هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر

هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران | مرکز لیزر برکه

هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر

هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر

خیلی ها هستند که قصد انجام آن را دارند، اما از هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر می ترسند. چراکه شایعه های بسیاری درمورد هزینه ی لیزر وجود دارند و این شایعه ها اغلب اوقات در زیادی قیمت لیزر اغراق می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در ادامه بهتر است بیشتر با درمان لیزر موهای زائد و آن چیزهایی که باید در مورد آنها بدانید آشنا شویم تا در ابتدا ببینیم که آیا لیزر ارزش هر گونه هزینه کردنی( چه کم و چه زیاد) را دارد یا خیر. سپس به مقوله ی هزینه ی ازبین بردن موهای زائد با لیزر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر
هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر

لیزر موهای زائد

لیزر امروزه بسیار همه گیر و محبوب شده است. طبیعی است. اگر شما هم از شیو کردن مداوم موهای زائد بدنتان خسته شده اید یا دیگر نمی خواهید درد اپیلاسیون و وَکس را تحمل کنید، لیزر بهترین گزینه ایست که در دسترستان است. با لیزر کردن موهای زائد بدن دیگر نیازی نیست هرگز نگران رشد مجدد آنها باشید. لیزر موهای زائد را برای همیشه از بین می برد.

در کنار این تاثیر شگفت انگیز، خوب است که بدانید لیزر یکی از ایمن ترین و کم عوارض ترین درمان ها هم هست.

هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر
هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر
برای  آشنایی بیشتر با درمان لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود

همانطور که از اسمش کاملا مشخص است، در مان لیزر موهای زائد، به معنی استفاده از اشعه ی لیزر برای از بین بردن موها است. شاید اسم اشعه ی لیزر که به عنوان اشعه ای قدرتمند با اثر تخریبی بالا شناخته می شود اندکی شما را نگران کند. اما جای هیچ نگرانی نیست. چراکه دستگاه مخصوص لیزر اصولا طراحی شده تا از اشعه ای کم قدرت و به شدت کنترل شده استفاده کند. اشعه ی لیزر مورد استفاده در دستگاه های لیزر برد و طول موج بسیار کوتاهی دارد تا به بافت های عمیق آسیب نرساند.

اشعه ی لیزر در واقع مجموعه ای متراکم از پرتو های نوری است. طی درمان لیزر، تکنسین متخصص قلم متصل به دستگاه را روی پوست آن ناحیه ای که می خواهید موهای زائدش را برای همیشه از بین ببرید، می کشد و اشعه را به صورتی یکسان و یکدست بر سطح پوست ناحیه ی تحت درمان پخش می کند. تا همه ی موها تحت تاثیر لیزر قرار بگیرند.

نکته : تکنسین پیش از اعمال قلم لیزر، پوست شما را با کرم مخصوص می پوشاند.

اشعه ی لیزر که از جنس نور است طبیعتا جذب نقاط تاریک تر می شود. یعنی نواحی ای که به واسطه ی رنگدانه یا ملانین شان تیره تر هستند. در یک بخش از سطح پوست، معمولا نواحی تیره تر متعلق به مو ها هستند. پس لیزر به جای اینکه کاری به پوست شما داشته باشد مستقیما جذب مو می شود. با جذب شدن در ریشه ی مو انرژی اشعه به گرما و حرارت تبدیل شده و در نهایت فولیکول که عامل رشد مو است را می سوزاند.

برای آشنایی بیشتر با نحوه ی عملکرد لیزر، این مقاله را مطالعه کنید.

سوختن فولیکول طی چند مرحله و چند جلسه ی درمانی در نهایت موجب از بین رفتن موهای زائد و توقف رشد آنها برای همیشه می شود. علاوه بر آن منافذ پوستی مربوط به مو ها را می بندد و پوستی صاف و صیقلی و شفاف به شما می دهد.

تعداد جلسات لیزر

همانطور که اشاره شد لیزر برای تاثیر گذاری باید طی چند جلسه و به صورت مداوم انجام شود. در حالت عادی، روند دوره ی درمان لیزر معمولا بین 6 تا 12 جلسه طول می کشد. تعداد جلسات لیزر به شرایط منحصر به فرد پوست و موی شما بستگی مستقیم دارد. این تعداد برای برخی حداقل است و برخی دیگر به حداکثر جلسات نیاز دارند.

هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر
هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر

فاصله ی بین جلسات لیزر نیز به سرعت رشد موی شما بستگی دارد. اما در حالات عادی فاصله ی بین جلسات بین 4 الی 8 هفته است.

نکته : طی دوره ی درمان لیزر هرگز مو های زائد خود را اپیلاسیون نکنید. فقط مجاز هستید آنها را شیو کنید. چراکه حین درمان ریشه ی مو باید روی پوست وجود داشته باشد تا لیزر بتواند آن را بسوزاند.

هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر

هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر در هر مرکز متفاوت است. اما عرف های قیمتی مشخصی هم وجود دارند. معمولا آن منطقه از  شهر که لیزر را در آن انجام می دهید نیز بر قیمت نهایی اثر می گذارد. مثلا هزینه لیزر در شمال تهران با جنوب تهران واقعا متفاوت است.

اما آن چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هزینه لیزر هرگز آنقدر که شما فکر می کنید بالا نیست. بله مشخصا درمان ارزانی هم تلقی نمی شود، یعنی طبعا هزینه ی آن از خریدن یک بسته ژیلت گران تر است، اما کاملا ارزشش را دارد.

علاوه بر آن، هزینه ی لیزر جلسه ای محاسبه می شود. از آنجاییکه فاصله ی بین جلسات حداقل یک ماه است، یعنی شما باید هر یک ماه یک بار برای لیزر هزینه کنید. هزینه ای که حدودا بعد از شش ماه پایان می یابد و دیگر احتیاج نیست ریالی خرج از بین موهای زائدتان بکنید. چون بعد از لیزر، موهای زائد دیگر رشد نمی کنند.

اما قیمت دقیق درمان لیزر موهای زائد به مرکزی که به آن مراجعه می کنید و تعداد جلساتی که به آنها نیاز دارید هم بستگی دارد. هرچه تعداد جلسات مورد نیاز شما بیشتر باشد، هزینه ی لیزر هم به همان نسبت افزایش پیدا می کند. تعداد جلسات لیزر به شرایط پوست و مو و سلامت شما بستگی دارد. علاوه بر آن هرچه پوست حساستری داشته باشید و به درمان دقیقی نیاز داشته باشید، ممکن است تعداد جلسات مورد نیازتان هم بیشتر شود.

هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر
هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر

همواره به یاد داشته باشید که در جلسه ی مشاوره پیش از لیزر، از پزشک در مورد قیمت درمان سوالات دقیقی بکنید تا در آخر از هزینه ی کل درمان غافلگیر نشوید.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، بهترین شعبه ی مجموعه مراکز لیزر آلومینا در سراسر کشور است. برکه با دراختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، آماده ی ارائه ی خدمات کاملا حرفه ای لیزر موهای زائد به شما عزیزان می باشد. تخفیف های استثنایی برکه در کنار استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، این مرکز را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در تمام تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای دیدن لیست تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments