علت رشد موهای زائد زیر چانه

لیزر موهای زائد پشت لب|قیمت لیزر موهای زائد پشت لب| درمان قطعی موهای زائد

 

بهترین روش برای برطرف کردن موهای زائد پشت لب

معمولا پشت لب همه خانم ها و آقایان مقداری موی زائد وجود دارد که بدون شک دیده شدن این موها پشت لب آقایان هیچ گونه مشکلی را به وجود نخواهد آورد اما وجود موهای زبر و سیاه پشت لب خانم ها یک وضعیت ناخوشایند است و همیشه برطرف کردن موهای زائد پشت لب یک چالش بزرگ محسوب می شود. خانم ها از روش های مختلفی از قبیل کرم، تیغ، ژیلت، بند انداز، اپی لیدی و بند انداختن برای برطرف کردن موهای زائد پشت لب خود استفاده می کنند. اما همه این روش ها موقت است و دوباره پس از مدتی موهای زائد شروع به رشد خواهند کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی روش هایی که برای برطرف کردن موهای زائد وجود دارد اشاره کنیم و بهترین روش را به شما معرفی نماییم.

 

تیغ کشیدن

تیغ کشیدن یک روش ساده و مقرون به صرفه برای برطرف کردن موهای زائد است و هیچ گونه دردی را به شما تحمیل نمی ‌کند. استفاده از دستگاه های کوچک برای برطرف کردن موهای زائد پشت لب بهتر از دستگاه‌ های بزرگ است. شیو کردن یک روش موقت برای برطرف کردن موهای زائد است که متاسفانه حدود یک یا دو روز پس از شیو کردن دوباره موهای زائد شروع به رشد خواهند کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برطرف کردن موهای زائد پشت لب

برخی از افراد برای شیو کردن پشت لب خود از کرم مخصوص اصلاح استفاده می کنند سپس کار خود را شروع می نمایند. یکی از مشکلاتی که در خصوص لیزر موهای زائد وجود دارد این است که یک لحظه بی دقتی باعث می شود که پوست دچار بریدگی شود. احتمالاً شما هم این وضعیت را تجربه کرده اید و ممکن است روی پوست شما جای بریدگی حاصل از تیغ کشیدن وجود داشته باشد.

 

کرم موبر

استفاده از کرم موبر یک روش ایمن برای برطرف کردن موهای زائد صورت و به ویژه پشت لب است. هنگامی که از کرم موبر برای برطرف کردن موهای زائد استفاده می شود رشته های پروتئینی موجود در مو تخریب می شود و هنگامی که پوست خود را تمیز کنید به راحتی موهای زائد از روی پوست برداشته خواهد شد. استفاده از کرم موبر یک روش ایمن و سریع برای برطرف کردن موهای زائد پشت لب است اما در این روش نیز فقط موهای زائد به صورت سطحی برطرف خواهد شد و دوباره شروع به رشد می کنند.

برخی از کرم های موبر بوی بدی دارند که مشام افراد را آزار می دهند و مواد شیمیایی قوی موجود در آنها باعث التهاب پوست برخی از افراد خواهد شد و همین دلیل باید کرم را روی یک نقطه از پوست خودتان امتحان کنید تا اگر پوست شما به کرم موبر حساس است بتوانید زود متوجه شوید و از بروز التهاب پوست پیشگیری کرد.

علت رشد موهای زائد زیر چانه
علت رشد موهای زائد زیر چانه

موم داغ

برخی از افراد برای برطرف کردن موهای زائد خود از موم داغ استفاده می کنند. استفاده از موم داغ در نقاط حساس پوست از قبیل پشت لب می تواند دردناک باشد اما نتایج حاصل از این روش در مقایسه با شیو کردن پایدارتر است. استفاده از موم داغ زمانی بیشترین تاثیر را دارد که موهای زائد به اندازه کافی رشد کرده باشند.

بند انداختن

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

بند انداختن یک روش قدیمی برای برطرف کردن موهای زائد است و از دیر باز تا کنون از آن برای تمیز کردن پوست استفاده شده است. بند انداختن برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط صورت از قبیل پشت لب کاربرد دارد و موهای زائد را از ریشه برطرف می ‌نماید و پوست عاری از هرگونه موی زائد خواهد بود.

استفاده از اپی لیدی

اپی لیدی یک دستگاه الکتریکی کوچک است که موهای زائد را از ریشه برطرف می کند می تواند در آن واحد چندین موی زائد را از ریشه جدا کند. برخی از افراد می گویند که استفاده از اپی لیدی علاوه بر برطرف کردن موهای زائد می تواند پوسته های ریزی که روی سطح پوست وجود دارند را نیز برطرف نماید. استفاده از دستگاه اپی لیدی می تواند باعث قرمزی پوست شود که این فرآیند به کندن موهای زائد ارتباط دارد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

لیزر

عملکرد لیزر
از لیزر به عنوان بهترین و موثرترین روش برای برطرف کردن موهای زائد پشت لب یاد می شود. در این روش اپراتور لیزر از دستگاه لیزر استفاده می ‌کند و هند پیس را روی سطح پوست به حرکت در می آورد و نور لیزر را به سمت فولیکول‌ های مو ارسال می نماید. نور لیزر توسط رنگدانه های موجود در فولیکول های مو جذب می شود و نور لیزر به گرما تبدیل خواهد شد که گرمای تولید شده باعث تخریب فولیکول می شود. در صورتی که قصد دارید موهای زائد پشت لب خود را لیزر کنید باید بدانید که تکمیل دوران درمان با لیزر در کسب نتایج مورد انتظار اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در لیزر موهای زائد فقط موهایی هدف قرار می ‌گیرند که در فاز فعال رشد هستند و از آنجایی که موهای بدن به صورت همزمان وارد فاز فعال نمی ‌شوند شما به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارید تا همه موهای زائدتان لیزر شود. در فواصل بین جلسات لیزر شما فقط مجاز به شیو کردن موهای زائد خود هستید و نباید از موم یا هر روش دیگری که موهای زائد را از ریشه برطرف می کند استفاده نمایید زیرا برای آن که میزان اثر گذاری لیزر موهای زائد افزایش یابد وجود ریشه موها کاملاً ضروری است. یکی از مزایای عالی لیزر موهای زائد این است که هیچ گونه عوارض جانبی حادی ندارد و تنها عارضه ای که ممکن است پس از لیزر تجربه کنید قرمزی، تورم پوست و حساسیت است که معمولاً طی مدت کوتاهی برطرف خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

 

خلاصه

روش های متعددی برای برطرف کردن موهای زائد پشت لب وجود دارد که افراد مختلف بر اساس تمایل خود، نوع پوست و بودجه که دارند یکی از آنها را برای داشتن پوستی تمیز و بدون مو انتخاب می کنند. هر یک از این روش ها با مزایا و معایب خاص خود همراه هستند و شما می توانید پس از ارزیابی کامل آنها یک روش را برای برطرف کردن موهای زائد پشت لب خود انتخاب کنید.

ما لیزر را به عنوان بهترین و موثرترین و ایمن ترین روش برای برطرف کردن موهای زائد به شما پیشنهاد می کنیم که می تواند همه موهای زائد شما را برای همیشه برطرف نماید و شما را از دردسرهای مربوط به شیو کردن و موم انداختن خلاص کند. امروز لیزر به یک روش محبوب برای برطرف کردن دائمی موهای زائد تبدیل شده است و افراد زیادی با رنگ پوست و موهای مختلف و تقاضای درمان با این روش هستند. آقایان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد صورت و مرتب کردن پشت گردن خود استفاده می کنند تا همیشه ظاهری آراسته و تمیز داشته باشند و مجبور نباشند مدام شیو کنند.
می توان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد در سایر نقاط بدن نیز استفاده کرد این نقاط عبارتند از: دست و پا، زیر بغل، روی شکم، قفسه سینه، کمر و ناحیه تناسلی. به عبارتی می توان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد از فرق سر تا نوک پا استفاده کرد.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments