پروتز لب طبیعی

پروتز لب طبیعی |با بهترین روش های افزایش حجم لب به شکل طبیعی آشنا شوید!

پروتز لب طبیعی

پروتز لب طبیعی

از زمانی که سلبریتی های معروفی مثل کایلی جنر اعتراف کردند که تزریق فیلر و پروتز لب انجام داده اند، به ناگهان محبوبیت این گونه درمان های زیبایی میان مردم به شدت بیشتر شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چه کسی از داشتن لب هایی برجسته و زیبا بدش می آید؟ این مسئله ربطی به زن و مرد بودن هم ربطی ندارد و هر کسی از هر جنس و سنی ، تمایل دارد که لب هایی زیبا داشته باشد.

اصولاً این عضو کوچک، تاثیر زیادی در زیبایی کلی صورت ما می گذارد. اگر نازک و باریک باشد، همیشه ظاهرمان به گونه ای خواهد بود که گویی از دست چیزی ناراحت و عصبانی هستیم!

پروتز لب طبیعی
پروتز لب طبیعی

به همین خاطر است که همه به دنبال یافتن بهترین روش های ممکن برای افزایش حجم لب ها می گردند.

گرچه روش هایی مثل تزریق فیلر، چربی و حتی جراحی پروتز لب، عوارض جانبی زیادی ندارند و در حال حاضر خیلی ها از آن استفاده می کنند، اما باز هم افراد زیادی به دنبال روش های طبیعی تر هستند.

قبل از این که بخواهید خودتان را به دردسر انداخته و روش های خطرناکی مثل استفاده از سم مورچه را برای افزایش حجم لب هایتان به کار بگیرید، توصیه می کنیم اندکی زمان صرف کرده و ادامه ی این مقاله را مطالعه کنید.

تلاش کرده ایم روش هایی را به شما معرفی کنیم که بی خطر هستند و اثرات مثبتی هم برای برجستگی لب دارند.

با ما همراه باشید

لایه برداری از لب با مسواک

معمولاً وقتی که با مشکلی برخورد می کنیم اولین راهکاری که به ذهن ما می رسد، استفاده از درمان ها و راه حل های خانگی است. در  این مورد به خصوص، بهترین راهکار برای افزایش حجم لب ها، لایه برداری از آن هاست. شاید در وهله ی اول برایتان عجیب باشد اما در ادامه بیشتر برایتان توضیح می دهیم که چرا این روش را توصیه می کنیم.

مثل بقیه قسمت های بدن و صورت، لب ها هم سلول های مرده ای درست می کنند. این مسئله باعث می شود که درخشش و شفافیت آن ها کمتر شده و حتی سایز آن ها را نیز کوچک تر به نظر برساند.

لایه برداری از لب با مسواک
لایه برداری از لب با مسواک

به مدت 2 دقیقه و به شکل دورانی، مسواک را روی لب هایتان بکشید تا لایه ی مرده ی پوست از آن جدا شود. بعد از آن احساس خواهید کرد که لب ها بزرگ تر، روشن تر و نرم تر شده اند

  • به جز مسواک تمیز، از هیچ چیز دیگری استفاده نکنید.لب ها معمولاً واکنش خوبی نسبت به کرم های لایه بردار نشان نمی دهند.

پروتز لب با دارچین

صرف نظر از اینکه دارچین برای بهبود بافت لب ها خیلی موثر و مفید است، اما مزیت اصلی اش در این است که حاوی موادی شیمیایی می باشد که جریان خون را در لب ها بیشتر کرده و آن ها را بزرگ تر به نظر می رساند. به خاطر داشته که دارچین می تواند موجب سوزش زخم شود. به همین خاطر اگر هرگونه منفذ یا زخمی روی لب هایتان دارید، توصیه می کنیم به هیچ وجه دارچین مصرف نکنید. طبق دستورالعمل زیر می توانید عمل کنید :

  • اول از هر چیزی، مقداری وازلین به لب هایتان بزنید و ماساژ دهید
  • سپس مقداری دارچین به لب ها بزنید. وازلین باعث می شود که دارچین به لب بچسبد
  • دارچین را به همه جای لب بمالید تا اثرگذاری داشته باشد. سپس چند دقیقه ای منتظر بمانید
  • بعد از ان ، با یک دستمال تمیز، لب هایتان را پاک کنید. در نهایت متوجه خواهید شد که لب ها حجیم تر و خوش رنگ تر شده اند
پروتز لب با دارچین
پروتز لب با دارچین

ماسک طبیعی برای بزرگ شدن لب

ماسک های زیادی برای افزایش طبیعی حجم لب ها وجود دارد که هیچ گونه عوارض جانبی برایتان به همراه نخواهند داشت. در ادامه به دو تا از بهترین ماسک های طبیعی اشاره کرده ایم:

روغن نارگیل : گرچه می توان از روغن نارگیل به همراه شکر قهوه ای برای لایه برداری استفاده کرد، اما خودش نیز به تنهایی می تواند اثر خیلی خوبی بر افزایش حجم لب ها داشته باشد. روغن نارگیل حاوی مقادیر زیادی مواد طبیعی مثل ویتامین E است که مرطوب کننده ای فوق العاده به حساب می آید. روغن نارگیل سرشار از ضد میکروب، ضد باکتری و آنتی اکسیدان است که خواص خیلی زیادی هم دارد.

به اندازه ی یک قاشق چایخوری روغن نارگیل روی لب هایتان بگذارید تا علاوه بر مرطوب و نرم کردن آن ها، باعث بزرگی و افزایش حجم لب نیز شود. البته به خاطر داشته باشید که روغن نارگیل جامد است. به همین خاطر باید در ابتدا اندکی به آن حرارت دهید تا بتوان از آن، روی لب ها استفاده کرد.

استفاده از چای سبز : صرف نظر از مزایای چای سبز برای بدن، اگر یک تی بگ چای سبز خیس شده را به مدت 3 دقیقه روی لب هایتان قرار دهید، لب ها مواد مفید و مغذی آن را جذب خواهند کرد. به همین خاطر ، جنس لب بهبود پیدا کرده و افزایش حجم اندکی هم خواهد داشت. پس دفعه ی بعد که خواستید چای سبز بنوشید، بعد از زدن تی بگ به آب جوش، آن را بین لب هایتان قرار بدهید و تا زمان سرد شدن نوشیدنی تان صبر کنید. آن وقت علاوه بر لذت چای، می توانید از داشتن لب هایی نرم و زیبا هم لذت ببرید

برجستگی دائمی لب

تمام روش هایی که در بالا ذکر کردیم، صرفا روش هایی موقت بودند که برای قبل از مهمانی یا یک مراسم مناسب هستند. اما در صورتی که به دنبال روش های دائمی تر و ماندگار تری هستید، توصیه می کنیم تکنیک های زیر را در نظر داشته باشید :

تزریق فیلر : فیلرها که عموما از هیالورونیک اسید ساخته شده اند، یکی از محبوب ترین و بهترین روش های افزایش حجم لب هستند. گرچه تزریق فیلر لب دائمی نیست اما دوامی حدودا یک الی دو ساله خواهد داشت.

تزریق چربی : تزریق چربی نیز یکی دیگر از راهکارهای پروتز لب طبیعی به حساب می آید. در این روش از چربی های دیگر نقاط بدن برای افزایش حجم لب استفاده می شود. دوام تزریق چربی از تزریق فیلر بیشتر است و عوارض جانبی کمتری هم دارد.

جراحی پروتز لب : در این جراحی، از موادی سیلیکونی استفاده می شود تا درون لب ها جایگذاری شوند. این روش دوام خیلی خوبی دارد و حتی تا 12 سال هم ماندگار خواهد بود. گرچه باید در نظر داشته باشید که جراحی کاشت پروتز لب ، عوارض جانبی مخصوص به خود را دارد.

برجستگی دائمی لب
برجستگی دائمی لب

نتیجه ی تمام درمان هایی که در بالا ذکر کردیم، طبیعی خواهد بود اما به شرط اینکه پزشکی ماهر و معتبر انتخاب کنید.

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد تا بهترین خدمات پروتز لب طبیعی را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

هزینه پروتز لب چقدر است؟

بسته به انتخاب شیوه ی درمان، ممکن است هزینه پروتز لب متفاوت باشد. جهت کسب اطلاع از قیمت پروتز لب ( به شیوه های تزریق چربی و کاشت پروتز) می توانید با همکاران ما در مرکز برکه در تماس باشید.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین 

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments