لیزر موهای زائد ، چرا هزینه های لیزر موهای زائد به طور قابل توجهی متفاوت است؟

لیزر موهای زائد ، چرا هزینه های لیزر موهای زائد به طور قابل توجهی متفاوت است؟

چرا هزینه های لیزر موهای زائد به طور قابل توجهی متفاوت است؟

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد تکنولوژی از بین بردن موهای ناخواسته در دراز مدت است. در این روش از تکنولوژی لیزر برای از بین بردن موهای ناخواسته در هر قسمت از بدن استفاده می شود.

 

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

فتوترمولیز انتخابی اساس کار در از بین بردن موهای زائد توسط لیزر است. که عبارت از تطبیق طول موج مشخصی از نور و مدت زمان پالس برای به دست آوردن اثر مطلوب بر بافت مورد هدف با حداقل اثر بر بافت اطراف است. به زبان ساده ، لیزرها از یک سری فوتون نور با یک طول موج تشکیل شده اند.   برای درمان با لیزر ، ما نیاز به یک ماده داریم  که قابلیت جذب انرژی لیزر را داشته باشد. این ماده کروموفور نام دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رنگدانه ملانین به مو و پوست رنگ می دهد. ملانین در مناطق مختلف فولیکول مو مانند ساقه مو، پیاز مو و غلاف ریشه خارجی وجود دارد.

دو نوع رنگدانه ملانین

دو نوع رنگدانه ملانین توسط ملانوسیت ها تولید می شود:

  • یوملانین ،
  • فئوملانین.

یوملانین باعث می شود که رنگ مو قهوه ای یا سیاه بشود. این نوع ملانین در طبقه ی بندی نوع پوست بر اساس استاندارد های فیتزپاتریک در افراد با نوع پوست 4 تا 6 مشاهده می شود. و در موهایی با پیگمنت های تیره تر قابل مشاهده است. در حالی که  فئوملانین در طیف رنگ های از بلوند تا قرمز رنگ   یافت می شود.

موهای سفید و خاکستری ملانین ندارند. ملانین هم مانند دیگر کروموفورها، دارای طیف جذبی است.  مانند یک خط مستقیم از 400 نانومتر تا 1200 نانومتر است.

طول موج اصلی برای حذف موهای زائد توسط لیزرهای رابی (694 نانومتر) ، لیزر الکساندریت (755 نانومتر) ، یک دیود (810 نانومتر) و Nd: YAG (1064 nm)  نانومتر می باشد. البته باید بدانید که نور پالسی شدید (IPL) یک لیزر نیست. زیرا دارای طیف تابشی است. هنگامی که ملانین در تماس با پرتو لیزر است ، انرژی را جذب می کند و آن را به گرما تبدیل می کند.  گرما موجب اختلال در رشد طبیعی سلول های مو می شود که باعث ریزش مو می شود.

 

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

مهم ترین عوارض لیزر موهای زائد
آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

حذف موها توسط لیزر برای مدت های طولانی است. و می تواند 5 تا 10 سال طول بکشد. مدت زمان رشد نکردن موها پس از لیزر درمانی به عوامل زیادی بستگی دارد. عواملی مانند رنگ مو ، نوع و جنس مو ، سن بیمار و میزان لیزر مورد استفاده شده برای از بین بردن موهای ناخواسته در تداوم درمان تأثیر دارند.

 

آیا لیزر موهای ناخواسته روش مطمئنی است؟

لیزر درمانی به طور کلی و لیزر موهای ناخواسته به طور خاص برای مدت طولانی مورد مطالعه قرار گرفته است ، و نتیجه این است که این روش بسیار ایمن است. پس از درمان با لیزر برخی از اثرات نامطلوب مانند التهاب پوست ، سوختگی و سوزش پوست ممکن است اتفاق بیفتد. این عوارض به طور عمده ناشی از عدم تجربه تکنسین لیزر است.

بهتر است برای انتخاب یک کلینیک خوب با هوشیاری تصمیم بگیرید. و فقط به علت پایین بودن هزینه ها جاهایی را انتخاب نکنید که تجربه کافی ندارند.  زیرا در نهایت مجبور خواهید شد که هزینه بیشتری برای حل مشکلات و عوارض آن پرداخت کنید.

 

آیا حذف موهای زائد توسط لیزر روشی مؤثر است؟

به طور قطع بله.  لیزر درمانی روش مؤثری برای از بین بردن موهای زائد می باشد.  تحقیقات و مطالعات بسیاری که تا کنون در این مورد انجام شده این امر را ثابت کرده است

 

چرا لیزر موهای زائد در چندین جلسه انجام می شود؟

مراحل چرخه رشد مو
از بین بردن موهای زائد توسط لیزر باید در مرحله آناژن صورت بگیرد.

لیزر درمانی برای از بین بردن موهای ناخواسته هنگامی مؤثر است که فولیکول های مو در مرحله خاص رشد (آناژن) باشند.  فولیکول های موبه طور معمول در سه مرحله متفاوت از رشد قرار دارند. ممکن است چندین هفته یا یک ماه طول بکشد تا فولیکول مو با توجه به منطقه تحت درمان تمام مراحل رشد را طی کند و دوباره به مرحله آناژن برسد.

از بین بردن موهای زائد توسط لیزر باید در مرحله آناژن صورت بگیرد.  سپس ما باید منتظر رشد مجدد موها بمانیم و ادامه کار را پس از سر زدن موها از زیر پوست ادامه بدهیم. هیچ راهی وجود ندارد که ما از طریق آن متوجه این موضوع بشویم که موها در چه مرحله ای از رشد قرار دارند. اما پس از سر زدن موها از زیر پوست با در نظر گرفتن  منطقه تحت درمان ما می توانیم حداکثر میزان موها را هدف قرار داده و از بین ببریم.

 

 آیا افرادی که موی بلوند ، قرمز یا خاکستری دارند ، کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد می باشند؟  

 

لیزر موهای بلوند

خیر! موهای خاکستری که به طور کلی ملانین ندارند.  فئوملانین نیز که  در موهای قرمز و بلوند یافت می شود ،  نمی تواند نور  لیزر را به طور کامل جذب کند و لیزر درمانی تأثیر چندانی در از بین بردن موهایی با این رنگ ها ندارد.

 

آیا حذف موهای ناخواسته توسط  لیزر دردناک است؟

اگر دستگاه خنک کننده و لیزر به درستی تنظیم شده باشد ،  دردی که کاربر احساس می کند نباید زیاد باشد.  همچنین ما می توانیم 10 دقیقه قبل از لیزر درمانی از کرم های بی حسی موضعی در منطقه تحت درمان استفاده کنیم. اکثر مراجعه کنندگان کلینیک های لیزر درد را به راحتی  تحمل می کنند و می گویند که درد آن کمتر از درد واکس کردن است.

 

من شنیده ام که لیزر موهای زائد بدون درد است.  این درست است؟   

لیزر موهای زائد بدون درد غیر ممکن است

برخی از کلینیک ها تبلیغ می کنند که می توانند لیزر بدون درد انجام دهند.  اگر شما هم چنین چیزی را شنیدید ، باور نکنید. زیرا این امر غیر ممکن است.  در واقع اگر لیزر بدون درد انجام شود ، باید در تعداد جلسات بیشتری انجام شود. و شما به این زودی ها و به راحتی از این موهای زائد راحت نخواهید شد.  در نهایت ، مجبور می شوید که دوباره به وکس و شیو رو بیاورید .

اگر می خواهید لیزر موهای زائد انجام دهید ، بهتر است به کلینیک های معتبر با تکنسین های باتجربه مراجعه کنید.   

 

بهترین طول موج برای حذف موهای ناخواسته توسط لیزر  چیست؟

تنظیم طول موج لیزر بستگی به نوع پوست و موی طبیعی  کاربر دارد. ما در مراکز زیبایی و کلینک لیزر درمانی از بهترین دستگاه های لیزر در این صنعت استفاده می کنیم.

 

آیا حذف موهای زائد توسط لیزر فقط جنبه زیبایی دارد؟

لیزر موهای زائد برای هیرسوتیسم یا پرمویی در زنان

خیر . حذف مو موهای زائد توسط  لیزر برای برخی از افراد به منظور اهداف زیبایی انجام می شود و در بسیاری از افراد نیز  برای بعضی از ضرورت های پزشکی انجام می شود. حذف موی لیزر برای موارد زیر تأیید شده است :

  • کاهش دائمی موهای زائد ،
  • هیرسوتیسم یا پرمویی در زنان ،
  • هایپرتریکوزیس یا پرمویی ،
  • سودوفولیکولیت باربای.

 

چرا هزینه های لیزر موهای زائد به طور قابل توجهی متفاوت است؟

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد پاسداران
کلینیک لیزر موهای زائد پاسداران

مهم است بدانیم که از چه دستگاه لیزری برای حذف موهای زائد استفاده می شود و چه کسی آن را انجام می دهد. بسیاری از افراد شروع به واردات دستگاه های لیزر ارزان قیمت می کنند و در زیرزمین خود یک سالن لیزر درمانی همراه با کاشت ناخن و ماساژ درمانی باز می کنند.  بیشتر این مراکز بدون مجوز و آموزش های لازم کار می کنند.  بیمه نیز هیچ مسئولیتی برای محافظت از شما در صورت واکنش ها و عوارض جانبی ندارد. به همین علت است که در برخی از مراکز هزینه ها خیلی پایین تر از کلینیک های معتبر است.

ما بهترین دستگاه لیزر و کارکنان با تجربه  و متخصص را برای خدمات رسانی به مراجعه کنندگان داریم. شما می توانید  برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.  هزینه های لیزر موهای زائد در کلینیک های ما بر اساس مساحت منطقه تحت درمان و نوع و رنگ موها برای هر کاربر تعیین می شود.


لینک منبع 

لینک منبع

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments