لیزر موی زائد

لیزر موی زائد | از بین بردن موهای زائد بدن برای همیشه | بهترین مرکز لیزر در تهران | مرکز لیزر برکه

لیزر موی زائد

لیزر موی زائد

سلام

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موی زائد همونطوری که از اسمش هم کاملا مشخصه، یه چیز اضافیه. موهای زائد شاید برای انسان های قدیمی، و منظورم از قدیمی انسان های اولیه است، کاربرد داشته اما امروزه به یه عنصر زائد از بدن انسان ها تبدیل شده. مثلا اینکه انسان های نخستین به موهای زائد فرضا کمر یا شکمشون برای حفاظت در برابر سرما احتیاج داشتن. اما خب انسان امروزه برای اینکار یاد گرفته که لباس بپوشه بنابر این موهای بدن چندان به کارش نمیاد. حالا این جدای از موارد بهداشتی مربوط به اونها ست.

تعریف های مختلفی از اینکه کدوم مو رو باید موی زائد بدونیم وجود داره. معمولا همه ی ما اعتقاد داریم که موهای ناشی از بلوغ، مثل موهای ناحیه ی تناسلی و زیر بغل ها، زائد هستند. اما خیلی ها، به خصوص آقایون باور ندارند که موهای کمر ، شکم ، سینه دست ها و پاها زائد باشن. در حالی که تقریبا همه ی خانم ها موهای این نواحی از بدنشون رو به عنوان موهای زائدی که مخل زیباییشون شده از بین می برن.

لیزر موی زائد
لیزر موی زائد

اما بهتره بدونید در تعریف علمی امروز، اساسا موهای هر نقطه از بدن، جزو دسته ی موهای زائد به حساب میاد. حتی موهای صورت آقایون هم موهای زائد محسوب می شن اما از اونجایی که می تونن برای زیبایی و فشن کاربرد داشته باشن، خیلی ها ترجیح می دن که ریش و سبیلشون رو برای همیشه از بین نبرن. و این امکان رو برای خودشون نگه دارن که هر وقت دلشون خواست بتونن دوباره ریش بذارن.

همونطور که خودتون بهتر می دونید راه های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود داره. از تیغ و ژیلت گرفته تا وکس و بند. اما باز هم همونطور که حتما در جریان هستید هیچکدوم از این روش های سنتی اثر پایدار و مداوم ندارند. هر چقدر هم پوستتون رو تیغ بکشید یا موهای زائدتون رو اپیلاسیون بکنید، باز هم دیر یا زود دوباره بلکه قوی تر و محکم تر از گذشته رشد می کنن.

اما در این بین روش های نوین و جدیدتری هم وجود دارن که از تکنولوژی بهره می گیرند تا بتونن موهای زائد شما رو برای همیشه از بین ببرن. لیزر موی زائد امروزه تنها و در عین حال بهترین روش برای رفع دائمی موهای زائد بدن به حساب می یاد. بعد از یکبار لیزر کردن موهای زائد دیگه تا آخر عمر نیازی نیست نگران رشد کردن دوباره ی اونها باشید.

در ادامه سعی می کنیم شما رو بیشتر با لیزر موی زائد که حتما اسمش به گوشتون خورده، آشنا کنیم. و به بعضی از سوالاتی که ممکنه در موردش داشته باشین جواب بدیم. با ما همراه باشید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

اگر شما هم قصد دارید برای همیشه از شر موهای زائد بدنتون خلاص بشید و می خواید لیزر رو امتحان کنید، بهتون توصیه می کنیم حتما توی انتخاب مرکز لیزر دقت داشته باشید. لیزر درمان به ظاهر ساده ایه و همین امر باعث شده خیلی از مراکزی که ادعا می کنن می تونن این کار رو برای شما انجام بدن در انجامش سهل انگاری کنن. همین سهل انگاری که ناشی از بی تخصصی و بی تجربگی و البته عدم مهارته،  می تونه اثر لیزر رو کم کنه و به پوست شما آسیب وارد کنه. پس حتما دقت داشته باشید که مرکز معتبر و با کیفیتی رو برای لیزر کردن موهای زائد بدنتون انتخاب کنید.

لیزر موی زائد
لیزر موی زائد
مرکز لیزر برکه در شمال تهران یکی از بهترین مراکز برای لیزر موی زائد محسوب می شه. چراکه هم به دستگاه های جدید و به روز لیزر مجهزه و قیمت ها و تخفیف های استثناییش خدمات اون رو به شدت به صرفه کرده. شما همین الان می تونید برای دیدن لیست تعرفه ی قیمت ها و تخفیف ها، همچنین برای گرفتن نوبت لیزر از مرکز برکه، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

این درمان از اشعه ی لیزر استفاده می کنه تا با بهره گیری از انرژی حرارتی این اشعه و همچنین دقت هدف گیری اون، فولیکول که عامل اصلی رشد مو هاست رو در ریشه ی موها بسوزونه. اشعه ی لیزر مورد استفاده در درمان لیزر موی زائد، با استفاده از اختلاف و تفاوت رنگی بین تن های تیره و روشن، رنگ تیره ی مو رو از رنگ روشن پوست تشخیص میده و از این طریق بدون اینکه کاری به پوست داشته باشه، مستقیما وارد مو می شه. به همین دلیل هم بهترین افراد برای انجام دادن لیزر موهای زائد، افرادی هستند که پوست روشن با موی تیره دارند. اما این به معنی اون نیست که سبزه ها نمی تونن موهای زائدشون رو لیزر کنن.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد برای پوست سبزه و تیره رو مطالعه کنید.
همچنین برای آشنایی بیشتر با عملکر و فرآیند لیزر، این مقاله رو هم از دست ندید.
لیزر موی زائد
لیزر موی زائد

لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

لیزر موی زائد جزو درمان های دوره ای محسوب میشه. یعنی باید طی چند جلسه ی مجزا انجام بشه تا اثرگذار باشه. تعداد این جلسات به شرایط خاص پوست و موی هر نفر بستگی داره، اما مردم معمولا همه به 6 الی 7 جلسه لیزر برای هر ناحیه از بدنشون، بیشتر نیاز ندارن.

فاصله ی بین جلسات لیزر هم دوباره به سرعت رشد موهای هر نفر بستگی دارد. اما معمولا و تقریبا برای عموم مردم این فاصله حدودا یک ماهه. با این اوصاف طول ی دوره ی درمانی لیزر تقریبا ممکنه 6 الی 7 ماه طول بکشه. اما قطعا ارزشش رو داره، چون فقط همین یکبار لازمه که موهاتون رو برای همیشه از بین ببرید.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی فاصله بین جلسات لیزر رو از دست ندید.
لیزر موی زائد
لیزر موی زائد

قیمت لیزر موهای زائد

خیلی ها به غلط فکر می کنن که هزینه ی لیزر اونقدر گرونه که از پسش بر نمیان. اما این باور هرگز واقعیت نداره. حقیت اینه که لیزر اتفاقا خیلی هم درمان به صرفه ایه. اولا یادتون باشه که بعد از دوره ی لیزر دیگه هیچ نیازی نیست نه پولی بابت از بین بردن موهای زائدتون خرج کنید، و نه نگران رشد کردنشون باشین. علاوه بر اینکه بعد از لیزر منافذ پوستی بسته میشن و نتیجتا شما پوستی صاف و صیقلی خواهید داشت.

ضمنا همونطور که گفتیم لیزر یه درمان دوره ایه. شما عموما هزینه ی دوره ی لیزر رو بعد از هر جلسه پرداخت می کنید. و از اونجایی که فاصله ی جلسات حدودا یک ماهه، عملا دارید کل مبلغ دوره رو به شکل قسط بندی شده می پردازین. پس فشار مالی به شما وارد نمی شه.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی قیمت لیزر کردن موهای زائد رو مطالعه کنید.
لیزر موی زائد
لیزر موی زائد

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments