کارایی میکرونیدلینگ

کارایی میکرونیدلینگ در چیست ؟ چه انتظاری باید از جلسه درمانی خود داشته باشیم ؟

کارایی میکرونیدلینگ

کارایی میکرونیدلینگ در چیست ؟ اگر شخصی به شما پیشنهاد کند که اجازه دهید تعداد زیادی سوزن وارد پوست شما کند و به این ترتیب پوستتان جوان تر و شاداب تر خواهد شد ، احتمالا این پیشنهاد را رد می کنید چرا که تصور ورود ده ها سوزن به پوست ایده ی چندان جذابی نیست و احتمالا در ابتدا به شدت شما را خواهند  ترساند.

کارایی میکرونیدلینگ
کارایی میکرونیدلینگ

اما بگذارید این گونه بگوییم که میکرونیدلینگ با آن سوزن های ترسناک و وحشتناکش ، بهترین هدیه ای است که می توانید به پوست خود بدهید . شاید به نظرتان متناقض به نظر بیاید ولی حقیقت دارد. با ورود ده ها سوزن به پوست است که می توانید کارایی میکرونیدلینگ را روی ظاهر خود مشاهده کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین متخصصین و پزشکان ، آماده است تا کلیه خدمات جوانسازی پوست از قبیل ( میکرونیدلینگ ، میکرودرم ابریژن ، هیدرودرم ، …) را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت تماس با مرکز برکه اینجا را کلیک کنید.

امروزه میکرونیدلینگ یکی از محبوب ترین عملیات ها و روش های جوانسازی پوست به شمار می آید، چرا که عارضه ها و مشکلات زیر را درمان می کند :

چین و چروک های خفیف را کاهش می دهد

میکرونیدلینگ از طریق ایجاد زخم های کوچک سطحی روی پوست، آن را به تولید کلاژن و الاستین تحریک می کند.در چنین شرایطی پوست درگیر این می شود که زخم ها را بازسازی کرده و در طول این روند ، لایه ی جدید جایگزین لایه قبلی پوست شده ، لکه ها و نقاط روی پوست لایه برداری می شود و هم چنین چین و چروک ها نیز برطرف می گردند.هیچ گونه مواد شیمیایی در کار نخواهد بود.میکرونیدلینگ یک روند مکانیکی است که می تواند پروسه پیر شدن پوست را آهسته تر کرده و به این ترتیب ظاهر آن را درخشان تر و شاداب تر سازد.

نکته ی شگفت انگیز دیگری که در این میان وجود دارد این است که میکرونیدلینگ از ایجاد شدن چین و چروک های جدید جلوگیری می کند.برای درمان چروک ها ، باید از سوزن های 1.5 میلی متری استفاده کرد تا کارایی میکرونیدلینگ مشخص شود.

آکنه و اسکارهای قابل مشاهده روی پوست را رفع می کند.

بر اساس آمار و تحقیقاتی که در مورد اثرات و کارایی میکرونیدلینگ وجود دارد ، تمام افرادی که آن را امتحان کرده اند ، اثرات بهبود شگفت انگیزی بر روی ظاهر اسکارهای صورت خود مشاهده کرده اند (و شگفتی بیشتر ماجرا اینجاست که تنها بعد از یک جلسه این اثرات قابل مشاهده اند )

میکرونیدلینگ های خانگی نیز وجود دارند اما طرز صحیح استفاده از آن ها ،مسئله ی پیچیده ای است و یک حرکت و اقدام نا به جا و اشتباه می تواند منجر به صدمات و عوارض جانبی خطرناکی بر روی پوست شود. به همین علت توصیه می کنیم که تا جایی که می توانید یک مرکز معتبر پزشکی را برای انجام این روش زیبایی در نظر بگیرید ،تا کارایی میکرونیدلینگ را به طور تمام و کمال مشاهده کنید.

ممکن است متخصص پوست شما برای درمان اسکارها و آکنه های عمیق از سوزن های 3 میلی متری استفاده کند.

درد و دوره نقاهت میکرونیدلینگ بسیار کوتاه است و به همین خاطر افراد زیادی این متد را به دیگر روش ها و تکنیک های جوان سازی پوست ترجیح می دهند.

کارایی میکرونیدلینگ
کارایی میکرونیدلینگ

ویژگی ضد پیری بودن میکرونیدلینگ

همان گونه که سن شما بالا می رود ، پوست شما کلاژن کمتری تولید می کند که همین مسئله موجب می شود که ظاهری خسته و پژمرده داشته باشید.

میکرونیدلینگ برای بازسازی پوست آسیب دیده بسیار موثر و مفید است.در طول این پروسه ، پوست تحریک می شود تا لایه جدیدی را تولید کرده و جایگزین پوست و سلول های قبلی کند.

همان گونه که لایه پیر پوست لایه برداری می شود ، چین و چروک ها و خطوطی که روی پوست صورتتان وجود دارند به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می کنند.

زخم های عمودی که توسط سوزن های میکرونیدلینگ روی پوست ایجاد می شود ، باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین می گردد.

این روند بهبود ، کاملا طبیعی است و به همین دلیل نتایج حاصل از این درمان ، طولانی تر خواهند بود.

ظرفیت جذب پوست بهبود خواهد یافت و به این ترتیب عملکرد نرم کننده ها و مرطوب کننده ها روی پوست بهتر خواهد شد.

شما می توانید بدون این که جراحی های دردناک و خطرناکی داشته باشید ، پوستی شاداب و درخشان برای خود بسازید.

میکرونیدلینگ هم چنین در کوچک کردن منافذ پوستی،تغییر رنگدانه ها و آسیب های ناشی از نور خورشید ، و هم چنین رنگ پوست نیز بسیار موثر و مفید است.البته باید خاطر نشان کرد که این عملیات تنها برای صورت انجام نمی شود و می توان آن را روی تمام نقاط و نواحی بدن نیز انجام داد.

معایب میکرونیدلینگ

حقیقتا و فارغ از هر گونه مسائل اقتصادی ، نمی توان معایب چندانی برای میکرونیدلینگ برشمرد. چرا که این پروسه، روندی کاملا طبیعی دارد و از هیچ گونه مواد شیمیایی و غیر طبیعی در آن استفاده نمی شود. بلکه تنها از واکنش طبیعی بدن برای بازسازی و ترمیم پوست استفاده می کند.

در واقع می توان این گونه گفت که عملیات میکرونیدلینگ بیشتر یک نوع روش تحریک کننده است تا درمانی.

چرا که پروسه درمان و بهبود به صورت طبیعی توسط خود پوست انجام خواهد شد.

سن انجام میکرونیدلینگ

برخی تصور می کنند که تنها افراد پیر و میانسال هستند که به این نوع درمان احتیاج دارند ، اما ما به شما می گوییم که عبارت صحیح تر این است : هر شخصی که عارضه ی پوستی دارد به این نوع درمان احتیاج دارد .

افراد بسیاری هستند که جای جوش و زخم های ناشی از جراحی بر روی پوست خود دارند که با انجام میکرونیدلینگ می توانند به خوبی آن ها را درمان کنند.

کارایی میکرونیدلینگ
کارایی میکرونیدلینگ

به همین علت می توان این گونه نتیجه گرفت که حقیقتا سن خاصی برای انجام میکرونیدلینگ وجود ندارد و تنها فاکتوری که مطرح است ، مبتلا بودن به عارضه های پوستی است.

معجزه میکرونیدلینگ

در نهایت باید این گونه گفت که به راستی میکرونیدلینگ شبیه به معجزه می ماند و این مسئله ای نیست که یک مرکز یا یک متخصص به شما بگوید ، بلکه خودتان می توانید تنها با یک جلسه انجام آن ، نتایج آن را روی پوست خود مشاهده کنید.

شما می توانید جهت تماس با مرکز زیبایی برکه روی لینک زیر کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments