جوانسازی صورت

آیا لایه برداری از پوست با لیزر روشی ایمن و مؤثر است ؟(2)

[su_animate type=”slideInRight”]

لایه برداری از پوست با لیزر
لایه برداری از پوست با لیزر

[/su_animate]

لایه برداری از پوست با لیزر یکی از روش‌های جوانسازی است که میتواند به خوبی چین و چروک ها و خطوط صورت و گردن و سایر نواحی بدن شما را رفع نماید ولی با مشکلاتی نیز همراه است .روش یاد شده لایه لایه از پوست را با دقت بالایی بر میدارد و سلولهای جدید پوستی که در طی این روند درمانی شکل میگیرند ؛باعث می‌شود تا پوست ظاهری زیبا‌تر و جوان تر و شفاف‌تر داشته باشد .میتوان این درمان را به تنهایی و یا همراه با سایر روش‌های زیباسازی پوست انجام داد .
هزینه این متد درمانی با توجه به ناحیه مورد نظر تعیین می‌شود و از آنجایی که روشی برای زیباسازی پوست میباشد ،شرکت های بیمه آن را تقبل نمی‌کنند .حتما در خصوص هزینه مورد نیاز با پزشک خود مشورت نمایید .
ممکن است پوست هر فرد واکنش متفاوتی نسبت به این درمان داشته باشد ولی در اغلب موارد فرد آفتاب سوختگی ملایمی را
حس میکند .تورم و قرمزی و مور و مور و خارش هم تا چندین روز پس از درمان از عوارض احتمالی میباشند .ممکن است با توجه به نوع درمان،تعدادی از بیماران علائمی همانند آفتاب سوختگی شدید و خشکی پوست و حتی تاول های پوستی را تجربه کنند .این وضعیت میتواند با خروج مایعی زرد رنگ از پوست هم همراه باشد که در صورت بروز آن ،باید از لمس آن بپرهیزید زیرا زخم های پوستی تشکیل خواهد شد .معمولا بین 5 تا 7 روز پس از درمان پوست شما خشک بوده و حالت لایه لایه پیدا
میکند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

[su_box title=”عوارض لایه برداری از پوست با لیزر چیست ؟” style=”noise” box_color=”#ec245d” title_color=”#110e0e”]

-بروز اکنه های پوستی :پزشکتان پس از درمان به شما یک رژیم غذایی مناسب درمان پیشنهاد خواهد کرد -عفونت های باکتریایی :پزشکتان به شما توصیه میکند تا قبل و پس از جلسه درمانی انتی بیوتیک مصرف نمایید

-فعال سازی تبخال های پوستی :در صورتی که شما ناحیه دور دهان خود را با لیزر جوانسازی کنید،احتمال بروز تبخال بیشتر خواهد شد .بنابراین بهتر ست که قبل از درمان به پزشکتان در خصوص سابقه ابتلا به تبخال اطلاع دهید .پیشگیری از بروز این تبخال ها با مصرف دارو های ضد یروسی قبل و پس از درمان امکان‌پذیر میباشد .

-هایپر پیگمنتاسیون :ممکن است ناحیه درمانی کمی تیره شود و پزشکتان به شما یک محلول روشن کننده و یا سفید کننده پوست پیشنهاد خواهد کرد .در مواردی نادر هم هایپوپیگمنتاسیون و یا روشنی پوست امکان‌پذیر است .

-میلیا :این برامدگی های کوچک و سفید ممکن است در طی دوران نقاحت بروز کنند .رفع آن‌ها با حوله و پاک کننده ملایم صورت میگیرد .

-قرمز بودن صورت به مدتی طولانی :برای تعدادی از بیماران علائمی مانند قرمزی ناحیه درمانی بیش از آنچه که معمول است طول می‌کشد .

-زخم :بروز زخم های پوستی خیلی نادر است ولی در هر صورت محتمل میباشد -تورم :اگر شما از لایه برداری از پوست با لیزر برای ناحیه اطراف چشمانتان استفاده کنید ،پزشکتان استروئید های خوراکی را برای شما تجویز خواهد کرد تا تورم ممکن رفع شود .[/su_box]

[toggle title=”چگونه دوران نقاحت بهتری داشته باشیم ؟” state=”open” ]

لایه برداری از پوست با لیزر
لایه برداری از پوست با لیزر

-شبها یک بالشت دیگر هم زیر سر خود قرار دهید تا بالا تر از بدنتان باشد

-یک بسته یخ را در طی یک تا دو رز ابتدایی پس از درمان بروی ناحیه درمانی قرار دهید تا تورم و ناراحتی ناشی از آن کاهش یابد .

-سیگار نکشید :مصرف سیگار روند درمانی شما را کند خواهد کرد .

-پس از آنکه نواحی درمانی بهبود یافتند ،میتوانید به منظور کاهش قرمزی پوست از مواد ارایشی استفاده کنید البته فراموش نکنید که پایه رنگ این مواد باید سبز باشد تا قرمز را خنثی نماید و همچنین مواد ارایشی مصرفی شما باید عاری از چربی باشند . [/toggle]

[toggle title=”نتایج حاصل از لایه برداری از پوست با لیزر کدامند ؟” state=”open” ]ممکن است پوست شما تا چندین هفته و یا ماه پس از لیزر درمانی قرمز و یا صورتی رنگ باشد .همچنین احتمالاً تا یک سال حساسیت شما به نور خورشید به میزان زیادی افزایش خواهد یافت .سعی کنید تا جای ممکن در برابر نور خورشید قرار نگیرید و هر روز از کرم ضد آفتاب قوی و مناسب مصرف نمایید . تعدادی از بیمارانی که از لیزر برای جوانسازی پوست خود استفاده میکنند،بلافاصله پس از درمان تغییری شگرف را در وضعیت پوست خود مشاهده میکنند .در واقع تا یک سال پس از درمان حالت پوست بهبود یافته و شما زیبا‌تر و جوان تر به نظر میرسید .اگرچه نتایج حاصل از لایه برداری از پوست به کمک لیزر میتوانند تا سالها ماندگاری داشته باشند ،ولی روند معمول پیری پوست باعث می‌شود تا این خصوص دوراره باز گردند و به همین دلیل در مواردی باید دوباره برای درمان مراجعه کنید .[/toggle]

چه سؤالاتی از پزشکمان بپرسیم ؟

[su_animate type=”swing”]

جوانسازی پوست با لیزر

[/su_animate]
حتماً قبل از آغاز جلسات درمانی ،با پزشک خود مشورت کرده و سؤالات کلیدی خود را از وی بپرسید .سوالات مطرح شده در این قسمت میتوانند راهنمای خوبی برای شما باشند :
-ایا شما گواهی لازم برای لایه برداری از پوست با لیزر را دارید ؟
-ایا من کاندیدای خوبی برای این روش درمانی هستم ؟
-به منظور دست یابی به بهترین نتایج ممکن چه کارهایی باید انجام دهم ؟
-چه کسی لیزر درمانی را انجام میدهد ؟
-جوانسازی پوست با لیزر در چه زمانی و چه مکانی انجام میگیرد ؟
-دوران نقاحت و بهبودی پس از درمان چقدر طول می‌کشد ؟
-خطرات و پیامدهای این متد درمانی کدامند ؟
-پس از مدتی از گذشت جلسه درمانی ،چقدر ظاهر من تغییر خواهد کرد ؟
-ایا شما تصاویری ازوضعیت قبل و بعد بیمارانی که این روش درمانی را انتخاب کره اند،دارید ؟
-کدام نتایج برای من منطقی به نظر میرسند ؟

[divider]

گرداورنده :فرحناز ال احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

منبع 1

منبع 2

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments