5 نکته برای داشتن پوستی نرم و صاف | 3 نکته برای داشتن زیر بغلی نرم و سفید | لیزر موهای زائد

لیزر موهای بدن | بهترین مرکز لیزر در کرمان | لیزر موهای زائد

لیزر موهای بدن

لیزر موهای بدن بهترین روش برای از بین بردن دائمی موهای زائد است. شاید باور نکنید اما افراد زیادی وجود دارند که موهای بدن خود را لیزر می کنند. طبیعی هم هست. آیا شما از شیو کردن های مداوم موهای بدنتان خسته نشده اید؟

همه ی ما می خواهیم مورد توجه باشیم و دیگران از حضور در کنار ما لذت ببرند. نقش اخلاق و خلق خو در این بین بسیار مهم است اما حضور فیزیکی نیز تاثیر به سزایی دارد. مثلا ما همیشه از بودن در کنار آدم های خوش تیپ و خوش پوش که بوی عطر خوبی می دهند لذت می بریم. پارامتر های که جزو بهداشت فردی محسوب می شوند

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای بدن
لیزر موهای بدن

بهداشت فردی یکی از مهمترین نکاتی است که هر فرد باید در رعایت آن کوشا باشد. علاوه بر حفظ سلامتی، رعایت بهداشت باعث مقبولیت هم می شود. شما چه حسی نسبت به آدمی که حمام نمی رود یا مسواک نمی زند دارید؟ قطعا حسی بد.

 از بین بردن بردن موهای زائد یکی از موارد مهم در رعایت بهداشت فردی است.

همه ی ما با روش های معمول و رایج از بین بردن موهای زائد بدن آشنا هستیم. اولین تجربه و انتخاب هرکس برای این کار تیغ یا به اصلاح ژیلت است. اما شما هم می دانید که این روش سنتی مشکلات و دردسرهای خاص خودش را به همراه دارد. از حساسیت پوست و به قول معروف “دون دون” شدن پوست بعد از تیغ زدن گرفته، تا همه ی وقت و دقت و انرژی که باید در حمام صرف آن کنید. تازه بعد از دو الی سه روز هم اثرش را از دست می دهد. چراکه می بیند موها دوباره از روی پوست نوک زده و کمی رشد کرده اند. بدتر آنکه تا مو به اندازه ی مناسبی نرسد، نمی توانید دوباره آن را شیو کنید. زخم های بعد از تیغ هم که بماند.

به همین دلیل خیلی ها هستند که ترجیح می دهند به جای تیغ از اپیلاسیون استفاده کنند. بعضی آن را در خانه انجام می دهند و بعضی به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. قطعا اپیلاسیون ، برای رفع موهای زائد بدن، روش موثرتری از تیغ است. اما اگر تجربه ی اپیلاسیون در خانه را داشته باشید می دانید که تقریبا غیر ممکن است بتوانید همه ی موهای زائد را با موم بگیرید. اگر هم در بیرون و سالن این کار را انجام داده باشید، احتمالا خرج و مخارج آن و انتخاب درست کسی که بتواند آن را کامل برای شما انجام دهد، دردسر هایی برایتان درست کرده.

تازه بهتر است از درد و عوارض اپییلاسیون سخنی نگوییم. چون احتمالا خودتان می دانید که دردش چقدر طاقت فرساست.

لیزر موهای بدن
لیزر موهای بدن

آیا می دانستید! روش های سنتی در عوض اثر کوتاه مدتی که دارند، در بلند مدت باعث تقویت ریشه ی مو می شوند.

همه ی روش های سنتی، چه خوب و چه بد، یک ضعف اساسی دارند. اثر آنها دائمی نیست و پس از مدت نسبتا کوتاهی دوباره باید به آن ها تن دهید و با زهم وقت و انرژی و پول صرف آنها کنید.

پس راه چاره چیست؟ چگونه می توان برای همیشه از شر موهای زائد بدن خلاص شد؟

ما تکنولوژی لیزر را به شما معرفی می کنیم. تکنولوژی لیزر موهای بدن، بهترین و موثرترین روش برای رفع دائمی موهای زائد بدن است. با لیزر، دیگر نیازی نیست نگران رشد مجدد موهای زائد خود باشید، چراکه با یک دوره ی درمانی، می توانید آنها را کاملا از بین ببرید.

برای آشنایی بیشتر با با مزایای لیزر موهای زائد، این مقاله را بخوانید.
مرکز لیزر موهای زائد کرمان، افتخار دارد که با کادری مجرب از پزشکان و متخصصان حرفه ای، همترازسایر مراکز حرفه ای لیزر در شهرستانهایی نظیر تهران، خدمات لیزر موهای بدن را با استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه ها به مراجعین عزیز ارائه می دهد. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه ها و تخفیف های استثنایی این مرکز، اینجا را کلیک کنید و برای تعیین نوبت مشاوره و درمان با ما تماس بگیرید.

لیزر چگونه کار میکند؟

تکنولوژی لیزر موهای زائد، از طریق تاباندن اشعه ی متراکم نوری لیزر بر سطح پوست عمل می کند. موهای روی پوست با دریافت این پرتو نوری کنترل شده، آن را به گرما تبدیل کرده و این کار باعث می شود فولیکول های موجود در ساقه ی مو بسوزند، تضعیف شوند و رفته رفته از بین بروند.

دستگاه لیزر یک قلم دستی دارد که تکنسین متخصص، با کشیدن همسان آن بر سطح پوست، موهای زائد را به شکل یکدستی  از بین می برد. سیستم هدفگیری موهای زائد لیزر، بر اساس تشخیص کنتراست رنگی بین رنگ مو و رنگ پوست انجام می شود. نقاط تیره ی روی پوست، اشعه ی نوری را به خود جذب می کنند. و از آنجایی که نقاط تیره، ریشه ی مو ها هستند، این اشعه جذب مو می شود، و به بافت پوستی اطراف آسیبی نمی رساند. به همین دلیل لیزر موهای زائد یکی از ایمن ترین و کم عوارض ترین درمان های زیبایی به حساب می آید.

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که ” آیا لیزر برای من که پوستی تیره دارم هم ایمن است؟”

در پاسخ باید بگوییم، بله. هرچند بهترین افراد برای انجام درمان لیزر موهای زائد آنهایی هستند که پوستی روشن با موی تیره دارند، اما دستگاه های جدید لیزر( که مرکز لیزر کرمان هم به انها مجهز است) این ایراد را برطرف کرده و برای پوست های تیره هم به اندازه ی پوست های روشن اثر بخش و ایمن هستند.

لیزر موهای بدن
لیزر موهای بدن

جلسات لیزر موهای زائد

درمان لیزر موهای زائد جزو درمان های دوره ای به حساب می آید. به این معنی که برای نتیجه بخش بودن درمان باید چندین جلسه به مرکز لیزر موراجعه کنید. معمولا برای دوره ی کامل لیزر موهای بدن، بسته به گستردگی سطح تحت درمان، به 6 الی 13 جلسه درمان، طی حدودا 3 الی 6 ماه احتیاج خواهید داشت.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

از آنجاییکه دستگاه لیزر به یک سیستم خنک کننده مجهز می باشد، در حین پروسه ی درمان، کمترین درد را تجربه خواهید کرد. درد فرآیند درمان لیزر موهای بدن بیشتر شبیه مور مور شدن است تا درد آزار دهنده.

بهترین مرکز لیزر برای لیزر موهای بدن

بهترین مراکز لیزر در سطح ایران، مراکزی هستند که از دستگاه های به روز و جدید استفاده می کنند. دستگاه هایی از قبیل الکساندرایت، دایود و ان دی یاگ. شعبات مراکز لیزر موهای زائد تهران اسکین، در سرار ایران، و از جمله کرمان،  وجود دارند و یا دراختیار داشتن انواع این دستگاه ها،  آماده ی ارائه ی خدمات با کیفیت لیزر موهای بدن به متقاضیان عزیز می باشند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments