هزینه ی پاکسازی پوست با میکرودرم | جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن در مرکز زیبایی برکه

هزینه ی پاکسازی پوست با میکرودرم

هزینه ی پاکسازی پوست با میکرودرم به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در وهله ی اول مهم است که چرا و به چه منظور و هدفی میکرودرم را انجام می دهید؟ کدام بخش از بدن را میکرودرم می کنید؟

نمی توان هزینه ی پاکسازی پوست با میکرودرم نمی توان بدون مشاوره با پزشک و روان درمانی که پشت سر می گذارید تعیین کرد. شدت و حساسیت درمان، به آن بستگی دارد که آیا میکرودرم را تنها برای جوانسازی پوست صورت انجام می دهید، یا به منظور درمان عارضه هایی همچون آکنه، اسکار و غیره؟ از آنجایی که جنس پوست نواحی مختلف بدن با هم متفاوت است، طبعا شدت و حساسیت درمان برای نواحی گوناگون بدن نیز فرق می کند. هرچه روند درمانی پیچیده تر و شدید تر باشد، به همان نسبت هزینه ی میکرودرم هم تغییر می کند. برای تعیین دقت و حساسیت درمان، و تعیین هزینه ی ان با پزشک مشورت کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هزینه ی پاکسازی پوست با میکرودرم
هزینه ی پاکسازی پوست با میکرودرم

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، همچنین بهترین و جدیدترین دستگاه های میکرودرم روز دنیا، آماده ی ارائه ی خدمات با کیفیت درمان میکرودرم به متقاضیان عزیز می باشد. شما هم اکنون می توانید برای تعیین نوبت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

اما پیش از تصمیم به انجام میکرودرم و تلاش برای فهمیدن هزینه ی آن، بهتر است با این درمان جدید و موثر بشتر آشنا شوید تا ببینید که ارزش هزینه ای که احتمالا می خواهید برایش بکنید را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان میکرودرم ابریژن با ما همراه باشید.

از اسمش به نظر می رسد میکرودرم یک درمان دردناک باشد، اما در واقع اینطور نیست. میکرودرم یکی از لطیف ترین، سریع ترین، غیر تهاجمی ترین درمان های جوانسازی پوست  در سراسر جهان است. اما میکرودرم ابریژن واقعا چگونه درمانی است؟

میکرودرم یک روش درمانی غیر تهاجمی برای بازسازی و جوانسازی پوست است که در یک سری از حدود 6 تا 10 جلسه ی درمانی انجام می شود.میکرودرم به شکل  مکانیکی لایه ی بیرونی و مرده ی پوست را تراشیده و با سیستم مکش بر می دارد. با این کار باعث می شود پوست احساس نرمتر و لطیف تری داشته باشد، و اگر به خوبی و درستی، توسط تکنسین ماهر و در مرکزی معتبر انجام شود، می تواند ظاهری جوان و زیبا به پوست شما بدهد.

روش عملکرد میکرودرم به این صورت است که وقتی دستگاه میکرودرم، با استفاده از کریستال های نوک تیز، لایه ی مورده ی پوست را برمی دارد و عملا به طرز کنترل شده ای به پوست آسیب وارد می کند، مکانیسم بدن و پوست خود به خود تحریک شده و برای جبران آسیب اقدام به تولید سلول های جدید می کند.

دستگاه های میکرودرم ابریژن عموما قیمت بسیار بالایی دارند چرا که در این دستگاه ها از کریستال های خاص و در بعضی از آنها از سوزن های نوک الماس برای تراش پوست استفاده شده است.

هزینه ی پاکسازی پوست با میکرودرم
هزینه ی پاکسازی پوست با میکرودرم

دستگاه حاوی کریستال های تراش دهنده شامل یک کمپرسور هوا می باشد که در قلم دستی دستگاه وجود دارد. زمانی که قلم روی سطح پوست کشیده می شود این سیستم کمپرسور هوا با ایجاد مکش، سلول های مرده را از روی پوست بر می دارد.

رایج ترین کریستال هایی که در دستگاه های میکرودرم ابریژ ن مورد استفاده قرار می گیرند، کریستال های آلومینیوم اکسید هستند، که هم چنین به عنوان کوراندوم نیز شناخته می شوند. سفتی و تیزی این کریستال ها تنها کمی از الماس کمتر است، اما به شدت از الماس ارزان تر هستند.

کریستال های دیگری که در دستگاه های میکرودرم ابریژن مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از کریستال های سدیم کلراید ، سدیم کربنات و منیزیم اکسید.

از دیگر دستگاه های رایج برای انجام درمان میکرودرم ابریژن، استفاده از دستگاه هایی ست که قلم دستیشان حاوی سوزن های نوک الماس است که مانند سایر دستگاه ها آن ها هم به سیستم مکش هوا برای برداشتن لایه ی مرده ی جدا شده از روی پوست مجهز هستند.

میکرودرم ابریژن یک درمان غیر تهاجمی است و زمان بهبودی پس از درمان آن بیشتر از یک الی دو روز طول نمی کشد.

بهتر از همه انکه بعد از درمان میکرودرم نیاز به استراحت ندارید و می توانید یک راست، مستقیما به خانه یا بر سر کار خود بر گردید، در حالی که پوستتان شفاف تر، نرم تر و لطیف تر شده است.

اما به یاد داشته باشید ممکن است بعد از درمان میکرودرم پوستتان اندکی قرمز شود که طی چند ساعت خود به خود از بین میرود.

هزینه ی پاکسازی پوست با میکرودرم
هزینه ی پاکسازی پوست با میکرودرم

دستگاه پاکسازی پوست در آرایشگاه

برخی از آرایشگاه ها هستند که با ادعای داشتن دستگاه پاکسازی پوست و میکرودرم، اقدام به ارائه ی خدمات این شکل از درمان می کنند. اکیدا توصیه می کنیم از این آرایشگاه ها دوری کنید. درمان میکرودرم جزو درمان های حساس و جدی است. عدم مهارت کافی در انجام آن، آن هم توسط فرد غیر متخصص می تواند به جای درمان، به پوست شما آسیب های جدی وارد کند.

همواره برای میکرودرم ابریژن مرکزی معتبر را انتخاب کنید.

عوارض پاکسازی پوست با میکرودرم

میکرودرم یکی از ایمن ترین و کم عوارض ترین درمان های پاکسازی پوست است. عوارض جانبی آن معمولا بیشتر از عوارض جانبی رایجِ پس از هر عمل زیبایی دیگر نیست. عوارض جانبی رایج میکرودرم عبارتند از :

  • قرمزی
  • ورم
  • کبودی
  • خونریزی های ریز قطره ای
  • زخم های کوچک
  • عفونت

به یاد داشته باشید هیچ کدام از این عوارض جزو موارد جدی نبوده و عموما خود به خود طی حداکثر چند روز از بین می روند.

قیمت دستگاه پاکسازی پوست خانگی

دستگاه پاکسازی پوست خانگی، یا میکرودرم خانگی امروزه در بازار وجود دارند. قیمتشان هم ارزان نیست. اما توصیه می شود از آنها استفاده نکنید و پول خود را هدر ندهید. همانطور که قبلا هم اشاره شد، میکرودرم ابریژن یک درمان حساس است که انجام آن به مهارت نیاز دارد. بهتر است به جای آنکه هزینه ی گزافی خرج خرید دستگاه خانگی با احتمال بالای آسیب پوستی بکنید، به یک مرکز درمانی معتبر که خدمات درمانی تضمینی و با کیفیت ارائه می کند، مراجعه کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments