشته باشند ، اغلب می توانند بعد از حدود هفت تا ده روز دوباره شروع به کار کنند.  هرچند باید حداقل به مدت 4 تا 6 هفته هر گونه فعالیت هایی که ممکن است بروی منطقه درمان شده فشار بیاورد را به حداقل رساند و از فعالیت های شدید اجتناب کرد.

معمولاً پزشک از شما می خواهد برای مدت سه یا چهار هفته گن و یا بریس های فشرده سازی را برای کمک به بهبودی و کاهش تورم بپوشید. این بسیار مهم است که شما به دستورات جراح خود به دقت عمل کنید.

در طول روند بهبودی ، پزشک معالج شما برای رسیدگی به سؤالات یا نگرانی هایی که ممکن است بوجود آید ، آماده است.  پس از عمل به منظور  تسهیل روند بهبودی و دستیابی به نتیجه مطلوب  نیاز به مراقبت دارید.  همچنین شما نیاز به مراقبت های پرستاری فردی ، ماساژ لنفاوی و رژیم غذایی سرشار از ویتامین خواهید داشت.

 

هزینه عمل افزایش اندازه باسن 

هزینه عمل افزایش اندازه باسن با توجه به دستمزد پزشک و هزینه های بیمارستان و سایر هزینه ها متفاوت است.  هزینه عمل جراحی لیفت باسن به غیر از هزینه های جراح  شامل هزینه های مربوط به امکانات جراحی ، بیهوشی ، آزمایشات پزشکی ، نسخه های تجویزی ، پوشاک جراحی یا سایر هزینه های متفاوتی می شود که مربوط به عمل افزایش اندازه باسن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عمل افزایش اندازه باسن و تماس با ما اینجا کلیک کنید.   

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments