چرا موهای من بعد از لیزر موهای زائد هنوز نریخته؟ چقدر طول می کشد تا موها بریزند؟

چرا موهای من بعد از لیزر موهای زائد هنوز نریخته؟ چقدر طول می کشد تا موها بریزند؟

چرا موهای من بعد از لیزر موهای زائد هنوز نریخته؟ چقدر طول می کشد تا موها بریزند؟

چرا موهای من بعد از لیزر موهای زائد هنوز نریخته؟ چقدر طول می کشد تا موها بریزند؟

چرا موهای من در طول جلسات لیزر موهای زائد هنوز نریخته؟

بعضی از مردم مثل خود من انتظار دارند موهای زائد شان در پایان هر جلسه لیزر موهای زائد و در طول بین جلسات بریزد.  البته در بسیاری از موارد پس از لیزر موهای زائد ریزش موها می تواند رخ دهد ، اما همیشه اینطور نیست.

ریزش موها بلافاصله پس از لیزر درمانی بیشتر در مورد افرادی اتفاق می افتد که موهای شان  تیره تر از سایرین است و نوع لیزری هم که استفاده می شود باید دارای سیستم خنک کننده باشد.  موهای تیره در طول جلسه لیزر با هر نوع لیزری از بین می روند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دستگاه لیزری که در مرکز لیزر برکه از آن استفاده می شود دارای سیستم خنک کننده است. و به همین دلیل علاوه بر از بین بردن موها شما هیچ دردی نیز احساس نخواهید کرد.  سیستم خنک کننده باعث می شود که موها ایزوله شده و به خوبی به لیزر جواب بدهند ، در حالی که هیچ آسیبی به پوست شما وارد نمی شود و از پوست شما محافظت می شود.

فولیکول های مو گاهی فعال و گاهی نیز غیرفعال هستند. هنگامی که لیزر موهای زائد انجام می دهید ، لیزر فولیکول های فعال موهای شما را از بین می برد.  این موها به طور معمول بین 1 تا 4 هفته پس از جلسه لیزر درمانی می ریزند.

بیشتر موهایی که ریزش کرده اند ، دیگر رشد مجدد نخواهند داشت.  اما جلسات لیزر موهای زائد باید آنقدر تکرار شوند تا زمانی که رشد فولیکول موهای شما کمتر از 95٪ باشد.  لطفا توجه داشته باشید که نتایج مطلوب کاهش مو برای حذف موهای لیزر 95%  می باشد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

رسیدن به نتایج مطلوب به طور معمول نیاز به 6 جلسه لیزر درمانی دارد.  اما نتایج ممکن است بر روی انواع مختلف پوست و مو و همچنین در مناطق مختلف متفاوت باشد.  به طور کلی پوست های نوع 3 و 4 بهترین و مناسب ترین کاندید برای درمان با لیزر هستند.

پوست این افراد بهترین پاسخ را به درمان لیزر موهای زائد می دهد.  معمولاً با 6  جلسه درمان باید نتایج خوبی داشته باشند.  پوست نوع 2 و 5 به درمان با لیزر خوب جواب می دهد و برای رسیدن به نتایج بهینه باید بین 6 تا 8  جلسه لیزر درمانی انجام شود.

پوست نوع 1 و پوست نوع 6 می تواند در درمان با لیزر مشکل داشته باشد.  پوست نوع 6  که خیلی تیره است ، باید با لیزر دیود لیزر یا ND-Yag درمان شود.  پوست نوع 1 و پوست نوع 6 ممکن است بیش از 10 جلسه درمان لازم داشته باشد.  پوست نوع I با موهای کاملاً بور ، موهای سفید ، موهای قرمز یا موهای خاکستری فقط به لیزرهای خاصی جواب می دهند و در غیر این صورت الکترولیز بهترین گزینه برای از بین بردن این رنگ از موهای زائد  است.

 

چقدر طول می کشد تا موها بعد از لیزر موهای زائد بریزند؟

 چرا موهای من بعد از لیزر موهای زائد هنوز نریخته؟ چقدر طول می کشد تا موها بریزند؟

پاسخ مشاور لیزر موهای زائد

به طور معمول 10 تا 14 روز طول می کشد تا فولیکول موها درمان شده و موها بریزند.  از بین بردن موهای زائد توسط لیزر روشی است که در حقیقت ریشه فولیکول موها را در حالی که مو هنوز در چرخه رشد خود قرار دارد ، می سوزاند.  هنگامی که چرخه  فولیکول مو کامل می شود ، در نهایت موها از بین می روند.

اگر می خواهید درمان تان مؤثر باشد ، نباید موهای منطقه تحت درمان را بکنید یا آنها را بکشید.  اجازه دهید موهای درمان شده به خودی خود ریزش کنند و بعد از 10 تا 14 روز پوست خود را بدون مو مشاهده خواهید کرد.

اما به یاد داشته باشید که لیزر درمانی برای حذف موهای ناخواسته  برای داشتن پوستی بدون مو در واقع یک درمان کاهش دهنده موها توسط لیزر است و دائمی نیست. به همین دلیل لازم است که هر 6 ماه تا یک سال برای پیشگیری از رشد مجدد موها به مرکز لیزر مراجعه کرده و یک جلسه لیزر موهای زائد انجام دهید.

اگر موهای شما پس از لیزر درمانی آنقدر نرم و نازک شده اند به طوری که دیده نمی شوند ، همینطور   باقی خواهند ماند و دیگر رشد نخواهند کرد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

پاسخ متخصص لیزر موهای زائد 30 ژوئن 2018

چرا موهای من بعد از لیزر موهای زائد هنوز نریخته؟ چقدر طول می کشد تا موها بریزند؟

در درمان موهای زائد توسط لیزر ، لیزرها از پرتوهای بسیار متمرکز نور برای حذف هر فولیکول مو استفاده می کنند. رنگدانه های مو پس از جذب نور از بین می روند.

به طور کلی ، هر پرتو لیزر به طور همزمان فقط در کسری از ثانیه برای درمان چندین فولیکول مو استفاده می کند.  که به این معنی است که لیزر می تواند به اندازه یک چهارم منطقه ای مانند پشت لب را  در هر ثانیه درمان کند.  بنابراین می توان انتظار داشت که لیزر تمام موهای پشت لب بالا را در کمتر از یک دقیقه حذف کند.

به غیر از موی پشت  لب، از بین بردن موهای زیر بغل توسط لیزر نیز فقط چند دقیقه طول می کشد. همچنین می توانید لیزر موهای زائد  بیکینی را در عرض چند دقیقه در مرکز لیزر موهای زائد انجام دهید و پوستی صاف را دریافت کنید.

این در حالی است که زمانی که برای تراشیدن ، اپیلاسیون و سایر روش های موقتی برای از بین بردن موها صرف می شود به طور متوسط ​​بیش از 30 دقیقه طول می کشد.  درمان موهای زائد با لیزر موجب می شود که زمان زیادی را در طول عمر خود صرفه جویی کنید.

در مرکز لیزر درمانی برکه واقع در خیابان شریعتی فولیکول های مو با مدرن ترین دستگاه های لیزر در ظرف چند دقیقه نابود می شوند. شما در وقت و پول خود صرفه جویی می کنید و از یک عمر شیو کردن موهای زائد بدن خود راحتمی شوید.   پزشکان و تکنسین های با تجربه و آموزش دیده ما در مرکز لیزر موهای زائد برکه بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند.

لیزر موهای زائد یکی از بهترین گزینه هایی است که به شما کمک می کند تا با موهای زائد خود خداحافظی کنید.  بنابراین دیگر با موهای ناخواسته خود خداحافظی کنید و به پوست صاف و نرم خود خوش آمد بگویید.

لیزر موهای زائد در این مرکز لیزر درمانی توسط اپراتورهای با تجربه انجام می شود.  لیزر موهای زائد برای مراجعین خانم  توسط اپراتور زن و برای مراجعین آقا توسط اپراتور مرد انجام می شود. دیگر لازم نیست خانم ها به دلیل مرد بودن اپراتور از انجام لیزر بیکینی یا لیزر برزیلی خودداری کنند.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments