6 مورد از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی (بخش سوم)

مطالعه بخش قبل

بهترین مزایای لیزر
laser hair removal

دستگاه لیزر موهای زائد تریا – Precision نیز مانند همتای خود برای ترکیب پوست های روشن با موهای تیره بسیار مناسب است. از بهترین ویژگی های این دستگاه لیزر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • جمع و جور و سبک وزن، قابل حمل و نقل در کیف دستی یا ساک ورزشی
  • مناسب برای نواحی کوچک و دور از دسترس بدن
  • مانند دستگاه لیزر تریا 4X، در آن تکنولوژی مشابهی که در دستگاه های لیزر پیشرفته و توسط متخصصین پوست استفاده می شود، به کار رفته است (لیزر دایود پیشرفته).
  • بدون نیاز به کارتریج لیزر
  • عمر باتری تا 15 دقیقه

 

4- دستگاه خانگی لیزر موهای زائد Silk’n Flash & Go

لیزر خانگی Silk’n Flash & Go

دستگاه لیزر موهای زائد Silk’n Flash & Go از لحاظ قیمت، مقرون به صرفه است و در بازار به عنوان ارزان قیمت ترین دستگاه از آن یاد می شود. شما هر نوع درآمدی که داشته باشید، قادر به خرید این دستگاه خواهید بود. موضوع مقرون به صرفه بودن این دستگاه لیزر یکی از بارز ترین ویژگی های آن به شمار می رود.

شرکت سازنده اذعان دارد که در حقیقت این دستگاه HPL (home pulsed light) است نه IPL. دستگاه لیزر Silk’n Flash & Go شبیه به رادار پلیس است. این دستگاه در بین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی، امتیاز متوسطی را کسب کرده است.

عملکرد این دستگاه نیز مانند سایر دستگاه های IPL است که تا کنون شرح داده شد. این دستگاه دارای تاییدیه وزارت غذا و داروی آمریکا بوده و مانند موارد قبل، مجهز به سنسور تشخیص رنگ پوست نیز می باشد. دستگاه لیزر Silk’n Flash & Go برای پوست های تیره مناسب نمی باشد.

لامپ استاندارد دستگاه Silk’n Flash & Go مناسب برای 5000 فلاش است که پس از آن کارتریج باید تعویض شود. این دستگاه مناسب جهت رفع موهای زائد صورت نیز می باشد. همچنین مجهز به سر در قسمت بزرگ تر است که به راحتی می توانید در نواحی کوچک تر از آن استفاده کنید. به دلیل کیفیت خوبی که دستگاه های IPL دارند، نتایج خوبی حاصل خواهد شد، اما این نتایج زمان زیادی طول می کشد تا حاصل شوند (به نسبت دستگاه لیزر تریا) و این به دلیل قدرت کمی است که فلاش های نور IPL در مقایسه با لیزر دارند.

این دستگاه، کارتریج قابل تعویض دارد و شما می توانید پس از اتمام فلاش ها، یک کارتریج 1000 فلاشی یا 120.000 فلاشی خریداری نمایید. چنانچه از دستگاه تان به شدت کار می کشید، بهتر است کارتریج 120.000 فلاشی را تهیه نمایید.

 

5- دستگاه خانگی لیزر موهای زائد Silk’n SN-002 SensEpil

لیزر خانگی Silk’n SN-002 SensEpil

یکی از دیگر از بهترین دستگاه های موجود در بازار، دستگاه لیزر Silk’n SN-002 SensEpil است. این دستگاه به هیچ وجه برای افراد دارای پوست تیره، برنزه یا مو روشن مناسب نمی باشد. استفاده از این دستگاه فوق العاده آسان است و تاییدیه سازمان غذا و دارو (FDA) سبب افزایش رتبه بندی این محصول شده است. نکته قابل توجه در خصوص این دستگاه این است که قیمت بسیار ارزانی دارد و بازار را تحت شعاع خود در آورده است. این دستگاه در عین حال که قیمت مناسبی دارد، در کاهش موهای زائد نیز بسیار موثر واقع می گردد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که نگهداری و مراقبت از دستگاه Silk’n SN-002 SensEpil مستلزم هزینه است، چرا که کارتریج آن نیاز به تعویض دارد. و این موضوعی است که بسیاری آن را از معایب این دستگاه تلقی می کنند.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید