هموطنان ترنسجندر برای رفع موهای زائد خود به مرکز لیزر برکه مراجعه کنید| عکس قبل و بعد

هموطنان ترنسجندر برای رفع موهای زائد خود به مرکز لیزر برکه مراجعه کنید | عکس قبل و بعد

هموطنان ترنسجندر به شما تبریک می گویم که مرکز لیزر برکه را برای درمان موهای زائد خود انتخاب کرده اید.  در مرکز لیزر برکه لیزرهای پیشرفته درمان بر هر رنگ و نوع پوست و مو را انجام می دهند.  قیمت ها مناسب و به صرفه است و جلسات لیزر درمانی کاملاً خصوصی برگزار می شود.

ما به همه مراجعه کنندگان خوش آمد می گوییم و در یک فضای آرام و خصوصی مشتریان را درمان می کنیم.  در مرکز لیزر ما محرمانه بودن اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر پذیرای تعداد بالایی از بیماران ترنسجندر در مرکز هستیم  که آنها را به طور منظم با نتایج عالی درمان می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سؤالی که اغلب مراجعین دوجنسیتی از ما می پرسند این است که چه بخش هایی از بدن مان را می توانیم درمان کنیم.  پاسخ ساده این است که هر جایی که شما بخواهید. 

لیزر موهای زائد برای افراد تراجنسیتی، ترنسجندر یا ترنس

لیزر موهای زائد برای ترنسجندرها در مناطق زیر انجام می شود :

صورت شامل :  پشت لب بالا ، استخوان گونه ، بین ابروها ، گوش ها ، کناره های صورت

بدن شامل :  نوک سینه ها ، سینه ، زیر بغل ، شانه ها ، شکم ، دست ها و انگشتان ، پاها و انگشتان پا ، گردن و کمر ، باسن ، خط بیکینی ، لیزر برزیلی ، و سایر نقاط بدن که در دسترس هستند.

در مرکز لیزر ما با مراجعه کنندگان با احترام برخورد می شود و درمان موهای زائد توسط لیزر برای هر فرد به صورت خصوصی انجام می شود.  همچنین برای پارک ماشین تان نیز به مشکلی برخورد نخواهید کرد.  محل پارکینگ هایی که می توانید از آنها استفاده کنید بسیار نزدیک به محل مرکز لیزر است.  اگر درخواست های دیگری دارید ، لطفاً فقط بپرسید و ما بهترین ها را در اختیار شما می گذاریم.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 نظرات کاربران ترانسجندر در باره مرکز لیزر برکه

یکی از مشتریان ترنسجندر ما می گوید :

“در طول هر جلسه درمان ، من کاملاً احساس راحتی و آرامش می کردم.  کارکنان این مرکز تمام تلاش خود را انجام می دهند  تا اطمینان حاصل کنند که مشتریان از جلسات حذف موهای زائد با لیزر نتایج خوبی می گیرند.  اکنون من از نتایج لیزر موهای زائد بسیار خوشحالم.”

علاوه بر لیزر موهای زائد در این مرکز کار فوق العاده ای بر روی زگیلی که سال ها روی پایم  انجام دادند و آن را از بین بردند.   نتیجه کارشان فوق العاده بود! ”

نظر یکی دیگر از مشتری ترنسنجندر که در حال انجام لیزر درمانی است :

این مرکز خدمات بسیار خوبی عرضه می کند.   من بسیار عصبی بودم ، اما  اپراتور هر لحظه اعصابم را آرام می کند.  کار در یک محیط آرام و دوستانه انجام می شود.  من به برخی از دوستانم توصیه کرده ام که درمان خود را در این مرکز آغاز کنند.”

 

عکس های  قبل و بعد از لیزر موهای زائد

در اینجا عکس نتایج کار ما را مشاهده کنید :

هموطنان ترنسجندر برای رفع موهای زائد خود به مرکز لیزر برکه مراجعه کنید                                               حذف موهای زائد زیر بغل با لیزر

هموطنان ترنسجندر برای رفع موهای زائد خود به مرکز لیزر برکه مراجعه کنید                                         حذف موهای زائد کناره های صورت با لیزر

هموطنان ترنسجندر برای رفع موهای زائد خود به مرکز لیزر برکه مراجعه کنید                                 حذف موهای زائد خط بیکینی افراد ترنسجندر با لیزر

هموطنان ترنسجندر برای رفع موهای زائد خود به مرکز لیزر برکه مراجعه کنید                                     حذف موهای زائد شانه افراد ترنسجندر با لیزر

هموطنان ترنسجندر برای رفع موهای زائد خود به مرکز لیزر برکه مراجعه کنید                                حذف مو های زائد پشت لب افراد ترنسجندر با لیزر

هموطنان ترنسجندر برای رفع موهای زائد خود به مرکز لیزر برکه مراجعه کنید                              حذف موهای زائد سینه و شکم افراد ترنسجندر با لیزر

 

در طول لیزر موهای زائد افراد ترانسجندر چه اتفاقی می افتد ؟

روش های مختلفی برای حذف موهای زائد ترنسجندرها وجود دارد. مزیت اصلی حذف موهای زائد توسط  لیزر این است که سریع تر از سایر روش ها است و درد کمتری دارد.  کاهش رشد مو با لیزر در دراز مدت بسیار بیشتر از هر روش دیگری است.

شایع ترین قسمت هایی که مشتریان دوجنسیتی در مرکز ما درمان کرده اند عبارتند از: صورت ، چانه ، ناحیه کنار گوش ها ، پشت ،  قفسه سینه ، ناحیه تناسلی ، شکم ، بازو و پاها.

فرایند درمان و قیمت گذاری با اطلاعاتی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید ، یکسان است .

آنچه که مراکز لیزر تهران اسکین را با سایر مراکز متفاوت می کند ، تیم پزشکی با تجربه و طیف وسیعی از لیزرهای مدرن که به ما اجازه می دهد هر مشتری را با روش خاص و دلخواه خود او  به طور مطلوب به نیازهایش برسانیم.

 

لیزر اسکلپیون مدیواستار 2018

در مرکز لیزر برکه ما از لیزر اسکلپیون مدیواستار 2018 استفاده می کنیم. که قابل تنظیم برای گروه های پوستی است.   دستگاه لیزر اسكلپيون با تکنولوژی  پیشرفته جدید ترین لیزر در زمینه حذف موهای  زائد  و زیبایی است.  دستگاه لیزر اسكلپيون با استفاده از فن آوری های مختلف قادر به انجام انواع درمان ها می باشد. شرکت اسکلپیون بیش از 40 سال است که در آلمان در عرصه زیبایی  و لیزر در جهان فعالیت می کند.

فناوری موجود در دستگاه لیزر اسکلپیون موجب می شود تا به لطف ترکیبی از فن آوری های پیشرفته و طراحی منحصر به فرد در زمینه زیبایی ، طیف گسترده ای از درمان های غیر تهاجمی مختلف به مشتریان عزیز ارائه شود.

 

لیزر اسکلپیون مدیواستار برای موهای زائد

هنگام درمان موهای زائد ، انرژی منتشر شده از طریق لیزر دایود با قدرت بالا به منظور پیشگیری از رشد مجدد موها استفاده می شود. برای انجام این کار، نور باید تا چندین میلیمتر به داخل پوست نفوذ کند تا به ریشه مو برسد. وقتی که نور به ملانین  موها می رسد (رنگ قهوه ای) ، جذب می شود و به گرما تبدیل می شود.  هر چه موها تیره تر، ضخیم تر و متراکم تر باشند ، حرارت بیشتری تولید می شود. این گرما باعث آسیب رسیدن به سلول های مسئول رشد مو در ناحیه های اطراف مو می شود. نتیجه این درمان کاهش شدید مو در ناحیه تحت درمان می باشد.

در عین حال علیرغم تولید گرما ، هیچ تاول یا زخمی بر روی پوست ایجاد نمی شود. زیرا  تکنولوژی اسکلپیون برای حذف موهای زائد  شامل یک وسیله خنک کننده پوست است که همیشه لایه سطحی پوست را درست قبل از هر پالس نور خنک می کند. این کار درمان را برای بیمار راحت تر می کند.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید. 

در باره جراحی تغییر جنسیت بیشتر بدانید

مراقبت های پیش از درمان

آمادگی قبل از درمان و مراقبت بعد از لیزر موهای زائد  برای اطمینان از اینکه بهترین نتایج ممکن را بدست می آورید ، یک بخش حیاتی از روند درمان است.  مهم این است که اطلاعات کافی در مورد لیزر موهای زائد داشته باشید و هر سؤالی دارید در جلسه مشاوره قبل از شروع جلسات درمانی از پزشک بپرسید.

قبل از درمان با لیزر

  • اطمینان حاصل کنید که پوست شما برنزه نشده است. ما نمی توانیم به طور مؤثر پوست های برنزه درمان کنیم.
  • لطفاً اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا اگر باردار هستید ، پزشک خود را مطلع سازید.
  • لطفاً در اولین فرصت هر گونه داروهایی که مصرف می کنید به مرکز اطلاع دهید. مصرف برخی داروهای تجویزی (به عنوان مثال داروهایی که حساسیت به نور را افزایش می دهند) ممکن است به این معنی باشد که شما نمی توانید لیزر درمانی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که در روز درمان آرایش نکرده اید ، عطر و دئودورانت نزده اید و پوست خود را برنزه نکرده اید.
  • همیشه پوست خود را با کرم ضد آفتاب دارای SPF حداقل 15 بپوشانید.

 

آماده شدن برای جلسه لیزر موهای زائد

24 ساعت قبل از درمان منطقه مورد نظر را شیو کنید.   اگر از کرم های موبر استفاده می کنید ، این کار را 72 ساعت قبل از درمان انجام دهید.

مراقبت های پس از لیزر موهای زائد :

  • تا 48 ساعت بعد از درمان با استفاده از اسپری آب گرم و ژل آلوئه ورا منطقه درمان شده را خنک نگه دارید.
  • اجتناب از فعالیت هایی نامناسب مانند شنا ، سونا ، اتاق بخار ، حمام گرم یا دوش گرم ، استفاده نکردن از مواد معطر پس از جلسه لیزر درمانی.
  • اجتناب از مصرف تمام محصولات حاوی ویتامین A یا اسید گلیکولیک به مدت 3 روز پس از درمان.
  • اجتناب از آرایش کردن (مگر اینکه مواد تشکیل دهنده ان معدنی باشد) تا 24 ساعت پس از درمان.

در طول دوره لیزر موهای زائد موارد زیر را رعایت کنید :

  • اپیلاسیون نکنید ، بند نیندازید ، از اپیلاتور استفاده نکنید ، موها را بور نکنید.
  • پوست خود را در معرض نور آفتاب قرار ندهید ، حمام آفتاب نگیرید ، از تخت های برنزه تا 4 هفته پس از لیزر درمانی استفاده نکنید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments