کرمهای بی حسی

آشنایی با بهترین و موثرترین کرم های بی حس کننده موضعی در لیزر موهای زائد

[su_animate type=”rotateInUpLeft”]

آشنایی با بهترین و موثرترین کرم های بی حس کننده موضعی در لیزر موهای زائد

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروزه کرم های بی حس کننده بسیار متنوعی در بازار موجود است . بنابراین قبل از استفاده و انتخاب این کرم ها با پزشک معالجتان صحبت کنید . بسیاری از مراکز لیزر درمانی ترجیح می دهند از کرم های بی حس کننده موجود در بازار استفاده کنند تا طول مدت و قدرت لیزر را نسبت به آن تنظیم کنند .

طبق تحقیقات انجام شده بر روی افراد ، نشان داده شده است که استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی تنها ترین و قطعی ترین روش برای کاهش درد حاصل از لیزر موهای زائد می باشد .


[toggle title=”• کرم بی حس کننده ال ام ایکس 5 (LMX 5) ” state=”close” ]

[su_note note_color=”#e673ba” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

این محصول برای تمامی درمان ها و روشهای درمانی طراحی شده است ، اما بیشتر و به طور خاص در لیزر موهای زائد کاربرد دارد .

مواد تشکیل دهنده این کرم عبارتند از: لیدوکائین 5٪، بنزیل الکل، کاربومر 940، کلسترول، هیدروژنه لسیتین، ایزوپروپیل میریستات، پلی سوربات 80، پروپیلن گلیکول، ترولامین (Trolamine) ، ویتامین E استات و آب. جعبه و تیوپ این کرم از کیفیت بالا برخوردار است.

این کرم با بروشوری بهمراه است که دستورالعمل مصرف دارو به خوبی در آن توضیح داده شده است.

اثر گذاری این کرم بسیار عالی می باشد و اما نیاز به زمان زیادی دارد تا بر روی پوست اثر کند ، باید صبور باشید و اجازه دهید کرم بر روی پوست تان اثر کند تا درد کمتری را در حین انجام لیزر درمانی متحمل شوید !

این کرم شبیه ژل است و بدون اینکه ترک بخورد( مانند برخی از کرم بیحس کننده موضعی) به راحتی روی پوست مالیده می شود . [/toggle]

[toggle title=”• کرم بی حس کننده مستر(Numb Master)” state=”close” ]

[su_animate type=”wobble”]

[/su_animate]

کرم بی حس کننده مستر حاوی 5٪ لیدوکائین است. این کرم یکی از قوی ترین کرم های بیحس کننده آزاد می باشد که در کاهش درد ناشی از لیزر درمانی استفاده می شود. فرمول کرم بی حس کننده مستر ترکیبی از بی حسی موضعی با روش میکرونیدل است .

مطالعات نشان داده اند که این کرم نسبت به سایر کرم های بی حس کننده موضعی موثر تر است.

این کرم تحت تائیدیه FDAمی باشد و مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی ساخته شده است .

کرم بی حس کننده مستر به سرعت درد را کاهش می دهد و حدود نیم تا یک ساعت نیاز است تا به خوبی بر روی پوست اثر کند .

همچنین این کرم به آسانی بر روی پوست مالیده می شود و به راحتی هم از روی پوست پاک می شود زیرا این کرم فاقد چربی است . [/toggle]

[toggle title=”• کرم بی حس کننده تاپیک این (Topicaine)” state=”close” ]

[su_note note_color=”#a373e6″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

این نوع کرم در داخل ایالات متحده توزیع شده است. فرمول جدید کرم تاپیک این شامل 4٪ لیدوکائین می شود ، که همین عامل موجب اثر بخشی عالی در رفع موهای زائد توسط لیزر می گردد .

نحوه ی مصرف این کرم بر روی جعبه قید شده است . دستورالعمل استفاده از این کرم بسیار آسان است .

بهتر است برای دریافت نتایج مطلوب ، لایه ضخیمی از کرم بیحس کننده را بر روی ناحیه تحت درمان بمالید و بعد از اتمام اجازه دهید پوست شما به طور کامل بی حس شود . قبل از شروع لیزر درمانی این کرم را بر روی ناحیه تحت بمالید. حدود نیم تا یک ساعت پوست کاملا بی حس می شود.

این کرم چسبنده نیست و بوی خوبی هم دارد ، همچنین قیمت این کرم بسیار مناسب بوده  و به راحتی در دسترس می باشد . [/toggle]

[toggle title=”• کرم بی حس کننده لیدوکائین پلاس” state=”close” ]

[su_animate type=”fadeInDown”]

[/su_animate]

کرم لیدوکائین پلاس یکی از ارزان ترین محصولات بی حس کننده محسوب می شود و برای کسانی که به دنبال کرم بی حس کننده با قیمت مناسب می گردند ، بسیار عالی و مناسب است .

این کرم بیحس کننده موضعی ترکیبی از آلوئه ورا و یک پایه محلول در آب است .

این کرم شامل 4٪ هیدروکلراید لیدوکائین است که موجب بی حسی پوست می گردد . اگر چه این کرم نسبت به سایر کرم های بی حس کننده گران قیمت موثر واقع نمی شود ،اما در حال حاضر از این کرم در موارد خاص نیز استفاده می شود !

این کرم را باید 90 دقیقه قبل از شروع درمان بر روی پوست مالیده شود و باید حدود یک ساعت برروی پوست بماند تا اثر بخشی کرم نمایان شود .

[su_note note_color=”#73e6b2″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

آلوئه ورا موجود در این کرم باعث می شود تا پوست خنک شود و بهنگام مالییدن برروی پوست حس خوبی را به فرد منتقل می کند . کرم لیدوکائین پلاس بوی نعنای تازه می دهد که بهنگام مصرف کاملا لذت بخش است. [/toggle]

[toggle title=”• کرم بی حس کننده Dr. Numb” state=”close” ]

[su_animate type=”flipOutY”]

[/su_animate]

این نوع کرم سال ها است که در صنعت خال کوبی استفاده می شود . شرکت تولید کننده این کرم بی حس کننده از بهترین و با کیفیت ترین مواد لیدوکائین وپریلوکائین استفاده می کند .

کرم بی حس کننده Dr. Numb فاقد چربی بوده و حاوی کرم لیدوکائین مبتنی بر آب که شامل 5٪ لیدوکائین است ، می باشد .

همچنین این کرم توسط وزارت بهداشت کانادا و FDA مورد تائید قرار گرفته است .

کرم بی حس کننده Dr. Numb بر روی نواحی حساس بدن بهتر اثر می کند و به خوبی پوست بدن را بی حس می کند اما زمان اثر بخشی این کرم نسبت به سایر کرم ها بی حس کننده بیشتر است . [/toggle]

[toggle title=”• کرم بی حس کننده هاش (HUSH)” state=”close” ]

کرم بی حس کننده هاش (HUSH) نوعی کرم بی حس کننده موضعی سازگار با FDA است که بیشتر بهنگام استفاده از لیزرهای خانگی و رفع موهای زائد در منزل استفاده می شود . مصرف این کرم تا حد امکان درد را کاهش می دهد .

[su_note note_color=”#bd73e6″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

این کرم محصول کشور آمریکا است و توسط برخی از بهترین هنرمندان خال کوبی کشور امریکا مورد تایید قرار گرفته است اما در حال حاضر از این کرم در کاهش درد ناشی از لیزر های خانگی نیز استفاده می شود . در حقیقت این کرم نسبت به سایر کرم های بی حس کننده ای که تا کنون به آنها پرداخته ایم از اثر بخشی کمتری برخوردار است .

ویژگی های کرم بی حس کننده هاش (HUSH)

  • ژل شفاف و روشن
  • فاقد چربی
  • حاوی 4 ٪ لیدوکائین
  • ترکیب منحصر به فرد از عصاره های گیاهی همچون آلوئه ورا
  • فاقد درد

برخی از افراد توصیه میکنند بعد از مالیدن این کرم برروی ناحیه تحت درمان روی آن را بپوشانید تا اثر بخشی آن بیشتر شود . اما برخی دیگر انجام اینکار را توصیه نمی کنند ، زیرا برخی از تحقیقات نشان داده است که انجام این کار می تواند شانس ابتلا به عوارض جانبی را افزایش دهد. همچنین این کرم نسبت به سایر کرم های بی حس کننده به سرعت از روی پوست پاک می شود . [/toggle]

[toggle title=”• کرم بی حس کننده No Scream Cream” state=”close” ]

[su_animate type=”swing”]

[/su_animate]

این کرم بی حس کننده در کشور امریکا توسط فردی به نام Deborah Merhar ساخته شده است . این کرم در ابتدا برای کاهش درد ناشی از اپیلاسیون استفاده می شد ، اما امروزه در کاهش درد حاصل از لیزر درمانی نیز استفاده می شود زیرا این کرم حاوی 20٪ بنزوکائین است .

کرم بی حس کننده No Scream Cream با یک فرمول سالم و طبیعی درست شده است و با انواع پوست ها سازگاری دارد .

مواد تشکیل دهنده کرم بی حس کننده No Scream Cream عبارتند از : 20% بنزوکائین ، گلیسیرین اسید استاریک SE، imidurea، متیل، PEG-8، PEG-75، وازلین، پروپیلن گلیکول، پروپیل پارابن، سولفات سدیم لوریل، اسید استئاریک، الکل استریل ،ترولمین (trolmine)و آب تصفیه شده.

این کرم نباید بیش از اندازه بر روی پوست مالیده شود زیرا از اثر بخشی آن کاسته می شود ، بهتر است تنها لایه ای از کرم بر روی پوست بماند و حدود 45 دقیقه نیاز به زمان دارد تا این کرم اثر کند.

اثر بخشی No Scream Cream نسبت به سایر کرم های بی حس کننده کمتر است اما شایان ذکر است که این کرم در مقایسه با دیگر کرم های بی حسی از قیمت مناسبی برخوردار است . [/toggle]

[toggle title=”• اسپری بی حس کننده GiGi Honee ” state=”close” ]

اسپری های بی حس کننده یک جایگزین عالی برای کرم های بی حس کننده موضعی هستند زیرا استفاده از این نوع اسپری ها بسیار آسان تر بوده و به راحتی می توان آنها را بر روی پوست اسپری کرد .

در حال حاضر بهترین و موثرترین اسپری بی حس کننده که در دسترس است ،اسپری GiGi Honee می باشد . از اسپری بی حس کننده GiGi Honee قبل از شروع لیزر درمانی و بی حس کردن ناحیه تحت درمان استفاده می شود .

[su_note note_color=”#e72b2a” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

این اسپری ضد درد موضعی حاوی 4٪ لیدوکائین است . با اسپری لیدوکائین و نفوذ آن در سطح پوست ناحیه تحت درمان در عرض چندین دقیقه بی حس می شود .

اسپری بی حس کننده GiGi Honee درد را کاملا متوقف نمی کند تنها از شوزس و درد حاصل از لیزر درمانی می کاهد . [/toggle]

[divider]

محقق و مترجم : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

[su_button url=”https://www.livebeautyhealth.com/numbing-cream-for-laser-hair-removal/” target=”blank” style=”3d” background=”#ff2926″ color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک 1 [/su_button]

[su_button url=”https://begonehairremoval.com/5-best-numbing-creams-for-laser-hair-removal/” target=”blank” style=”3d” background=”#ff2926″ color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک 2 [/su_button]

[su_button url=”http://www.numbskin.com/blog/5-best-topical-numbing-creams-laser-hair-removal” target=”blank” style=”3d” background=”#ff2926″ color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک 3 [/su_button]

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
زهرا حاجی محمودی

باعرض سلام و خسته نباشید درمورد این کرم های بی حس کننده میخواستم بپرسم اینها برای اپلاسیون هم کاربرد دارن یا فقط لیزر؟