اصول تغذیه سالم چیست ؟

تغذیه سالم
تغذیه سالم

همه ما می‌دانیم که سلامتی بزرگترین ثروت برای یک فرد است ولی به نظر میرسد که امروزه همه ما ثروت واقعی خود را فراموش کرده‌ایم و با سبک زندگی نادرست و عادتهای غذایی مان سلامتی مان را به خطر انداخته ایم .حتی خیلی از مردم اطلاعی از اصول تغذیه سالم ندارند .

مصرف یک رژیم غذایی متعادل فواید بسیاری برای شما دارد که متمایز و بلند مدت هستند .به همین دلیل ما باید مزایای تغذیه سالم و تأثیر آن بر وضعیت بدنی مان را بدانیم .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تغذیه سالم

یک رژیم غذایی سالم حاوی مواد مغذی و مورد نیاز است که شامل میزان متعادلی از پروتئین بدون چربی،کربوهیدراتها و چربی ها می‌شود .در واقع تغذیه سالم مصرف غذاهای مطلوبی است که به بهبود قوای بدنمان کمک کرده و بیماری‌ها را کاهش میدهد و ذهن و بدنمان را تقویت میکند .

تغذیه سالم بدین معنی نیست که تمام مواد غذایی مورد علاقه مان را از لیست خود حذف کنیم بلکه بیشتر به مصرف متعادل و کافی مواد غذایی اشاره دارد .حتی مصرف میزان مناسبی از چربی ها باید در این لیست قرار داده شود .

یک رژیم غذایی سالم حاوی چه موادی است ؟

مواد غذایی همانند سبزیجات،میوه ،غلات کامل،سرئال ،حبوبات و تمام مواد مغذی که یک رژیم غذایی سالم را تشکیل میدهند .یک رژیم غذایی سالم چربی و کربوهیدرات کمی دارد و افرادی که از آن پیروی میکنند،غذاهای آماده همانند پیتزا،پاستا ،همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده و موارد مشابه را از لیست غذایی خود حذف میکنند .زیرا این مواد دارای مقدار زیادی از چربی های ناسالم و کالُری میباشند .همچنین بهتر است فرد از مصرف الکل و نوشیدنی های گازدار و بدون الکل بپرهیزد.

یک رژیم غذایی سالم میتواند حاوی این موارد باشد :میزان زیادی آب ،مواد غذایی دارای نشاسته،سبزیجات و میوه‌ها ،فیبر ،شیر و لبنیات ،پروتئین که به مقدار متناسبی مصرف میشوند.

اگر میخواهید رژیم غذایی سالمی داشته باشید،از مصرف این موارد خودداری کنید :الکل،نوشیدنی های گازدار و غیر الکلی ،غذاهای سرخ شده،مواد غذایی آماده و نمک و شکر زیاد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments