قیمت لیزر ناحیه ی تناسلی

قیمت لیزر ناحیه ی تناسلی چقدر است؟ | مرکز لیزر موهای زائد برکه(شمال تهران)

قیمت لیزر ناحیه ی تناسلی

قیمت لیزر ناحیه ی تناسلی

بسیاری از مردم از قیمت درمان لیزر موهای زائد می ترسند! چرا که فکر می کنند از آن جایی که این درمان جزو درمان های نوین است و از دستگاه های گران قیمت برای انجام آن استفاده می شود، پس حتما قیمت خیلی بالایی دارد. اما به هیچ وجه این گونه نیست. قیمت لیزر ناحیه ی تناسلی بسیار به صرفه و ارزان است!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قیمت لیزر ناحیه ی تناسلی
قیمت لیزر ناحیه ی تناسلی

اما به شما می گوییم که اتفاقا لیزر یکی از به صرفه ترین روش های درمانی است. در مقایسه با هزینه ای که احتمالا خرج خرید تیغ یا ژیلت های زیادی می کنید، یا پولی که خرج موم و دستگاه اپیلاسیون می کنید، یا دستمزد هایی که به سالن های آرایشی می دهید، قیمت لیزر موهای زائد بسیار مناسب تر است. دلیل آن هم واضح است.

شما در زندگی چند بار موهای زائدتان را تیغ می زنید یا اپیلاسیون می کنید؟ مشخصا تا وقتی زنده هستید از هیچکدام از آن ها خلاصی ندارید. اما از آنجایی که لیزر موهای زائد تنها یکبار است، و پس از آن دیگر هیچ نیازی به تکرار کامل درمان ندارید، و موهای زائدتان دوباره رشد نمی کنند، در مجموع هزینه ی آن برایتان بسیار کمتر و به صرفه تر خواهد بود.

لیزر ناحیه  تناسلی

 ناحیه تناسلی یکی از نواحی بدن است که مردم اغلب برای لیزر آن به مراکز لیزر مراجعه می کنند. شاید مو های زائد دست و پا چندان برایتان مهم نباشد، یا فکر کنید بالاخره می توان به هر روشی هم شده موهایشان را از بین برد یا حداکثر کاری کرد که از دید مخفی باشند، اما جدای از بحث زیبایی، از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی در رعایت بهداشت و سلامتی بسیار مهم است.

لیزر ناحیه  تناسلی
لیزر ناحیه  تناسلی

موهای زائد ناحیه تناسلی مناسب ترین مکان برای رشد عفونت و باکتری است. به خصوص برای خانم ها. اولا به دلیل تراکم مو و اینکه در نود درصد اوقات پوشیده است و هوا و نور به آن نمی رسد. و ثانیا در طول روز بسیار بیشتر از سایر نواحی بدن خیس و مرطوب می شود.

از طرف دیگر دارای یکی از حساس ترین پوست ها در کل بدن است. بنابراین عوارض تیغ زدن یا اپیلاسیون کردنش از سایر نقاط بدن یسشتر است. عوارضی از جمله زخم و التهاب پوستی. همچنین از نواحی ای است که سرعت رشد مجدد موهایش بسیار بالا است.

پس تنها یک راه مطمئن برای خلاص شدن از شر موهای زائد ناحیه تناسلی باقی می ماند:  لیزر

درمان لیزر به واسطه ی اثر دائمی اش از رشد مجدد موهای زائد برای همیشه جلوگیری می کند . همچنین کمترین عوارض جانبی را به همراه دارد. به همین دلیل لیزر ایده آل ترین گزینه برای رفع موهای زائد ناحیه ی تناسلی محسوب می شود.

برای آشنایی بیشتر با لیزر موهای زائد ناحیه ی تناسلی، این مقاله را مطالعه کنید.

قیمت لیزر ناحیه تناسلی بر اساس تعداد جلسات مشخص می شود!

لیزر موهای زائد، جزو درمان های دوره ای محسوب می شود. به این معنی که برای اثر بخشی باید چندین بار تکرار شود. پس به جلسات متعددی نیاز دارد. تعداد جلسات لیزر برای هر فرد متفاوت است. هرچه پوست تیره تر باشد، موها روشن تر باشند یا ریشه ی مو ضخیم تر باشد، به تعداد جلسات لیزر بیشتری احتیاج خواهد بود. به همین دلیل هرچه به تعداد جلسات لیزر بیشتری احتیاج داشته باشید، به همان میزان هم قیمت لیزر برای شما بالاتر می رود.

همچنین بزرگی ناحیه ی تحت درمان نیز از عوامل تعیین کننده در تعداد جلسات و هزینه ی درمان است. اما خوشبختانه چون ناحیه تناسلی یکی از نواحی کوچک محسوب می شود، قیمت لیزر ناحیه  تناسلی نسبت به سایر نقاط بدن کمتر است.

“مرکز لیزر موهای زائد برکه (شمال تهران) با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، آماده  ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به مراجعین عزیز می باشد. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا(اسکلپیون مدیو استار 2018) ، در کنار تخفیف ها و قیمت های استثنایی، مرکز لیزر برکه را به یکی از بهترین و مناسب ترین مراکز لیزر در تهران تبدیل کرده. شما هم اکنون می توانید برای آگاهی از لیست تعرفه ها و همچنین تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید و با مرکز لیزر برکه تماس بگیرید.”
قیمت لیزر ناحیه تناسلی
قیمت لیزر ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد درد دارد؟

عملکرد لیزر بر اساس تاباندن اشعه ی نوری متراکم لیزر بر روی پوست است. به واسطه ی تفاوت رنگی میان رنگ پوست و رنگ مو، ملانین ( رنگدانه ) موجود در ریشه ی مو باعث جذب اشعه ی لیزر می گردد. این اشعه ی کنترل شده با جذب شدن در ریشه مو، آنجا به حرارت تبدیل شده و عملا فولیکول(عامل رشد مو) را می سوزاند. اما به خاطر دقت این درمان، اشعه ی فقط به مو جذب شده و به بافت پوستی اطراف آسیبی نمی رساند.

از این رو است که لیزر جزو ایمن ترین درمان ها به حساب می آید. اما چون سیستم عملکرد لیزر بر اساس تولید گرمای زیاد است، عده ای گمان می کنند که درد زیادی به همراه دارد. در صورتی که اینطور نیست. دستگاه های جدید لیزر موهای زائد به سیستم خنک کننده ی همزمان مجهز هستند که در همان حین لیزر، سطح پوست را خنک می کنند. این سیستم سرمایشی میزان درد لیزر را به حداقل و نزدیک به صفر تقلیل می دهد.

بیشتر کسانی که تجربه ی لیزر موهای زائد را داشته اند، حس آن را به جای آنکه به درد تشبیه کنند، بیشتر شبیه به مور موری دلچسب  توصیف می کنند.

قیمت لیزر صورت

موهای زائد صورت یکی از حساس ترین نواحی بدن می باشند و خیلی مواقع متاسفانه به لیزر واکنشی نشان نمی دهند.اگر مکانیزم عمل دستگاه لیزر را بدانید به خوبی متوجه هستید که اشعه ی لیزر از روی تضاد رنگی میان پوست و مو ، قادر به تشخیص مو می باشد.اما خیلی مواقع رنگ موهای صورت آن قدری تیره و ضخیم نیست که اشعه ی لیزر قادر به تشخیص ان ها باشد.

اما در هر صورت لیزر موهای زائد صورت از دیگر روش های اصلاح موها مثل اپیلاسیون و وکس بهتر است.قیمت لیزر صورت نیز به خاطر کوچک بودن ناحیه ،زیاد نخواهد شد و شما می توانید به خوبی از مزایای آن بهره مند شوید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

مراکز زیادی در سطح تهران هستند که خدمات لیزر موهای زائد را به مراجعینشان ارائه می کنند. این روزها آنقدر لیزر موهای زائد همه گیر شده که حتی برخی از سالن های آرایشی هم خدمات لیزر مو دارند. اما به یاد داشته باشید که این درمان، یک درمان حساس و تخصصی است. با همه ی مزایایی که از لحاظ ایمنی و کارآمدی دارد، اگر به شکل درست و صحیحی انجام نشود، به جای کمک به رفع موهای زائد، می تواند موجب آسیب های پوستی جدی گردد.

 

پس از ارزیابی دقیق توسط پزشک، و پس از آنکه او شرایط و سابقه ی سلامت و دارویی شما را بررسی کرد، تکنسین متخصص بر اساس گزارشات پزشک میزان و شدت اشعه را برای شخص شما تنظیم مجدد می کند.

در ضمن ممکن است شرایط جسمی یا پوستی شما به گونه ای باشد که اصلا گزینه ی مناسبی برای لیزر نباشید. در حالی که در مراکز درمانی معتبر،( از جمله مرکز لیزر برکه ) این خدمات مشاوره ای به دقت انجام می شود، ممکن است سایر مراکز آن ها را برای شما انجام ندهند و خطر آسیب و عوارض جانبی لیزر را بالا ببرند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments