چکار کنیم که بتوانیم نتایج حذف موهای زائد با لیزر را ماندگارتر و حفظ کنیم؟

چکار کنیم که بتوانیم نتایج حذف موهای زائد با لیزر را ماندگارتر و حفظ کنیم؟

چکار کنیم که بتوانیم نتایج حذف موهای زائد با لیزر را ماندگارتر و حفظ کنیم؟

چکار کنیم که بتوانیم نتایج حذف موهای زائد با لیزر را ماندگارتر و حفظ کنیم؟

حذف موهای زائد با لیزر یک روش عالی برای از بین بردن موهای ناخواسته صورت و بدن بدون سوختگی ، خراشیدگی و قرمزی به علت تراشیدن و وکس کردن است.  تکنیک حذف موهای زائد با لیزر  به عنوان فرایند کاهش دائمی مو شناخته می شود. و اگر چه بعضی از لیزرها همه موها را به طور کامل از بین نمی برد اما موجب کاهش چشمگیری در رشد مو و عدم نیاز به اصلاح می شود.

پروسه حذف موهای زائد توسط لیزر برای اکثر قسمت های بدن از جمله پاها ، بازوها و زیر بغل ، ناحیه بیکینی ،  سینه ،  پشت و حتی صورت (به استثنای چشم ها) ، به راحتی استفاده می شود. حذف موهای زائد با لیزر به صرفه است و نیازمند چندین جلسه درمان به منظور پیگیری می باشد. اما گام هایی وجود دارد که می توانید پیش و بعد از درمان خود انجام دهید که به شما کمک می کند تا استفاده از لیزر حذف موهای زائد را به حداکثر برسانیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

اطمینان حاصل کنید که حذف موهای زائد با لیزر برای شما مناسب است.

لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن و شکستن ملانین (پیگمنت هایی که به موها رنگ می دهند) در  فولیکول موها باعث می شود موها از بین بروند.  بنابراین این روند به بهترین نحو برای حذف موهای تیره و ضخیم کار می کند.  لیزرهای خاصی نیز هستند که برای حذف موهای زائد نرم و نازک و به رنگ های قرمز، بور، خاکستری یا سفید از آنها استفاده می شود.

  • لیزر درمانی برای حذف موهای زائد زنان مبتلا به بیماری تخمدان پلی کیستیک یا سایر مشکلات هورمونی احتمالاً بی اثر است و کار نخواهد کرد.
  • اگر در حال مصرف هر گونه دارویی هستید ، به خصوص جدید داروهای یا دوره ای از آنتی بیوتیک ها را مصرف می کنید ، قبل از انجام لیزر موهای زائد ، به پزشک معالج خود اطلاع دهید.  بعضی از داروها می توانند حساسیت به نور را ایجاد کنند که می تواند منجر به سوختگی شدید در حین لیزر درمانی بشود.

 

قبل از لیزر با پزشک مشاوره کنید

قبل از لیزر با پزشک مشاوره کنید

مشورت کردن با پزشک یا تکنسین لیزر  قبل از شروع  اولین جلسه درمان به درمانگر شما فرصتی می دهد تا سلامت شما را ارزیابی کنید.  همچنین در کلینیک یک آزمایش پچ برای تعیین اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای لیزر درمانی هستید یا خیر انجام می شود.  در آزمایش پچ مشخص می شود که چه نوع لیزری برای نوع پوست و موی شما بهتر عمل می کند.

برای مشاهده لیست قیمت ها در جشنواره لیزر مرکز لیزر برکه اینجا کلیک کنید.

قبل از درمان پوست خود را برنزه  نکنید.

اگر می خواهید کاندیدای خوبی برای لیزر حذف موهای زائد باشید ، به یاد داشته باشید که از 6 هفته قبل از شروع درمان حمام آفتاب نگیرید و پوست خود را برنزه نکنید.

  • برنزه کردن پوست قبل از لیزر درمانی می تواند منجر به سوختگی و تاول زدن بشود.

 

موها را از ریشه ها حذف نکنید.

از شش هفته قبل از لیزر موهای زائد از کندن موها از ریشه به روش های مختلف از جمله اپیلاسیون ،   و الکترولیز جلوگیری کنید.   ریزش مو و یا بیرون کشیدن مو با ریشه ها به این معنی است که دیگر هیچ مویی وجود ندارد که لیزر آن را هدف قرار بدهد.

  • برای مدیریت رشد مو ، قبل از درمان اصلاح کنید یا از موبر هایی استفاده کنید که فقط موهای روی سطح پوست را از بین می برند.

 

از مصرف کافئین خودداری کنید

از  24 ساعت قبل از درمان خود از مصرف کافئین اجتناب کنید. شما باید قبل و در هنگام لیزر درمانی  آرام و ریلکس باشید.  اما کافئین می تواند شما را بیشتر آشفته و هیجان زده کند.

 

روز قبلا از لیزر درمانی شیو کنید.  

روز قبلا از لیزر درمانی شیو کنید.

هنگامی که برای مشاوره اولیه به کلینیک مراجعه می کنید ، تکنسین به شما می گوید که هنگام آماده شدن برای درمان خود دقیقاً چه زمانی اصلاح کنید. به طور کلی اکثر کلینیک ها توصیه می کنند که موهای ناحیه تحت درمان را یک تا دو روز قبل از درمان شیو کنید.

  • اگر چه ممکن است شیو کردن قبل از درمان با لیزر برای حذف موهای زائد کمی عجیب به نظر برسد ، اما یک گام مهم در پروسه لیزر موهای زائد است. زیرا لیزر موها را در مرحله فعال رشد هدف قرار می دهد و شیو کردن مو را تشویق به وارد شدن به این مرحله می کند.

 

بدن خود را بشویید

پیش از رفتن به جلسه لیزر موهای زائد دوش بگیرید و پوست خود را با یک صابون ملایم شستشو دهید.  قبل از درمان با لیزر از مرطوب کننده و لوازم آرایش استفاده نکنید.

 

برای ماندگاری بیشتر نتایج لیزر موهای زائد پس  از درمان چه کنیم؟ 

برای ماندگاری بیشتر نتایج لیزر موهای زائد پس از درمان چه کنیم؟ اجتناب از نورخورشید

اجتناب از نورخورشید

درست همانطور که پوست خود را از شش هفته قبل از درمان با لیزر از برنزه شدن محافظت می کردید ، پس از درمان نیز باید تا شش هفته از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید. پس از لیزر درمانی  پوست شما نه تنها حساس است ، بلکه می تواند فرآیند حذف موها و درمان های بعدی را نیز به هم بزند.

 

منتظر شوید تا موها بریزند

مدت کوتاهی پس از درمان شما ، موهایی که با لیزر هدف قرار گرفته اند از فولیکول بیرون می زنند.  اینطور به نظر می رسد که موها مجدداً رشد کرده اند. اما در عرض 10 تا 14 روز، موهای شما به مرحله ریزش می رسند و شروع به ریختن می کنند. در آن زمان شما می توانید لیف حمام  را به آرامی در حمام  به روی موها کشیده و آنها را از بین ببرید.

وکس نکنید و موها را  ریشه کن نکنید.

بعد از لیزر موهای خود را وکس نکنید

در طی مرحله ریزش ، موهای شما باید به طور طبیعی از بین بروند. بنابراین آنها را ریشه کن نکنید.  آنها را با موچین نگیرید و وکس نکنید.  اگر هر گونه مقاومتی در برابر موها وجود داشته باشد ، به این معنی است که ریشه هنوز زنده است و موها باید دوباره در درمان پیگیری قرار گیرند.

  • شما می توانید بعد از لیزر موهای خود را شیو کنید. اما از هر روش دیگری که باعث ریشه کن کردن موها می شود ، جلوگیری کنید.

 

جلسات درمان را پیگیری کنید

لیزر حذف موهای زائد فقط در مرحله رشد فعال موها را هدف قرار می دهد. به طوری که بسیاری از مراجعین برای رسیدن به نتایج مطلوب به 4 تا 10 جلسه درمان نیاز دارند. درمان معمولاً چندین ماه طول می کشد.

  • پس از هر جلسه لیزر درمانی موها در منطقه تحت درمان کمتر و کمتر می شوند.   موهایی هم که رشد می کند باید نرم تر و روشن تر باشد.

 

کلینیک تهران اسکین افتخار دارد درمان های ویژه برای متقاضین و کاربران خود را با مدرن ترین دستگاه های لیزر ساخت آلمان انجام دهد.  این خدمات شامل موارد زیر می باشد :

لیزر موهای زائد در تمامی تیپ های پوستی و انواع رنگ مو در کلینک تهران اسکین

  • لیزر موهای زائد از انرژی تولید شده توسط لیزر یا منبع نور شدید پالس برای جلوگیری از رشد مو استفاده می شود. لیزر موهای زائد شامل موهای زائد چانه ، صورت ، پشت لب ، خط ریش ، پشت و کمر ، زیر بغل ، کشاله ران ، لیزر بیکینی  و دست و پا در تمامی تیپ های پوستی و انواع رنگ مو می باشد.

گروه پزشکان تهران اسکین شما را تا رسیدن به اوج زیبایی همراهی می کنند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                  برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments