لیزر بیکینی و خطر ناباروی زنان و کاهش نعوظ و اسپرم در مردان آیا واقعیت داره؟

از صفر تا صد لیزر موهای زائد آقایان (شیراز)- بخش اول

لیزر موهای زائد آقایان شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

 شاید شما هم همانند باور عموم که لیزر موهای زائد را صرفا متعلق به بانوان میدانند،  آن را تلقی کرده و فکر می کنید که کار پسندیده ایی نیست اما باید بگوییم  طبق آمار به دست آمده روز به روز به متقاضیان و مشتاقان لیزر موهای زائد آقایان در سراسر دنیا افزوده میشود و دیگر از روشهای سنتی و منسوخ شده نظیر تراشیدن و شیو کردن و اصلاح مداوم خسته شده و همگی در صدد راهی برای حفظ پاکیزگی بدنشان هستند و می خواهند بدنی صاف و بی مو داشته باشند.

موهای زائد نه تنها بانوان ، بلکه آقایان را نیز کلافه کرده و به این فکر انداخته که به دنبال چاره ایی همیشگی و پردوام برای رفع موهای ناخواسته خود باشند. اما بسیاری  از شما ممکن است سوالات زیادی در خصوص لیزر موهای زائد آقایان داشته و فکرتان را مشغول کرده باشد. پرسش هایی از قبیل اینکه آیا مراکز و کلینیک هایی برای لیزر موهای زائد آقایان وجود دارد که این خدمات را ارائه دهند؟ لیزر کردن برای مردان خوب است ؟ ضرری ندارد؟ آیا اثری روی قدرت باروری آقایان ندارد؟  موثر بر روی لذائذ جنسی آقایان می باشد ؟شیوه ی درمانی به چه شکل است و این که آیا لیزر موهای زائد آقایان دردناک بوده و یا اینکه قابل تحمل است؟  امروز ما  را در این مقاله همراهی کنید  تا به کلیه پرسش هایتان  جواب دهیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان چگونه است؟

آقایان پس از سال ها اصلاح کردن های صورت خود ، خسته شده و به این نتیجه رسیده اند که  از شر موهای زائد صورت خود به طور دائمی خلاص شده و آن را برای همیشه از بین ببرند. با وجود تیغ و شیو کردن تنها پوست صورت و بدنتان صدمه دیده و تحریک می شود و از خطرهای احتمالی نظیر بریدگی ، التهاب و جوش های ریز قرمز رنگ در امان نخواهید بود .تنها روشی که بسیار موثر است لیزر موهای زائد آقایان است که با مداومت در انجام پروسه ی درمانی در چند جلسه میزان قابل توجهی موهای ناخواسته تان کاهش یافته و از صافی و لطافت دائمی پوستتان می توانید لذت ببرید.آراستگی دائمی اعتماد به نفس به شما خواهد داد و حس بهتری نسبت به خود داشته و در نظر دیگران جذاب تر به نظر خواهید رسید.

دستگاه های لیزر موهای زائد بر پایه ی تولید انرژی به فرم گرما عمل میکنند.این گرما توسط رنگدانه های موجود در فولیکول مو جذب شده و سبب از بین رفتن فولیکول ها و در نهایت خوده مو آنها می شود. لیزر در افرادی که موهای تیره و پوستی روشن دارند موثر تر است و بیشتر جواب می گیرند، اما این موضوع به این معنی نیست که اگر دارای پوستی تیره و یا موهایی روشن هستید نمیتوانید از لیزر بهره ببرید.

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

چه نکاتی باید پیش و پس از لیزر موهای زائد آقایان رعایت شود؟

اگر قصد دارید موهای زائد خود را لیزر کنید و در گیر و دار تنظیم و تخصیص زمانی برای این امر هستید حواستان باشد که  حتما شش هفته قبل از  شروع دوره ی درمان ،  از الکترولیز، کندن موها از ریشه ، وکس و اپیلاسیون اجتناب کنید. دلیلش این است که لیزر هدفش مورد اصایت قرار دادن ریشه های شماست و چانچه شما با روش های موقت آنها را از بین برده باشید روند درمان مختل شده و جوابدهی مطلوب صورت نگرفته و به تاخیر می افتد.

همانند روش های قدیمی برای لیزر موهای زائدتان اصلا نیاز نیست که صبر کنید و اجازه بدهید موهای بدنتان بلند شوند، تنها کاری که لازم است این است که قبل از هر  جلسه ی درمان آنها را شیو کنید ( با تیغ بتراشید) . اگر به تازگی برای از بین بردن موهای  زائد بدنتان از موم  استفاده کرده‌اید، بهتر است فعلا به سراغ لیزر نروید.

همانطور که پیش تر اشاره شد  انرژی لیزر  تاثیر گذار بر روی ریشه ی مو هاست .در نتیجه  به هیچ عنوان از موچین و اپیلاسیون قبل از لیزر استفاده نکنید. لیزرها به وجود فولیکول ها ی مو  نیازمند اند  و  چنانکه موم ، موها را از ریشه  میکند فولیکولهای مو  آسیب دیده و از موقتا از بین می‌ روند. روز قبل از  لیزر، موهای  آن نواحی از بدن یا صورت که قرار است درمان  بر روی آن اعمال شود را با تیغ یا ژیلت اصلاح کنید.

بعد از لیزر تا زمانی که پوست قرمز و ملتهب است میتوان از کرم زینک اکساید استفاده کرد. و چون پس ازلیزر، پوست خشک می‌شود، باید مرتب از نرم کننده ها و مرطوب کننده های مخصوص استفاده شود.حواستان باشد که ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از درمان لیزر از اسپری، مام، دئودورانت ،عطر و دیگر  لوازم آرایشی استفاده نکنید همچنین تا یک هفته بعد از درمان ازگرفتن دوش با آب داغ خودداری کنید.

حواستان باشد شش هفته قبل و بعد از لیزر از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید اجتناب کنید. نور خورشید سبب کاهش اثر گذاری لیزر شده و  میتواند عوارض پس از درمان را نیز  افزایش دهد.

نکاتی درباره لیزر موهای زائد آقایان
نکاتی درباره لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان در چه نواحی امکان پذیر است؟

به غیر از لیزر موهای زائد، بقیه روش ها برای آقایان نیز همانند خانم ها موقتی بوده و نیازمند تکرر در انجام آن خواهند بود. و طبق مشاهدات تنها لیزر موهای زائد خواهد بود که اشخاص را برای همیشه از مراجعات مکرر و هزینه های دائمی نجات می دهد.

در روش‌های قدیمی دسترسی به لعضی نواحی  آسان نبوده، و افراد برای زدودن موهای زائد این نواحی دچار مشکل می شده اند.اما با پیشرفت تکنولوژی و آمدن لیزر به روی کار، افرادی که به طور کلی دوست دارند همیشه  صورت و بدنی تمیز و آراسته و بدون مو داشته باشند، خواسته  شان  برآورده شده و دیگر نیاز نیست که هر روز زمانشان را جلوی آینه بگذرانند و از این حیث نجات پیدا کرده اند.

همان طور که  اشاره شد دسترسی به  برخی نواحی بدن  به طور مثال پشت کمر برای زدودن موهای زائد مشکل است . با  لیزر موهای زائد و از بین بردن  آنها این درگیری بالکل تمام خواهد شد. مردانی هم هستند که  داوطلب  داشتن شکمی عاری از مو هستند آنها نیز میتوانند به راحتی انجام دهند.

برخی از مردان در ناحیه سینه موهای زیادی دارند. برخی از مراجعه کنندگان برای لیزر موهای سینه متقاضی برداشتن کل موها هستند و برخی دوست دارند موها تنها کمی کم پشت‌تر شوند که با دستگاه لیزر هر دو کار امکان پذیر است.

تمایل به لیزر درمانی در آقایانی که ورزش میکنند و علاقه به نشان دادن بدنشان دارند رو به افزایش است. مردانی که بادی بیلدینگ کار میکنند برای خودنمایی عضلات بازو ماهیچه های ی چهارسر شانه با رکابی های ورزشی در باشگاه ها و مراکز ورزشی معمولا مایلند که بدون مو و اصلاح شده حجم کتف و کول خود را به رخ بکشند.

اغلب دوچرخه سوارها ، پارکورکارها، صخره نوردها دوست دارند عضلات و ماهیچه های ورزیده پاهای خود را  بی مو در معرض نمایش بگذارند.بسیاری از شناگرهای حرفه ایی نیز دوست دارند بدن بی مویی از خود درمعرض دید عموم قرار بدهند.

 

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

نواحی پیشنهادی برای لیزر موهای زائد آقایان:

ریش و سبیل: برخی مردان برای مدل دادن به موهای ریش خود وقت زیادی را صرف تیغ زدن میکنند. با لیزر میتوانید نواحی که مایلید بی مو باشد را مشخص کرده و از پیرایش هر روزه ریش ها خود را خلاص کنید.
اما چنان چه می خواهید برای همیشه از شر موهای ریش خلاص شوید می توانید تمام قسمت هایی که موی ریش رشد می کند را لیزر کنید ولی اگر تمایلی به این کار ندارید ، می توانید با لیزر بخش پایین ریش از حساسیت ناشی از اصلاح با تیغ خلاص شوید.

پشت گردن: برخی از مردان خط موهایشان تا روی گردن کشیده شده و با موهای پشتشان در امیخته است.تیغ زدن و خط انداختن با موزر وقت گیر و کلافه کننده است .با لیزر کاملا میتوان از شر آنها خلاص شد.

گوش و بینی :معمولا با انجام چند جلسه لیزر درمانی کوتاه برای همیشه از شر موهای زائد داخل و خارج بینی و گوش راحت  می شوید .

زیر چانه: وجود ریش تا پایین چانه خوب است ، اما در برخی موارد موهای ریش ادامه پیدا کرده و از چانه به کل نواحی گردن میرسد و ظاهری زننده به فرد میدهد. از اینرو برای اینگونه افراد لیزر موهای زائد در ناحیه زیر چانه پیشنهاد میگردد.

خط گردن:در بعضی از آقایان خط ریش تا روی گردن ادامه پیدا کرده و ظاهری نامرتب به چهره ی فرد میبخشد.با لیزر میتوان آنها را از بین برد.

کل پا :دوچرخه سوران تمایل دارند ، در دوران مسابقه پاهایی بدون مو داشته باشند ، در این میان مردانی هم هستند که از موهای پرپشت پا خسته شده اند ، و می خواهند موهای کم پشتی در پاهایشان داشته باشند .مدت زمان لیزر پاهای مردان سه ساعت طول می کشد و در این مدت موهای زائد باسن و کل پا از خط بیکینی تا انگشتان پا از بین برده می‌شود.

بازو :آقایان برای لیزر موهای زائد زیر بغل و کم پشت کردن و یا از بین بردن موهای زائد بازو و نمایش عضلات مردانه بازوها معمولا خواستار این لیزر درمانی هستند. لیزر بازوها در مردان حدود ۱ ساعت طول می کشد و موهای زائد شانه ها و کل بازوها تا نوک انگشتان از بین می رود.

پشت بدن :در بین مردان لیزر موهای زائد پشت بدن معمول و پرکاربرد است و شامل پشت گردن، بالای بازوها، پشت بدن تا زیر خط کمر می‌شود.

شکم و سینه :موهای زائد شکم و سینه مشکل تمام مردان است و متقاضی لیزر درمانی این ناحیه از بدن زیاد است . با انجام  لیزر موهایزائد مردان در ناحیه  سینه و شکم  می توان موهای زائد این نواحی را کم پشت کرد یا حتی می توان به طور کامل از بین برد.

ناحیه تناسلی :موهای زائدی که زیر لباس زیر و در امتداد لبه آن بر روی کشاله ران  قرار دارد.به علاوه تمام موهای زائد ناحیه شرمگاهی، مقعد و کیسه بیضه میتوان لیزر انجام داد.

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

از آنجایی که تراکم و ضخامت موهای زائد در آقایان بیشتر است لیزر بسیارعالی و  تمام و کمال جواب میدهد و چون موهای زائد مردان معولا تیره تر است و لیزر روی موهایی که  رنگدانه ها و پیگمنت های قوی دارند اثر بخشی بالاتری دارد پس در نهایت نتیجه ایی مطلوب و آسان برایشان به همراه خواهد داشت. دیگر با لیزر موهای زائد مردان از شر شیو کردن و تراشیدن موها خلاص خواهند شد.

چه تعداد جلسه برای لیزر موهای زائد آقایان لازم است؟

اصولا بسته به ناحیه ی تحت درمان ، زمان لیزر متفاوت خواهد بود. برای مثال لیزر موهای صورت یا زیر بغل شاید چند دقیقه به طول انجامد اما لیزر موهای زائد کمر و یا پا یا مناطقی که وسعت بیشتری دارند ممکن است بین نیم  الی یک ساعت زمان ببرد.

به طور کلی،  4 الی 7 جلسه ( در بعضی موارد 10 جلسه) برای لیزر مو های زائد هر ناحیه لازم است تا اطمینان حاصل شود که تمام فولیکولهای مو چه در مرحله خواب و  چه در فاز روییدن و رشد درمان شده اند.اما باز هم این شرایط با توجه به رنگ پوست، رنگ مو، کلفتی و نازکی مو  و حجم و انباشتگی موها متغیر است و شاید برخی افراد برای رسیدن به نتیجه مطلوب خود مستلزم جلسات درمانی بیشتری باشند.

برای مشاوره با پرشکان و اپراتورهای مراکز لیزر تهران اسکین اینجا کلیک کنید.

نتیجه هر جلسه درمان در کاهش قابل ملاحضه و قابل توجه موها دیده میشود. و پس از هفت بار درمان معمولا بیشتر بیماران بین 50 تا 80 درصد با کاهش دائمی موهای زائد خود مواجه خواهند شد.

 

ادامه ی مطلب….

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments