فیلر

سوالات متداول تزریق ژل و فیلر | پرسش و پاسخ

سوالات متداول تزریق ژل

سوالات متداول تزریق ژل

سلام دوستان.  خوش آمدید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در اینجا، تمامی پاسخ ها علمی و به نقل از فوق متخصصین و جراحان زیبایی و پلاستیک مجرب می باشد.

 

چرا ژل و فیلرهای پوستی محبوبیت بالایی دارند؟

تزریق ژل بالاترین فالوور

کاربرد ژل فیلر چیست؟

فیلر یا به لفظ عامیانه ژل یک سلبریتی جهانی، ماندگار و محبوب است. برعکس جراحی های پلاستیک با عوارض سنگین و هزینه های کمر شکن، تزریق ژل به دستان یک پزشک توانمند یک روش به صرفه، ایمن و کاملا رضایت بخش است. کافی ست بهترین مارک ژل را انتخاب کنید و همراه با انجام مراقبت های ویژه قبل و بعد از تزریق ژل، نتایج شگفت انگیزی را از آنِ خود کنید.

فلیر، یک محلول برای پر کردن بافت نرم زیر پوستی می باشد. شما می توانید نوع مصنوعی یا طبیعی فیلر را انتخاب نمایید. همچنین می توانید امکان قابل جذب یا غیر قابل جذب بودن آن را نیز تعیین کنید. هر یک از این موارد قادرند روند پیری، چین و چروک ها و افتادگی پوست را درمان کنند.

 

آیا می دانید از تزریق ژل همراه با بوتاکس برای محو کامل خطوط عمیق اخم بین دو ابرو نیز استفاده می شود؟

همچنین، اگر دست هایتان چروک دارد یا لاغرست، ژل یکی از ناجی های شماست.

آیا تزریق فیلر درد، دوره نقاهت یا ریکاوری دارد؟

آیا تزریق ژل درد و دوره ریکاوری دارد؟

تزریق ژل برای گودی و چین و چروک ها

مواد مورد استفاده در فیلر مشابه بوتاکس نمی باشد. فیلر ها دارای انواع مختلفی هستند. رایج ترین آن، فیلر اسید هیالورونیک می باشد که دو نوع متفاوت دارد. یکی از آن ها Juvederm و دیگری Restylane یا Perlane نامیده می شود.

آیا می دانید برند ژل ارزان قیمت چینی و 10 سی سی می باشند! هر برند اصلی نیز  نمونه های تقلبی و فیک دارد که فقط می توانید با راهنمایی و مشاوره مراکز معتبر زیبایی آنها را شناسایی کنید.

مرکز زیبایی شریعتی (تهران اسکین) هرگز از ژل های ارزان چینی یا فیک برای جلب مشتری استفاده نکرده و نخواهد کرد.

چهار تا از بهترین برندهای ژل

عزیزان، چهار مارک معروف و معتبر ژل (دارای اعتبار جهانی) در ایران رو میتوانید از مرکز لیزر شریعتی (تهران اسکین) تهیه نمایید.

درباره مارک ژل ژوویدرم

برند ژل ژوویدرم فرانسه

برند ژوویدرم از سال 2006 مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) بوده.
نکته جالب: در سال اول تولید رووفیل، 2.4 میلیون بار از این محصول استفاده شد که به معنی تجربه تزریق ژوویدرم در سطح جهانی می باشد.
انتخاب ژوویدرم اصل یعنی به روز بودن مرکزی که شما مراجعه کرده اید.

مارک ژل رووفیل کره قیمت

برند ژل رووفیل (پلاس) کره جنوبی

اطلاعات و قیمت ژل رووفیل

رووفیل تک سی سی، پرطرفدار، مجوزدار و به طور رسمی مورد تایید وزارت بهداشت می باشد. ماندگاری رووفیل بالاست.

نکته: برند معتبر با قیمت پایین نشانه تقلبی بودن کالاست. برای اطمینان از اصل بودن محصول و قیمت اصلی با مرکز شریعتی (تهران اسکین) تماس بگیرید.

برند ژل پرفکتا فرانسوی

برند ژل پرفکتا فرانسوی

اطلاعات و قیمت ژل پرفکت

پرفکتا ساخت شرکت سین کلیر فرانسه می باشد. تک سی سی و دارای فرمولی نوین است. هر رنگ محصول پرفکتا برای ناحیه خاصی از صورت کاربرد دارد. این محصول مجوزدار، بسیار پرطرفدار، معتبر و مورد تایید رسمی وزارت بهداشت می باشد. برای اطمینان از اصل بودن محصول و قیمت اصلی با مرکز شریعتی (تهران اسکین) تماس بگیرید.

اطلاعات قیمت ژل آلاینا آلمان

برند ژل آلاینا آلمان

اطلاعات و قیمت ژل آلاینا

فیلر آلاینا از محبوب ترین برندهای ژل در بازارهای داخل و خارج اروپا می باشد. این فیلر نیز تک سی سی، مجوزدار و دارای تاییدیه وزارت بهداشت می باشد.

برای اطمینان از اصل بودن محصول و قیمت اصلی با مرکز شریعتی (تهران اسکین) تماس بگیرید.

ماندگاری ژل ژوویدرم

ماندگاری انواع ژل

ماندگاری Restylane و Perlane بین 6 ماه تا 1 سال به طول می انجامد، اما از لحاظ بالینی اثبات شده است که Juvederm تا 2 سال ماندگاری دارد. بررسی ها نشان می دهد کسانی که از این فیلر استفاده می کنند، 5 سال جوان تر به نظر می رسند.

عوارض ژل مصنوعی با ماندگاری بالا

فیلر های ضد چروک مصنوعی نیز مورد استفاده قرار می گیرند، اما دارای خطرات بالقوه ای هستند. این مواد به طور طبیعی در پوست یافت نمی شوند و ممکن است در صورت تزریق نادرست سبب بد شکلی دائمی شود. با این حال، ماندگاری این فیلر ها بسیار بالا تر از سایر فیلر هاست. انتخاب فیلر مناسب، یک موضوع کاملا شخصی است، اما میزان و عمق چین و چروک ها، هزینه نهایی و توصیه های لازم، مواردی هستند که پزشک تعیین می کند. در کل، مهم ترین گام، مراجعه به متخصصان با تجربه است.

عوارض ژل ارزان قیمت فیک

تفاوت ژل و بوتاکس چیست؟

فرق بوتاکس و ژل فیلر

در تصویر بالا، نقاط تزریق بوتاکس با رنگ آبی و نقاط تزریق ژل با رنگ صورتی مشخص شده است.

ژل حج دهنده بوتاکس رفع اخم

جدیدترین روش های جوانسازی

دو تا از بهترین روش های جوانسازی امروزی با اصطلاح انگلیسی Neuromodulators و fillers عبارتند از:

تزریق بهترین برندهای بوتاکس

تزریق بهترین مارک فیلر و ژل

تزریق همزمان ژل و بوتاکس

به عنوان یک تجربه ی نمونه و موفق، داستان یک دوست رو به برای شما نقل می کنم:

من خط اخم عمیقی داشتم که با تزریق بوتاکس کامل از بین نمی رفت. پزشک مرکز شریعتی (مجموعه تهران اسکین) پیشنهاد ترکیب و تزریق همزمان ژل و بوتاکس رو دادند. پس از تزریق، هم خط اخمم از بین رفت و هم گودی ها یعنی همان تورفتگی های زیر خطوط پیشانی و بین ابروهام کامل پر شدند. جالب اینجاست که مشکلاتم با تزریق مسپورت ایرانی حل شد. بر خلاف تصور قبلیم، فکر می کردم حتما باید دیسپورت اصل تزریق کنم. با کمی پرس و جو از مدیریت و کادر مرکز، متوجه شدم که بوتاکس مصپورت برای ایرانی ها خیلی بهتر از دیسپورت گرانقیمت جواب داده و با بدن ما ایرانی ها سازگارتر است.

چرا تزریق همزمان ژل و بوتاکس؟

بوتاکس، یکی از مشهور ترین برند های neuromodulator محسوب می شود. بوتاکس قادر است به طور موثری خطوط پیشانی، خطوط پنچه کلاغی و خط اخم را برطرف سازد. به خاطر داشته باشید که مردم سال هاست از بوتاکس استفاده می کنند و از لحاظ امنیت، جواب خود را پس داده است.

فیلر، روشی برای تزریق ژل است که نشانه های پیری را کاهش می دهد. فیلر به جای درگیر کردن عضلات صورت، قسمتی از پوست را به صورت انتخابی پر می کند. در حقیقت، ژل تزریق شده، جایگزین بافت نرم می شود. فیلر همچنین چین و چروک های پوست را نیز پر می کند. فیلر دارای انواع مختلفی است

11 راز که پزشکان درباره انواع فیلر ژل به شما نمی گویند.

آیا می توان از تزریق ژل برای اسکار و جای زخم استفاده کرد؟

محو شدن جای زخم اسکار ژل

از عجیب ترین کاربردهای تزریق ژل

ممکن است برای از بین بردن اسکار های تان دست به هر کاری زده اید، اما از هیچ یک، نتیجه خوبی نگرفته باشید. اما یکی از موثر ترین درمان های از بین بردن اسکار که کاملا شناخته شده است، تزریق ژل (فیلر) است. افرادی که تحت این روش، اسکار های خود را درمان کرده اند، نتیجه بسیار خوبی گرفته اند.

زمانی که برای درمان اسکار به یک مرکز زیبایی مراجعه می کنید، پزشک، فیلر انتخابی را توسط یک سرنگ مستقیما بر روی ناحیه دارای اسکار تزریق می کند. فیلر فورا حجم ناحیه مورد نظر را افزایش داده و آن را درمان می کند. به همین دلیل شما می توانید فورا پس از تزریق، شاهد نتایج مثبت باشید.

مهمترین برندهای ژل برای رفع جای زخم و اسکار

برخی از فیلر های پوستی محبوب شامل Restylane، Juvederm، Radiesse و Perlane می باشند. پزشک، فیلر را بر اساس وخامت ناحیه پیشنهاد می دهد. برای مثال، اگر اسکار های تان بسیار شدید باشند، به شما تزریق Perlane پیشنهاد داده می شود. از این تزریق برای نواحی بزرگ تر استفاده می شود و نتایج آن به مدت 6 ماه و حتی بیشتر ماندگار خواهد بود.

پس از تزریق ممکن است عوارضی مانند تورم، قرمزی و کبودی را تجربه کنید. اما در صورت بروز، این عوارض شدید نیستند. تزریق ژل، درمانی دائمی برای اسکار تلقی نمی شود و ممکن است پوست تان به حالت پیش از تزریق باز گردد. اما می توانید جهت حفظ پوست در وضعیت خوب، برای تزریق بعدی اقدام نمایید.

قیمت تزریق ژل چقدره؟

قیمت هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل به موارد زیر بستگی دارد:

  1. برند ژل
  2. مقدار واحد (سی سی ) ژل مورد استفاده
  3. وسعت مشکلات پوستی شما
  4. مرکز و کلینیک انتخابی خودتان (هزینه ها به سیاست های مختص این مراکز بستگی دارد.)

چرا هزینه های تزریق ژل متفاوت است؟

فیلر های پوستی از قبیل Restylane و Juvederm، به سرعت سبب جوانسازی پوست شده و خطوط ریز و چین و چروک های پیشانی، اطراف لب و … را به حداقل می رساند. این فیلر ها همچنین لب ها را برجسته تر می کنند. هزینه فیلر های پوستی به عوامل مختلفی، از جمله موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع فیلر مورد استفاده
  • موقعیت مطب
  • تخصص فرد ارائه دهنده خدمات زیبایی
  • مدت زمان انجام فرآیند

انتخاب نوع درمان پوستی به تجربه و تخصص فرد ارائه دهنده بستگی دارد. شما همچنین باید با ارائه دهنده خدمات زیبایی احساس راحتی کنید. اعتماد و راحتی شما، بخش مهمی از فرآیند درمان محسوب می شود.

عوارض تزریق ژل صورت

فیلر های پوستی، درمان های محبوبی برای چین و چروک ها محسوب می شوند که با کمترین هزینه و عوارض در دسترس قرار دارند. بسیاری از مراجعین، نتایج آنی را تجربه می کنند و این نتایج ممکن است تا یک سال ماندگار باشد. فیلر ها حاوی مواد مختلفی هستند که برای داشتن ظاهری جوان تر به پوست ما تزریق می شوند. شما همچنین می توانید از فیلر جهت برجسته تر کردن لب و گونه های تان استفاده کنید تا ظاهری زیبا تر داشته باشید.

با وجودی که فیلر ها بسیار ایمن تر از درمان های جراحی هستند، اما مانند هر روش دیگر با خطرات و عوارضی همراه است. یک متخصص خوب به شما در کاهش هر چه بیشتر این عوارض کمک خواهد کرد. یکی از رایج ترین فیلر ها، فیلر اسید هیالورونیک است که عوارض جانبی بسیار اندکی دارد و به همین دلیل بسیار محبوب نیز می باشد. ممکن است در محل تزریق این فیلر، کمی قرمزی، تورم یا کبودی را تجربه کنید. در موارد نادر ممکن است فرد متوجه برآمدگی زیر پوست خود شود که این مورد نیز به مرور زمان بر طرف خواهد شد. فیلر های مصنوعی دارای ماندگاری بیشتری هستند اما احتمال بروز عوارض جانبی در آن ها بیشتر است. چنانچه سابقه آلرژی و حساسیت دارید، بهتر است پیش از تزریق ژل، تست حساسیت انجام دهید تا خطر بروز واکنش های منفی کاهش یابد.

فیلر های پوستی، یکی از امن ترین و بی خطر ترین روش های درمان چین و چروک به شما می روند. اکثر عوارض جانبی فیلر ها موقتی بوده و در عرض چند روز پس از تزریق، کاهش می یابند.

تزریق ژل زیر چشم و فرم دهی صورت

نمونه تزریق ژل زیر چشم

ژل برای رفع کبودی و گودی های پوست

از فیلر های پوستی می توان برای فرم دادن صورت نیز استفاده کرد، بدون این که با خطرات ناشی از جراحی های پلاستیک تهاجمی دست و پنجه نرم کرد. در بحث فیلر ها، دو روش غیر جراحی برای جوانسازی و شادابی ظاهر وجود دارد که با کاهش و حذف پف زیر چشم، سیاهی دور چشم و گود افتادگی زیر چشم تحقق می یابد.

پف زیر چشم

اگر از پف زیر چشم رنج می برید، بهترین کاری که می توانید برای پر کردن این منحنی انجام دهید، استفاده از فیلر است. تزریق ژل سبب فرم دهی طبیعی به این قسمت می شود و شما می توانید سال ها از این اثر ماندگار بهره ببرید. تزریق ژل در این ناحیه سبب تولید کلاژن های جدید می شود. در این فرآیند از تکنیک های مختلفی استفاده می شود. روش درمان سیاهی دور چشم و گود افتادگی زیر چشم بسیار مشابه درمان پف زیر چشم است.

 

تزریق ژل گونه

در صنعت زیبایی، روش های متعددی درمان غیر جراحی جهت کاهش علائم پیری در دسترس قرار دارد. با افزایش سن، گونه ها دچار افتادگی و چین و چروک می شوند. خوشبختانه، در حال حاضر، صنعت زیبایی، فیلر های پوستی را برای مقابله با افتادگی گونه ها، خطوط و چین و چروک ها ارائه داده است.

فیلر های پوستی برای درمان گونه ها، لب ها، چانه و شقیقه ها و همچنین اطراف بینی و دهان فرموله شده اند. Juvederm، Belotero و Restylane از انواع فیلر های پوستی هستند. برخی از این فیلر ها، نواحی خاصی از صورت را بهتر درمان می کنند. برای مثال، فیلر Restylane برای اطراف بینی و فیلر Belotero برای درمان چین و چروک ها مناسب تر است. کارشناسان معتقدند بهترین گزینه برای درمان گونه ها Juvederm می باشد.

Juvederm، ژل نرمی است که به نواحی از صورت که نیازمند درمان است، تزریق می شود. ترکیبات این فیلر شامل اسید هیالورونیک می باشد. ویژگی های این اسید سبب ایجاد پیوند با آب می شود. در نتیجه Juvederm، سبب جذب آب در نواحی مانند گونه می گردد. از آنجایی که Juvederm دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا است، می توانید با خیالی آسوده مشکلات مرتبط با افزایش سن خود را با آن درمان کنید.

رفع سیاهی و پف زیر چشم

تزریق ژل برای رفع سیاهی و پف زیر چشم

فیلر های پوستی، یک روش غیر جراحی جهت درمان سیاهی و پف زیر چشم ناشی از پیری یا وراثت محسوب می شوند. تزریق فیلر توسط متخصص پوست به این قسمت ها، شادابی و جوانی برای تان به ارمغان می آورد. این فرآیند، کمتر از 30 دقیقه به طول خواهد انجامید و نتایج آن تا 9 ماه ماندگار خواهد بود.

فیلر های پوستی، راه حل فوق العاده ای جهت رفع سیاهی و پف زیر چشم محسوب می شوند. متخصص پوست، ابتدا فیلر مناسب این کار را گزینش کرده و سپس آن را در عمق های مختلف بافت پوست تزریق می کند تا نتیجه مطلوب حاصل شود. نتیجه استفاده از فیلر، فورا قابل مشاهده خواهد بود. عوارض جزئی آن شامل کبودی و تورم است که در عرض 1 یا 2 هفته از بین خواهد رفت. در بسیاری از موارد، جهت افزایش تاثیر فیلر در این نواحی، از بوتاکس نیز استفاده می شود. نتیجه تزریق ژل به نوع محصولات انتخابی و مهارت پزشک ارائه دهنده بستگی دارد.

حجیم کردن لب ها
اصلاح فرم چانه
پر کردن چین های پیشانی
پر کردن گونه ها
رفع کبودی پف زیر چشم
جوانسازی کل صورت
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

نواحی تزریق ژل صورت

تزریق ژل (فیلر) با افزودن حجم به نواحی مختلف صورت قادر است به طور چشمگیری نشانه های پیری را کاهش دهد و چین و چروک ها را پر کند. به خاطر داشته باشید که قسمت های مختلف صورت ممکن است به فیلر های مختلفی نیاز داشته باشند.

حجیم کردن لب ها

پر کردن گونه ها

پر کردن خط چین های عمیق و ریز پیشانی

فرم دهی چانه

اصلاح فرم بینی

رفع جای جوش آکنه زخم

انواع ژل های تزریقی صورت

جوانسازی صورت با استفاده از فیلر های پوستی، به طور فزاینده ای در حال محبوب شدن است؛ زیرا این، یک روش غیر جراحی و کم تهاجم است که به طور طبیعی، زیر پوست را حجم می دهد. با افزایش سن، پوست، کلاژن خود را از دست می دهد و سبب شلی و افتادگی و ظهور چین و چروک در پوست می گردد. یک تزریق ژل حرفه ای به پوست می تواند نتیجه ای فوری و عالی حاصل کند که برای ماه ها ماندگار است.

ژوویدرم، رستیلان، پرلان

در کل، 2 نوع فیلر وجود دارد: آن هایی که از اسید هیالورونیک استفاده می کنند، و آن هایی که تولید کلاژن را افزایش می دهند. اسید هیالورونیک، ماده ای است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. موثر ترین فیلر ها در این گروه، Juvederm، Perlane و Restylane می باشند. Juvederm جزء محبوب ترین فیلر بین این سه است که در سه غلظت مختلف موجود می باشد.

ژل رادیس خوبه؟

Radiesse، سابقا کاربرد زیادی داشت اما امروزه به علت عوارض گلوله گلوله شدن کمتر تزریق می شود. ظاهرا خاصیت لاستیکی ژل ماتریکس خود، پوست را پر کرده و نشانه های پیری را کاهش می دهد. این فیلر نیز مانند سایر فیلر های پوستی دارای نتایج فوری می باشد. تزریق نیز باید مانند سایر فرآیند های پزشکی توسط یک متخصص مجرب انجام شود.

خلاصه مطلب سوالات متداول ژل

در تزریق ژل باید حتما به سه نکته مهم دقت کرد:

  1. همیشه قبل از هر تزریقی، ابتدا با پزشک متخصص مشورت کنید. ممکن است کاندید مناسب باشید و یا نباشید. ابتدا باید سلامت کلی پوست و واکنش های بدن شما بررسی شود.
  2. بهترین برندهای ژل ارزان قیمت نیستند. در عین حال، با انتخاب مراکز منصف می توانید از تخفیف های ویژه برخوردار شوید.
  3. حتما بهترین مرکز پوست و مو را انتخاب کنید.  مرکز حرف اول رامی زند. اعتبار بالای یک مرکز به رضایت 90 درصدی مراجعین آن از برخورد کادر و تعهد و تخصص پزشک می باشد.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعاتی هر چند کوچک درباره فیلر ها به شما ارائه داده و ابهامات شما را در این زمینه بر طرف کرده باشد.

تماس با بهترین مراکز تزریق ژل تهران

شاد و سلامت باشید. 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments