هزینه تزریق ژل لب

بهترین برند ژل لب و مقایسه قیمت های فیلر لب

بهترین برند ژل لب و هزینه تزریق ژل لب

خیلی وقت بود که دلم می‌خواست کاری برای لب‌های نازکم انجام بدهم و حسابی دنبال بهترین برند ژل لب بودم. از فرم نازک و قیطونی آن‌ها به هیچ وجه خوشم نمی‌آمد. خنده برایم به حسرت بزرگی تبدیل شده بود چرا که هربار می‌خندیدم، لب‌هایم تبدیل به یک خط نازک می‌شدند و تمام دندان‌هایم را نشان می‌دادند.

به همین خاطر به تدریج تبدیل به یک آدم افسرده و ناراحت شدم. این شد که شروع کردم به سرچ کردن بهترین مارک فیلر لب تو گوگل و راستش را بخواهید شرایط مالی ام به قدری خوب نبود که بتوانم کاشت پروتز لب را انجام بدهم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اون موقع هیچ ایده ای درباره ی تزریق ژل و فیلر نداشتم و فکر می‌کردم تنها روش واقعی و خوب، کاشت پروتز است. گاه و بیگاه چشمم به یک مطلب تزریق ژل لب می‌افتاد، اما به خاطر این که پروسیجر ناشناسی بود، کلاً به آن اعتماد نمی‌کردم و سرسری از آن می‌گذشتم.

قیمت تزریق بهترین برند ژل لب

برای تزریق ژل لب، به مرکز منصف با دکتر مجرب مراجعه کنید!

تا این که یک روز با پیجی مواجه شدم که قیمت تزریق ژل لب را ارائه کرده بود.  با دیدن قیمت آن فوری خشکم زد. دقیقا به اندازه ای بود که برای برجسته سازی لب‌هایم، پس انداز کرده بودم و جالب اینجا بود که اصلا رقم بالایی نداشت. آن جا بود که برای اولین بار به طور جدی و واقعی به تزریق ژل لب فکر کردم و تصمیم گرفتم قبل از انجام هرکاری تحقیقات خود را انجام دهم. در ادامه 5 نکته ی مهمی که درباره تزریق ژل لب یاد گرفتم را با شما در میان می‌گذارم:

بهترین مارک فیلر را برای خود انتخاب کنید!

این مهم ترین نکته است. بدون تزریق یک مارک خوب و معتبر اصلاً به نتیجه ای که می‌خواهید دست پیدا نخواهید کرد. هرکسی که به شما می‌گوید حساسیت به خرج نده و از همین مارک‌های متفرقه استفاده کن، قطعا خیر و صلاح شما را نمی‌خواهد.

مارک‌های خوب فیلر، آن دسته ای هستند که هیالورونیک اسید طبیعی دارند. این ماده به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود و اصلی ترین وظیفه ی آن نگهداری آب و رطوبت در بافت‌های پوست است اما هر چه سن ما بالاتر می‌رود، تولید آن در بدن نیز کمتر می‌شود.  به همین خاطر است که بعد از سن خاصی پوستمان رو به خشکی و افتادگی می‌رود.

بهترین مارک فیلر
بهترین مارک فیلر

اما با تزریق این دسته فیلرها، دیگر نیازی به نگرانی نیست. تزریق فیلرهای حاوی هیالورنیک اسید باعث پُری و لطافت لب ممی‌شوند بهترین حالت ممکن را برای لب هایتان می‌سازند. بهترین برندهای فیلر هیالورونیک اسید شامل ژوویدرم، رستیلن، رووفیل و… است.

بهترین برند ژل لب بالاخره کدومه؟!

اولین چیزی که به شدت مرا ترساند، دیدن تصاویر کسانی بود که به خاطر تزریق ژل دچار عواقب ناخوشایندی شده بودند. از داشتن ورم های ناجور گرفته تا فرم اردکی لب! ترجیح می‌دادم با همین لب‌های نازک سر کنم اما به این قیافه نیفتم.

بعد از تحقیق زیاد متوجه شدم این مشکلات تنها در اثر دو چیز است: تزریق بیش از حد ژل و فیلر یا استفاده از برندهای متفرقه و نامرغوب!

برخی به قدری در تزریق ژل لب افراط می‌کنند دیگر هیچ گونه هارمونی و تناسبی در چهره شان دیده نمی‌شود عنوان مثال به عکس زیر نگاه کنید، لب‌های این خانم به قدری بزرگ شده است که دیگر هیچ تناسبی با دیگر اجزای ظریف صورت او ندارد.  به همین خاطر چنین قیافه ی ترسناکی پیدا کرده است.

بهترین مارک فیلر لب
بهترین مارک فیلر لب در تهران

مهارت پزشک تزریق ژل را دست کم نگیرید

شاید مهم ترین چیزی که فهمیدم، این بود که بدون داشتن یک پزشک ماهر و با سابقه، استفاده از بهترین و گران‌ترین برندهای فیلر هم فایده ای ندارد. خیلی‌ها تزریق ژل لب را با تزریق آمپول سرماخوردگی اشتباه می‌گیرند و همین مسئله باعث می‌شود کار درمان خود را به هر کسی بسپارند اما یک پزشک متخصص زیبایی به خوبی می‌داند تزریق ژل کار حساس و ظریفی است و باید از هارمونی و ساختارهای زیبایی شناسی آگاه بود تا بهترین نتیجه ی ممکن حاصل شود.

نکته: پزشک مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، بهترین انتخابی بود که می‌توانستم داشته باشم. بعداً درباره این نکته بیشتر صحبت می‌کنم.

تزریق ژل دائمی نیست اما ماندگاری خوبی دارد!

اگر برند خوب را انتخاب کنید، به احتمال خیلی زیاد تا دو سال می‌توانید لب‌هایی توپُر و زیبا داشته باشید. اما به تدریج اثر فیلر از بین می‌رود چرا که هیالورونیک اسید موجود در آن توسط بدن جذب خواهد شد.

اما مهم ترین نکته این است که حتی بعد از جذب فیلر هم می‌توانید آثار آن را روی لب هایتان ببینید و احتمالاً به نازکی و باریکی قبل نخواهند بود(حداقل برای من که این گونه بود).

علاوه بر این لب هایتان بعد از دو سه بار تزریق مجدد بافت بسیار لطیف و نرمی خواهد داشت و به تدریج نیازتان به تزریقات دوباره کمتر و کمتر خواهد شد.

بهترین برند ژل لب
بهترین مارک فیلر لب

هزینه تزریق ژل لب بالا نیست اما ارزان هم نخرید!

آن چه که خیلی مهم به نظر می‌آمد این بود که هرچه قدر هزینه ی بیشتری برای تزریق ژل لب پرداخت کنید، احتمالاً نتیجه ی بهتری خواهید گرفت. ژل‌های 200 هزار تومان و 300 هزار تومانی می‌توانند فاجعه به بار آورند.

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده ی این دسته فیلرها مشخص نیست.  به همین خاطر ابداً توصیه نمی‌کنم. البته این را هم به یاد داشته باشید که قیمت فیلر نباید خیلی هم زیاد باشد.

در کل بهترین انتخابی که در این باره داشتم، مراجعه به مرکز زیبایی شمال تهران بود. خوشبختانه تخفیف تزریق ژل لبی که گرفتم هزینه‌های من را به شدت کاهش داد. اگر شما می‌خواهید با قیمت‌های شگفت انگیز و تخفیف‌های فوق‌العاده این مرکز آشنا شوید، توصیه می‌کنم همین الان به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. پرسنل این مرکز با خوشرویی به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد.

قیمت انواع ژل | قیمت ژل لب رووفیل

بهترین برند ژل لب

نکته ای که فراموش کردم بگویم راجع به قیمت انواع ژل بود. همان طور که گفتم مواد تشکیل دهنده ی ژل‌ها، متنوع هستند و به همین خاطر قیمت آن‌ها نیز با هم فرق دارد.

به عنوان مثال ژل لب رووفیل که ساخت کره جنوبی است، تفاوت قیمت زیادی با ژل ژوویدرم ساخت انگلیس دارد. داشتن و نداشتن تاییدیه FDA هم بر روی قیمت ژل‌ها موثر خواهد بود.

در نهایت توصیه می‌کنم که کار انتخاب یک فیلر خوب با قیمت مناسب را به پزشکتان واگذار کنید. احتمالاً او بهتر از هر کسی می‌تواند این انتخاب را برایتان انجام دهد.

امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

منبع

سوالات متداول تزریق ژل لب

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments