قيمت ليزر كردن موهای زائد

قيمت ليزر كردن موهای زائد چقدر است؟ | بهترین تعرفه های لیزر موهای زائد در تهران

قيمت ليزر كردن موهای زائد

معمولا تصور های غلطی در مورد قيمت ليزر كردن موهای زائد وجود دارد. این تصورات غلط به دلیل اختلاف های بعضا عجیب و غریب قیمت های پیشنهادی برخی از مراکز لیزر است. اگر کسی به دنبال قیمت حقیقی لیزر باشد، احتمالا بین اعداد و ارقام مختلفی که می شنود گیج می شود. چون برخی مراکز هستند که قیمت هایی بسیار ارزان عجیبی دارند و برخی دیگر هم هستند که قیمت هایشان سر به فلک می کشد.

در این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد قیمت لیزر کردن موهای زائد با شما صحبت کنیم تا تصور صحیحی از این مسئله پیدا کنید. برای شروع بهتر است به نظری که یکی از خانم های عزیز در سایت نی نی سایت مطرح کرده نگاهی بیاندازیم:قيمت ليزر كردن موهای زائد

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بین تمام قیمت های ارزان و گرانی که برای لیزر کردن موهای زائد وجود دارد، پیشنهاد 400 هزار تومانی برای لیزر کل بدن، نسبتا پیشنهاد مناسبی است. هرچند پیشنهاد قیمتی که به ایشان برای لیزر بیکینی شده اصلا منطقی نیست.

ما در مرکز لیزر برکه تمام تلاشمان را می کنیم تا به نسبت امکانات و کیفیت درمانی که به شما ارائه می دهیم، قیمتی معقول هم به شما پیشنهاد کنیم. در حالی که همانطور که گفتیم 400 هزار تومان برای لیزر کل بدن، رقم نسبتا مناسبی است، ما در برکه لیزر کل بدن را با مبلغ 380 هزار تومان برای هر جلسه انجام می دهیم.

هرچند قصد نداریم در این مقاله ریز به ریز قیمت ها و تعرفه های مرکز برکه را به شما معرفی کنیم، اما بهتر است به این صفحه سری بزنید تا لیست کامل تعرفه های لیزر برکه را مشاهده نمایید.

قيمت ليزر كردن موهای زائد
قيمت ليزر كردن موهای زائد

اما جدای از پرداختن به اعداد و ارقام در زمینه ی قیمت لیزر کردن موهای زائد، بهتر است توجه شما را به نکته ی بسیار مهمی در این زمینه جلب کنیم:

با توجه به تاثیر دائمی و مادام العمر لیزر برای از بین بردن موهای زائد، هزینه ی متوسط این درمان بسیار به صرفه خواهد بود و به قیمتش می ارزد. این به صرفه بودن دو دلیل عمده دارد، یکی اینکه بعد از لیزر دیگر هیچگاه نیازی نیست تا آخر عمر ریالی بابت خریدن تیغ و ژیلت و اپیلاسیون هزینه کنید، و دیگر اینکه فشار مالی زیادی به شما نخواهد آمد.

البته این عدم فشار مالی اتفاقی است که در مرکز برکه می افتد. چراکه در مرکز لیزر برکه هزینه ی هر جلسه بعد از همان جلسه دریافت می شود. بدون هیچ پیش پرداختی برای جلسه ی بعدی. این کار باعث می شود که با توجه به فاصله های یکماهه ی بین جلسات لیزر، در عمل کل هزینه ی درمان را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت کنید و متحمل فشار مالی نشوید.

حال که با کلیات قیمت لیزر کردن موهای زائد آشنا شده اید بهتر است در ادامه ی مقاله هم همراه ما باشید تا بیشتر با جنبه های دیگر لیزر آشنا شوید.

قيمت ليزر كردن موهای زائد
قيمت ليزر كردن موهای زائد

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

حرارت عامل کلیدی در درمان لیزر موهای زائد است. اشعه ی لیزر مجموعه ای متراکم از پرتو های قدرمند نوری است که می تواند حرارت زیاد و متمرکز ایجاد کند. اما نکته ی قابل توجه در درمان لیزر کنترل پذیر بودن اشعه ی لیزر درآن است. کاری که وظیفه ی اصلی دستگاه لیزر می باشد.

فرآیند لیزر به اینصورت است که اشعه ی لیزر با تابیدن بر سطح پوست مستقیما وارد ریشه ی مو ها شده و فولیکول موجود در آنها را از بین می برد. و این کار را از طریق سوزاندن ریشه یا ساقه ی مو انجام می دهد. فولیکول ماده ای است که عامل رشد موها به حساب می آید.

اگر فولیکول مو طی چند جلسه ی مداوم تضعیف شود و از بین برود در نهایت منجر به بسته شدن منافذ پوستی و توقف دائمی رشد موهای زائد می گردد.قيمت ليزر كردن موهای زائد

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟
لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

اما نکته ی مهم دیگر در این رابطه نحوه ی تشخیص مو از پوست توسط اشعه ی لیزر است. همانطور که گفتیم اشعه ی لیزر ماهیت نوری دارد. بنابراین طبیعاتا تمایل دارد جذب نقاط تیره شود. نقاط تیره ای که روی پوست در واقع ریشه های موها هستند. از همین رو لیزر موهای زائد درمانی ایمن و کم عوارض است که اشعه ی آن مستقیما جذب مو شده و به بافت پوستی اطراف کاری ندارد.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی عملکرد لیزر را مطالعه کنید.

لیزر برای پوست های تیره

با توجه به اینکه لیزر جذب نقطه های تیره تر می شود ممکن است از خودتان سوال کنید که برای پوست هایی که خودشان هم تیره هستند چطور؟

در گذشته وقتی که تکنولوژی لیزر چندان پیشرفته نبود افرادی که پوست تیره داشتن اصولا نمی توانستند از لیزر استفاده کنند. چون لیزر نمی توانست روی پوست تیره ی آنها مو را از بافت پوست تشخیص دهد، لذا لیزر برای این افراد درمانی خطرناک بود که تاثیر چندانی هم نداشت.

اما امروزه دستگاه های جدید لیزر این مشکل را کاملا برطرف کرده اند. دقت این دستگاه ها بسسیار بیشتر از مدل های قدیمی بوده و به راحتی می توانند لیزر را برای پوست های تیره هم با همان میزان اثر بخشی انجام دهند. تنها تفاوت اصلی در حساسیت درمان برای تیره پوستان و احتمالا یک یا دو جلسه ی درمانی بیشتر است.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر برای پوست های سبزه را مطالعه کنید.
لیزر برای پوست های تیره
لیزر برای پوست های تیره

بهترین مرکز لیزر در تهران

اگر می خواهید درمانی با کیفیت و موثر را تجربه کنید، و مطمئن باشید که پول لیزر را دور نریخته اید، به شما توصیه می کنیم مرکزی معتبر را برای این کار انتخاب کنید.قيمت ليزر كردن موهای زائد

مرکز لیزر برکه در شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و خوش برخورد، با مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از با کیفیت ترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد در تهران است. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با برکه و تماس جهت گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

درد لیزر موهای زائد

صادقانه به شما می گوییم که درمان لیزر ذاتا یک درمان بدون درد نیست. چراکه اشعه ی پرحرارت لیزر به هر حال در سطح پوست گرما تولید می کند و این گرما علت اصلی درد لیزر می باشد. اما نگران نباشید.قيمت ليزر كردن موهای زائد

درد لیزر موهای زائد
درد لیزر موهای زائد

 راهکارها و تکنولوژی های جدید درد لیزر را به حد صفر رسانده اند. اولا که در مرکز درمانی، پیش از انجام لیزر تکنسین ابتدا کرم ضد درد را به پوست شما می مالد و بعد لیزر را شروع می کند. ثانیا دستگاه های جدید لیزر به سیستم خنک کننده مجهز هستند.

سیستم خنک کننده بعد از هر شات لیزر پوست را سرد کرده و از این طریق درد آن را خنثی می کند.قيمت ليزر كردن موهای زائد

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی کاهش درد لیزر را مطالعه کنید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments