اصلاح گوش های غیر طبیعی و بد شکل نوزادان بدون جراحی | جراحی زیبایی گوش

اصلاح گوش های غیر طبیعی و بد شکل نوزادان بدون جراحی | جراحی زیبایی گوش

اصلاح گوش های غیر طبیعی و بد شکل نوزادان بدون جراحی | جراحی زیبایی گوش

اصلاح گوش های غیر طبیعی و بد شکل نوزادان بدون جراحی | جراحی زیبایی گوش

گوش های برجسته یا لوله شده که بر روی حدود یک پنجم و یک سوم نوزادان تأثیر می گذارد ، ممکن است در دوران کودکی باعث دلخوری و ناراحتی این کودکان  شود.  زیرا همسالانشان آنها را به خاطر فرم گوش هایشان اذیت و مسخره  می کنند.  تا همین اواخر تنها درمان گوش های نافرم جراحی اصلاح گوش و زیبایی گوش بود.

پس از اینکه یک نوزاد با گوش های غیر معمول در بیمارستان استانفورد امریکا متولد شد ، پزشکان از یک دستگاه قالب گیری جدید در این مرکز استفاده کردند که پس از شش یا چند هفته ، فرم گوش ها را تغییر می داد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراحان پلاستیک در بیمارستان کودکان Lucile Packard هم یک روش جدید برای اصلاح ناهنجاری های گوش در نوزادان ارائه  کرده اند.

 

سیستم جدید اصلاح گوش های غیر طبیعی و بد شکل نوزاد

اما اکنون یک جایگزین جدید ، یعنی سیستم اصلاح گوش نوزاد می تواند گوش نوزاد را با سفارش یک دستگاه قالب گیری پلاستیکی غیر تهاجمی و مناسب تغییر دهد.

در چند روز اول زندگی نوزاد ، وجود استروژن که از دوران جنینی هنوز در جریان خون او وجود دارد ، باعث انعطاف پذیری بالای غضروف نوزادان می شود. استفاده از دستگاه قالب گیری پلاستیکی برای شش تا هشت هفته می تواند جایگزین مناسبی برای جراحی زیبایی گوش باشد و فرم گوش های نوزادان را به صورت  دائمی اصلاح می کند.

 سیستم جدید اصلاح گوش های غیر طبیعی و بد شکل نوزاد عکس قبل و بعد از  گوش نوزادان با استفاده از دستگاه اصلاح گوش نوزاد به صورت غیر جراحی

15 تا 20 درصد از همه نوزادان با گوش هایی متولد می شوند که دارای دفورمیتی است.   تغییر شکل گوش شامل گوش های جمع شده ، گوش صاف ، و گوش های دارای  یک زاویه غیر عادی هستند.

نوزادان با سطح بالای استروژن در جریان خون خود متولد می شوند که در روز سوم زندگی به بالا ترین اندازه خود می رسد.  وجود این استروژن بالا در جریان خون نوزاد باعث افزایش انعطاف پذیری  غضروف گوش می شود و در این زمان به راحتی می توان گوش را به وضعیت صحیح خود برگرداند.

مقدار استروژن در حدود شش هفتگی نوزاد به میزان طبیعی خود بازگردانده می شود و احتمال تغییر ظاهر گوش با استفاده از ابزارهای غیر جراحی برای رفع ناهنجاری ها کمتر می شود.   و نوزادان با اختلالات گوش باید صبر کنند و بعد از مدتی عمل جراحی زیبایی گوش انجام بدهند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی گوش -اتوپلاستی

بسیاری از این نوزادان بعدها در دوران کودکی عمل جراحی زیبایی گوش انجام می دهند که اتوپلاستی نامیده می شود. اما احتمال بروز تغییر شکل مجدد گوش ها در صورتی که بخیه ها باز شوند ، وجود خواهد داشت.

میزان موفقیت بالای سیستم اصلاحی گوش  نوزاد با قالب گیری که  بدون درد است ، می تواند برای والدین گزینه ای جذاب تر باشد.  سیستم اصلاح گوش  نوزاد بر توانایی کودکان در شنوایی تأثیر نمی گذارد و همچنین در تغذیه نوزاد با شیر مادر نیز اثری ندارد.

این واقعیت که قالب گیری گوش نوزادان به روش غیر جراحی بسیار موفق تر از عمل جراحی است قابل توجه است.  بعضی چیزها مانند تغییرات در انحنای گوش یا فرم خاصی که وجود دارد می تواند با قالب بندی بسیار بهتر اصلاح شود.

در حالی که تصحیح گوش معمولاً یک زیبایی است ، مداخله زودهنگام و قالب گیری گوش با این سیستم  اغلب با بیمه پوشش داده می شود.  زیرا نقص گوش نوزاد مادرزادی است. در این روش گوش های غیر طبیعی از طریق یک دگرگونی طبیعی ، درست مانند چگونگی تبدیل یک کاترپیلار به پروانه ، تغییر شکل می دهند.

یک دکتر جراح پلاستیک کودکان  گفت: ” قالب گیری گوش نوزاد یک راه حل ساده و ظریف بدون درد و غیر جراحی است. و باعث می شود که فرد حتی در دوران  سالخوردگی از مشکلات اجتماعی ناشی از نقص گوش های خود رنج نبرد.

این دستگاه  که در مرکز پزشکی دانشگاه جنوب تگزاس دانشگاه تگزاس طراحی شده بود، در سال 2010 توسط اداره غذا و دارو ایالات متحده تأیید شد.

یک پزشک متخصص گوش و حلق و بینی می گوید مداخله زودهنگام کلید موفقیت در رسیدن به نتیجه مطلوب است.  موفقیت این دستگاه هنگامی که از آن قبل از یک ماهگی برای درمان استفاده شود ، بیشتراز  90 درصد است.

تأثیر گذاری دستگاه در نوزادان بزرگ تر کمتر است.  استفاده از این دستگاه در دوران نوزادی باعث  می شود که در هزینه جراحی ، درد و ریکاوری بعد از عمل صرفه جویی و پیشگیری شود.

 

اصلاح ناهنجاری های گوش

محدوده ی ناهنجاری هایی گوش که با استفاده از این دستگاه اصلاح می شود ، گسترده است.   از این دستگاه برای مشکلات زیر استفاده می شود :

اصلاح ناهنجاری های گوش       این دستگاه شامل یک جعبه محافظ است که در اطراف گوش قرار می گیرد.
  • گوش های برجسته ؛
  • گوش خرگوشی ؛
  • گوش استال که در آن لبه گوش صاف است ؛
  • گوش حلزونی شکل که بر لبه بیرونی گوش تاثیر می گذارد.

برخی از این نقص ها واضح است و برخی از آنها واقعاً جزئی هستند.

گوش برخی از نوزادان در هنگام زایمان فشرده می شود و معمولاً در چند روز اول بعد از تولد صاف شده و به شکل واقعی خود در می آید.  اما بعید به نظر می رسد گوش های نوزادانی که در طول هفته اول اصلاح نمی شود ، با گذشت زمان بهتر شود.

این دستگاه شامل یک جعبه محافظ است که در اطراف گوش قرار می گیرد.  گیرنده های این دستگاه  گوش نوزاد را در شکل مورد نظر نگه دارند. و پوسته ای که بر گوش قرار می گیرد و تمام اجزای آن را در خود قرار می دهد.

پس از این که سیستم در محل قرار گرفت ، بیماران هر دو هفته یک بار ویزیت می شوند تا پزشک پیشرفت انها را بررسی و تنظیم کنند.  اکثر نوزادان نیاز به 6 تا 8 هفته درمان دارند.

نتایج حتی در دو هفته اول قابل مشاهده می باشد.

در این روش از یک قالب پلاستیکی سفت و محکم  برای تغییر شکل گوش ها ، از بین بردن انحنا ها و دوباره شکل دادن به غضروف گوش نوزادان در طی چند هفته اول زندگی شان استفاده می شود.  این روش بدون درد و غير تهاجمی می تواند به طور مؤثر شکل گوش را در 14 روز تغییر دهد.

ما فرصتی برای ایجاد تغییر در زندگی کودکان داریم ، که باعث می شود این کودکان دیگر به خاطر ناهنجاری های گوش خود توسط هم کلاسی هایشان مسخره نشوند و مورد آزار و اذیت قرار نگیرند.   در ضمن این روش نیاز به تصحیح جراحی تهاجمی در بزرگسالی را کاهش می دهد.

نوزادانی که تازه متولد شده بودند و در چند روز اول زندگی ، زمانی که غضروف های گوش هنوز بسیار نرم است ، تحت درمان با این سیستم اصلاح گوش  نوزاد قرار گرفتند ، همگی درمان شدند.   محققان دریافتند که به کار بردن این روش تقریباً بدون شکست است و میزان موفقیت آن 96 درصد است.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی اتوپلاستی و رینوپلاستی و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

3 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
سیاوش
سیاوش
2 years ago

سلام ببخشید برا کوش نوزاد از این دستکاه میخواستم بخرم موجود هس وقیمت لطفا جوابو برام ایمیل کنید ممنون