میکرونیدلینگ در قم

میکرونیدلینگ در قم |بهترین مراکز جوانسازی و پاکسازی پوست در قُم!

میکرونیدلینگ در قم

میکرونیدلینگ در قم
120 کیلومتر که از جنوب تهران خارج شوید، به استان قم خواهید رسید! شهری با آب و هوای کویری و شب های پر از ستاره!!
در تابستان ها هوایی گرم و خشک داشته و در زمستان ها سرمایی استخوان سوز!
اصولا افرادی که در مناطق کویری زندگی می کنند زودتر از دیگران مستعد بروز چین و چروک ها و خشکی پوست می باشند! به همین خاطر است که متخصصان پوست توصیه می کنند که اهالی شهرهای کویری به خصوص شهری مثل قم، درمان های پوستی را از همان سنین جوانی آغاز کنند.

میکرونیدلینگ در قم
میکرونیدلینگ در قم

یکی از بهترین روش های مراقبت از پوست که هر یک ماه باید انجام شود، همین میکرونیدلینگ است. اگر تا به حال نام این تکنیک را شنیده اید پس مشخص است که همین الان هم به دنبال درمان های پوستی هستید، اما اگر چیزی راجع به میکرونیدلینگ و دیگر درمان های پوستی نمی دانید، توصیه می کنیم که این مطلب را مطالعه کنید.
اما پیش از این که به سراغ مطالب علمی تر درباره میکرونیدلینگ برویم، تصمیم داریم خبر خوشی را به قُمی های عزیز بدهیم :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در صورتی که به دنبال یک مرکز فوق العاده جهت انجام درمان میکرونیدلینگ در قم می گردید، توصیه می کنیم کار را به مجموعه ی تهران اسکین بسپارید.تلاش داریم تا بهترین پزشکان و متخصصین پوست را به شما عزیزان معرفی کنیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
میکرونیدلینگ در قم
میکرونیدلینگ در قم

جلسات میکرونیدلینگ به چه صورت است

میکرونیدلینگ درمانی است که از تعدادی سوزن بسیار ریز برای نفوذ به لایه ی اولیه پوست استفاده می کند. این درمان با استفاده از تحریک پوست به تولید کلاژن عمل می کند و به این ترتیب ظاهر چین و چروک ها را کمرنگ کرده و به طور کلی بافت پوست را به طرز چشم گیری بهبود می بخشد.

اما منافع استفاده از میکرونیدلینگ در چیست ؟
بافت پوست را بهبود می بخشد
تولید کلاژن در پوست را تحریک می کند
می تواند به کاهش اسکارها و هایپرپیگمنتیشن کمک کند.
می تواند ظاهر چین و چروک ها را کمرنگ تر کند.

مهم ترین سوالی که افراد راجع به جلسات میکرونیدلینگ دارند این است ک آیا این تکنیک درد دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قبل از شروع درمان مقداری کرم بی حسی به پوست می زنند، به این ترتیب نفوذ سوزن ها به پوست اصلا دردناک نخواهد بود.

جلسات میکرونیدلینگ
جلسات میکرونیدلینگ

البته باید بگوییم که گرچه این روش دردناک نیست اما خیلی هم احساس خوبی نخواهد داشت.
در کل این درمان حدودا 20 دقیقه طول خواهد کشید و درد کاملا قابل تحملی خواهد داشت.
نکته ی خیلی مهم : اصولا نواحی پیشانی ، خط رویش مو، چانه بیش از دیگر نواحی ممکن است درد داشته باشد، چرا که پوست این نواحی نازک و حساس است.

بعد از اتمام میکرونیدلینگ، ممکن است پزشکتان مقداری سرم و ماسک های مرطوب کننده پوست به شما بزند که واقعا احساس خوبی به شما دست خواهد داد.حتی بعد از این که اثر کرم بی حسی هم از بین برود، درد خاصی نخواهید داشت.
گرچه خیلی ها تصور می کنند، نفوذ صدها سوزن به داخل پوست، می تواند وحشتناک و ترسناک باشد اما نگران نباشید. قرار نیست هیچ دردی داشته باشید.
نکته ی شگفت انگیز دیگری که راجع به این درمان وجود دارد، این است که اصلا نیازی به استراحت و دوره ی نقاهت نخواهد داشت.گرچه ممکن است اندکی دچار قرمزی شوید یا از برخی سوراخ های پوست، مقداری خیلی خیلی کمی خونریزی داشته باشید، اما واقعا نیازی به استراحت نخواهید داشت و می توانید بلافاصله بعد از درمان به سرکار یا منزل خود بازگردید.

نکته : البته باید این را بگوییم که ممکن است برخی پوست های حساس دچار قرمزی و التهاب شوند. بنابراین اگر با این مسئله مشکلی ندارید می توانید به سر کار بروید.

جلسات میکرونیدلینگ
جلسات میکرونیدلینگ

بعد از چند ساعت؛ پوستتان کاملا به حالت عادی بازمی گردد و از روز بعدش نیز می توانید به مراقبت های نرمال پوستی خود باز گردید.
یکی از اصلی ترین نتایجی که بعد از انجام میکرونیدلینگ به دست خواهید آورد این است که پوستتان به شدت درخشان و با طراوت خواهد شد. صبح روز بعد از درمان، به عینه می توانید این اثر را مشاهده کنید.
هم چنین متوجه خواهید شد که سایز منافذ پوستی به طرز چشم گیری کاهش پیدا کرده اند و دیگر نیازی به استفاده از کرم های مرطوب کننده نخواهید داشت (‌در صورتی که پوستتان خشک است)

نکته : البته توصیه می کنیم که تا زمان بهبود کامل پوست از درمان، استفاده از مواد و محصولات آرایشی را متوقف کنید. چرا که هنوز منافذ پوستتان باز است و احتمال نفوذ مواد شیمیایی این محصولات درون پوست وجود دارد.

 

هزینه میکرونیدلینگ

یکی دیگر از نگرانی های افراد این است که هزینه های درمان میکرونیدلینگ چقدر خواهد بود. در وهله ی اول که باید بگوییم که این درمان به هیچ وجه گران نخواهد بود! در وهله ی بعد می خواهیم مثالی برای شما بزنیم تا خودتان مقایسه ای میان این روش و دیگر درمان های پوستی داشته باشید :
فرض کنید که با توصیه ی پزشک یا مشاور پوست داروخانه، کرمی ترمیمی برای رفع اسکارهای خفیف خود خریداری کرده اید به مبلغ 250 هزار تومان!
این کرم برای مصرف 1 ماه شما است و برای ماه های بعد باید مجدداً همین مبلغ را هزینه کنید. از طرف دیگر برای جوابگیری از این کرم باید به مدت 6 ماه هرشب از آن استفاده کنید.جمعاً هزینه های شما چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان خواهد شد.
اما هر جلسه ی میکرونیدلینگ تقریبا نصف مبلغ هر کرم ترمیمی هزینه بر خواهد بود و نتیجه ی آن هم فورا قابل مشاهده است.
از طرفی دیگر هیچ گونه عوارض جانبی نخواهد داشت چرا که از کلاژن طبیعی خود پوست برای بهبود عارضه های مختلف استفاده می کند، در حالی که ممکن است کرم های ترمیمی با هر پوستی سازگار نباشد!

هزینه میکرونیدلینگ
هزینه میکرونیدلینگ

به این ترتیب به نظر می آید که از هر لحاظ جلسات میکرونیدلینگ به صرفه تر باشد!

میکرونیدلینگ صورت

درست است که میکرونیدلینگ غالب مواقع برای پوست صورت به کار می رود، اما بسته به نظر پزشک می توان از آن برای نواحی دیگر پوستی نیز استفاده کرد.
در هر صورت رایج ترین نواحی برای درمان میکرونیدلینگ ، شامل گونه ها، پیشانی، چانه و به طور کلی، تمام صورت است!
باز هم توصیه می کنیم که اگر به دنبال مرکزی خوب و معتبر جهت انجام این درمان هستید، کار یافتن آن را به تهران اسکین بسپارید.
موفق و پیروز باشید

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments