دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست

مرکز لیزر برکه با بهترین دستگاه الکساندرایت دایود

مرکز لیزر برکه شمال تهران

سلام و سلامت باشید.

نظرات درباره بهترین دستگاه لیزر موهای زائد دنیا

صدها نفر از هم وطنان عزیزمون در سایت نظر گذاشتن تا بگن که لیزر مدیواستار رو به عنوان یه لیزر عالی قبول دارن و تجربه مثبتی ازش دارن. اما حتما دلایل محکمی برای این طرفداری وجود داره.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هیچی برای یه خانوم سخت تر از این نیست که دایم موهای زائدش رو موم کنه یا با تیغ و موبر بیافته به جون پوست لطیفش. الان همه خانم ها متوجه ارزش لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شدن. هر مرکزی درباره دستگاه لیزرش کلی تبلیغ می کنه. یکی میگه پلاتینیوم من بهتره، اون یکی از آپوجی پلاس میگه، دیگری از سایناشور ایلیت و غیره. اما دستگاه های لیزر رتبه بندی شدن، درست مثل خودروها یا وسایل خانگی که از نظر کیفیت، مقاومت، انرژی، سرعت، اثربخشی، و نکات مثبت و منفی بالا پایین دارن.

اما به حق و بدون هیچگونه دروغ یا ریا و تبلیغ، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست و اصلا چرا بهترین است؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

خانم ها و آقایان امروزه به این نتیجه رسیدن که هیچ روشی به اندازه لیزر برای رفع موهای زائد کارگشا نیست. لیزر موی زائد مایه افزایش اعتماد به نفس، زیبایی هر چه بیشتر پوست در رابطه جنسی و زیبایی پوست خانم ها یا آقایان در نگاه دیگران یا در نگاه زوجین است.

برای لیزر خوب موی زائد، متخصص خوب و دستگاه خوب دو تا از ضروریات هستن. یکی از بهترین برند های دنیا برای لیزر موهای زائد دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون است. اما “دستگاه لیزر مدیواستار چی هست و آیا ادعای بهترین بودنش درسته؟”

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست

در ادامه اگه دوست داشتین شما رو با دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون بیشتر آشنا کنیم.
ارزش تجربه همراه با علم خیلی بالاست. تعداد خیلی کمی از مراکز لیزر  از دستگاه مدیو استار استفاده می کنند چون هزینه تهیه این لیزر فوق پیشرفته بالاست.
به تجربه مرکز لیزر برکه در شمال تهران و به تجربه تمامی افرادی که با مدیواستار لیزر کردن، هیچ دستگاهی به این اندازه در رفع موی زائد موثر نیست.

9 ویژگی برتر بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر مدیواستار از چند جهت به لیزرهای دیگر برتری دارد:
1. اثربخشی سریع تر و زمان کوتاه تر در از بین بردن موهای زائد

2. برتری به لیزرهای دیگر از این لحاظ که علاوه بر سوزاندن ریشه موی زائد، عروق خونی تغذیه کننده موهای زائد را نیز غیرفعال می کند

3. کاهش شدید موهای زائد با تعداد جلسات کمتر به طوری که از نظر صرف وقت و هزینه نصف لیزرهای دیگر تمام می شود

4. استفاده از سلفون بهداشتی یکبار مصرف سر هندپیس لیزر و روی پوست شما به جای ژل و الکل که غیربهداشتی ست

5. انتقال صفر هر گونه میکروب یا آلودگی با سلفون یکبار مصرف

6. مجهز به سیستم خنک کننده و آنالیزگر و عدم تولید دود لیزر (پیشرفته تر از لیزرهای دیگر)

7. تقریبا بدون درد یا کاملا بدون درد به گفته افرادی که مدیواستار را تجربه کرده اند

8. مناسب تمامی تیپ های پوست و مو، به خصوص موهای نازک کرکی با ریشه رنگدانه دار و پوست های تیره، گندمی و سبزه. در نتیجه، با خاصیت طول موج های الکساندرایت و دایود.

9. لیزری مطمئن بدون برگشت پذیری موهای زائد ریخته شده؛ کاهش شدید موی زائد تا مرحله ی نامرئی


بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

مرکز لیزر برکه همچنین با در اختیار داشتن کادری متشکل از متخصصین مجرب و حرفه ای، ارائه دهنده ی خدمات رفع موهای زائد تضمینی، با قیمت های باورنکردنی به متقاضیان است،و آماده ی خدمت رسانی می باشد. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با تعرفه ها و تماس جهت مشاوره و درمان، از اینجا با ما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید:

 لیزر موهای زائد چیست؟

در روش رفع موهای زائد با استفاده از لیزر، اشعه ی لیزر با شدت مناسب برای افزایش حرارت در سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرد. اشعه ی لیز فولیکول ها یا ریشه های عمیق موها را هدف قرار می دهد و از طریق همین افزایش حرارت، آنها را می سوزاند. از طریق همین سوزاندن فولیکول های مو است که لیزر سرعت رشد موها را به شدت کاهش می دهد. درست است، کاهش می دهد، از بین نمی برد.

خوب است بدانید تا امروز هیچ روشی به وجود نیامده است که بتواند رشد موهای زائد را برای همیشه و همیشه متوقف کند. تنها لیزری که نزدیک به حذف دایمی موی زائد (نه کامل) قدم برداشته مدیواستار است. دلیلش این است که مدیواستار نه تنها ریشه موی زائد را می سوزاند بلکه عروق خونرسان و تغذیه کننده موی زائد را غیر فعال می کند؛ این غیرفعال سازی فقط و فقط با مدیواستار امکان دارد.

لیزر موهای زائد، به عنوان بهترین و موثر ترین شیوه ی رفع موهای زائد، در بهترین حالت رشد موها را کاهش می دهد و باعث می شود موهایی که پس از لیزر بسیار به کندی رشد می کنند ، نازک و ظریف باشند. عموما پس از تکمیل دوره ی لیزر موهای زائد، حداکثر سالانه به دوبار مراجعه ی مجدد به مرکز لیزر برای تمدید و ترمیم اثر آن روی موهای خود نیاز خواهید داشت.

اما همانطور که اشاره شد دستگاه های لیزر متعددی برای لیزر موهای زائد وجود دارند که به جرات بهترین آنها “دستگاه لیزر مدیواستار” است. در ادامه با این دستگاه بیشتر آشنا می شویم.

دستگاه لیزر  مدیواستار اسکلپیون آخرین نسل از “سیستم رفع موهای زائد با لیزر متعلق به دو کمپانی معروف زایس و میدواستار آلمان است. این کمپانی ها جوایز متعددی در سطح کیفیت جهانی لیزر برنده شده اند. اسکلپیون کامل ترین و موثر ترین سیستم رفع موهای زائد با لیزر است که امروزه در دسترس قرار دارد.

لیزر مدیواستار مختص رفع موی زائد طراحی شده و بالادست ندارد. خاصیت های انواع طول موج های دایود و الکساندرایت را دارد به طوری که برای همه نوع پوست و مو مناسب است. نکته عجیب: حتی موهای نازک روشن (دارای رنگدانه در فولیکول مو) را نیز از بین می برد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز لیزر پونک

در پناه خداوند، شاد و سلامت باشید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments