آیا لیزر موی زائد عوارض جانبی هم دارد؟

لیزر 4

لیزر موی زائد در صورتی که توسط متخصص مجرب انجام شود، یک درمان سالم و بی خطر محسوب می شود. اما این مسئله در مورد تمام متخصصان، به ویژه کم تجربه ها، صدق نمی کند. در اکثر موارد هیچ عارضه ی جانبی در مورد لیزر موهای زائد دیده نمی شود. هر گونه عارضه ی جانبی در ارتباط با این روش مو زدائی نیز بسیار کم بوده است.

به هرحال برخی افراد هستند که تا حدی شاهد برخی عوارض می باشند و دلیل آن گرمایی است که لیزر ایجاد می کند که بخشی از این گرما توسط پوست جذب می شود. مهمترین عارضه ی جانبی مربوط به لیزر موها تحریک پوست می باشد. بخش لیزر شده ممکن است قرمز شده و کمی مانند آفتاب سوختگی به نظر برسد، اما پس از چند روز از بین می ورد. خنک کردن پوست می تواند میزان این تحریک را کم کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخی نگران این مسئله هستند که لیزر موها ممکن است جای زخم از خود برجای بگذارد. این مشکل مربوط به دستگاه های قدیمی لیزر می شود، دستگاه های جدیدتر با پوست ملایم برخورد می کنند و دارای یک سیستم خنک کننده ی داخلی هستند که از آسیب رسانی به پوست جلوگیری می کند.

در مورد برخی مراجعه کنندگان، ممکن است تاول هایی مشاهده شوند و یا قسمت هایی پوسته پوسته شوند، این معمولا زمانی اتفاق می افتد که یک بخش برای چند بار مورد لیزر درمانی قرار می کیرد. کسانی که دارای پوست های حساس هستند، می توانند از پزشک خود بخواهند که در دوره ی درمان توجه بیشتری کند تا از هر گونه عارضه جلوگیری شود.

گرچه به ندرت، اما سوختگی های مربوط به لیزر موی زائد ممکن است در مورد افراد دارای پوست تیره اتفاق بیفتد، چرا که پوست دارای رنگدانه های تیره، لیزر را بیشتر جذب می کند. اکثر سوختگی های مربوط به لیزر ملایم هستند.

برخی دیگر نگران تاثیر لیزر موی زائد بر روی چشم ها هستند. لیزر می تواند تاثیر مخربی روی چشم بگذارد، به همین خاطر در طول دوره ی لیزر کردن موها احتیاطات جدی در مورد چشم ها اتخاذ می شوند. بیمار و تکنسین، هر دو عینک های خاص ایمنی می پوشند تا اطمینان حاصل کنند که اشعه های لیزر به چشم ها نمی رسد.

هایپر پیگمنتیشن و هیپوپیگمنتیشن دو عارضه ی دیگر هستند که به ندرت در لیزر موها دیده می شوند. هایپرپیگمنتیشن به تیره شدن پوست و هیپوپیگمنتیشن به روشن شدن پوست اشاره دارد. تغییر در رنگ پوست به خاطر لیزر موها اغلب در افراد دارای پوست تیره اتفاق می افتد. در حالیکه هایپرپیگمنتیشن به خودی خود از بین می رود، هیپوپیگمنتیشن مدت زمان طولانی تری برجای می ماند.

برخی کلینیک ها پیشنهاد می کنند که قبل از شروع فرایند لیزر موی زائد، بخش کوچکی از بدن شما تست شود. این موقعیت خوبی برای مشاهده ی چگونگی عکس العمل پوست شما در مقابل لیزر خواهد بود.

به طور کل لیزر موی زائد یک فرایند بی خطر می باشد. به جز تحریک جزئی پوست، هرگونه عارضه ی جانبی ئیگری به ندرت اتفاق می افتد و اگر یک کلینیک مورد قبول با متخصصان مجرب انتخاب کنید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

شما چطور؟ آیا تاکنون تجربه ی از بین بردن موها به وسیله ی لیزر را دارید؟ آیا قصد لیزر کردن موهای خود را دارید؟ می توانید تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید، پاسخگوی سوالات شما در این باره نیز خواهیم بود.

[divider]

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 1

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments