هزینه جراحی پلک بالا

هزینه جراحی پلک بالا در یک مرکز تخصصی زیبایی

هزینه جراحی پلک بالا

یکی از نگرانی هایی که همواره در مورد عمل لیفت پلک وجود دارد، همیشه بحث هزینه ی عمل لیفت پلک یا به شکل خاص تر، هزینه ی جراحی پلک بالا است. البته که این نگرانی بسایر طبیعی است. به هر حال جراحی پلک بالا جز عمل های زیبایی یا در زمره ی جراحی پلاستیک به حساب می آید. و عمل های زیبایی در سراسر دنیا همواره یکی از پرخرجترین عمل های جراحی است.(البته که کشور ایران در رده ی یکی از ارزانترین کشور ها برای انجام عمل زیبایی در جهان است).

هزینه جراحی پلک بالا
هزینه جراحی پلک بالا

با همه این احوالات، عمل لیفت پلک با جراحی، یکی از پرطرفدارترین عمل های پوست است. چراکه چشم به عنوان مهمترین عنصر زیبایی در صورت، اتفاقا دارای اندام هایی به نام پلک هاست که دارای سست ترین و بافت پوستی تمام بدن هستند. نازکی و ظرافت پوست پلک باعث می شود به سادگی و با بالا رفتن سن، دچار چین و چروک و افتادگی شوند. اتفاقی که باعث می شود پلک ها زودتر از سایر نقاط صورت علائم پیری را از خود نشان دهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته جراحی پلک فقط به دلایل زیبایی ظهری و جوانسازی پوست انجام نمی شود. بلکه عارضه های مانند کیسه ی زیر چشم، گودی چشم، افتادگی پلک می توانند تاثیراتی فراتر از اثرات منفی بر ظاهر، برای فرد فرد به همراه داشته باشند. عمل لیفت پلک، در کنار جنبه های زیبایی، یک عمل درمانی مهم نیز هست.

درباره ی نگرانی راجع به هزینه ی جراحی پلک بالا، باید گفت که اگر این عمل به عنوان عمل زیبایی صورت نگیرد، معمولا بیشتر هزینه ی آن توسط شرکت های بیمه ی بیمار تقبل می شود. حتی در غیر اینصورت هم هزینه ی این عمل آنقدری نیست که باعث شود از انجام آن صرف نظر کنید. برای تعیین دقیق هزینه، باید به پزشک مراجعه حضوری کرد تا بررسی شرایط منحصر به فرد شما، در کنار ارزیابی سلامتی، برآورد مالی هم به شما بدهد.

مرکز زیبایی برکه با دراختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان متخصص، آماده ی ارائه ی خدمات جراحی پلک به بیماران عزیز می باشد. در صورت تمایل همین الان می توانید از اینجا با ما تماس بگیرید.

اما پیش از هر چیز بهتر است کمی بیشتر با عمل جراحی پلک بالا آشنا شوید. با ما همراه باشید…

جراحی پلک یا بلفارو پلاستی چیست؟

لیفت پلک یا بلفاروپلاستی، روشی برای حذف و اضافه کردن پوست، یا حذف چربی از پلک ها است. اصطلاح “لیفت(بالا بردن)پلک” نامی نامناسب برای این عمل است چراکه پلک ها در حین عمل جراحی واقعا بالا برده نمی شوند.
در طول عمل جراحی پلک یا لیفت پلک بالا از برش هایی برای برداشتن پوست و چربی اضافی استفاده می شود. سپس با استفاده از بخیه ای نازک پوست باز شده دوباره به هم پیوند می خورد.
جراحی پلک پایین می تواند شامل برش های پوستی مستقیم، زیر خط مژه یا برش هایی داخل باشد. روشی که به نام رویکرد ترانسکنوانکتیو شناخته می شود. رویکرد ترانسکنوانکتیو اجازه می دهد تا دسترسی به پلک بدون زدن برش های قابل مشاهده امکان پذیر باشد، این تکنیک مناسب برای بیمارانی است که نیاز به حذف و یا اضافه شدن چربی دارند. این روش می تواند با روش لایه برداری مجدد پوست پلک برای کاهش خطوط و چین و چروک ترکیب شود.

چرا برخی افراد به جراحی پلک نیاز دارند؟

جمع شدن چربی و پوست اضافی در پلک بالایی می تواند سنگین شدن پلک ها را به دنبال داشته باشد.این سنگینی و افتادگی می تواند باعث ظاهری مسن، پف کردگی، و گاهی انسداد دایره ی بینایی شود. جراحی پلک بالا برای حذف پوست و چربی اضافی انجام می شود و می تواند دایره ی دید را بهبود بخشد.
جراحی هر دو پلک، که همچنین به نام جراحی پلک آسیایی نیز شناخته می شود، معمولا بیشتر برای افراد آسیایی(چشم بادامی ها) انجام می پذیرد که به اصطلاح جهت ایجاد کردن صورتی “غربی(اروپایی)” است.
برای برداشتن پوست اضافی و بهبود چیدمان پلک با اضافه کردن یا برداشتن چربی، می توانید از روش های بلفاروپلاستی پلک پایین استفاده کنید. گاهی اوقات برای اصلاح حالت کیسه ای پلک به استحکام بخشی از پلک نیاز است . این در حالی است که لایه برداری پوست با لیزر می تواند برای بهبود چین و چروک و بافت پوست مورد استفاده قرار گیرد.

هزینه جراحی پلک بالا
هزینه جراحی پلک بالا

بهترین افراد برای انجام جراحی پلک کیستند؟

افرادی که انتظارات واقعی از عمل لیفت پلک دارند، و آنهایی که در وضعیت سلامت مناسبی به سر می برند، مناسبترین افراد برای انجام عمل جراحی پلک هستند.

بهترین جراح پلک در تهران

بهترین ها همواره صفات مشخصی دارند. برای پیدا کردن بهترین جراح پلک در تهران، تحقیقات کافی از منابع مختلفی مانند سایت مرکز درمانی، سوال کردن از بیمارانی که قبلا به او مراجعه کرده اند و در نهایت مشاوره ی حضوری بهره ببرید. این عمل حساس است، بنابراین حواستان را جمع کنید تا جراحی را که انتخاب می کنید دارای مجوز رسمی باشد و مطمئن شوید به اندازه کافی در کارش حرفه ای و ماهر است.چ

لیفت پلک بدون جراحی

عمل لیفت پلک همیشه با جراحی همراه نیست. روش هایی مانند لیفت پلک با نخ از جمله روش های درمان افتادگی پلک بدون جراحی است. انتخاب نوع و روش لیفت پلک به شرایط فردی و تشخیص پزشک بستگی دارد.

فیلم جراحی پلک

برای اینکه ترستان از جراحی پلک بریزد و اطلاعت دقیقتری از روند عمل به دست بیاورید تا کوچکترین جای نگرانی باقی نماید، بهتر است فیلم جراحی پلک را که در اینترنت هم به سادگی قابل دستیابی است، پیش از اقدام به عمل ببینید.

جراحی پف بالای چشم

جراحی پف بالای چشم نیز از زیر شاخه های بلفاروپلاستی یا جراحی پلک است. گاهی اوقات اجتماع چربی اضافی به جای افتادگی پلک باعث پف پلک می شود.

هزینه ی جراحی افتادگی پلک مادرزادی

جراحی افتادگی پلک مادرزادی نیز زیر مجموعه ی عمل بلفاروپلاستی بوده و هزینه ی آن به شرایط خاص بیمار و تشخیص روش درمانی صحیح توسط پزشک بستگی دارد.

چطور باید برای جراحی پلک آماده بود؟

قبل از جراحی پلک، بیمار باید بحث و بررسی دقیقی در مورد بلفاروپلاستی یا جراحی پلک و خطرات بالقوه و مزایای مربوط به این عمل داشته باشد. بیمار باید به دقت دستورالعمل های قبل از عمل جراحی را انجام دهد و قبل از روز جراحی دستورالعمل های بعد از عمل را کاملا بررسی کند. این امر به بیمار اجازه می دهد تا قبل از بازگشت به خانه پس از جراحی داروهایی برای تسکین درد و یا موارد لازم مانند ژل، اشک مصنوعی و گاز را برای آمادگی در خانه داشته باشند.

عوامل تعیین کننده ی هزینه جراحی پلک بالا چیستند؟

هزینه جراحی پلک بالا به عوامل متعددی مانند شدت عارضه موجود در پلک بالا، شرایط منحصر به فرد بیمار، طول درمان، روش درمان، اعتبار پزشک و حمایت بیمه بستگی دارد. پیش از نگرانی در این مورد بهتر است پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای این موضوع با او مشورت نمایید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

1.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments