لیزر بیکینی درد دارد؟ لیزر بیکینی عوارض دارد؟ لیزر بیکینی باعث ناباروری می شود؟

لیزر بیکینی درد و عوارض دارد؟ لیزر بیکینی باعث ناباروری می شود؟+ فیلم

لیزر بیکینی درد و عوارض دارد؟ لیزر بیکینی باعث ناباروری می شود؟+فیلم

لیزر بیکینی درد دارد؟ لیزر بیکینی عوارض دارد؟ لیزر بیکینی باعث ناباروری می شود؟

لیزر بیکینی درد دارد ؟ لیزر موهای زائد یک روش مؤثر و محبوب برای حذف موهای ناخواسته بدن است. زیرا می توان آن را بر روی هر نوع و رنگ پوست و مو استفاده کرد

از آنجا که کارشناسان لیزر ما آموزش دیده هستند ، همیشه قبل از شروع جلسه اول لیزر درمانی یک آزمایش پچ بر روی پوست شما انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که شما برای درمان مناسب هستید. آنها هرگز جلسات لیزر را بدون رعایت نکات ایمنی مهم شروع نخواهند کرد

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در باره لیزرها شبهاتی وجود دارد ، یکی از آنها این است که لیزر برای پوست های تیره تر مناسب نیست. خوشبختانه تکنولوژی لیزر پیشرفت زیادی کرده و لیزرهای مدرن را می توان به راحتی تنظیم کرد تا آن را برای رنگ های مختلف پوست ، از روشن تا بسیار تیره ، بدون خطر استفاده کرد.

لیزرهایی که ما برای درمان موهای زائد استفاده می کنیم می توانند موهای زائد را تقریباً در هر منطقه از بدن از بین ببرند. متخصصان لیزر ما در جلسه مشاوره مناطقی را که مایل هستید لیزر کنید ، بررسی می کنند و در مورد تعداد جلسات و هزینه درمان با شما صحبت می کنند.

هرگز زمانی بهتر از حالا برای شروع جلسه لیزر موهای زائد برای داشتن پوستی نرم و صاف وجود ندارد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

لیزر بیکینی درد دارد؟

لیزر بیکینی درد دارد؟

اگر از شیو کردن ناحیه بیکینی خود خسته شده اید ، شما تنها نیستید!  پوست حساس منطقه بیکینی شما با شیو کردن و اپیلاسیون های مکرر آسیب می بیند و درد دارد.  و هیچ چیز بدتر از موهای تیزی نیست که از زیر پوست این منطقه جوانه زده اند.

پس اگر از روش های سنتی حذف مو از قبیل شیو خسته شده اید ، ممکن است بخواهید لیزر موهای زائد بیکینی را انجام بدهید.  لیزر موههای زائد در مراکز لیزر تهران اسکین توسط اپراتورهای آموزش دیده و با تجربه انجام می شود.  

روش کار لیزر متوقف کردن رشد موهای جدید از فولیکول ها است.  برای اکثر مردم ، لیزر موهای زائد روش مؤثری است. لیزر موهای زائد هیچ عوارض جانبی درازمدت ندارد.

با این حال ، بحث در مورد عوارض جانبی لیزر موهای زائد وجود دارد.  اگر چه بعد از این روش عوارض جانبی موقت و جزئی دیده می شود.  اما عوارض دیگر به ندرت اتفاق می افتند.  و هرگونه ادعا در باره عوارض جانبی خطرناک لیزر موهای زائد بی اساس است.

در باره درد و عوارض لیزر بیکینی اینجا بیشتر بخوانید و بدانید

عوارض جانبی جزئی لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد با استفاده از لیزرهایی است که با حرارت کار می کند.  لیزر ممکن است عوارض جانبی موقت بلافاصله بعد از پروسه لیزر درمانی ایجاد کند.  التهاب پوست و تغییرات رنگدانه شایع ترین عوارض جانبی هستند.

 

قرمزی و تحریک

حذف موهای زائد با لیزر می تواند موجب تحریک موقت پوست شود.  همچنین در ناحیه تحت درمان  قرمزی و تورم جزئی دارد و مشاهده می شود.  با این حال ، این اثرات جزئی هستند.  آنها اغلب همان اثراتی است که شما ممکن است بعد از هر روش دیگر حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون تجربه کنید.ٌ

در صورت تمایل شما ، اپراتور لیزر ممکن است قبل از این روش بی حسی موضعی را برای به حداقل رساندن این اثرات استفاده کند.

التهاب به طور کلی باید در عرض چند ساعت از بین برود.  سعی کنید از بسته یخ استفاده کنید تا به کاهش تورم و درد کمک شود. اگر متوجه التهاب بیش از حد شدید و یا عوارض جانبی بدتر شد ، باید با پزشک خود تماس بگیرید.

 

تغییرات رنگدانه

پس از درمان منطقه بیکینی با لیزر، ممکن است متوجه تغییرات رنگدانه شوید.  اگر پوست روشنی دارید ، احتمال بیشتری دارد که پس از حذف موهای زائد با لیزر ، لکه های تیره ای روی پوست تان دیده شود.

در مقابل افرادی که دارای پوست تیره هستند ، ممکن است پس از لیزر درمانی لکه های روشنی روی پوست خود مشاهده کنند.  تغییرات رنگدانه هم مانند سوزش و التهاب موقتی هستند و معمولاً باعث نگرانی نمی شوند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

عوارض جانبی شدید نادر هستند

لیزر بیکینی به ندرت ممکن است منجر به عوارض جانبی شدید شود.  خطر این عوارض با استفاده از کیت های لیزری در خانه افزایش می یابد و یا اگر تکنسین لیزر تجربه کافی نداشته باشد و یا دوره های لازم را ندیده باشد ، این احتمال بیشتر می شود.

 

عوارض جانبی نادر لیزر موهای زائد

عوارض جانبی نادر لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • رشد بیش از حد مو در منطقه تحت درمان که گاهی اوقات پس از لیزر موهای زائد اتفاق می افتد.
  • تغییرات در بافت کلی پوست ، اگر به تازگی پوست خود را برنزه کرده اید ، ممکن است خطر   تغییر بافت کلی پوست افزایش یابد.
  • زخم شدن رایج ترین عارضه در بین افرادی است که پوست شان به راحتی زخم می شود.
  • تاول و پوسته پوسته شدن ، این اثرات ممکن است به علت قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد پس از لیزر درمانی ایجاد شود.

در مورد این عوارض جانبی با پزشک خود صحبت کنید.  اگر چه این عوارض بسیار غیر معمول هستند اما باز هم بهتر است از آنها اطلاع داشته باشید.  اگر پس از جلسه لیزر درمانی هر یک از این علائم را تجربه کردید ، با پزشک خود تماس بگیرید.

 

لیزر موهای زائد بیکینی در حین بارداری  

لیزر موهای زائد بیکینی در حین بارداری

لیزر بیکینی در دوران بارداری توصیه نمی شود.  به این دلیل که هیچ مطالعات انسانی ایمنی درمان موهای زائد با لیزر را در دوران بارداری ثابت نکرده است.

شما ممکن است بخواهید موهای زیادی را که در دوران بارداری شما رشد کرده است ، لیزر کنید.   مناطقی که در دوران بارداری موهای آن بیشتر رشد می کند شامل سینه ها و شکم است.

در اغلب موارد ، این موها پس از پایان بارداری خود به خود می ریزند.  بنابراین شما نیازی به لیزر کردن آنها ندارید و منتظر بمانید تا زمانی که بارداری شما به پایان برسد.  سپس مناطق مورد نظر خود را لیزر کنید.

اگر باردار هستید و به دنبال حذف موهای زائد هستید ، تا بعد از زایمان منتظر بمانید.  پزشک شما احتمالاً توصیه می کند تا چندین هفته پس از زایمان هم صبر کنید.

آیا لیزر موهای زائد باعث سرطان می شود؟

این یک شایعه است که حذف موهای لیزر باعث ایجاد سرطان می شود.  در واقع ، با توجه به بنیاد مراقبت از پوست ، از لیزر درمانی گاهی اوقات برای درمان انواع خاصی از ضایعات پیش سرطانی استفاده می شود.

لیزرهای مختلف برای درمان آسیب های آفتاب و چین و چروک استفاده می شود. لیزرهایی که برای ریزش مو یا سایر روش های پوستی مورد استفاده قرار می گیرند مقدار تابش کمتری دارد و مقدار بسیار کمی از اشعه لیزر به سطح پوست تابانده می شود.   به همین دلیل این لیزرها خطر ابتلا به سرطان را ندارند.

 

آیا لیزر بیکینی باعث ناباروری می شود؟

آیا لیزر بیکینی باعث ناباروری می شود؟
آیا لیزر بیکینی باعث ناباروری می شود؟

اینکه لیزر بیکینی باعث ناباروری می شود هم یک شایعه  است.  چون اشعه لیزر فقط با سطح پوست تماس پیدا می کند.  بنابراین این مقدار از اشعه نمی تواند به هیچ یک از اعضای داخلی بدن نفوذ کند.

 

خلاصه مقاله

به طور کلی لیزر بیکینی برای اکثر افراد ایمن و مؤثر است.  اما لیزر درمانی نباید در نزدیکی چشم  انجام شود زیرا احتمال دارد به چشم ها صدمه بزند.   اگر هر گونه علائم و عوارض  نادر را بعد از لیزر بیکینی یا سایر نقاط بدن تجربه کردید فوری به پزشک خود مراجعه کنید.

همچنین می دانید که این روش حذف دائمی موها را تضمین نمی کند. و باید هر 6 ماه تا یکسال یک جلسه لیزر درمانی برای تثبیت نتایج انجام دهید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد و عمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments