هزینه لیزر موهای زائد مردان در شهر مشهد | بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در مشهد

هزینه لیزر موهای زائد مردان در شهر مشهد | بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در مشهد

هزینه لیزر موهای زائد مردان در شهر مشهد | بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در مشهد

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد مردان در شهر مشهد یک روش ایده آل ، با هزینه مناسب برای آقایان مشهدی ارائه می دهد. بعد از لیزر درمانی ، شما دیگر مجبور نیستید با تیغ های ژیلت و اپیلاسیون و بند انداختن دست و پنجه نرم کنید.

لیزر موهای زائد راهی آسان و دائمی برای از بین بردن موهای ناخواسته برای همیشه است.  وجود موهای ناخواسته روی مناطق مختلف بدن مثل کمر و یا سینه ، ناراحت کننده ، استرس زا و برای بعضی ها شرم آور است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آقایان با لیزر موهای زائد ، راه خود را برای داشتن پوستی نرم و صاف به طور دائمی پیدا کرده اید.

قبل از / بعد از عکس

93٪  از زنان مردانی را برای همسری انتخاب می کنند که اندامی صاف و بدون مو دارند.

 

فناوری لیزر در کلینیک لیزر موهای زائد مشهد

فناوری لیزر یکی از مهم ترین عوامل برای کاهش دائمی موهای ناخواسته است. برخلاف  (Intense Pulsed Light) یا IPL ، اپیلاسیون یا سایر روش های رفع موهای زائد ، لیزر درمانی موها را در ریشه برای همیشه از بین می برد.

درمان با لیزر سریع و تقریباً بدون درد است.  در طول درمان ، یک پالس لیزر به ناحیه مورد نظر منتقل می شود و مقدار کنترل شده ای از گرما به طور مؤثری به فولیکول های مو آسیب می رساند.

لیزر به جای اینکه موهای زائد را فقط از روی سطح پوست یا موقتاً از بین ببرد ،  با از بین بردن فولیکول در زیر پوست باعث می شود که بطور دائمی از رشد موهای جدید پیشگیری بشود. 
تمام درمان های ما توسط متخصصان بسیار ماهر پزشکی انجام می شود. ما با رعایت نکات ایمنی و کیفیت بالای خدمات ، هرگز شما را در معرض خطر قرار نمی دهیم.

بر خلاف بسیاری از گزینه های قبلی ، لیزر ما یعنی لیزر اسکلپیون مدیواستار ، نتایج دائمی ایجاد می کند و برای همه رنگ های پوست ایمن و مؤثر است.

کلینیک لیزر موهای زائد ، کاشت مو و مرکز زیبایی مشهد یکی از بهترین نمایندگی های مجموعه مراکز تهران اسکین است.  اگر به دنبال مرکزی معتبر با تعرفه های معقول و متوسط برای تعیین هزینه لیزر موهای زائد ، کاشت مو ، جوانسازی صورت و تزریق ژل و بوتاکس می گردید بهتر است سری به صفحه ی تماس با ما بزنید. 
هزینه لیزر موهای زائد مردان در شهر مشهد | بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در مشهد

توجه : لیزر اسکلپیون مدیواستار چه مزایایی نسبت به سایر لیزرها دارد؟

لیزر اسکلپیون مدیواستار مدرن ترین لیزر تأیید شده و ایمن ترین و مؤثرترین فناوری موجود در بازار صنعت لیزر امروزه است.

لیزر اسکلپیون مدیواستار هنگام برخورد با موها ، از انرژی لیزر دایود با قدرت بالا استفاده می کند تا مانع از رشد موها بشود.  برای انجام این کار، نور باید چندین میلیمتر به داخل پوست نفوذ کند تا به ریشه موها برسد.

وقتی که پرتو انرژی نور لیزر به ملانین موها برسد ، نور جذب شده و به گرما تبدیل می شود.

در عین برای اطمینان از اینکه علیرغم تولید گرما توسط لیزر ، هیچ تاول یا زخمی ایجاد نمی شود ، باید بدانید که لیزر اسکلپیون دارای یک سیستم  خنک کننده پوست است که همیشه لایه سطحی پوست را درست قبل از پالس نور خنک می کند.  استفاده از سیستم  خنک کننده پوست در این روش درمان را برای شما راحت تر و بدون درد می کند.

تجربه لیزر بیکینی با بهترین دستگاه لیزر بدون درد
لیزر اسکلپیون مدیواستار چه مزایایی نسبت به سایر لیزرها دارد؟

به همین علت انتخاب لیزر اسکلپیون برای از بین بردن موهای زائد ، انتخابی بسیار مطمئن و با عوارض جانبی خیلی کم است.  این لیزر در عین حال قادر است که انواع پوست های تیره (تا نوع VI پوست) را با ریسک بسیار پایینی از هیپوپیگمانتاسیون درمان کند.

 

هزینه لیزر موهای زائد مردان در شهر مشهد

هزینه لیزر موهای زائد مردان در شهر مشهد و در سایر مراکز تهران اسکین با توجه به منطقه تحت درمان تعیین می گردد و با توجه به حجم موها و مساحت منطقه می تواند متفاوت باشد.

هزینه لیزر موهای زائد مردان در مقایسه با زنان کمی بیشتر است.  چون حجم موهای مردان بیشتر است و هیکل آنها هم از هیکل خانم ها بزرگ تر است و نیاز به کار و زمان بیشتری دارد.

 

رفع موهای زائد پشت و شانه مردان در کلینیک لیزر مشهد

تراشیدن موهای کمر کاری نیست که خود شما بتوانید انجام بدهید.  اپیلاسیون کمر هم خیلی دردناک است.  از آنجا که لیزر موهای زائد باعث از بین رفتن موها از ریشه می شود ، بنابراین مثل روش های اپیلاسیون و تیغ زدن دچار عواقب از بین بردن موهای زائد یا لکه های پوستی نمی شوید.

و برای بقیه عمر خود پوستی نرم و صاف برای همیشه دارید.  آقایان مشهدی دیگر با وسایلی مانند تیغ و ژیلت و کرم های مو بر و …. خداحافظی کنید و به آینده بدون موهای زائد خود سلام کنید.

 

رفع موهای زائد سینه و شکم مردان در کلینیک لیزر مشهد

لیزر مو برای مردان
رفع موهای زائد سینه و شکم مردان در کلینیک لیزر مشهد

سینه یا شکم پر از مو می تواند ناراحت کننده باشد.  چون باعث می شود که گرم تان بشود و نمی توانید دگمه های بالای پیراهن تان را باز بگذارید.   تراشیدن موها می تواند بریدگی ، سوختگی یا موهای زیر پوستی بجا بگذارد و گذراندن یک روز در کنار استخر را به کابوس شما تبدیل کند.

حالا دیگر وقت آن رسیده که به دنبال یک راه حل دائمی برای از بین بردن موهای زائد خود تان باشید.

با لیزر موهای زائد ، شما می توانید روز خود را بدون اینکه نگران موهای زائد تان باشید ، شروع کنید.  و یک سینه و شکم تمیز و بدون مو را تجربه کنید.  اجازه ندهید که موهای شما بیشتر از این دردسرساز شود و روزهای تان را خراب کند.  راه حل از بین بردن موهای شما در دستان ما ست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد مردانه ، مشاوره رایگان خود را برنامه ریزی کنید!

مقاله در مورد 5 دلیل برای حذف موهای زائد با لیزر را اینجا بخوانید.

 

رفع موهای زائد گردن و صورت مردان در کلینیک لیزر مشهد

اگر هر روز مجبور نباشید ریش خود را بتراشید ، در وقت خود صرفه جویی می کنید.  زیرا صورت و گردن تمیز و با طراوتی دارید. و موهای زیر پوستی و بریدگی های تیغ بعد از لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر مشهد یک خاطره دور خواهد بود.

لیزرها و درمان های ما به اندازه کافی پر توان هستند تا موهای زبر و ضخیم را از بین ببرند ، اما به اندازه کافی ملایم هستند که بدون اینکه جای زخم یا سوختگی ایجاد کنند ، روی صورت استفاده  شوند.

فرقی نمی کند که شما یک عضو نظامی ، ورزشکار یا شخصی هستید که فقط از موهای ناخواسته صورت خود خسته شده اید ، ما در کلینیک لیزر موهای زائد مشهد می توانیم شما را برای همیشه از شر موهای مزاحم تان خلاص کنیم.

 

رفع موهای زائد سایر مناطق بدن مردان در کلینیک لیزر مشهد

بیکینی مردانه کجاست
رفع موهای زائد سایر مناطق بدن مردان در کلینیک لیزر مشهد

لیزر موهای زائد برای تمام بدن کار می کند. از دست ها و پاها گرفته تا چانه و گردن ، ما تمام مناطق بدن شما را پوشش می دهیم.  از دیگر مناطق محبوب برای لیزر موهای زائد می شود به باسن ، زیر بغل ، بیکینی و پا اشاره کرد.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که می توانیم موهای ناخواسته بدن شما را از بین ببریم.  اگر در مورد مناطقی که ذکر نشده سؤالی دارید ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد بهترین راه برای خلاص شدن از شر مو برای همیشه است.  و مراجعه به کلینیک لیزر مشهد راه حل شماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد مردانه ، امروز با ما تماس بگیرید.

 

رضایت مشتریان از لیزر موهای زائد در مرکز مشهد

مشتریان ما عاشق نتایج دائمی لیزر موهای زائد خود در کلینیک لیزر مشهد و سایر مراکز مجموعه تهران اسکین هستند.  به خصوص مشتریانی که درمان های ناموفق لیزر موهای زائد را در جاهای دیگر انجام داده اند ، با لیزرهای ما نتایج شگفت انگیز و دائمی را مشاهده می کنند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

وبسایت مرکز برکه : www.tehranskin.com

اینستاگرام مرکز برکه : berkelyzerr 

هزینه تزریق بوتاکس و ژل در مرکز برکه

رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل و بوتاکس در مرکز برکه

 

 

3.8 4 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments