میکرونیدلینگ کجا برم

میکرونیدلینگ کجا برم ؟ ما به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم

میکرونیدلینگ کجا برم

میکرونیدلینگ کجا برم ؟ پیش کدوم دکتر میکرونیدلینگ انجام بدم ؟ میکونیدلینگ چگونه کار می کند ؟ این ها رایج ترین سوالاتی است که درباره این روش زیبایی و جوانسازی وجود دارد ، اما در حقیقت پاسخ به این سوال تا حد زیادی به این بستگی دارد که کدام مرکز را برای این شیوه ی درمانی انتخاب کنید. پیش از این که بخواهیم راجع به میکرونیدلینگ توضیحات بیشتری ارائه بدهیم ، توصیه ای جدی و بسیار مهم داریم : به هیچ وجه این شیوه ی درمانی را در سالن های زیبایی و یا خانه انجام ندهید.

میکرونیدلینگ کجا برم

میکرونیدلینگ یک عملیات تخصصی و بسیار ظریف است که تنها باید در یک مرکز معتبر زیبایی و تحت نظر پزشک متخصص انجام شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز لیزر برکه مفتخر است که با در اختیار داشتن بهترین پزشکان و جراحان کلیه خدمات جوانسازی پوست ، از جمله میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ را ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با مشاورین مرکز برکه اینجا را کلیک کنید.

نظرات میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک نوع روش جوانسازی و زیبایی پوست است که برای رفع چین و چروک های خفیف ، اسکارهای ملایم ، برطرف نمودن جای زخم های ناشی از جراحی و … به کار می رود. در این روش از یک دستگاه کوچک که مجهز به صدها سوزن است استفاده می شود. این دستگاه روی پوست کشیده می شود و سوزن ها سوراخ های بسیار ریزی روی سطح پوست ایجاد می کنند و به این ترتیب ، پوست به طور طبیعی نسبت به این زخم های سطحی واکنش نشان داده و شروع به تولید کلاژن و الاستین می کند. در طول این روند ، پوست سطحی و سلول های مرده ی آن می ریزد و پوست زیرین و شاداب نمایان می شود.

بیشتر افرادی که میکرونیدلینگ را انجام داده اند در ابتدا با ترس و وحشت فراوان ، تصور کرده اند که قرار است این سوزن ها زخم های ناجور و عمیقی روی پوست ایجاد کند و همین زخم ها درد شدیدی را باعث شوند.

اما بر عکس آن چه که در ظاهر به نظر می رسد ، این شیوه ی جوانسازی پوست به هیچ وجه ، دردناک نیست و زخم های آن نیز بسیار سطحی خواهند بود که پس از چند روز به طور کلی از بین خواهند رفت.

به همین خاطر نظرات افرادی که این شیوه ی درمانی را انجام داده اند، کاملا مثبت است.

میکرونیدلینگ در واقع از هیچ گونه مواد شیمیایی و غیر طبیعی استفاده نمی کند و در واقع تنها از واکنش طبیعی پوست برای ترمیم خرابی ها استفاده می کند.

میکرونیدلینگ انجام دادم

میکرونیدلینگ ،همان گونه که ذکر شد یکی از روش های زیبایی و جوانسازی پوست به حساب می آید که برای درمان عارضه های مختلف پوستی انجام می گردد.

سوالی که در این میان مطرح است این است که آیا همه افراد با سنین مختلف می توانند آن را انجام دهند ؟ در پاسخ به این سوال باید این گونه گفت که میکرونیدلینگ بیشتر برای عارضه های پوستی خفیف تا متوسط استفاده می شود. در صورتی که اسکارهای آکنه ای وخیمی دارید ، بعید است که میکرونیدلینگ بتواند برای پوستتان مفید واقع شود و باید از روش های تهاجمی تری مانند جراحی و یا لیزر درمانی استفاده کنید.

این شیوه برای درمان و رفع چین و چروک های خفیف ، ترک های پوستی ملایم ، اسکارهای خفیف و هم چنین کوچک کردن منافذ پوستی بسیار موثر و مفید است.

به خاطر داشته باشید که این روش درمانی ،نوعی درمان سرپایی است و بزرگ ترین مزیت آن ، این است که دوره نقاهت بسیار کوتاه مدتی دارد و می توانید روز بعد از جلسه ی درمانی خود به سر کار و زندگی عادی تان برگردید.

میکرونیدلینگ کجا برم
میکرونیدلینگ کجا برم

دکتر متخصص میکرونیدلینگ

بزرگ ترین سوالی که در این میان مطرح می شود ، این است که کدام پزشک برای انجام این شیوه ی جوانسازی مناسب تر است و اصولا وی را از کجا می توان پیدا کرد.

خب در نظر داشته باشید ، که معمولا پزشکی که در زمینه پوست و زیبایی تخصص دارد ، مجوز انجام میکرونیدلینگ را خواهد داشت.

به همین علت بهتر است به مرکزی مراجعه کنید که از یک پزشک متخصص برای انجام این شیوه ی درمانی استفاده می کند.

مجددا به شما توصیه می کنیم که از انجام این شیوه ی درمانی در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها خودداری کنید.چرا که ممکن است دچار عوارض جبران نا پذیری شوید.

مرکز زیبایی برکه ، یکی از بهترین متخصصین زیبایی و پوست تهران را در اختیار دارد که سالهاست در زمینه ی انجام روش های جوانسازی پوست از جمله میکرونیدلینگ و میکرودرم ابریژن مشغول به کار می باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت اینجا را کلیک کنید.

نظر کسانی که میکرونیدلینگ انجام داده اند

نظرات بسیاری در چت روم های فارسی درباره این شیوه ی درمانی و جوانسازی پوست وجود دارد و بیشتر این نظرات مثبت هستند و کسانی که آن را انجام داده اند از نتیجه ی کار بسیار راضی بوده اند. ما نیز از یکی از مراجعه کنندگان خود خواسته ایم که نظراتش را درباره انجام میکرونیدلینگ در مرکز برکه با ما به اشتراک بگذارد :

میکرونیدلینگ کجا برم
میکرونیدلینگ کجا برم

نام من ساراست و مدتی پیش تصمیم گرفتم که برای رفع اسکارهایی که به خاطر جوش های بلوغ روی صورتم به وجود آمده بودند ، فکری کنم.بهترین روشی که توانستم پیدا کنم ، میکرونیدلینگ بود و تصمیم گرفتم که آن را در مرکز زیبایی برکه انجام دهم.

پزشک متخصص این مرکز بسیار خبره و ماهر بود و رفتار پرسنل آن جا نیز بسیار حرفه ای و صمیمانه به نظر می رسید.

بر خلاف آن چه که انتظار داشتم ،میکرونیدلینگ آن قدر دردناک نبود ،چرا که از کرم بی حسی نیز برای پوستم استفاده شده تا به طور کامل راحت و بدون درد باشم.

در نهایت و پس از انجام این شیوه ی درمانی اندکی دچار قرمزی و التهاب شده ام. خون های خشک شده ی روی صورتم اندکی مرا وحشت زده کرد اما پس از این که کرم بی حسی و خون ها را از روی صورتم شستم ، با معجزه ی میکرونیدلینگ رو به رو شدم ، چرا که پوستم (صرف نظر از قرمزی و التهاب) ظاهر به شدت شفاف و لطیفی پیدا کرده بود که تنها با دست کشیدن به آن می توانستم نرمی و شادابی آن را احساس کنم.

توصیه من به شما این است که برای انجام این روش تردید نکنید و علی الخصوص مرکز زیبایی برکه را به شما پیشنهاد می کنم .

 مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

4 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments