عملکرد میکرودرم

عملکرد میکرودرم : همه چیز درباره میکرودرم ابریژن از صفر تا صد

عملکرد میکرودرم چگونه است؟

میکرودرم ابریژن نسبتا یکی از جدیدترین درمان های مدرن برای بازسازی و جوانسازی پوست به شمار می رود. در میان سایر درمان های جوانسازی پوست، میکرودرم یکی از محبوب ترین هاست. اما همین جدید بودن باعث شده بیماران اطلاعات چندانی در مورد آن نداشته باشند و سوالات زیادی درباره آن برایشان بی پاسخ مانده باشد. از جمله این سوال که عملکرد میکرودرم چگونه است؟
عملکرد میکرودرم
عملکرد میکرودرم

مرکز زیبایی برکه مجهز به بهترین و جدیدترین دستگاه های میکرودرم ابریژن، با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از متخصصان و تکنسین های حرفه ای آماده ی ارائه ی خدمات درمان میکرودرم ابریژن به متقاضیان عزیز می باشد. در صورت تمایل می توانید هم اکنون از اینجا برای تعیین نوبت با ما تماس بگیرید.

اگر این مقاله را می خوانید، به این معنی است که در مورد درمان  میکرودرم ابریژن و همه مزایا و خدماتی که ارائه می دهد کنجاوید. شاید هم قصد انجام آن را دارید! دلیل علاقه تان هرچه که هست، در ادامه سعی خواهیم کرد شما را بیشتر با این پدیده ی درمانی آشنا کنیم. (عملکرد میکرودرم)

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله هرآنچه را که می خواهید در مورد میکرودرم ابریژن بدانید، جمع آوری کرده ایم.

بعضی به میکرودرم ابریژن لیفت صورت نیم ساعته می گویند، بعضی دیگر هم آن را درمان معجزه آسا می نامند. اما ممکن است بخواهید بدانید که آیا میکرودرم ابریژن برای شما و نوع پوستتان مناسب است یا نه.

با ما در ادامه همراه باشید تا پاسخ تمام سوال هایتان را بگیرید.

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن یک درمان غیر تهاجمی است که از کریستالهای کوچک یا دیگر سطوح تراش دهنده برای کمک به حذف لایه سطحی سلول های پوست مرده استفاده می کند.

هنگامی که لایه ی سطحی یا رویی پوست تراشیده می شود، بدن آن را به عنوان آسیب تفسیر می کند. سپس سلول های پیشین از دست رفته را به سرعت با سلول های جدید جایگزین می کند. کل عمل میکرودرم ابریژن برای صورت معمولا حدود 30 دقیقه طول می کشد. (عملکرد میکرودرم)

دستگاه های میکرودرم ابریژن می توانند پوست را با استفاده از یک جریان کریستال های تیز یا یک نوک تیز الماس، صیقل داده و به اصطلاح جلا دهند. شما همچنین می توانید کیت های میکرودرم ابریژن را برای درمان در خانه تهیه نمایید. اما تجربه ثابت کرده است که انجام میکرودرم ابریژن به متخصص و تکنسین حرفه ای نیاز مند است، در غیر اینصورت می تواند عوارض ناخوش آیندی داشته باشد. علاوه بر آن به دلیل کم کیفیت بودن کیت های خانگی، درمان خانگی میکرودرم ابریژن معمولا چندان اثر بخش و نتیجه بخش نیست.

 

آیا میکرودرم ابریژن امن است؟

بله. همانطور که درمورد تمام درمان هایی که به پوست و یا سطح پوست نفوذ کرده و آن را می خراشند صادق است، ایمن ترین شکل درمان توسط یک تکنسین حرفه ای انجام می شود. در واقع، بسیاری از مردم میکرودرم ابریژن را به لیزر و درمان های شیمیایی ترجیح می دهند، چراکه این درمان از آن دو ایمن تر است و خطرات کمتری دارد. به خصوص از درمان شیمیایی.

روند درمانی میکرودرم ابریژن ممکن است کمی ناراحت کننده باشد اما اصلا درد ندارد. هرچند بعد از درمان پوستتان کمی ملتهب و اندکی قرمز می شود. اما این اثرات در مدت زمان کوتاهی(در حد چند ساعت) خود به خود از بین می روند. (عملکرد میکرودرم)

 

هزینه ی میکرودرم ابریژن چقدر است؟

هزینه ی درمان میکرودرم ابریژن بسته به شرایط پوست منحصر به فرد هر بیمار، متفاوت است. برای تعیین قیمت دقیق حتما به پزشک مراجعه کنید و با او مشورت نمایید. اکثر مراکز خدمات مشاوره را رایگان انجام می دهند.

آیا میکرودرم ابریژن اثر بخش است؟

بسته به اینکه درمان چند جلسه به طول بیانجامد، شاهد تغییر در شفافیت، کشسانی و بافت پوست خواهید بود. اکثر متخصصین پوست توصیه می کنند جلسات درمانی هر چهار هفته یکبار تکرار شوند.

بهترین نتایج معمولا برای افرادی که  بین سنین 35 و 50 سال قرار دارند، به دست می آید. (عملکرد میکرودرم)

عملکرد میکرودرم
عملکرد میکرودرم

مزایای میکرودرم ابریژن

افرادی که دارای رنگدانه های پوستی نامتوازن، چین و چروک و منافذ مسدود شده هستند،  می توانند از سری درمان های میکرودرم ابریژن بهره مند شوند.

میکرودرم ابریژن موجب تحریک جریان خون می شود. افزایش جریان خون تغذیه ی سلول های پوست را بهبود بخشیده و بالا ی برد. این اتفاق باعث بهبود تولید سلول های جدید شده که این امر نیز باعث افزایش الاستیسیته  و بافت پوست می شود. بنابراین، اگر شما جای زخم روی پوستتان دارید، میکرودرم ابریژن ممکن است باعث کاهش جای زخم های آکنه شود.

با این حال، اگر مبتلا به عارضه های پوستی مانند روتسا، اگزما، آفتاب سوختگی فعال، تبخال، لوپوس، زخم های باز، داء الصدف، مویرگ های شکننده یا آکنه گسترده هستید، میکرودرم ابریژن به شما توصیه نمی شود. این درمان می تواند پوست را تحریک کند و باعث خرابی های بیشتر شود. (عملکرد میکرودرم)

 

کیت خانگی میکرودرم ابریژن چیست؟

تفاوت اصلی بین درمان های حرفه ای میکرودرم ابریژن صورت در مراکز حرفه ای و در خانه این است که دستگاه های مورد استفاده توسط متخصصین پوست معمولا قدرت بیشتری دارند و به نقاط عمیق تری در داخل پوست نفوذ می کنند تا عمل لایه برداری به شکل دقیق انجام شود.

درمان میکرودرم ابریژن یکپارچه یک جایگزین محبوب برای درمان های گران قیمت در بازار است و می تواند جایگزین نرم تری را برای انواع پوست های حساس تر باشد. (عملکرد میکرودرم)

جوش زدن بعد از میکرودرم

برخی از افراد که دارای پوست های حساستری نسبت به سایرین هستند، ممکن است بعد از میکرودرم، جوش را تجربه کنند. که البته از عوارض جانبی موقتی است و با کرم های مرطوب کننده رفع می شوند.

زخم بعد از میکرودرم

اگر میکردرم به درستی انجا م نشود می تواند زخم هایی بر سطح پوست بر جای بگذارد. این زخم ها یا اسکار ها بسته به شدتشان طی چند روز خود به خود بهبود می یابند، مگر آنکه جزو اسکار های جدی باشند.

کرم بعد از میکرودرم

از آنجاییکه میکرودرم ابریژن اثری مانند آفتاب سوختگی از خود به جا می گذارد، بهتر است پس از عمل تا چند هفته وقتی بیرون می روید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. همچنین مصرف کرم های مرطوب کننده نیز برای تسریع در فرآیند بهبود توصیه می شوند.

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments