استفاده از لیزر برای درمان هموروئید | درمان بدون درد هموروئید با استفاده از لیزر

استفاده از لیزر برای درمان هموروئید | درمان بدون درد هموروئید با استفاده از لیزر

استفاده از لیزر برای درمان هموروئید | درمان بدون درد هموروئید با استفاده از لیزر

استفاده از لیزر برای درمان هموروئید | درمان بدون درد هموروئید با استفاده از لیزر

استفاده از لیزر برای درمان  بیماری هموروئید نوعی عمل دقیق و بدون درد است.  وقتی حرف از درمان جراحی به میان می‌آید ، معمولاً بیماران ترجیح می دهند روش های کم خطر تری که درد کمتری هم دارند را تجربه کنند.

از میان انواع راحی‌های هموروئید ، استفاده از لیزر بیشتر از سایر درمان ها مورد استقبال واقع شده است.   زیرا بیماران تا آنجا که بتوانند ترجیح می دهند زیر تیغ  جراحی نروند.   لیزر برای درمان تمامی انواع بواسیر مؤثر است.  حتی دوران بهبودی پس از عمل با استفاده از لیزر نیز بسیار راحت تر و آسان تر از سایر روش های جراحی است. به طوری که بیمار می تواند بلافاصله پس از عمل به خانه برود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

استفاده از لیزر برای درمان بیماری هموروئید یک روش نسبتاً جدید است که پیش از این تنها در چند کشور اروپایی مورد استفاده قرار می گرفت. به همین دلیل مهم است که توجه داشته باشیم که جراحان متخصص ما به خوبی از عهده این روش درمان هموروئید برمی آیند.

این روش از اسکلروتراپی مؤثرتر است و نسبت به روش رابربند سریع‌تر نتیجه می‌دهد.  عوارض این روش درمان احساس اجابت مزاج بلافاصله پس از عمل است که به دلیل تحریک کانال مقعد می باشد.

در صورتی که به هموروئید مبتلا هستید ، با یک متخصص جراحی  معتبر و با تجربه مشورت کنید.  متخصصان جراحی ما آماده مشاوره و ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان می باشند.  برای گرفتن وقت از مرکز زیبایی و لیزر برکه اینجا کلیک کنید

 

روش درمان هموروئید با استفاده از لیزر

استفاده از لیزر برای درمان هموروئید | درمان بدون درد هموروئید با استفاده از لیزر

در واقع ، درمان هموروئید با استفاده از لیزر شامل قطع جریان خون به هموروئید ها از طریق عروق خونی می باشد.  این کار ضروری است زیرا جریان خون از طریق آنها بیش از حد به هموروئید ها می رسد و باعث خونریزی می شود.

بیمار مجبور نیست پس از عمل هموروئید با استفاده از لیزر که تحت بی حسی موضعی انجام می شود ، در بیمارستان بستری شود. و در همان روز قادر است به خانه برگردد.  درمان هموروئید با استفاده از لیزر یک روش بدون درد است و بیماران پس از آن احساس درد نمی کنند.

 

مزایای استفاده از لیزر

  • بیمار به بستری شدن در بیمارستان نیاز ندارد.
  • این روش بدون درد است.
  • خطر کمتری از عود بیماری وجود دارد.
  • دوره بهبودی کوتاه می باشد.
متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه هموروئید ، لیزر موهای زائد و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

استفاده از لیزر برای درمان هموروئید در مراحل اولیه

درمان هموروئید با استفاده از لیزر یک روش درمان هموروئید بدون درد است که در مراحل اولیه  مورد استفاده قرار می گیرد. در این مرحله خون رسانی به عروق خونی ناحیه مقعد متوقف می شود.   در حالی که در موارد شدیدتر ما از تکنیک دیگری  LHP استفاده می کنیم.

این روش یک تکنیک نسبتاً جدید برای درمان هموروئید با استفاده از لیزر در کل جهان است. در طی این روش رگ های خونی که هموروئید را تغذیه می کنند ، توسط لیزر سوزانده می شوند. در هنگام ابتلا به هموروئید این عروق بزرگ شده و دردناک می شوند و باعث بیماری هموروئیدی می شود.

این روش درمان در مراحل اولیه بیماری زمانی که هموروئید هنوز از مقعد بیرون نزده و پرولاپس نداده اما بیمار از درد ، خارش و گاهی خونریزی شکایت می کند ، انجام می شود.  این روش تحت بیهوشی موضعی انجام می شود و بیمار می تواند بلافاصله پس از آن به خانه برود.  روش استفاده از لیزر برای درمان هموروئید بدون درد است و بیماران حتی در طول دوره بهبودی نیز احساس درد نمی کنند.

 

استفاده از لیزر برای درمان هموروئید درمراحل شدیدتر 

در موارد شدید تر برای درمان هموروئید ما حذف هموروئید ها را با استفاده از لیزر توصیه می کنیم.  این روش شامل سوزاندن هموروئیدهایی است که قبلاً پرولاپس داده اند.  هموروئید توسط سوزن سوراخ شده و با لیزر سوزانده می شود.  سپس ذوب می شود و از بین می رود.  این درمان بیماری هموروئید با استفاده از لیزر به بیهوشی نیاز دارد و حدود نیم ساعت طول می کشد.

 

مزایای این روش

روش برداشتن هموروئید با کمک پرتو لیزر دارای مزایای زیادی است.  بله ، این روش درمان هموروئید یک روش کاملاً بدون درد است.  علاوه بر این ، بررسی بیماران تحت عمل جراحی نشان می دهد که دوره بهبودی کمتر از 2 هفته طول می کشد.

علاوه بر این ، درمان لیزر هموروئید نیاز به زمان زیادی ندارد. درمان با هموروئید با استفاده از لیزر   بیش از 30 دقیقه طول نمی کشد.  قبل از حذف هموروئید با این روش ، بیمار نیاز به هیچ آماده سازی خاصی ندارد.  از بین بردن هموروئید توسط لیزر بدون خونریزی انجام می شود.  زیرا سوزاندن بواسیر با لیزر مانع از هر گونه خونریزی می شود.  به همین دلیل است که این روش برای بیماران سرپایی مناسب است.

دوره بهبودی پس از این روش بسیار کوتاه است. بیماران تقریباً بلافاصله درمانگاه را ترک می کنند. بررسی های انجام شده در مورد بیماران نشان می دهد که بیشتر آنها روز بعد از عمل می توانند به محل کار خود با زگردند.

در مقایسه با سایر روش های مدرن حداقل تهاجمی از درمان های هموروئید مانند روش انعقاد مادون قرمز یا transanal hemorrhoidal dearterialization,  ، روش استفاده از لیزر قطعاً  آسیب پذیری کمتری برای بیمار دارد.

 

نتیجه استفاده از لیزر برای درمان هموروئید

استفاده از لیزر برای درمان هموروئید | درمان بدون درد هموروئید با استفاده از لیزر

مهم است که بیمار هر چه زودتر برای درمان به پزشک مراجعه کند.  زیرا مراجعه زود هنگام به جراح   فرصت خلاص شدن از هموروئید به سرعت و به طور مؤثر را افزایش می دهد. لازم به ذکر است که بسیاری از بیماران که خیلی زود به پزشک مراجعه کرده اند و بیماری آنها تشخیص داده شده است ،  معتقدند که استفاده از پماد ها و درمان های رایج در طول دوره شدید بیماری خیلی به آنها کمک کرده است.   البته ، این یک روش ها درست است اما باید توجه داشته باشید که عدم درمان مناسب می تواند   منجر به شدیدتر شدن هموروئید در دوره بعدی عود آن بشود.

برای خلاص شدن از هموروئید از روش های مدرن درمان این بیماری توسط جراحان متخصص ما در مرکز لیزر و زیبایی برکه بهره مند شوید.

جراحان متخصص ما انواع کاملی از روش های مختلف را برای جراحی هموروئید انجام می دهند و شما را به نتایج مطلوب و دلخواه تان می رسانند.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments