لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی در اصفهان

لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل

موهای زائد همواره یکی از دردسرساز ترین فعالیت های روزمره ی افراد، به خصوص در خانم ها ست.رشد مداوم و دوباره ی موهای زائد، به خصوص در برخی شرایط که نمی خواهید دیده شوند، می تواند مشکلاتی را در زندگی روزمره شما ایجاد کند. یکی از بدترین قسمت های بدن که موهای زائد در آن رشد می کنند زیر بغل ها هستند. با لیزر موهای زائد زیر بغل، می توانید از شر زشتی ظاهری، تجمع باکتری در موهای زائد و ماندن عرق و بو گرفتن شدید آن جلوگیری کنید.
لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

مرکز زیبایی برکه مجهز به جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد، با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به مراجعین محترم می باشد. برای مشاهده ی لیست تعرفه ها و همچنین تعیین وقت مشاوره و درمان، هم اکنون می توانید از اینجا با ما تماس بگیرید.

مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل

اصلاح و تیغ زدن موهای زائد زیر بغل روشی کم اثر و دردناک برای رفع موهای زائد است. به همین دلیل است که لیزر موهای زائد زیر بغل به تعبیری برای هرکس یک نیاز است. لیزر موهای زائد زیر بغل:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • موهای زائد زیر بغل را تنها در طول چهار جلسه به طور کامل حذف می کند و رشدشان را به حداقل می رساند
  • شما را از تیغ زدن، استفاده از ماشین اصلاح، سوزش حاصل از تیغ زدن و اپیلاسیون که همگی در نهایت باعث زخیم تر شدن فولیکول های مو می شوند خلاص می کند
  • نیاز به هیچ برش یا جراحی ندارد
  • راحتی و آسایش را به همراه می آورد و انجامش هیچ سختی ندارد
  • با شیوه زندگی شماهماهنگ است

*نتایج و تجربیات هر بیمار ممکن است متفاوت از دیگری باشد.

راه حل لیزر موهای زائد زیر بغل

در روش  لیزر موهای زائد زیر بغل، پالس های نور لیزر تابیده شده به طور انتخابی به واسطه ی هدف قرار دادن ملانین در فولیکول های مو، آنها را از بین می برند. رنگدانه در فولیکول مو باعث جذب پالس می شود که در نهایت به اندازه کافی به فولیکول آسیب می زند تا سرعت رشد مو کاهش یابد.

لیزرهای پیشرفته ی موجود (که خوشبختانه در مرکز لیزر برکه نیز وجود دارد)، موهای زائد زیر بغل را به شکلی موثر و ایمن حذف می کنند، و به شما این امکان را می دهد که برنامه درمان خود با توجه به علایق و برنامه های شخصی زندگیتان سفارشی و اختصاصی  کنید.

امروزه دستگاه های لیزر موهای زائد تقریبا روی هر رنگ پوستی جوابگو هستند. دو چالش موجود موهای رنگ  قرمز و خاکستری است. تشخیص تمایز بین این رنگ ها و بافت های اطراف برای دستگاه های لیزر کمی دشوار است. اگر موهایی که میخواهید برداشته شوند یکی از این رنگها را دارا هستند، میتوانید برای بهبود نتایج لیزر، پیش از جلسه موهایتان را به رنگی تیره تر درآورید(رنگ کنید).

در میان امن ترین و اثر بخش ترین دستگاه های لیزر موجود، دستگاه های الکساندرایت  و دایود نتایج باور نکردنی بر روی تمام انواع پوست و تن های رنگی مو ها دارند. خوشبختانه مرکز لیزر برکه از این دستگاه ها بهره مند است. علاوه بر این، دستگاه  الکساندرایت دارای یک سیستم خنک کننده ی همزمان منحصر به فرد است که راحتی شما را در تمام طول درمان تضمین می کند.

علاوه بر آنها دستگاه لیزر Nd: YAG هم روی مو ها و پوست های تیره تر عملکرد مناسبی دارد. این دستگاه دارای طول موجی طولانی تر است و به رنگ های مختلف و رنگدانه ها بسیار حساس می باشد. این بدان معنی است که می تواند دقیقا به فولیکول های مو نفوذ کند و هیچ تاثیری روی بافت اطراف نگذارد.

بهتر است بدانید که احتمال بروز پیامد های ناشی از لیزر در صورت داشتن پوستی تیره تر، بیشتر خواهد بود. پیامد هایی مانند تیره تر شدن رنگدانه های پوست، زخم ناشی از لیزر و فولیکولیت.

*نتایج و تجربیات هر بیمار ممکن است متفاوت از دیگری باشد.

تجربه ی لیزر موهای زائد زیر بغل

یک جلسه ی لیزر موهای زائد زیربغل معمولا بیشتر از 15 دقیقه طول نمی کشد.

پیش از جلسه متصدی لیزر عینک مخصوصی برای حفاظت از چشمان در برابر اشعه ی لیزر به شما می دهد. در صورت تمایل وی می تواند از بی حسی موضعی نیز استفاده کند.

زمانی که فرایند لیزرینگ شروع می شود، در ابتدا ممکن است احساس نیش یا گزش کنید. آن وقت است که می توانید بفهمید لیزر فعال است و دارد اثر می کند.همچنین ممکن است کمی احساس سوزش و درد بسیار خفیف نیز داشته باشید. اما نگران نباشید. این درد ها اصلا و ابدا شدید و قابل توجه نیستند و اثرات منفی ندارند.

لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

پس از انجام لیزر موهای زائد زیر بغل، ممکن است شاهد  تورم و قرمزی باشید. اینها موقت هستند و به احتمال زیاد شما را از ادامه ی فعالیت های روزانه باز نخواهند داشت.

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض معمول و زود درمان لیزر موهای زیر بغل عبارتند از:  تاول، ورم، قرمزی و زخم. از جمله عوارض نادر تر لیزر بروز زخم های دائمی و تغییر رنگ پوست است.

لیزر زیر بغل خطرناکه؟

برخلاف تصور عموم، روش لیزر امن ترین و بهترین روش رفع موهای زائد است. درست است که فرآیند لیزرینگ در واقع سوزاندن ریشه های مو با اشعه است، اما این اشعه کنترل شده است و تا میزان مشخصی از پوست را عمق کاوی می کند.

هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل

هزینه ی لیزر موهای زائد زیر بغل، به شرایط منحصر به فرد مراجع، ضخامت موها، رنگ موها، رنگ پوست و غیره که همگی در تعیین تعداد جلسات مورد نیاز موثرند، بستگی دارد. بدون مشاوره حضوری، نمی توان انتظار تعیین دقیق قیمت داشت. اما به هر حال شما می توانید از اینجا لیست تعرفه های عمومی را مشاهد نمایید.

تفاوت لیزر موهای زائد زیر بغل

اگر به دنبال روشی ایمن تر و با اثر دائمی تر از تراشیدن، اصلاح، الکترولیز و سایر روش های رفع موهای زائد زیر بغل هستید، ما به شما روش لیزر موهای زائد زیربغل را توصیه می کنیم. بیشتر مراجعین برای لیزر موهای زیربغل، پس از انجام چهار جلسه درمان، شاهد رفع تقریبا دائمی موهای زائد در زیربغل هستند. اما تاثیرات لیزر موهای زیر بغل ممکن است همیشه دائمی نباشد، زیرا فولیکول های مو بعضی اوقات خود را ترمیم می کنند. هنگامی که این ترمیم انجام می شود، موها ممکن است دوباره در مناطق لیزر شده رشد کنند. این امر به این معنی است که شما هر یک یا دو سال نیاز به تمدید اثر لیزر و درمان های تک جلسه ای مجدد دارید.

خلاصه بگوییم، لیزر موهای زائد زیر بغل نتیجه بخش است و جواب می دهد.

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments