لیزر موی آقایان

لیزر موی آقایان| لیزر موهای زائد مردانه| لیزر موهای زائد آقایان تهران

لیزر موی آقایان

لیزر موی آقایان؛ سلام، خوش آمدید.
تا همین چند سال پیش فقط خانم ها از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می ‌کردند و اصلا صحبتی از کاربرد لیزر برای برطرف کردن موهای زائد آقایان نبود. هرازگاهی ورزشکاران مانند بدن سازان، شناگران و سایر ورزشکاران به لیزر موهای زائد خود می ‌پرداختند. در اکثر موارد موهای زائد آقایان دست کاری نمی ‌شد شاید یکی از دلایل آن به موضوع ویژگی های مردانه بر می ‌گردد اما امروزه همه چیز تغییر کرده؛ زیبایی آقایان نیز به یک مسئله مهم تبدیل شده و لیزر موی آقایان محبوبیت بالایی پیدا کرده است. متخصصان ادعا می ‌کنند امروزه تعداد بسیار زیادی از آقایان برای لیزر موهای زائد خود به مراکز تخصصی لیزر مراجعه کرده و خواستار بدنی تمیز و بدون مو هستند.

بهترین دستگاه لیزر موی آقایان

مردان به لیزر کجای بدن علاقه دارند؟

مردان به لیزر کجاها علاقه دارند؟

لیزر کل بدن برای آقایان اصلا اجباری نیست! همه دوست ندارند تمام قسمت های بدن رو لیزر کنند. برای مثال، بعضی ها فقط ناحیه تناسلی و بعضی قسمت ریش رو لیزر می کنند. همه چیز بستگی به سلیقه شخصی دارد. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در اکثر موارد آقایان نمی ‌خواهند که بدن آنها به طور کامل عاری از هر گونه مویی باشد بلکه فقط می خواهند که موهای زائد بدن آنها کم شود به عبارتی آقایانی که بدن پر مویی دارند می ‌خواهند که موهای روی کمر و قفسه سینه ها کم پشت شود. برخی دیگر از آقایان دوست دارند که موهای زائد روی گوش و اطراف ابروی خود را نیز برطرف کنند.

آیا می دانید نظر زنان و مردان راجع به لیزر موهای تناسلی یکدیگر یکدیگر چیست؟

روش های قدیمی برطرف کردن موهای زائد از قبیل موم انداختن و شیو ‌کردن دیگر کارایی چندانی ندارند و فقط موهای زائد را برای مدت کوتاهی از بین می ‌برند و از سوی دیگر این روش ها معمولاً با بریدگی و سوختگی مکرر پوست همراه هستند و یا باعث می ‌شوند موهای زائد به سمت داخل شروع به رشد نمایند. لیزر موی آقایان به متقاضیان این مژده را می ‌دهد که برای همیشه از شر موهای زائد نجات پیدا خواهند کرد و دیگر نگران عوارض جانبی حاصل از شیو کردن نخواهند بود.

نکته مهمی که باید آقایان به آن توجه کنند این است که مراجعه به یک مرکز تخصصی لیزر موهای زائد الزامی است تا آنها بتوانند از خدمات لیزر موی آقایان بهره ‌مند شوند.

امروزه به لطف پیشرفت هایی که در عرصه فناوری به دست آمده است لیزر موهای زائد به روش ایمن و معتبر تبدیل شده که نتایج حاصل از آن پس از دو یا سه جلسه درمان قابل مشاهده خواهد بود. البته نتایج حاصل از لیزر در افراد مختلف به عواملی از قبیل رنگ مو و پوست و تراکم موهای زائد بستگی دارد.

نکاتی که باید آقایان در خصوص لیزر موهای زائد بدانند

    • پر مویی بدن ضرورتاً به این معنا نیست که شما به رعایت بهداشت فردی خود اهمیت نمی ‌دهد بلکه رشد موها یک فرآیند طبیعی است اما پر مویی بدن باعث می ‌شود که شد تعریق افزایش پیدا کند و این مسئله باعث بد بو شدن بدن خواهد شد. خوشبختانه هنگامی که شما تصمیم می گیرید لیزر موهای زائد خود بپردازید علاوه بر آنکه از شر موهای زاید خلاص می شوید بوی بدن شما نیز از بین خواهد رفت. از سوی دیگر پر مو بودن بدن باعث التهاب و خارش پوست می شود و هنگامی که موهای زائد از بین می روند یا آنکه از تراکم آنها کاسته می شود ریسک بروز این عوارض نیز به حداقل خواهد رسید.

نکات لیزر موهای زائد آقایان

آیا می دانید لیزر مو با دستگاه مدیواستار کاملا بدون درد، بدون التهاب و حساسیت است و برای تمامی تیپ های پوستی در اسرع وقت جواب داده و ماندگاری بسیار بالایی دارد؟

مشاهده ی نظرات مراجعین درباره مدیواستار مرکز شریعتی (تهران اسکین)

درد لیزر آقایان
لیزر موهای زائد در مقایسه با استفاده از موم با درد کمتری همراه است. البته به تجربه ی مراجعین مرکز لیزر شریعتی در تهران اسکین(برکه)، برند مدیواستار اسکلپیون آلمانی بی دردترین لیزر جهان و در واقع معجزه ی لیزر موی قرن می باشد.
تعداد زیادی از آقایان که بدن پرمویی دارند ترجیح می ‌دهند از موم برای رفع موهای زائد خود استفاده کند. این گروه از آقایان به خوبی می دانند که درد حاصل از موم انداختن به ویژه در نقاطی که پر مو است واقعا طاقت فرسا می باشد اما خبر خوبی که باید به این گروه از افراد بدهیم این است که لیزر موهای زائد بر خلاف موم انداختن یک روش دردناک نیست و از سوی دیگر فرایند درمان با سرعت نسبتاً بالایی انجام می ‌شود و دستگاه های جدید لیزر موهای زائد دارای سیستم خنک کننده هستند و احساس درد خفیفی که ممکن است در طول جلسات لیزر تجربه کنید را به طور کامل از بین می برد.

    • یکی از مزایای دیگر لیزر نسبت به موم انداختن این است که دیگر لازم نیست در فواصل بین جلسات لیزر بگذارید موهای زائدتان رشد کند؛ بلکه، می توانید به راحتی آنها را شیو کنید و موهای زائد خود را برطرف نمایید.
    • قبل از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید خودداری کنید زیرا هنگامی که شما در مقابل نور خورشید قرار می گیرید پوست شما شروع به تولید ملانین بیشتری می ‌کند و ملانین تولید شده به جذب انرژی حاصل از دستگاه لیزر می پردازد و باعث آسیب دیدگی پوست خواهد شد. به علاوه هنگامی که پوست تیره می ‌شود دستگاه نمی ‌تواند بین پوست و فولیکول ‌های موی شما تمایز قائل شود به همین دلیل باید حداقل به مدت ۴ هفته قبل از درمان با لیزر از نور آفتاب دوری کنید و پس از درمان نیز تا دو هفته مقابل نور آفتاب قرار نگیرید.
شیو کردن قبل از لیزر موی مردان
  • قبل از مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد خود را شیو کنید تا نور لیزر بتواند به راحتی به فولیکول های مو برخورد کند. در صورتی که قرار است برای لیزر موهای زائد خود به مرکز لیزر مراجعه کنید حتما شب قبل از مراجعه به کلینیک بدن خود را شیو کنید.
  • شما می توانید از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن خود از قبیل صورت، پشت گردن، زیر بغل، قفسه سینه، ناحیه تناسلی و کمر استفاده کنید. خلاصه بگوییم از فرق سر تا نوک پا. لیزر موهای زائد کمر، قفسه سینه و ناحیه تناسلی آقایان بیشترین نقاطی است که تحت درمان با لیزر قرار می ‌گیرند.
  • موهای زائد بدن باعث می شود که عضلات شما به خوبی دیده نشوند و به عبارتی ساعت ها تمرین و ورزش شما به هدر برود اما هنگامی که موهای زائد خود را برطرف می کنید امکان دیده شدن عضلات خود را فراهم خواهد کرد و عضلات شما ظاهر زیبایی را به وجود خواهند آورد.

لیزر موهای زائد اندام های خصوصی تناسلی آقایان

امروزه با افزایش محبوبیت لیزر موی آقایان این سوال که آیا لیزر موی آقایان بر توانایی باروری آنها تاثیر منفی می ‌گذارد یا خیر بیشتر از گذشته مطرح می ‌شود. باید خدمت تان عرض کنم که اصلا نگران این مسئله نباشید زیرا لیزر موهای زائد یک روش کاملا ایمن است و توسط اپراتورهای با تجربه و با استفاده از جدیدترین دستگاه های لیزر انجام می ‌شود و هیچ مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. در حقیقت لیزر موهای زائد فقط فولیکول ‌های مو را هدف قرار می ‌دهد و اصلا توانایی نفوذ به درون بافت های بدن را ندارد پس هیچ تاثیری بر روی باروری و عملکرد جنسی آقایان نخواهد گذاشت.

آیا لیزر موی آقایان درد دارد؟

زیر دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون-مونولیت، کمترین دردی حس نمی کنید.

به طور کلی درد حاصل از لیزر موهای زائد در مقایسه با موم انداختن یا بریدگی پوست حاصل از طریق کشیدن بسیار ناچیز است و ممکن است شما با توجه به ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد و آستانه تحمل درد، دچار سوزش خفیف شوید که به خوبی قابل تحمل است. اگر احساس می کنید که ممکن است توانایی تحمل این سوزش خفیف را نداشته باشید می توانید برای پیشگیری از بروز این مشکل در صورت تمایل قبل از شروع درمان با لیزر قرص مسکن مصرف کنید و از نتایج حاصل از لیزر موهای زائد خود لذت ببرید.
به خاطر داشته باشید که برای کسب نتایج عالی از لیزر موهای زائد باید همه جلسات لازم برای برطرف کردن موهای اضافی بدن خود را تکمیل کنید در غیر این صورت نتایج مورد انتظار به دست نخواهد آمد.

لیزر موی آقایان

آقایان هم مثل ما خانم‌ ها با چالش موهای زائد و برطرف کردن اونا مواجه هستن تازه اونا مشکل شون عمیق تر و بیشتر از ماست چون که موهای زائدشون تیره است و خب تراکم خیلی زیادی داره طوری که اکثر این آقایان مجبور می شن هر روز شیو کنن تا حداقل صورت شون تمیز و بدون مو باشه. پرمویی برای بعضی از آقایون که باید به واسطه شغل شون همیشه مرتب و به اصطلاح اتو کشیده باشن واقعا یه دردسر خیلی بزرگه. پرمویی آقایان فقط به صورت شون مربوط نمی شه. پشت گردن و لاله گوش بعضی از آقایون هم خیلی وقتا واقعا پر مو هست و خب از اونجایی که نمی شه هر کی خودش پشت گردنش رو تمیز کنه خیلی از آقایون دچار دردسر میشن اینجاست که لیزر موی آقایان می تونه به دادشون برسه و موهای زائد رو برای همیشه برطرف کنه.

حتما شما هم با آقایونی که موهای سیاه و خیلی زیادی دارند مواجه شدین و دیدین که این موها چه ظاهر ناخوشایندی رو به وجود آوردن. موهای زائد قفسه سینه بعضی وقتا اونقدر زیاد که از یقه لباس میزنه بیرون? و خیلی از آقایون مجبور میشن این قسمت را همیشه شیو کنن اما خوب شیو کردن هم دردسرهای خاص خودش رو داره.

اگه شما کاربر محترمی که داری این مقاله رو می خونی موی زائد خیلی زیادی داری یا همسرت موهای زائد داره و کلافه شده به حساب پیشنهاد می کنیم که لیزر را امتحان کنید و یه عمر راحت باشین و از دردسرهای شیو کردن خلاص بشین. تو مقاله قبلی یه سری نکات را درباره مسائل مهم قبل از توضیح دادیم خدمتتون و الان هم اجازه بدهید تو این مقاله هم نکات مهم بعد از لیزر موی آقایان را براتون توضیح بدیم. ممنون که با ما همراه هستین.

نکات مهم پس از لیزر موی آقایان

لیزر موی آقایان

لیزر موهای زائد کفش کاملا تخصصی و عالی برای برطرف کردن موهای سیاه و زبر همه نقاط بدن است و می ‌تواند برای همیشه به شما پوستی تمیز و بدون مو هدیه بدهد. نکات مهمی که باید بعد از لیزر موهای زائد رعایت کنید به شرح زیر می باشد:

  • پس از اتمام هر جلسه از لیزر موهای زائد به شدت از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید زیرا پوست شما پس از لیزر بسیار حساس می ‌شود و به همین دلیل ریسک آسیب دیدگی آن افزایش خواهد یافت. هنگامی که قصد ترک کردن مرکز لیزر را دارید حتما از یک کلاه لبه دار بزرگ استفاده کنید و هر بار که بیرون می روید از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی مناسب استفاده نمایید.
  • به مدت ۲۴ ساعت پس از لیزر موهای زائد پوست شما کمی ملتهب و متورم می شود پس انتظار درد یا التهاب خفیف را داشته باشید. البته باید درد طی مدت کوتاهی از بین برود با این حال می توانید به منظور کاهش تورم ناحیه ای که تحت درمان با لیزر قرار گرفته است از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • ممکن است تا یک روز پس از لیزر پوست شما دچار کمی خارش شود پس انتظار این وضعیت را داشته باشید. شما می توانید برای برطرف کردن این حس ناخوشایند از کرم ضد خارش آلوئه ورا استفاده کنید و بعد از اتمام هر جلسه از لیزر آن را روی پوست خود بمالید. معمولا هنگامی که یک قسمت از بدن دچار خارش می شود شما وسوسه می شوید که آنجا را بخارانید اما به شدت از این کار خودداری کنید چرا که خاراندن پوست باعث بروز التهاب بیشتر خواهد شد.
  • پس از لیزر پوست شما نسبت به استفاده از محصولات پاک کننده بسیار حساس می ‌شود به همین دلیل باید از محصولاتی استفاده کنید که فاقد ترکیبات شیمیایی است و برای پوست های حساس مناسب است.
  • در صورتی که التهاب، درد و خارش پوست تا چند روز از بین نرفت یا اینکه دچار مشکلات دیگری شدید با مرکز لیزر خود تماس بگیرید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان

لیزر موی آقایان

امروزه تعداد بیشتری از آقایان خواهان لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی خود هستند و دیگر تمایلی به استفاده از روش های قدیمی ندارند. لیزر موهای زائد اندام های خصوصی آقایان مانند لیزر برزیلی که برای خانم ها انجام می شود با مزایای بسیار زیادی همراه است و می تواند موهای زائد ناحیه تناسلی را به طور کامل برطرف نماید.

هنگامی که شما موهای زائد ناحیه تناسلی خود را برطرف می کنید علاوه بر افزایش حس تمیزی و بهداشت فردی بیشتر دیگر نیازی به شیو کردن نخواهید داشت چرا که نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است. مهمترین مسئله ای که در خصوص لیزر موی آقایان وجود دارد این است که لیزر یک روش سریع و بدون درد است که می تواند طی مدت کوتاهی شما را به آنچه که مورد انتظارتان است برسند.

اهمیت شیو کردن قبل از لیزر موی آقایان

اگر شما تصمیم گرفته اید که موهای زائد در هر نقطه از بدن خود را لیزر کنید باید بدانید که شیو کردن آن ناحیه کاملا ضروری است اما به خاطر داشته باشید که فقط مجاز به استفاده از تیغ ژیلت هستید زیرا وجود ریشه موها برای اثر گذاری لیزر و برطرف کردن موهای زائد کاملاً ضروری است. نور لیزر رنگدانه‌ های موجود در فولیکول های مو را هدف قرار می ‌دهد و نور لیزر هنگامی که به آنها برخورد می ‌کند به گرما تبدیل می ‌شود. گرمای تولید شده باعث از بین رفتن فولیکول های مو می شود و به تدریج و با تکمیل جلسات لیزر دیگر امکان رشد موهای زائد وجود نخواهد داشت.

به خاطر داشته باشید که در هر جلسه از لیزر موهای زائد فقط آن دسته از موهای هدف قرار می ‌گیرند که در فاز فعال رشد قرار دارند و از آنجایی که موهای ما در سه مرحله رشد می ‌کنند، فاز رشد، فاز استراحت و فاز ریزش، باید فرایند لیزر در چند جلسه انجام شود تا همه موهای زائد وارد فاز فعال شوند و به تدریج از بین بروند.

لیزر موی آقایان در تابستان

لیزر موی آقایان

با فرا رسیدن تابستان و گرمای طاقت فرسای آن و پوشیدن لباس های راحت نیاز به شیو کردن بدن به ویژه شیو کردن موهای زائد زیر بغل افزایش پیدا می ‌کند و این مسئله گاهی اوقات در افرادی که پوست حساسی دارند باعث جوش پوستی و حتی سوختگی پوست می شود. با توجه به پیشرفت هایی که در عرصه لیزر به دست آمده است شما می توانید با خیال راحت به برطرف کردن موهای زائد بدن خود از قبیل صورت، پشت گردن، گوش، قفسه سینه، کمر، شکم و ناحیه تناسلی و پردازید و برای همیشه با تیغ کشیدن خداحافظی کنید.

برخی از آقایان دوست ندارند که موهای زائد برخی از نقاط بدن خود را به طور کامل برطرف کنند و فقط می خواهند موهای شان را کم پشت کنند که این امر به خوبی در مراکز لیزر انجام خواهد شد. اگر شما دوست دارید که به ریش خود یک مدل خاص بدهید می توانید با لیزر موهای زائد صورت خود به این هدف دست پیدا کنید و به ظاهر مورد انتظارتان برسید.

ما با سال ها تجربه در عرصه لیزر موهای زائد و خدمات ‌رسانی و خانم ها و آقایان مفتخریم که مراجعین ما با رضایت کامل کلینیک را ترک می ‌کنند و از نتایج حاصل از لیزر رضایت کامل را دارند. اعتبار ما رضایت و لبخند شماست.

 

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments