قیمت لیزر موهای زائد کل بدن

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن چه قدر است؟بهترین قیمت ها در مرکز لیزر برکه

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن ازمهم ترین نکته هایی ست که بیشتر افرادی که قصد لیزر موهای زائد بدن خود را دارند به آن توجه می کنند. چرا که عموما فردی که یک بخش از بدنش را لیزر کرده، اغلب به خاطر رضایت از نتیجه مایل است کل بدنش را نیز لیزر کند. به همین خاطر تمایل دارد که از قیمت لیزر موهای زائد بدن اطلاع داشته باشد.

دو حالت کلی وجود دارد. یا شما قبلا یکی از نواحی بدن خود را لیزر کرده و تجربه ی این درمان را دارید، یا در گروه دوم قرار دارید و تا به حال درمان لیزر موهای زائد را تجربه نکرده اید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن
قیمت لیزر موهای زائد کل بدن

اگر تجربه ی درمان لیزر موهای زائد را داشته باشید می دانید که که این درمان زیبایی محبوب یکی از آسان ترین و دلپذیر ترین درمان هایی است که می توانید در زندگی تجربه کنید. در بسیاری از دفعات مشاهده شده بیماران حتی پس از اتمام دوره درمان، صرفا به خاطر احساس خوبی که از آن فضا دارند و صمیمیتی که با پزشک درمانگرشان پیدا کرده اند، به مرکز درمانی سر می زنند.

واقعیت آن است که امروزه درمان لیزر موهای زائد بهترین و موثرترین روش از بین موهای زائد است. اگر درمان لیزر موهای زائد را انجام داده باشید حتما لذت نگران رشد مجدد موهای زائد نبودن را چشیده اید و از شر درد و زحمت اپیلاسیون و شیو کردن با تیغ و زخم های معمول پس از آن خلاص شده اید.

سابقا در نسل های ابتدایی این تکنولوژی درمانی و در روش های رفع موهای زائدی همچون آی پی ال و الکترولیز، این درمان بسیار دردناک بود و عوارض جانبی بسیاری داشت. به همین خاطر مردم عموما از آن پرهیز می کنند. اما امروزه با جایگزین شدن روش های نوین لیزر و دستگاه های لیزر پیشرفته، تمام این مشکلات رفع شده و لیزر به بهترین، کم عوارض ترین و درمان زیبایی بدون درد تبدیل شده است.

اگر نگران درد لیزر موهای زائد هستید، از کسانی که قبلا لیزر انجام داده اند بپرسید، اگر او تحت درمان دستگاه مناسبی قرار گرفته باشد، احساسی را که در طول درمان داشته است را به جای دردی شدید به حالتی مورمور تشبیه خواهد کرد. انگار بچه گربه ای دستتان را لیس بزند.

دستگاه لیزر موهای زائد با استفاده از فرستادن اشعه ی کنترل شده ی لیزر، با طول موج مشخص، برای تولید گرمای بیش از حد در نقاط هدف گیری شده، یعنی روی ریشه ی مو عمل می کند. بر اساس رنگ پوست بیمار و تن رنگی موهایش تکنسین متخصص طول موج لازم را تنظیم می کند. لیزر از طریق تشخیص تفاوت رنگی بین پوست و ملانین موجود در مو های هدف گیری را انجام می دهد. بنابراین اگر پوستی روشن با مویی تیره دارید، بهترین گزینه برای انجام لیزر موهای زائد هستید. اما این به آن معنی نیست که افرادی که پوستی تیره تر دارند یا مویی روشن تر دارند، نمی توانند به خوبی سایرین از نتایج لیزر بهره مند شوند. دستگاه های امروزی لیزر، به ویژه دستگاه لیزر الکساندرایت اسکلپیون 2018 این مشکل را حل مرده و روی هر رنگ پوستی تاثیر کامل و مطلوب دارد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه، با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان و تکنسین های متخصص، مجهز به جدیدترین دستگاه لیز، الکساندرایت اسکلپیون 2018 بوده و با تضمین درمانی ، آماده ی ارائه ی خدمات به مراجعین و متقاضیان محترم می باشد. تخفیف های ویژه ی این مرکز به همراه جلسه ی مشاوره ی رایگان، برکه را به یکی از بهترین و مناسب ترین مراکز لیزر در سطح شهر تهران ( واقع از ناحیه ی شریعتی قلهک ) بدل کرده است.  شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه ها و تعیین وقت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

دستگاه های خانگی لیزر موهای زائد نیز در بازار وجود دارند، اما اصولا پزشکان استفاده از آن ها را توصیه نمی کنند. چرا که مهمترین بخش در لیزر موهای زائد تشخیص درست و صحیح تنظیمات طول موج لیزر برای رنگ پوست فرد است. دستگاه های خانگی اولا گزینه های تنظیمات دقیقی ندارند و در ثانی اغلب خود فرد نمی تواند با تشخیص صحیح شرایط پوستی، تنظیمات دقیقی را روی دستگاه انجام دهد. به همین دلیل ممکن است به جای وضعیت موهای زائد، به پوست خود آسیب های بعضاً جدی وارد کند. از آن طرف اما در یک مرکز حرفه ای لیزر، تکنسین متخصص لیزر، دستگاه را روی پوست شما می کشد و با این کار به دستگاه اجازه می دهد با تشخیص ملانین موجود در فولیکول مو، ریشه های موهای زائد را هدف گیری کرده و سپس بسوزاند.

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن
قیمت لیزر موهای زائد کل بدن

لیزر موهای زائد 

خوب است بدانید که موهای انسان در چرخه ی تکرار شونده رشد می کنند. به معنی که هر بار لیزر کردن و سوزاندن ریشه ها به معنی تضعیف آنها در رشد مجدد است، نه رفع کامل. برای رفع کامل رشد موهای زائد شما باید چندین جلسه فرآیند سوزاندن فولیکول های مو را پشت سر بگذارید تا درمان اثر بخش باشد.

کسانی که تجربه ی لیزر بخشی از بدن را دارند می دانند، تعداد جلسات درمان لیزر موهای زائد معمولا بین 6 تا 8 جلسه، با فاصله ی 4 الی 6 هفته ای بین هر جلسه می باشد. فاصله ی زیاد بین جلسات به خاطر آن است که به موها اجازه دهد تا دوباره اندکی رشد کنند تا شرایط ایده آل برای لیزر شدن را داشته باشند. (قیمت لیزر موهای زائد کل بدن)

نکته ای که باید رعایت کنید این است که در طول چند ماهه ی درمان هرگز اپیلاسیون نکنید، تنها مجاز هستید که  موهای زائدی را که دوباره رشد کرده اند، با تیغ شیو کنید تا ریشه های آن ها برای سوزاندن در جلسه ی لیزر، روی پوست باقی مانده باشد.

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن به تعداد جلساتی بستگی دارد که درمان طول بکشد. همانطور که اشاره شد معمولا برای لیزر ساده و جزئی بدن به 6 تا 8 جلسه درمانی نیاز است. حال اگر پزشک تشخیص دهد که شما می توانید تمام موهای زائد کل بدن خود را طی هر جلسه ی واحد درمانی لیزر کنید، معمولا تعداد جلسات درمان بیشتر از رقم معمول نخواهد بود. البته برای پرهیز از عوارض احتمالی پزشکان معمولا نواحی بدن برای لیزر را تقسیم بندی می کنند و این به معنای افزایش تعداد جلسات درمانی است.

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن
قیمت لیزر موهای زائد کل بدن

برای تعیین دقیق جلسات لیزر موهای زائد مورد نیاز و بسته به آن تعیین قیمت لیزر موهای زائد کل بدن، بهتر است در جلسه ی مشاوره در این باره با پزشک درمانگر خود صحبت کنید.

قیمت لیزر موهای زائد در اهواز

لیزر موهای زائد در اهواز هم فرقی با جاهای دیگر ندارد. قیمت آن به تعداد جلسات درمانی بستگی دارد. برای آشنایی با مرکز لیزر موهای زائد در اهواز اینجا را کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز لیزر و زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments