اسراری تکان دهنده در مورد صنعت فست فود

فست فود

اسرار تکان دهئده و شگفت آور در رابطه با فست فود:

همه ی ما می دانیم که چیزبرگر یا مرغ سرخ کرده غذاهای سالمی نیستند، اما تعداد کمی از ما می توانیم در مقابل آنها مقاومت کنیم. تنها کمبود مواد مغذی در فست فودها نیست که باعث می شود ناسالم محسوب شوند، بلکه طریقه ی طبخ این غذاها و افزودنی های آنها نیز مورد تایید نمی باشند. داستان هایی راجع به پیدا شدن سوسک، موش و دیگر موجودات موذی در فست فودها را زیاد شنیده اید که برخی از آنها واقعی هستند. در ادامه 10 واقعیت تکان دهنده در مورد صنعت فست فود سازی برای شما بیان می شود که پس از آن احتمالا تمایل خواخید داشت در خانه غذا طبخ کنید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  1. تمیزی همیشه به معنای سالم بودن نیست

فست فودهای زنجیره ای بزرگتر همیشه تمایل به داشتن استانداردهای بهداشتی بالاتری دارند، اما این امر هزینه بر است. برای تمیز کردن چربی انباشته و جرم از اطراف اجاق، از محصولات پاک کننده ی بسیار قوی و شیک استفاده می کنند، در حالیکه باقیمانده ی غذا در آشپزخانه برای روزهای بعد حفظ می شوند. به عبارت دیگر برای صبحانه اولین مشتری فست فود نباشید.

  1. مرغ های مورد استفاده ی آنها از کجا می آیند؟

بعد از اینکه این بخش را خواندید مرغ شاداب و آبدار در سس کباب دیگر برایتان جذاب و اشتها آور نیست. در واقع مرغ استفاده در این بخش، مرغ پیر و مانده ی روز قبل می باشد. فقط این مرغ مدتی در سس خوابانده شده تا تازه به نظر برسد.

  1. در ناگت شما چقدر مرغ وجود دارد؟

قطعات خوشمزه ی ناگت در واقع حاوی مقدار بسیار کمی مرغ هستند. نمونه های گرفته شده از دو رستوران بزرگ نشان داده که این ناگت ها بیشتر حاوی چربی و مقدار زیادی مواد شیمیایی هستند که ناگت ها را تازه نگاه می دارند.

  1. کارکنان را ناراحت نکنید!

اگر آماده شدن سفارش مرغ خیلی طول کشید، فقط تحمل کنید! چندین سال پیش در یک رستوران فست فود یکی از کارکنان به خاطر توهینی که مشتری به او کرده بود، تصمیم گرفته بود به غذایش مو اضافه کند. حتی داستان های بدتری در مورد انتقام جویی کارکنان از مشتریان وجود دارد که بهتر است ادامه ندهیم.

  1. گزینه ی سالم همیشه سالم نیست!

سینه ی مرغ گریل شده معمولا در لیست غذاهای سالم قرار می گیرد، اما این مربوط به قبل از قرار دادن آن در کره است. آشپز برای جلوگیری از چسبیدن مرغ به گوره آن را به کره آغشته می کند.

  1. سیب زمینی های سرخ شده چربی بیشتری نسبت به برگر دارند!

سیب زمینی سرخ کرده کالری و چربی بیشتری نسبت به یک چیزبرگر دارد. و شما برای طعم دار کردن آن، باید به آن نمک اضافه کنید.

  1. میلک شیک توت فرنگی دارای مقدار زیادی مواد شیمیایی می باشد!

چنین غذاهای طعم داری هرگز دارای میوه ی واقعی نیستند. برخی تولیدکنندگان برای تولید طعم های مختلف میوه ها، از جمله توت فرنگی، از پنجاه نوع ماده ی شیمیایی مختلف استفاده می کنند که برخی از این مواد شیمیایی در عطر یافت می شوند.

  1. پنیر چیست؟

فقط نیمی از پنیر استفاده شده در چیزبرگر پنیر واقعی می باشد. بقیه ی آن از تولیدات شیر می باشند که با رنگ های شیمیایی به شکل پنیر در آمده اند.

  1. هات داگ های بازیافت شده!

فکر می کنید هات داگ شما تولید چه زمانی است؟ هات داگ هایی که در رویدادهای ورزشی یا در خیابان فروخته می شوند، گریل شده و سپس در آب نگهداری می شوند. اگر همان روز استفاده نشوند، در فریزر قرار داده می شوند و روزهای بعد استفاده می شوند.

  1. نوشابه نخورید!

ممکن است علاقه ی زیادی به مصرف نوشابه با غذای خود داشته باشید، اما باید بدانید که تمام نوشابه ها دارای مواد شیمیایی و عوارض زیادی است.

آیا زیاد فست فود مصرف می کنید؟

زیبا و شاد بمانید!

 

نگارنده: سمیه محمدی

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

کلینیک تناسب اندام آلومینا ارائه دهنده کاملترین خدمات درمان چاقی با ترکیب شیوه های علمی و استاندارد است.

درمان جامع چاقی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های تناسب اندام و قیمت ها،اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments