لیزر موهای زائد توسط سلبریتی ها

لیزر موهای زائد توسط سلبریتی ها| مزایای حیرت انگیز لیزر| ادعاهای سلبریتی ها درباره لیزر

لیزر موهای زائد توسط سلبریتی ها

مدت بسیار زیادی است که سلبریتی ها از شیو کردن های مداوم دست کشیده اند و بدن خود را لیزر نموده اند چراکه ساعات کار طولانی و مسافرت های کاری متعدد فرصتی برای برطرف کردن موهای زائد نمی گذارد به همین دلیل آنها تصمیم گرفته اند از یک روش بدون دردسر استفاده کنند. لیزر موهای زائد توسط سلبریتی ها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است به نحوی که امروزه هیچ یک از ستاره های سینما و موسیقی دچار التهاب پوست و رشد موها به سمت داخل نمی ‌شود و از تیر کشیدن و موم انداختن نیز خلاص شده اند.

تعداد ستاره های هالیوود که به لیزر موهای زائد خود می پردازند و از مزایای آن بهره مند می شوند در حال افزایش است. ویکتوریا بکهام، کیم‌ کارداشیان، آلیسا میلانو و کلویی کارداشیان از برجسته ترین افرادی هستند که لیزر را به عنوان یک روش قطعی برای از بین بردن موهای زائد خود انتخاب کرده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کیم کارداشیان یکی از چهره‌ های برجسته آمریکایی است که به دنبال لیزر موهای زائد رفته تا بدنی بدون موی زائد داشته باشد. او می ‌گوید که لیزر باعث شده است که پوستی تمیز داشته باشد و از دغدغه شیو کردن موهای زائد خود نجات پیدا کند. کلوئی کارداشیان نیز می ‌گوید که لیزر باعث شده پوستی لطیف داشته باشد و نداشتن موی زائد به او احساس تمیزی بیشتری می دهد.

ویکتوریا بکهام با تیغ کشیدن و موم انداختن خداحافظی کرده و به یکی از سلبریتی های معروفی تبدیل شده که موهای زائد خود را برای همیشه از بین برده است. آلیسا میلانو می ‌گویند اگرچه در طول درمان با لیزر احساس خوشایندی نداشته است نتایج به دست آمده کاملاً ارزش آن حس بد را داشته است. از آنجایی که موهای زائد او تیره است بهترین متقاضی برای لیزر موهای زائد محسوب می شود و توانسته است طی مدت کوتاهی به نتایج حیرت انگیزی دست پیدا کند.

لیزر موهای زائد توسط سلبریتی ها

لیلی قالیچی بازیگر ایرانی الاصل که در آمریکا زندگی می کند می گوید که برطرف کردن موهای زائد همیشه یک چالش بزرگ برای او بوده است به نحوی که استفاده از تیغ برای رفع موهای زائد باعث بریدگی وحشتناک پوست او می شده است. او لیزر موهای زائد بدن خود پرداخته و از نتایج به دست آمده رضایت کامل را دارد.

چرا لیزر موهای زائد توسط سلبریتی ها پیشنهاد می شود؟

سلبریتی ها همیشه دوست دارند یکه تاز عرصه زیبایی باشند به همین دلیل هنگامی که به لیزر موهای زائد بدن خود پرداختند و به سرعت مزایای حاصل از لیزر را مشاهده نمودند از آن به عنوان یک روش عالی برای برطرف کردن موهای زائد یاد کردند. برخی از مزایای لیزر موهای زائد را از زبان آنها می خوانید:

    • فکرش را بکنید که در طول هفته چقدر از وقت گران بهای خود را به شیو کردن، بند انداختن و موم انداختن موهای زائد خود می ‌پردازید و هر بار متحمل چه درد زیادی می ‌شوید و بدتر از همه آن که دوباره پس از چند روز آینده رشد موهای زاید شروع می شود و این مسئله باعث ناامیدی شما خواهد شد. اما هنگامی که به لیزر موهای زائد خود می ‌پردازید یک بار برای همیشه هزینه می کنید و وقت می گذارید و در عوض یک عمر راحت هستید. از همه مهمتر آنکه دیگر لازم نیست ساعات زیادی را در حمام به شیو کردن موهای زاید خود بپردازید یا نگران بریدگی پوست و رشد موهای زائدتان به سمت داخل باشید.

لیزر موهای زائد توسط سلبریتی ها

  • در صورتی که به یک مرکز معتبر در عرصه لیزر موهای زائد مراجعه کنید و برنامه درمان خود را تکمیل کنید می توانید به زودی شاهد نتایج عالی حاصل از درمان باشید. تا زمانی که لیزر موهای زائد توسط یک متخصص آموزش دیده انجام شود شما شاهد نتایج عالی در زمینه برطرف کردن موهای زائد صورت و بدن خود خواهید بود.
  • لیزر موهای زائد توسط سلبریتی ها باعث شده تعداد زیادی از افراد وسوسه شوند و به لیزر موهای زائد خود بپردازند.
  • لیزر موهای زائد می تواند طی مدت ۳ تا ۷ جلسه بدن شما را شبیه ستاره های هالیوود کند.
  • یکی از مزایای عالی لیزر این است که می ‌توان از آن برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن از قبیل دست و پا، صورت، زیر بغل، قفسه سینه، روی شکم، بیکینی و کمر استفاده کرد.
  • یکی دیگر از مزایای عالی لیزر موهای زائد این است که هیچ گونه عارضه جانبی خطرناکی ندارد و فقط شما دچار تورم و التهاب پوست خواهید شد که طی مدت کوتاهی از بین می ‌رود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  • لیزر موهای زائد توسط سلبریتی ها آنها را به این نتیجه رسانده که از این فناوری تحت عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت یاد کنند چرا که سایر روش های موجود از قبیل موم انداختن با صرف هزینه همراه هستند و چون مجدداً موهای زائد شروع به رشد می ‌کنند شما مجبور هستید مدام این روند را ادامه دهید به همین دلیل متحمل هزینه زیادی خواهید شد اما برای لیزر فقط یک بار هزینه می کنید و یک عمر از فکر کردن به نحوه برطرف کردن موهای زائد خود خلاص خواهید شد.

 

یکی از مسائلی که باعث محبوبیت لیزر موهای زائد توسط سلبریتی ‌ها شده است این است که جلسات لیزر به سرعت انجام می شوند. زمان لازم برای جلسات لیزر به وسعت ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد بستگی دارد و معمولاً لیزر کل موهای زائد بدن حداکثر در یک ساعت انجام خواهد شد. کوتاه بودن زمان لازم برای هر جلسه لیزر به این معنا است که شما می توانید مرخصی ساعتی بگیرید یا آنکه در ساعات مخصوص استراحت و صرف ناهار به مرکز ‌لیزر مراجعه کنید و تحت درمان قرار بگیرید.

 

  • از همه نکات مربوط به مراقبت از پوست قبل و بعد از لیزر به شما گوشزد می شود پیروی کنید تا دچار عوارض پس از لیزر نشوید.
  • اگر دوست دارید روی پوست خود تتو انجام بدهید این کار را به پس از اتمام جلسات لیزر موهای زائد موکول کنید زیرا امکان لیزر روی پوست تاتو شده وجود ندارد و در غیر این صورت ممکن است دچار سوختگی شدید پوست یا تاول پوستی پس از لیزر شوید.

همه ما انسان ها به دنبال زیبایی هستیم و از اینکه زیبا به نظر برسیم لذت می برید. موهای زائد و تیره روی صورت و بدن باعث می شوند که زیبایی به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد و از آنجایی که موهای زائد شبیه جای جوش نیست که به کمک کرم های مخصوص آن را بپوشانیم به یک معضل بزرگ برای اکثر خانم های دوستدار زیبایی تبدیل شده است.

لیزر موهای زائد توسط سلبریتی ها

 

انتخاب لیزر موهای زائد توسط سلبریتی ها دلایل متعددی دارد و مهمترین آنها بدون درد بودن، سریع بودن و اثر گذاری بالای آنها در کسب نتایج دلخواه است. ما در مرکز لیزر برکه به خوبی می دانیم که شما دوست دارید همیشه زیبا به نظر برسید و دیگر نگران دیده شدن موهای زائد صورت و بدن خود یا التهاب پوست پس از موم انداختن و تیغ کشیدن و رشد موها به سمت داخل نباشید.

ما در مرکز برکه با به کار گیری بهترین تیم تخصصی و استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر به شما این اطمینان را می ‌دهیم که به آنچه مدنظرتان است دست پیدا خواهید کرد و پوستی صاف و براق و درخشان و لطیف خواهید داشت.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments