مراقبتهای قبل و بعد از لیزر

آیا لیزر درمان قطعی موهای زائد شکم و قفسه سینه است؟

رفع موهای زائد شکم و قفسه سینه

آیا می دانستید اجداد ما افرادی پرمو بوده اند؟ وجود مو روی بدن آنها به گرما در بدن‌ شان در برابر سرما کمک می کرد. در طول تاریخ و به تدریج موهای بدن کم تر و نازک تر شده است. به طور کلی وجود مو روی شکم و قفسه سینه در هیچ جای دنیا پسندیده نیست و این مسئله باعث شده است تا افراد زیادی به رفع موهای زائد شکم و قفسه سینه خود بپردازند تا بدنی براق تر و تمیزتر داشته باشند.

روش های مختلفی برای رفع موهای زائد وجود دارد که به برطرف کردن این موهای زبر و سیاه کمک می کند. استفاده از تیغ و ژیلت رایج ترین روش برای رفع موهای زائد شکم و قفسه سینه است اما مشکلی که در این خصوص وجود دارد این است که دوباره موهای زائد شروع به رشد می ‌کنند و زبرتر و سیاه تر به وجود می آیند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد سینه مردان

تیغ کشیدن ریسک رشد موهای زائد زیر سطح پوست و مشکلات مرتبط با آن را مطرح می کند به همین دلیل اکثر افراد به دنبال یک راه حل قطعی برای رفع موهای زائد خود هستند. اگر شما هم دوست دارید بدنی صاف و بدون مو داشته باشید این مقاله برای شما نوشته شده است.

 

برای همیشه با موهای زائد روی شکم و قفسه سینه خود خداحافظی کنید

رفع موهای زائد شکم و قفسه سینه
رفع موهای زائد شکم و قفسه سینه

لیزر یک فناوری خلاقانه است که موهای زائد را برای همیشه از بین می برد. در این روش پرتوهای نور لیزر به سمت ناحیه که قرار است درمان شود فرستاده می شوند. ملانین یا همان رنگدانه هایی که در فولیکول های مو وجود دارند شروع به جذب نور لیزر می کنند.

سپس نور به گرما تبدیل می شود و به تخریب فولیکول می پردازد. از آنجایی که فولیکول در رشد موها نقش دارد هنگامی که از بین می ‌رود و دیگر موی روی سطح بدن رشد نخواهد کرد. به همین سادگی موهای زائد شما توسط لیزر از بین می رود.

 

ظاهری زیبا با رفع موهای زائد شکم و قفسه سینه

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

برخی از خانم ها به دلایل مختلف دچار پرمویی هستند و روی شکم و قفسه سینه آنها تعدادی موی زبر و سیاه دیده می شود. بدن یک خانم که موی زیادی دارد هیچ گونه جذابیتی نخواهد داشت.

اگر روی شکم و قفسه سینه شما هم تعدادی مو وجود دارد به احتمال زیاد از رفتن به استخر و پوشیدن مایو خودداری می کنید چه بسا به علت تیغ کشیدن های مکرر پوست شما سیاه شده باشد و بارها دچار بریدگی پوست شده باشید یا مراجعه به مراکز اپیلاسیون شما را دچار درد طاقت ‌فرسایی کرده است که واقعا کنده شدن موها از ریشه عذاب آور است.

ما شما را به چالش لیزر به عنوان درمان قطعی موهای زائد دعوت می کنیم. هنگامی که مو های زائد خود را لیزر می کنید روی پوست شما هیچ گونه موی زائدی وجود نخواهد داشت و شما برای همیشه از دردسرهای شیو کردن و عوارض احتمالی آن خلاص خواهید شد.

 

چرا متخصصان لیزر را پیشنهاد می دهند؟

رفع دائمی موهای زائد شکم و قفسه سینه با مزایای بسیار زیادی همراه است که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

  • از آنجایی که رفع موهای زائد شکم و قفسه سینه کار دشواری است شما برای همیشه از دردسرهای شیو ‌کردن خلاص خواهید شد.
  • پرمویی بدن باعث تعریق زیاد می ‌شود و بویی که به علت تعریق و فعالیت باکتری ها به مشام می رسد آزار دهنده است هنگامی که لیزر می کنید برای همیشه از این مشکل خلاص خواهید شد.
چرا لیزر کنیم
چرا لیزر کنیم؟
  • وجود مو روی بدن زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • رفع موهای زائد شکم و قفسه سینه باعث لطافت و نرمی و بیشتر پوست می شود نتایج حاصل از نیز پایدار و دائمی است ریسک بروز فولیکولیت به صفر می رسد.

 

با لیزر دیگر نیازی به شیو کردن نخواهید داشت

اگر دوست دارید که برای همیشه با دنیای تیغ و ژیلت خداحافظی کنید کافی است خود را به دستان متخصصان توانمند ما بسپارید تا با لیزر موهای زائد شما را برای همیشه از تیغ و ژیلت بی ‌نیاز کنند.

از آنجایی که رفع موهای زائد شکم و قفسه سینه یک خواسته مهم در خانم ها تلقی می ‌شود افراد زیادی متقاضی درمان با لیزر هستند تا یک بار برای همیشه هزینه کند و یک عمر راحت باشند.

 

آیا لیزر موهای زائد خطر دارد؟

برخی از افراد تصور می کنند که پرتوهای نور لیزر سلامت آنها را به خطر می ‌اندازد و مشکلاتی را برای بدن شان به وجود می آورد. اگر شما هم جزو این گروه از افراد هستید باید خدمت شما عرض کنیم که پرتوهای لیزر طول موج کوتاه دارند و اصلاً توانایی نفوذ به درون بدن را ندارند.

آیا لیزر خطر دارد؟
آیا لیزر خطر دارد؟

پرتوهای لیزر فقط فولیکول های مو که در سطح پوست هستند را هدف قرار می دهند. به این ترتیب ما با اطمینان به شما می ‌گویم که لیزر به ایشون و سلامت شما را به خطر نمی اندازد پس نگران نباشید.

قیمت لیزر موهای زائد 

قیمت لیزر موهای زائد به عوامل متعددی از قبیل نوع دستگاه مورد استفاده، وسعت ناحیه ای که قرار است درمان شود. تراکم موهای آن ناحیه، تخصص و مهارت پزشک، تعداد جلسات مورد نیاز و عواملی از این قبیل بستگی دارد.

پزشک می ‌تواند در خصوص هزینه لیزر موهای زائد در ارومیه شما را به طور کامل راهنمایی کند تا اطلاعات کامل و جامعی را به دست بیاورید.

 

لیزر موهای زائد دور سینه

جالب است بدانید دور سینه برخی از خانم ها تعداد موی زائد وجود دارد که باعث ناراحتی آنها شده است. این افراد با موچین یا موم به ‌جان موهای زائد خود می افتند تا آنها را برطرف کنند.

لیزر یک روش سریع، ایمن و مطمئن است که می تواند در عرض چند دقیقه موهای زائد دور سینه را برطرف نماید. اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید وقت آن رسیده که به لیزر موهای زائد دور سینه خود بپردازید تا برای همیشه از دردسرهای برطرف کردن آن خلاص شوید.

 

آیا لیزر به صورت دائمی موها را از بین می برد؟

آیا لیزر درمان قطعی موهای زائد است؟
آیا لیزر درمان قطعی موهای زائد است؟

رفع موهای زائد روی شکم و قفسه سینه و البته دور سینه توسط لیزر دائمی است و پس از تکمیل دوره درمان شما هیچ گونه مویی را روی بدن خود نخواهید دید. البته از آنجایی که بدن انسان همیشه توانایی ترمیم خود را دارد می تواند به بازسازی فولیکول های تخریب شده مو بپردازد و ممکن است شما تعدادی مو را روی بدن خود مشاهده کنید.

در این حالت باید برای جلوگیری از چنین وضعیتی سال یک یا دو بار برای شارژ نتایج به دست آمده از لیزر به مرکز لیزر مراجعه کنید تا از رشد موها جلوگیری شود.

با پیشرفت علم و فناوری راحتی متقاضیان لیزر در طول جلسات لیزر افزایش پیدا کرده است و نتایج بهتری از لیزر به دست می آید. به همین دلیل لیزر به یک روش بسیار محبوب برای رفع موهای زائد شکم و قفسه سینه در میان خانم ها و آقایان تبدیل شده است.

 

مراقبت های قبل و بعد از لیزر چیست؟

مراقبتهای قبل و بعد از لیزر
مراقبتهای قبل و بعد از لیزر
  • قبل از مراجعه به مرکز لیزر دوش بگیرید و موهای زائد قفسه سینه و شکم خود را شیو کنید.
  • لباس راحت و آزاد بپوشید تا پس از لیزر علت التهاب پوست دچار مشکل نشوید.
  • پس از لیزر می ‌توانید از کمپرس سرد برای تسکین التهاب و قرمزی پوست خود استفاده کنید.
  • در صورت لزوم از قرص مسکن برای تسکین درد احتمالی حاصل از لیزر استفاده کنید.
  • از انجام فعالیت های ورزشی که باعث تعریق می شوند و ریسک التهاب پوست را افزایش می دهند خودداری کنید.
  • از آن جایی که پس از لیزر پوست مقداری خشک می شود از کرم مرطوب کننده برای آب رسانی به پوست خود استفاده کنید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مصی
مصی
3 years ago

سلام ادرس مرکز لیزرتون تو ارومیه کجاست

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  مصی

سلام دوست عزیز
در حال حاضر مرکز فعالی در این شهر نداریم.
به محض راه اندازی، در سایت اطلاع رسانی می گردد.