حذف موهای زائد

از بین بردن موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در تهران

از بین بردن موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در تهران

 

امروزه افراد زیادی برای ترمیم پوست و زیبایی ظاهری خود به مراکز درمانی یا زیبایی گوناگون مراجعه می کنند. اغلب این مراجعین خواستار خدمات متنوعی از جمله از بین بردن موهای زائد، جوش های پوستی، رنگدانه ، جای زخم و غیره هستند. از آنطرف موسسات بسیار زیادی هم برای ارائه ی خدماتی از این دست به وجود آمده اند و آماده ی خدمت رسانی به مراجعین هستند. همین نکته لزوم این را ایجاب می کند که مراجعین محترم باید دقت لازم را در انتخاب بهترین مرکز زیبایی به خرج دهند و درست ترین گزینه را انتخاب کنند. چراکه زیبایی پوست خواه و ناخواه مسئله ایست که به حوزه ی سلامت مربوط می شود و سهل انگاری در انجام آن می تواند برای سلامتی شما خطر آفرین باشد.
حذف موهای زائد
حذف موهای زائد

اما چطور می توان بهترین مرکز زیبایی را تشخیص داد و آن را انتخاب کرد؟ مهم ترین عامل برای دست زدن به انتخابی صحیح دانستن اطلاعات حداقلی از کاری است که می خواهید انجام دهید. حال تفاوتی نمی کند که از بین بردن موهای زائد باشد یا برداشتن جوش صورت یا هر کار دیگری. در کنار این اطلاعات که می توانید با جستجو در اینترنت آنها را کسب کنید همواره به یاد داشته باشید که در وهله ی اول مرکزی را انتخاب کنید که به جای متصدی یا تکنسین مثلا لیزر موهای زائد، توسط پزشکان متخصص و حرفه ای اداره می شود. تا این امر تضمینی برای کیفیت کار آن مرکز باشد. علاوه بر آن سعی کنید نظرات برخی کسانی که قبلا به آنجا مراجعه کرده اند را در مورد کیفیت مجموعه بپرسید.

مفتخریم اعلام کنیم که مرکز لیزر و زیبایی برکه دارای کادری مجرب متشکل از پزشکان متخصص بوده و مجهز به جدیدترین دستگاه های لیزر دنیا، متناسب با انواع نیاز های مراجعین می باشد.چنانچه قصد دارید برای لیزر موهای زائد، جوش های صورت، رنگدانه هاو جاهای زخم به ما مراجعه کنید، می توانید از اینجا با ما تماس بگیرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حال به اطلاعات اولیه که بهتر است هر مُراجع پیش از انتخاب و اقدام برای استفاده از لیزر به هر منظوری، آنها را بداند،  اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

با هزار و یک ابزار و درمان هایی که در بازار برای کمک به مبارزه با هر عارضه ای از حذف موهای زائد گرفته تا حذف رنگدانه های پوستی  ، وجود دارد، درک آنچه که واقعا می تواند به حل مشکلات  پوست صورت و گردن شما کمک کند اندکی سخت و دشوار شده است. به این معنی که گستردگی تجهیزات مختلف و همپوشانی ظاهری کارکرد بیشتر آنها با هم می تواند تشخیص آنکه کدامیک برای حل مشکل شما مناسب تر است را دشوار کند. در ادامه توصیه های پزشکان متخصص پوست و زیبایی را جمع کرده ایم تا بتوانیم تصویری دقیقتر از نیاز و راهکار درمانی مناسب برای مشکل شما ارائه دهیم.

 

معضل: از بین بردن موهای زائد

روش: لیزر

 

توصیه ی پزشک: اول از همه باید بدانید که شما هرگز قادر نخواهید بود که صد درصد از شر موهایتان خلاص شوید و آنها را از بین ببرید. موها هیچ وقت دائما از بین نمی روند بلکه تنها کاری که می توان با اثر دائمی در مورد مو ها انجام داد کاهش دائمی رشد آنهاست، که آن هم به چرخه ی رشد مو و هورمون ها هر فرد بستگی دارد.(IPL (Intense Pulsed Light-یک تکنولوژی شبیه به لیزر برای حذف موهای زائد-  شهرت بدی به خاطر دردناک بودن دارد، اما میزان دردناک بودن روند درمان با آن وابسته به نوع و برند دستگاه مورد استفاده است. همچنین  استفاده از IPL  روی پوست های تیره تر – از جمله پوست های زیتونی تیره و پوست های سیاه-  می تواند خطرناک تر باشد و می تواند موجب بروز لکه های شدید پوستی شود. در ادامه دلیل اینکه چرا نباید از IPL استفاده کرد را توضیح خواهیم داد.

در تجارب به دست آمده، راحتترین و موثرترین روش برای همه ی تن های رنگی پوست، استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت است. این یکی از محبوب ترین دستگاه ها از نظر مراجعین به مراکز زیبایی  است چراکه استفاده از آن درد ندارد و برای اکثر زنانی که از آن استفاده می کنند عملکرد مناسبی از خود نشان داده است – اما مانند هر گونه درمان پوست، توصیه می شود همواره قبل از عمل با درمانگر در مورد این دستگاه مشورت کنید. جلسات هر چهار ا شش هفته برگزار می شوند و معمولا تا 10 جلسه به طول می انجامند تا در نتیجه بتوانید به طور موفقیت آمیزی کاهش دائمی رشد موهای زائد را شاهد باشید.

 

IPL و دلایلی که نشان می دهد چرا این نوع تکنولوژی بسیار خطرناک و غیر موثر است ؟

 

این نوع از تکنولوژی که شبیه به لیزر موهای زائد است ، اما تفاوت های عمده ای با آن دارد. IPL  تکنولوژی است که به جای استفاده از اشعه های متمرکز مانند لیزر، از پرتو های نورانی پراکنده برای از بین بردن موهای زائد و لکه های پوستی استفاده می کند. این تکنولوژی که بسیار قدیمی است و تقریبا منسوخ شده به این شکل عمل می کند که پر تو های نوری را بدون ایکه بتواند هدف گیری دقیقی داشته باشد ، روی پوست می تاباند و با تحریک پوست از طریق گرما اقدام به از بین بردن موهای زائد می کند. اما شدت سوزش و تحریک این روش که موجب درد شدید هم می شود، نه تنها کارایی و دوام لیزر را ندارد، بلکه می تواند آسیب های زیادی نیز به پوست وارد آورد. ضمن آنکه به دلیل پراکندگی اشعه هایش هرگز نمی تواند مانند لیزر بر بافت های عمیقتر اثر بگذارد.

لذا اگر به مرکزی مراجعه کردید که برای شما استفاده از دستگاه IPL را توصیه کرد، هرگز به توصیه اش توجهی نکنید. این روش مدت هاست منسوخ شده و جای خود را به لیزر داده است.

 

معضل : جای زخم و جوانسازی پوست

روش : تخریب

حذف موهای زائد
حذف موهای زائد

توصیه : بهترین چیزی که برای پوست زخم شده و یا جوانسازی عمومی پوست استفاده می شود، عمل “تخریب” است. این یک روش درمانی  است که در آن درمانگر یک سری پین های کوچک را در سراسر پوست قرار می دهد، و از طریق آنها  فرکانسی رادیویی را ارسال می کند (به نظر می رسد دردناک باشد، اما در حقیقت درد بسیار خفیفی دارد). این فرکانس به بافت های پوستی برخورد می کند، و باز هم به  پوست به منظور بهبود و درمان آسیب می رساند. به عبارتی آن را تخریب می کند. این روش برای درمان جای زخم عالی است زیرا باعث تولید کلاژن برای کمک به بازسازی و ترمیم پوست می شود.

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments