مصاحبه با متخصص جراحی در باره جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی |مزایای اتوپلاستی

مصاحبه با متخصص جراحی در باره جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی |مزایای اتوپلاستی

مصاحبه با متخصص جراحی در باره جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی |مزایای اتوپلاستی

مصاحبه با متخصص جراحی در باره جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی |مزایای اتوپلاستی

ما با یک جراح پلاستیک صورت در مورد جراحی هایی که زندگی بسیاری از افراد ، به ویژه کودکان را تحت تأثیر قرار می دهند، صحبت کردیم.  مسخره کردن کودکانی که گوش های بزرگ دارند ، چیزی است که ما در مورد آن زیاد می شنویم و می تواند برای کودکانی که گوش های بزرگ دارند و به مدرسه می روند ، بسیار ناراحت کننده باشد.

اتوپلاستی یک روش حداقل تهاجمی است که می تواند تأثیر عمیقی بر روی اعتماد به نفس و عزت نفس کودکان و همچنین بزرگسالان داشته باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اتوپلاستی یک روش برای جراحی گوش است برای افرادی که گوش بل بلی یا گوش تا خورده یا بیش از حد بزرگ دارند. بسیاری از کودکان و بزرگسالان متوجه می شوند که با استفاده از این عمل ساده ، اعتماد به نفس بیشتری نسبت به دیگران احساس می کنند و کمتر مورد تهدید و تمسخر همسالان خود قرار می گیرند.

این واقعاً برای من ارزشمند است که افرادی که عمل زیبایی گوش انجام می دهند ، تغییرات را نه تنها در بیرون بدن خود ، بلکه در داخل نیز مشاهده می کنند.

یکی از مزایای بزرگ در این روش این است که حداقل تهاجمی است. این متخصص جراحی گوش عمل اتوپلاستی را برای  صدها نفر و تحت بیهوشی موضعی انجام داده است ، در حالی که بیمار بیدار است.

 

جراحی زیبایی گوش کودکان

جراحی زیبایی گوش کودکان

برای کودکان کم سن تر، بهتر است که جراحی زیبایی گوش تحت بیهوشی عمومی انجام شود. او گوش های برجسته و گوش هایی را که دور از سر هستند  جراحی کرده و با حذف قسمتی از غضروف از پشت گوش ، آنها را نزدیک تر به سر و در یک موقعیت طبیعی تر قرار می دهد.

این روش بر روی بیماران در سنین مختلف انجام می شود. اما بیماران مسن تر معمولاً می گویند که کاش این عمل را هنگامی که جوان تر بودند ، انجام می دادند.   بزرگی گوش ها مشکلی است که از کوچکی تا بزرگی با افراد همراه است و نه تنها  از بین نمی رود بلکه هر چه فرد بزرگ تر می شود ، بیشتر باعث ناراحتی او می شود.

دکتر تامپسون می گوید که به خصوص کودکان خیلی مایل به انجام عمل زیبایی گوش هستند و نه تنها والدین آنها بلکه خود آنها می خواهند گوش های زیبا داشته باشند.  سن و سال در مورد عمل زیبایی گوش نقشی ندارد.  این عمل واقعاً روحیه شما را عوض می کند.

اوتوپلاستی یا جراحی زیبایی به منظور تغییر شکل گوش یک روش جراحی است که برای بهبود وضعیت گوش و شکل کلی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.  این عمل اغلب اوقات برای کودکان 5 تا 10 ساله انجام می شود و باعث می شود که دیگر دوستان شان آنها را مسخره نکنند.

 

اصلاح فرم گوش

جراحی زیبایی گوش همچنین یک راه حل مناسب برای از بین بردن گوش های بد ریخت بزرگسالان است که اعتماد به نفس آنها را کاهش می دهد و باعث می شود که از ریخت ظاهری خود رضایت نداشته باشند.

اتوپلاستی می تواند طیف گسترده ای از مسائل ساختاری گوش را تصحیح کند.

اتوپلاستی یک روش انتخابی و زیبایی شناسی برای اصلاح فرم گوش های بزرگ است.  در طول این درمان ، غضروف و پوست اضافی برداشته می شود و گوش ها تغییر شکل داده می شوند و به عقب بر می گردند.

اصلاح فرم گوش برای درمان گوش های تا خورده ، گوش کشتی گیران ، گوش های کوچک و یا بیش از حد بزرگ مناسب است.  جراحی زیبایی گوش می تواند علاوه بر این به منظور طبیعی ظاهر گوش “گل کلمی” استفاده شود.

 

انواع جراحی گوش

گوش ها به ندرت به عنوان یکی از برجسته ترین ویژگی های انسان در نظر گرفته می شود.  اما با این حال آنها همیشه در معرض دید هستند.  وقتی گوش ها برجسته ، نامتقارن ، یا بیش از حد کوچک یا بزرگ هستند ، می توانند توجه دیگران را از جنبه های جذاب و جالب شما منحرف کنند و دیگران فقط به گوش های شما توجه کنند.

گوش های بزرگ و یا غیر طبیعی ، نه تنها بسیار دیده می شوند ، بلکه اغلب هدفی هستند برای اذیت کردن و تمسخر صاحب گوش.  این امر می تواند به کاهش اعتماد به نفس منجر شود به طوری که بر روی یک فرد در تمام زمینه های زندگی اش تأثیر می گذارد.

با جراحی زیبایی گوش شما می توانید صاحب گوش های طبیعی شوید که اعتماد به نفس شما را بیشتر می کند و بیشتر در اجتماع ظاهر می شوید.

 

جراحی گوش های برجسته

اتوپلاستی برای کودکان باعث افزایش احساس طبیعی و عادی بودن می شود.  کودکانی که به علت بد ریخت بودن و برجسته بودن گوش هایشان در معرض آزار و اذیت هستند ، پس از عمل می توانند بیشتر تمرکز خود را بر کار و مدرسه قرار دهند.

برای بسیاری از مردم ، نتایج این روش به یک چشم انداز کاملاً جدید در زندگی منجر می شود. هنگامی که فرایند درمان کامل می شود و باندها برداشته می شود ، بسیاری از بیماران حس شدید عاطفی را تجربه می کنند.

 

عمل زیبایی نرمه گوش با اتوپلاستی  Otoplasty

نرمه گوش یکی از بخش های گوش است که احتمال زیاد دارد در طول زمان دچار پارگی شود.  این مورد  به خصوص برای افرادی که از گوشواره های بزرگ و سنگین استفاده می کنند ، بیشتر اتفاق می افتد.   وزن سنگین گوشواره می تواند سبب شود که لوب ها کشش پیدا کنند یا حتی دچار پارگی شوند.

عمل زیبایی نرمه گوش با اتوپلاستی در طول این درمان ، لایه بالای پوستی که بالای سوراخ گوش را احاطه کرده است ، برداشته می شود. این امر به پزشک اجازه می دهد که بافت های باقی مانده را تغییر دهد. به صورتی که کاملاً طبیعی به نظر برسند.

هنگامی که نقص های گوش مانند اندازه یا شکل گوش مادرزادی هستند ، بسیاری از افراد در سن نسبتاً پایینعمل زیبایی گوش را انجام می دهند.  با این حال،  برای بزرگسالان هم اتوپلاستی  otoplasty  می تواند یک راه عالی باشد.

با توجه به این که در حال حاضر مردم بیش از حد به ظاهر خود و دیگران اهمیت می دهند ، عمل های زیبایی اصلاحی مانند جراحی زیبایی گوش  از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نحوه جراحی گوش

اتوپلاستی Otoplasty  با مراجعه جهت مشاوره به جراح زیبایی آغاز می شود.  ترجیحاً می توانید با جراح و متخصص گوش و حلق بینی یا پلاستیک  مشورت کنید تا مطمئن شوید که عمل جراحی بر عملکرد گوش تان تأثیر نمی گذارد.

از آنجا که جراحی می تواند اثرات روانی داشته باشد ، اگر بیمار کودک است ، ممکن است درخواست شود که با یک روان شناس یا مشاور جراحی مشورت کند.

هدف این است که ببینید که کودک یا والدین او از مزایا و نتایج و همچنین خطرات و عوارض احتمالی جراحی زیبایی گوش به طور کامل اطلاع داشته باشند.

در طول مشاوره جراحی ، جراح شرایط ، شکل و اندازه گوش را بررسی می کند. عکس هایی معمولاً گرفته شده و به کامپیوتر منتقل می شوند.  سپس پزشک با استفاده از یک نوع خاص از نرم افزار می تواند بهترین روش جراحی را برای رسیدن به هدف جراحی طراحی کند.

حتی اگر بیمار خردسال باشد ، جراح همه جزئیات جراحی مانند هزینه ها ، روش عمل ، نتایج و مراقبت ها یا پیگیری پس از عمل را با والدین او مورد بحث قرار می دهد.

این روش تحت بیهوشی موضعی با آرام بخش یا اگر بیمار بسیار مضطرب باشد ، با بیهوشی عمومی انجام می شود،

جراح یک برش کوچک در امتداد خطوط در محل اتصال گوش به سر ایجاد می کند ، به طوری که بتواند بخشی از غضروف یا پوست را بردارد و شکل و اندازه مورد نظر به دست آید.

در برخی موارد ، به ویژه هنگامی که گوش ها خیلی رو به جلو به نظر می رسد ، جراح به جای ترمیم کردن ، غضروف را به عقب می کشد و گوش ها را در جای خود بخیه می کند.

جراحی ممکن است حداقل دو ساعت طول بکشد و بیمار پس از آن که اثر بیهوشی از بین رفت می تواند به خانه برود. اما ممکن است پزشک به شما توصیه کند که تا دو ماه بعد از انجام  فعالیت های بدنی شدید پس از عمل خودداری کند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments