لیزر بیکینی و خطر ناباروی زنان و کاهش نعوظ و اسپرم در مردان آیا واقعیت داره؟

لیزر بیکینی و خطر ناباروی زنان و کاهش نعوظ و اسپرم در مردان آیا واقعیت داره؟

لیزر بیکینی و خطر ناباروی زنان و کاهش نعوظ و اسپرم در مردان آیا واقعیت داره؟

لیزر بیکینی و خطر ناباروی زنان و کاهش نعوظ و اسپرم در مردان آیا واقعیت داره؟ درد داره؟ لیزر موهای زائد برزیلی در مرکز لیزر برکه

صدها میلیون زن در سراسر جهان لیزر موهای زائد بیکینی و برزیلی انجام داده اند بدون اینکه حتی یک گزارش از ناباروری رسیده باشد.  لیزرهایی که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شوند ، تابش مضر  تولید نمی کنند و هرگز به DNA آسیب نمی رسانند.

لیزرها طول موجی از  800 تا 1064 نانومتر منتشر می کنند. هر چه طول موج طولانی تر باشد ، انرژی لیزر عمیق تر نفوذ می کند.  با این حال ، حتی در طول موج 1064 نانومتر، لیزر تنها به عمق تقریباً یک میلیمتر در پوست شما نفوذ کرده و به فولیکول های مو نفوذ می کند. این انرژی برای رسیدن به ارگان های داخلی و تخمدان شما به اندازه کافی عمیق نمی باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد که برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان  استفاده می شود هیچ تداخل و مشکلی با ناتوانی در نعوظ ندارد.  با این وجود ، خطر کاهش تعداد اسپرم در صورت استفاده از لیزر به طور مستقیم بر روی اسکروتوم و بیضه به علت گرمای لیزر وجود دارد.

مطالعات انجام شده کاهش موقت در تعداد و حجم اسپرم پس از درمان مبتنی بر نور برای حذف موهای زائد را در مردان نشان می دهد.  که بسیار شبیه به اثرات نشستن در حمام داغ است و دوباره تعداد اسپرم به اندازه نرمال خود باز می گردد.  لازم به ذکر است که سلامت اسپرم هنوز مطالعه نشده است. بنابراین اگر می خواهید درمان با لیزر در منطقه دستگاه تناسلی را انجام دهید ، این کار باید به آرامی انجام شود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

آیا لیزر موهای زائد بر باروری یا نعوظ مردان تاثیر می گذارد؟

این روزها اغلب مردان اغلب به دنبال حذف موهای ناحیه تناسلی خود هستند.  هر مردی برای انجام این کار دلیل متفاوتی دارد.  اما آنچه که اکثر آقایان می خواهند از آن مطمئن باشند این است که آیا لیزر موهای زائد بر باروری و عملکرد نعوظ تأثیر می گذارد ؟

بحث های زیادی در مورد اثرات حذف موهای زائد لیزر بر باروری و عملکرد نعوظ مردان وجود دارد. در عین حال به نظر نمی رسد که مردان بدون در نظر گرفتن این مسأله تمایلی به انجام  لیزرموهای زائد داشته باشند.

به طور کلی ،  لیزر موهای زائد بر روی باروری و عملکرد نعوظ تأثیر نمی گذارد.  و هیچ علمی در مورد اثرات منفی از بین بردن موهای زائد با لیزر بر باروری و عملکرد نعوظ وجود ندارد. نکته این است که حذف موهای دستگاه تناسلی مردان هیچ ربطی به ناباروری ندارد.

به طور کلی  لیزر موهای زائد در صورتی که تکنسین به طور مناسب آموزش دیده باشد و تجهیزات لیزری مورد تأیید باشد ، روشی ایمن است.  مانند هر نوع درمان زیبایی در این روش نیز اقدامات احتیاطی باید انجام شود.  اما حذف موهای ناحیه تناسلی با لیزر هیچ اثری بر تعداد اسپرم انسان ندارد.

لیزرهای با تکنولوژی بالا و پیشرفته فقط فولیکول های موهای زائد را هدف قرار می دهد. و هیچ نفوذی به داخل پوست و ارگان های داخلی ندارند.  این حقیقت در مورد لیزر موهای زائد تمام مناطق بدن و در واقع برای هر بخشی از بدن که ممکن است با لیزر هدف قرار گیرد ،  صادق است.

 

چرا برخی از مردان از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی می ترسند؟    

لیزر بیکینی و خطر ناباروی زنان و کاهش نعوظ و اسپرم در مردان آیا واقعیت داره؟اگر چه برخی از مردان نگرانی هایی در مورد حذف موهای ناحیه تناسلی دارند ، اما همه نگرانی های آنها مربوط به سلامتی نیست. در واقع ، یکی از ترس های بزرگ آنها این است که در طول درمان دچار نعوظ بشوند. این اتفاق ممکن است بیفتد اما مربوط  به تحریک جنسی نیست و در واقع به علت گرمای ناشی از لیزر است .

با توجه به نگرانی های خاص بهداشتی ، باید اظهار داشت که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در مراکز معتبر و تحت نظارت حرفه ای ، هیچ تأثیری بر روی باروری و عملکرد نعوظ  نمی گذارد.  با این وجود هیچ اشکالی ندارد که شما از تکنسین لیزر یا پزشک در مورد نحوه درمان ، تکنولوژی لیزر مورد استفاده  و با تجربه بودن اپراتور سؤالاتی بپرسید.

 

ما در مرکز لیزر و زیبایی برکه با استفاده از آخرین تکنولوژی های لیزر موهای زائد را از بین می بریم.

در مرکز زیبایی و لیزر برکه ما با استفاده از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی لیزر اسکلپیون برتر از لیزرهای الکساندرایت و دایود به مراجعه کنندگان خدمات لازم را ارائه می دهیم.  لیزر موهای زائد  ناحیه تناسلی با توجه به رنگ پوست ، رنگ مو و بافت مو انجام می شود.

بسیاری از درمان های لیزر و زیبایی در مراکز تهران اسکین با استفاده از دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار  MedioStar  2018 که سریع ترین سیستم لیزر موهای زائد موجود است ، انجام می شود. سرعت دستگاه های لیزر موهای زائد بستگی به اسپات سایز و سرعت درمان (تا 12 هرتز) به دست می آید و این دستگاه بیشترین و سریع ترین سیستم لیزر موهای زائد موجود در مارکت است.

سیستم خنک کننده پوست موجب می شود تا خنک سازی اپیدرم بسیار مؤثر باشد. این سیستم از پوست در مقابل خطر سوختگی محافظت می کند. و باعث کاهش و کنترل درد می شود. این مزایای سیستم خنک کننده راحتی و آرامش را برای مشتریان تضمین می کند.

حذف موهای زائد ناحیه تناسلی نیاز به 5 تا 7  جلسه درمان برای کسب نتایج طولانی مدت دارد. این روش ایمن و مؤثر است و با نظارت حرفه ای ، بدون هیچ تأثیری بر باروری و عملکرد نعوظ انجام می شود.

 

واقعیت هایی در مورد لیزر ناحیه تناسلی و خط بیکینی  

لیزر بیکینی و خطر ناباروی زنان و کاهش نعوظ و اسپرم در مردان آیا واقعیت داره؟

روش لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای مردان و زنان تقریباً مشابه است.  لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی شامل استفاده از پرتو لیزر با انرژی بالا برای یک زمان بسیار کوتاه است.  این انرژی توسط رنگدانه های تیره موجود در فولیکول های مو جذب می شود و توانایی آنها را برای رشد و جلوگیری از ضخیم شدن از بین می برد.

پرتوهای لیزر به رنگدانه ها حمله می کنند.  بنابراین هر چه رنگ پوست روشن تر باشد ، آسیب کمتری می بیند.  با این حال ، آسیب های پوستی دائمی نیست. حتی اگر منطقه درمان شده بزرگ باشد.

لیزر موهای زائد به طور معمول باعث درد نمی شود ، بلکه فقط ناراحتی اندکی دارد. اگر شما پوست بسیار حساسی دارید ، باید از بی حسی موضعی خفیف برای کاهش ناراحتی استفاده کنید.  اما به طور کلی استفاده از بی حسی غیر ضروری است.

درمان با لیزر بستگی به دو عامل دارد: رنگ مو و نوع پوست. نتایج لیزر در افراد مختلف و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. توجه داشته باشید که احتمال رشد مجدد موها همیشه وجود دارد ، اما درمان های متعدد می تواند این مدت را افزایش دهد.

لیزر موهای زائد تنها بر روی فولیکول هایی اثر می گذارد که در فاز رشد باشند. جلسات درمان معمولاً با فواصلی انجام می شود تا فولیکول های مو  برای رشد دوباره مهلت داشته باشند.  توصیه می شود که فاصله بین جلسات لیزر درمانی بین 3 تا 8 هفته باشد. فاصله بین جلسات با توجه به کل مساحت منطقه تحت درمان و همچنین با توجه به چرخه رشد مو تعیین می شود.  پاها و بازوها در مقایسه با گردن و ناحیه صورت معمولاً نیاز به جلسات بیشتری دارند.

 

قیمت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

تعیین قیمت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به عوامل متعددی بستگی دارد که بر قیمت جلسه لیزر درمانی  تأثیر می گذارد.  مهم است بدانیم که از چه دستگاه لیزری برای حذف موهای زائد استفاده می شود و آیا افراد آموز دیده و باتجربه این کار را انجام می دهند.

بسیاری از افراد دستگاه های لیزر ارزان قیمت وارد می کنند و یک سالن لیزر درمانی همراه با کاشت ناخن و ماساژ درمانی باز می کنند.  بیشتر این مراکز بدون مجوز و آموزش های لازم کار می کنند.  بیمه نیز هیچ مسئولیتی برای محافظت از شما در صورت واکنش ها و عوارض جانبی ندارد. به همین علت است که در برخی از مراکز هزینه ها خیلی پایین تر از مراکز معتبر لیزر است.

ما بهترین دستگاه لیزر و همچنین کارکنان با تجربه و متخصص را برای خدمات رسانی به مراجعه کنندگان در اختیار داریم.  هزینه های لیزر موهای زائد در مراکز ما بر اساس مساحت منطقه تحت درمان و نوع و رنگ موها برای هر کاربر تعیین می شود.

 

تعداد جلسات مورد نیاز

لیزر بیکینی و خطر ناباروی زنان و کاهش نعوظ و اسپرم در مردان آیا واقعیت داره؟

 

تعیین تعداد جلسات لازم برای از بین بردن موهای ناخواسته توسط لیزر به ترکیب رنگ مو و رنگ پوست مراجعین بستگی دارد. همچنین اگر مشتری پوست روشن با موهای سیاه تیره داشته باشد ، به کمترین تعداد جلسات لیزر نیاز است

جلسات لیزر موهای زائد به بزرگی و کوچکی منطقه تحت درمان ربطی ندارد. عامل مؤثر در تعیین تعداد جلسات لیزر موهای زائد داشتن زمان کافی برای انجام این پروسه است.

یکی از جنبه های مثبت لیزر موهای زائد کوتاه بودن جلسات است. در حالی که معمولاً 3 تا 5 جلسه لازم است تا رشد مو را به طور دائم متوقف کنید ،  تعداد جلسات لیزر موهای زائد و همچنین مدت زمان هر جلسه بستگی به عوامل متعدد و منحصر به فرد برای هر کاربر خواهد داشت.  تن پوست ، رنگ و ضخامت مو از عوامل مؤثر در تعیین تعداد جلسات درمان هستند.  معمولاً  مدت زمان هر جلسه تقریباً همیشه از چند دقیقه تا یک ساعت طول می کشد و از 3 تا 5 جلسه نیز تجاوز نمی کند.

حذف لیزر موهای زائد هرگز نمی تواند در یک جلسه انجام شود.  زیرا رشد مو در سه مرحله صورت می گیرد. از آنجا که حذف موهای زائد توسط  لیزر در مرحله آناژن مؤثر است ، شما مجبور هستید برای تکمیل درمان به مرکز لیزر بازگردید تا موهایی که در جلسات قبلی در مراحل دیگر رشد بودند ، لیزر شوند.

به طور کلی کاهش موهای دائمی با لیزر موهای زائد به حدود  6 تا  9  جلسه جداگانه صورت می گیرد که نیاز به  4 تا 8 هفته فاصله بین هر دو جلسه دارد. موهای زائد پس از درمان با لیزر تا 70 – 90 ٪  کاهش می یابند.

مانند همه چیزهای خوب ، حذف لیزر موهای زائد با لیزر زمان می برد. اگر چه شما باید چند جلسه لیزر درمانی انجام دهید اما در نهایت در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

 

انواع تکنیک های لیزر

چندین تکنیک لیزر در دسترس وجود دارد. به عنوان مثال برخی از افراد  تصمیم به حذف تمام موهای ناحیه تناسلی خود می گیرند  در حالی که برخی دیگر مایل هستند بخش کوچکی از موها باقی بماند و بقیه حذف بشوند.  در هر صورت روش عملکرد لیزر تفاوتی ندارد و بدون توجه به این که آیا  حذف موها کامل یا جزئی است ، مکانیزم عملکرد یکسان می باشد.

لیزرهای مختلفی برای حذف موها وجود دارد. آرگون و روبی دیگر مورد استفاده نیستند زیرا طول موج آنها برای پوست نامطمئن است. از همه لیزرهای موجود ، مؤثرترین آنها لیزر آسکلپیون مدیواستار 2018  است.

 

اثرات و عوارض جانبی

چند دقیقه بعد از هر جلسه ، پوستی که درمان شده ممکن است صورتی یا حتی قرمز باشد. این احساس  مانند یک آفتاب سوختگی ملایم است و معمولاً به مدت چند روز طول می کشد.  ممکن است برخی از کرم های موضعی برای تسکین ناراحتی خود استفاده کنید.  شما همچنین باید تا 6 هفته پس از لیزر درمانی از قرار گرفتن در معرض آفتاب برای طولانی مدت اجتناب کنید تا از آسیب بیشتر به ناحیه تحت درمان پوست جلوگیری شود.

 

مزایای لیزر موهای زائد 

بزرگترین مزایای لیزر موهای زائد خلاص شدن از موهای ناخواسته است. لیزر موهای زائد یک روش دائمی است.  لیزر فولیکول های مو را می سوزاند و آن را غیر فعال می کند و در برخی مواقع موها را به طور دائم حذف می کند. همچنین نتایج لیزردرمانی طولانی مدت است.

  • لیزر موهای زائد یک درمان مؤثر است. اکثریت افرادی که لیزر درماین انجام داده اند ، به نتیجه دلخواه خود رسیده اند.
  • دستگاه های لیزر برای از بین بردن موهای زائد بسیار مؤثر هستند. و برای تمام گروه های سنی قابل دسترس باشند.
  • حذف مو توسط لیزر برای از بین بردن موهای همه قسمت های بدن مناسب است.
  • درد لیزر درمانی برای موهای زائد بسیار کمتر از اپیلاسیون ، موم ، و الکترولیز است. درمان با لیزر شبیه برخورد یک کش لاستیکی به پوست است که با هر پالس احساس می شود. در صورتی درد از کرم بی حسی موضعی استفاده می شود.
  • درمان با لیزر سریع است. مدت درمان بستگی به اندازه محل درمان دارد. هر پالس لیزر یک ناحیه 9 × 9 میلیمتر را درمان می کند.
  • اگر بعد از درمان موها دوباره رشد کند ، درمان بعدی در مقایسه با دفعه قبل راحت تر خواهد بود.
  • حذف مو توسط لیزر به ندرت با عوارض همراه است و حتی اگر برخی از عوارض وجود داشته باشد ، به صورت دائمی نیست. اگر درد یا تورم یا قرمزی دیده شود ، به سرعت کاهش می یابد. بهترین تکنسین ها و مراکز لیزر تا حد امکان احتمال بروز هر یک از این عوارض را کاهش می دهند.

 

مشکلات حذف دائمی موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر بیکینی و خطر ناباروی زنان و کاهش نعوظ و اسپرم در مردان آیا واقعیت داره؟

مشکل اصلی از بین بردن موهای ناحیه تناسلی با لیزر این است که این موها به صورت دائمی از بین می روند و شما حتی اگر بخواهید دیگر نمی توانید مویی را در این قسمت مشاهده کنید.   زیرا در این منطقه هیچ مویی رشد نمی کند.  بعضی از افراد تصمیم می گیرند که فقط بخش کوچکی ا زموها را که شامل خط بیکینی می شود لیزر کنند.

افراد در تمام سنین چه مردان و چه زنان برای از بین بردن موهای زائد تناسلی به مراکز لیزر درمانی مراجعه می کنند.  زیرا می خواهند صافی و زیبایی پوست را تجربه کنند.

زنان تنها کسانی نیستند که از این احساس تازگی لذت می برند.  برخی از مردان نیز لیزر برزیلی را  برای حذف موهای ناحیه تناسلی انتخاب می کنند زیرا اثر و نتایج این لیزر طولانی مدت است.

انواع لیزر ناحیه تناسلی عبارتند از :

  • لیزر کامل برزیلی :  همه موهای منطقه تناسلی لیزر می شوند.
  • لیزر برزیلی خطی :  همه موها برداشته می شوند. اما خطی از مو در محل مورد نظر شما باقی می ماند.
  • لیزر برزیلی با طرح مثلثی:   همه موها برداشته می شوند و یک مثلث از مو در هر جایی که شما مایل هستید باقی می ماند.
  • لیزر برزیلی با طراحی سفارشی:   همه موها حذف  می شوند اما طبق سلیقه مشتری طرحی از موها باقی می ماند.

پس از لیزر موهای زائد دیگر هرگز مجبور نخواهید بود که موهای زائد بدن یا صورت خود را اصلاح یا اپیلاسیون کنید.  دیگر از شر موهای زیر پوستی ، جوش های جای کندن مو و بریدگی های ناشی از خود تراش راحت می شوید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد و عمل های زیبایی سینه و لیپوماتیک و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments