آیا من در رابطه سالمی هستم ؟

روابط 2

گاهی اوقات خیلی سخت است بتوانیم فردی را بیابیم که مناسب ما باشد و ما در کنار او حس خوبی داشته باشیم و البته او هم همین حس را نسبت به ما داشته باشد .بنا براین زمانی که شما رابطه ایده ال خود را می یابید بسیاری از موضوعات حائز اهمیت قبل بی ارزش شده و شما حتی نگاهی به انها نمی اندارید و درست مثل این است که روی ابر ها سیر میکند .

معمولا افراد دراوایل یک رابطه به همه چیز با دید مثبت می نگرند و البته این حالت کاملا طبیعی است ولی برای تعدادی دیگر این عینک های خوش بینی بیشتر جنبه ی عینک های نابینایی دارند و انها را کاملا کور میسازند و انها نمیتوانند نقاط ضعف رابطه خود را تشخیص دهند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یک رابطه سالم چگونه بوجود میاید ؟

شاید با خود فکر کنید که چون شما رفتار مناسبی با هم دارید پس رابطه شما کاملا سلامت است ولی بهتر است ابتدا به مطالعه این نکات بپردازید و سپس دز این خصوص قضاوت نمایید .

ویژگی های روابط سالم 

  • احترام دو جانبه :ایا شما در برابر عشق خود نقش بازی مکنید و یا خودتان هستید ؟ایا او با مخالفت شما در خصوص رفتاری و یا تفریحی احترام میگذارید ؟ایا او عقاید شما را به راحتی میپذیرد حتی اگر با شما مخالف باشد ؟احترام در یک رابطه به معنای ارزش دهی به عقاید و محدودیت طرف و درک کامل وی میباشد.
  •  اعتماد :خب ایا عشق شما از اینکه شما را با جنس مخالف خود ببینید عصبانی  شده و بلافاصله با خود فکر میکند که به او خیانت میکنید و یا انقدر به شما اطمینان دارد که موضوع را بزرگ جلوه ندهد ؟البته  حسادت حسی طبیعی در روابط است ولی نوع واکنش طرف شما در این مواقع خیلی تعیین کننده است .اگر نتوانید به هم اعتماد کنید هرگز نمیتوانید رابطه خوبی داشته باشید .
  • صداقت :این مورد ارتباط خیلی نزدیکی با اعتماد دارد و اعتماد به کسی که با شما صادق نیست کار دشواری است .ایا تا به حال شما متوجه دروغ بزرگ عشق خود شده اید  ؟دفعه ی بعدی که موضوعی مشابه را عنوان نماید به سختی میتوانید حرفهای وی را باور کنید .
  • پشتیبانی :شاید با خود فکر کنید که عشق شما فقط در روز های سخت باید غمخوار شما باشد و از شما حمایت کند در صورتی که اصلا این طور نیست و طرفین باید چه در غم چه در شادی حامی هم باشند .
  • عدالت :سعی کنید در رابطه خود تعادلی نسبی را برقراری نمایید و به نیاز ها و عقاید دو طرف توجه نمایید نباید یک رابطه کاملا بنا بر عقاید یکی پبش رود و دیگری در عذاب باشد چون در ان حالت رابطه شما به یک جنگ قدرت تبدیل خواهد شد .
  • هویت های مجزا :مسلما شما باید در یک رابطه سالم با طرف خود کنار بیایید ولی این بدین معنا نیست که به فردی تبدیل شوید که نیستید و به چیزی تظاهر کنید که در شما وجود ندارد .در واقع شما باید زندگی شخصی و کار و دوستان خود را در کنار این رابطه مدیریت نمایید و بتوانید به کار های روز مره خود هم بپردازید .
  • روابط خوب :حتما تا به حال مطالب بسیاری را در خصوص تفاوت میان زبان خانمها و اقایان شنیده اید و جمله هیچ اتفاقی نیفتاده است به نسبت گوینده و لحن ان میتواند معانی متفاوتی داشته باشد .پس بهتر است که با هم روشن و بی پرده صحبت کنید و از قضاوت های عجولانه بپرهیزید .هیچ وقت به دلیل ترس از اتفاقات ناگوار از بازگو کردن مشکلات و عواطف منفی خود پرهیز نکیند و پیش از ان که حرفهایتان را با طرف مقابل در میان بگذارید خوب راجع به انها فکر کنید تا بعدا  مجبور به عذر خواهی نشوید .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست ,لیزر و تناسب اندام الومینا 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments