خلاصی از شر موهای زائد صورت برای همیشه ! مگه میشه ؟

ازبین بردن کک ومک توسط لیزردرمانی

 

ازبین بردن کک ومک توسط لیزردرمانی

لیزردرمانی روش مناسبی برای برداشتن کک و مک است اما پیش ازهراقدامی بهتراست به متخصص پوست مراجعه کنید تا این لکه ها ازنظرپیش سرطانی بودن و یا سرطانی بودن بررسی بشوند و سپس ازروش لیزردرمانی برای برداشتن کک و مک استفاده کنید.

لیزردرمانی بهترین روش برای ازبین بردن کک ومک است و درمان با این روش نتیجه بسیاررضایت بخشی می دهد.

دراین روش نوعی اشعه لیزرمانند  532nm Nd:YAG KTP Q-Switched laser یا Q-Switched Ruby laser تحت درمان عبورکرده و رنگدانه های ملانین که کک و مک را بوجود می آورند را ازبین می برد.

8787c04abea06e23912fc22b3d3793ec

لیزربا نورسبزتأثیربیشتری درازبین بردن لکه های قهوه ای رنگ دارد. علت تأثیررنگ سبزلیزر دراز بین بردن لکه های قهوه ای این است که رنگدانه ملانین بصورتی طراحی شده اند که ازعبورنوربا طول موج کوتاه مانند نورماوراء بنفش که کوتاه ترازهررنگ قابل مشاهده دیگری ازنوراست و طول موج های بعدی مانند بنفش و سپس آبی، سبز، زرد، نارنجی، قرمز، و سپس مادون قرمزکه نامرئی است، جلوگیری کند.

ازآنجا که طول موج کوتاه بیشتر توسط ملانین جذب می شود بنابراین از نورسبزبا انرژی بسیار پایین برای درمان لکه های قهوه ای استفاده می شود.

 آیا ازبین بردن کک ومک توسط لیزردرمانی دردناک است؟

بیشترافرادی که برای ازبین بردن کک ومک لیزردرمانی را انجام داده اند اظهارداشته اند که این نوع درمان نسبتاً دردناک و یا کمی ناراحت کننده است. اما آنقدرناراحت کننده نیست که لازم باشد قبل از شروع درمان از کرم های بیحس کننده موضعی استفاده کنیم. اما به ندرت پیش آمده که کسی در مورد درد از درمان با لیزر شکایت داشته باشد.

آستانه درد افراد متفاوت است و گاهی مراجعه کنندگان مرد آستانه درد پایین تری نسبت به زنان دارند.

 عوارض جانبی احتمالی درمان با لیزر

یکی ازعوارض جانبی احتمالی درمان با لیزراین است که یک هفته تا دو هفته پس از درمان آخرین ممکن است پوست کمی پوسته پوسته یا کبود بشود.

منبع:  http://www.freckles.org/

مترجم و نگارنده: مینو شفیعی

گروه پزشکان تهران اسکین 

تهران اسکین ارائه دهنده بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.
در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های جدید و مختلفی استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را جهت رسیدن به نتیجه مطلوب به مراجعین می دهد.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
نیلوفر
نیلوفر
7 years ago

سلام،پوست صورتم سفیده و لک های هورمونی ناشی از قرص ایجادشده ولی قسمتی ازپوستم که لک داشت درحادثه ای زخم شده وبعدترمیم شدن اون قسمت لک نداره خواستم بگم عمق لک زیاد نیست لیزرجواب میده؟چه نوعی؟

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  نیلوفر

بله ممکن است لیزر سودمند باشد ولی بهتر است ابتدا متخصص پوست شمارا ویزیت کند